SLAF Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 кво ти разправяхтова са заводските налягания, интересно е като я натиснеш за по дълго време, почва ли да изпуска налягането и под тези стойностиостава да смениш соленоида, щото вече смени блоуофа, а налягане в системата може да ти измери баце Любо AUDIV6той щи каже как, и ще видите дали няма течно за мене е соленоидна място повече от 0.0 бара не трябва да качваимаш нещо сгрешено като концепция в систематапродължавам да мисля че е соленоида, или окабеляването да неготурбината не ти е за смяна, според мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 4 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 Дано си прав батко Слаф.....и според Марин, проблема е малък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 продължавам да мисля че е ......най-странното е че ако е кабелен проблем, компютъра го хваща.Влади, ако ти държи 0.8-0.9, това е супер, така би следвало да е с тази турбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 Така мисля 4е ако направи6 тези 3 не6та колата 6те се по оправи.1.смени Н75 2.смени отново БОВ-4ето пак с 710Н от ТТ и наи важното според мен смени геита или просто затегни твоя.по4ти съм сигурен 4е ефекта 6те е добър.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 4 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 (Редактирано) ...най-странното е че ако е кабелен проблем, компютъра го хваща.Влади, ако ти държи 0.8-0.9, това е супер, така би следвало да е с тази турбина.Тя моята турбина по различна ли е, или имаш предвид турбините на 1.8Т като цяло?Така мисля 4е ако направи6 тези 3 не6та колата 6те се по оправи.1.смени Н75 2.смени отново БОВ-4ето пак с 710Н от ТТ и наи важното според мен смени геита или просто затегни твоя.по4ти съм сигурен 4е ефекта 6те е добър.УспехМоля те да ми обясниш това с гейта, как се затяга?възникна съмнение и във възможностите на този клапан от ТТ-то. Ако ще го сменям, ще сложа вече по-сериозен, за да знам, че няма да е поредния консуматив Редактирано 4 Септември 2008 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 (Редактирано) то за 1.8т надлъжни, няма кой знае колко различни турбининещо по гейта и по управлението може да е другоиначе според мен всичките са еднакви Редактирано 4 Септември 2008 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 К03, Влади. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 4 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 К03, Влади.Аха, разбрах те Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 За К03 естествено става въпрос,само ТТ 225 коня е с К04,но както и да е.Зна4и претполагам знае6 кое ти е геита(това кръглото метално клапан4е в което влиза едно от марку4летата на Н75,а назад ако си обърнал внимание има една метална пръ4ица която е захваната с врати4ката която отваря отзад в турбото) та зна4и то4но кадето пръ4ицата е захваната за врати4ката има резб,по самата пръ4ица и гаики от там се натяга геита,но трябва да се свали турбото ина4е на надлъжно расположените 1.8 Т нестава ина4е. http://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...oduct=FMACVAG02еи това представлява и оригиналния клапан на твоито турбо но този е на ФОРГЕ.Ако нестава с натягане може6 да го смени6,държи се на два болта за турбото.А относно 710 Н от ТТ-то и аз съм на мнение 4е здава багажа аз съм с такъв и утре 6те взема пак съ6тия но нов 4е го подозирам в изневяра ина4е алтернатива пак на ФОРГЕ е ето товаhttp://www.forgemotorsport.co.uk/content.a...roduct=FMCL007Pаз дайе пуснах тема дали някои може да ми го поръ4а това или евентолно на АПР.В саита на ФОРГЕ видях 4е дистрибутора за БГ. е HEED-91 71, Khan Koubrat Str.Sofia 1229Bulgariaно не съм се обаждал.Дано да съм ти помогнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 Така и така сме на тема BOV, искам да попитам 710 P става ли за нашите чипнати 1.8Т? Оригиналният ми клапан го сменихме с такъв и след 2 седмици колата пак спря да върви. Не знам дали е от това, Жоро от Суходол се кълне, че клапанът ми бил наред. Твърди се тук-таме, че 710 P бил по-хубав от 710 N, щото се слагал на RS6. Да ама при RS6 налягането на турбината едва ли е 1.2 бара, така че според мен за нашите кошници само 710 N върши работа. Но това няма кой да го потвърди, или аз поне не можах да намеря инфо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 4 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2008 Да попитам и за един клапан мисля е, един с два входа и кръгъл. Влиза в големия, гофриран маркуч, точно над соленоида и през него минава картерната вентилация. Еднопосочен е, има вход и изход ,а вътре се вижда някаква пружина. За какво служи той?почистих го с АМБ, излезна страшно много мръсотия и парчета нагар.НЕ съм много сигурен но предполагам че отваря под вакуум за да изсмуква картерните газове и да ги изгаря - еко простотия... ,а под бууст затваря защото картерните газове намаляват октана на бензина . Ма не си споммням маркуча преди или след турбото беше , ако е преди значи не е за тва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 5 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 (Редактирано) Доклада от манипулациите от вчера.С две думи, колата ми излезна, че е перфектна. Всичко работи на 6.Проверихме:-гейта-соленоида-захранването на соленоида-разтоварващия клапан-турбо пътищата-вакуумните маркучи-дебитомера-свещите-датчиците-ламбдата.......Повечето неща се провериха на принципа, смяна с нова част и тест!