Jump to content

Смяна на табло


netizen

Recommended Posts

според това което прочетох, смяна от 4 на 5 цилиндров става без проблеми, обаче в действителност не е така :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги ето един сайт където е описано подробно как се сменя и какво трябва да се направи:

http://home.arcor.de/audi100c4/audi_c4a/

То хубаво ама немския <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз снощи направих смяна на таблото. Извадих си цялата платка с оборотомера, скоростомера, температура и показателя за горивото и ги сложих на новото табло. Само разпоих кабела с буксата захранващ секцията с трите уреда за да го сложа на платката от моето табло. Всичко си работи перфетно.

В момента чакам Ivo Dinkov да ми прати уреда за налягането на маслото и да го поставя на мястото на часовника понеже си имам електронен часовник на оборотомера. Останалите два от допълнителните ми уреди са температура на масло и волт-метър.

А бе всичко става, както си го мечтаех. Таблото е с рингове и много ме кефи.

Ако някой има за продан датчика за налягането на маслото, който е за уреда да прати едно ЛС с цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз снощи направих смяна на таблото. Извадих си цялата платка с оборотомера, скоростомера, температура и показателя за горивото и ги сложих на новото табло.

Колега, би ли показал снимки и малко повечко разяснения? Благодаря ти предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, би ли показал снимки и малко повечко разяснения? Благодаря ти предварително!

Кажи какво по-точно да снимам? По принцип устройството на таблото е съвсем елементарно. Много трудно можеш да объркаш нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност не разбрах кое точно си сменил ... ползвал си само "външната" част на таблото с ринговете ли? Питам малко лаишки понеже не съм разглобявал табло до сега и не ми е ясно какво трябва да се случи... или само оборомерите си сменил ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност не разбрах кое точно си сменил ... ползвал си само "външната" част на таблото с ринговете ли? Питам малко лаишки понеже не съм разглобявал табло до сега и не ми е ясно какво трябва да се случи... или само оборомерите си сменил ?

Точно така. Използвах пластмасовата коруба от новото табло заедно с 3-те допълнителни уреда. Ринговете си останаха на мястото. Разпоих лентовото кабелче с буксата и го запоих на платката от старото ми табло. И монтирах цялата платка (както си е с оборотомер, скоростомер, показател за горивото в резервоара, темпера на охлаждащата течност на двигателя и всички лампи покрай тях) върху корубата на новото табло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това пак е вариант който бих могъл да направя... Благодаря ти за инфото :hilezh: А дали е възможно да се "прехвърли" скоростомера, идеята ми е да се ползва дисплея за дневен/тотал километраж ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вземах си днес табло от A6 C4 , при директно закачане без други интервенции следните проблеми намерих:

- доста поизгорели крушки , това не го броим за проблем :hilezh:

- свети постоянно лампата на ABS , пробвах го - работи ... да речем ще я махна тая лампа

- оборотомера показва с около 800-1000об./мин повече .. не знам дали е поправимо, дори и с прехвърляне на оборотомера от старото табло

- стрелката на температурата на водата не съм убеден, че показва вярно .. или поне не хваща толеранс от 2-3 гр. както на старото табло

- датчиците за външна температура и темп. на маслото пак от морга ще търся но идея нямам как се свързват ...

- свети In. 02 <- това ще се занулява

- пищи нещо на равни интервали първо 3 сигнала после 2 сигнала ...

Скоростомера показва точно, тествах го с GPS.

май това е общо взето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотомера е хубаво да сложиш от твоето табло. Лампата на АБС-а е странно защо свети щом работи :hilezh: На старото табло светеше ли?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старото табло всичко си беше ОК :multi: не знам дали на това табло може да му се бае като на по новите... soft coding и да му се определя за какъв тип мотор е 4, 5, 6, 8 цилиндров , както и разните му калибровки на уредите. Не знам също ако е възможна софтуерна адаптация, дали ще се закачи през К-линията отпред при мотора или да търся по таблото ... видях някаква букса синя с два пина.

Редактирано от CoreQuad
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз продължавам сам да си пиша :hilezh:

та оказа се, че таблото може да се адаптира - закачи са на Vag-Com и го сетнах да е за 5 цилиндров двигател :love:

остава момента със светещата лампа за ABS и писуканията от време на време (тези писукания са с различна тоналност от трите при паленe)

Редактирано от CoreQuad
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех, че може :hilezh: . Предполагам, че на моето няма такава възможност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

такааа... емпирично се доказа, че пиука само на газ, на бензин е ток и жица :rock:

та сега въпросът е дали е поради ламбда емулатора или поради това, че се спира помпата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да наистина е станало много хубаво :hilezh:

То не бяха смени на изгорели крушки,обешумяване на зумери,малко мисъл и воала :wub: ,яко стана таблото,че и почерпи(повече от някой хора,за кола).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....Само да попита,тази зелената лампичка за какво е ......

И аз не знам за какво точно е. Идва от имобилайзера и мига когато вкюча аварийните. Беше си на старото табло и я прехвърлих и на това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, много хубав калъф за волана имаш, откъде го купи!? Много ще ми пасне на дървесните декорации, не бях виждал такъв.

Редактирано от LiuboG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Брей, напраил си го това табло най накрая. :bia:

По темата и аз мога да се похваля - сложих днес ринговете и съм :hilezh: Даже ми оправиха и датчика за отворена врата който беше счупен и съм хептен :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...