Никаква промяна на поведението на колата, никакви грешки или съмнителни стойности, перфектни параметри. Накрая я тествахме в движение и констатацията бе, цитирам "пълна стоковица"Няма чип! компютъра и не търси такъв и не задава такива параметри. Турбото си надува и поддържа заводките норми.Колата върви колкото за 150 коня!Нямам представа, как може да случи подобно нещо, но вариантите били два. Или са ми наляли стокови параметри по погрешка или са ми сменили ECU-то.Марин се чу и със Стефчо и му обясни какво е положението,другата седмица, ще мина и през него.Със сигурност знам, къде, за какво и по-колко време е престоявала колата по сервизи. За мен варианта замяна на компютъра отпада.остава грешката, но кой, как и кога , нямам асолютно никаква представа.Добрата новина е, че колата наистина е перфектна. Смесите са образцови, няма никакви придърпвания, трудни паления и т.н.Просто имам чувството и че е повече от 150 коня, защото нямам вече и катализатор.Това не е окончателна диагноза, но засега съмненията са такива.Безкрайно съм благодарен на Марично и неговите приятели за отзивчивостта и отделеното време. Редактирано 5 Септември 2008 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 5 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 Аз така и не разбрах Върна си сток чипа и сега всичко е ток и жици, така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ицката Публикувано 5 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 Аз така и не разбрах Върна си сток чипа и сега всичко е ток и жици, така ли?Не бе, има чип, но изглежда не работи. Демек, няма чип Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 5 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 аз не съм го връщал, а по някое време след април е изчезнал по някакъв начин и съм с заводките параметрив момента, нямам никакви оплаквания от колата.Всичко е по ученик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 5 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 (Редактирано) аз не съм го връщал, а по някое време след април е изчезнал по някакъв начин и съм с заводките параметрив момента, нямам никакви оплаквания от колата.Всичко е по ученик.Нещо на психическа основа ми струва че е. Да обобщим правилно ли съм разбрал. Онзи ден като мислеше че си с чип ти се струваше, че колата не върви и те дразнеше. Вчера разбра че чипа е или куц или изобщо липсва и колата ти се струва пушка. Влади, я си карай готината, изключително добре изглеждаща колица и не си създавай сам драми. Редактирано 5 Септември 2008 от audi A3 1.8T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 5 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 Изчезнал а-ла Дейвид Копърфийлд "пуф- няма го" или изчезнал като "физически е там но не работи". И как така си със заводски настройки, ЕКУ-то от къде ги е взело след като по една или друга причина нямаш читав чип с горивни карти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 5 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 Иво, това на психическата основа го има, все пак трудно ми е да различа, кога са 150-160-170-180 коня.Факт е , че колата не върви като преди, както е и факт, че не върви за по-малко от 150 коня (това по мои преценки)Демек, не се оплаквам, че не ми върви колата, а че го няма ефекта на чипа, което е равно на "НЕ МИ ВЪРВИ КОЛАТА" Иначе се получава абсурдно де, не споря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 5 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 Нещо не ми се връзват много нещата ама... Аз съм болен, откакто я чипнах обаче сега трябва да я оправя, щото иначе ще я засиля у някой стълб и край, на мъките ми Тва не го прави, боли. Пробвах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 5 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 Вчера ми казаха, че заводксите горивни карти са си в компа, мисля по всяко време. Тук нека някой по светнат се изкаже.Аз от показанията на VAGCOM-а, не разбирам. Просто пиша, това което снощи ми казаха. В крайна сметка, параметрите и изправността на колата, защитават същата теза.1.Имам чип, но не работи - това как става? аз си го представям, само по следния начин. Компютъра да задава завишениет параметри, а някои части да се дънят и затова се получава, крайния резултат. Обаче, частите са здрави и работят в норми. Ако има и други варианти, казвайте!момчето вчера, каза че компютъра въобще не търси данните от чипа. Задава си стоковите карти и мотора ги изпълнява стрикно. Фабрични буст е 0,6 и 0,75 пик. Точно толкова отчита и бустметъра. Турбото освободено от гейта, нагнетява над 1,1 бара след което компа отчита overboost и го одрязва. Имах записани грешки поради overboost след онзиденшните опити. Демек няма проблем в турбината.Проблема е на софтуерно ниво, най-вероятно. 2.Нямам чип. Както се изкоментира вчера, възможно е някой да е "налял" заводките карти, по една или друга причина. Тогава е ясно! но аз незнам и не съм искал такова нещо.3.Сменено ми е ECU-то. Принципно ми казаха, че не е толкова лесна раота, колко изглежда. А колата без мое присъствие за по около 3 часа е била на две места. При Лазаров за смяна на катализатор и в Хеед за смяна на амортисьори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 5 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 какво сложи на мястото на катализатора,4е аз съм с истърбу6ен но ме дразни има някакъв неприятен звук като стържене като дам газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 5 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 (Редактирано) Преработиха ми стария. Просто му се маха, катализиращия елемент (питата), пренареждат се преградите, за да не отчита грешки втората сонда и готово.Колата е тиха, че даже прекалява въпреки това ми изписваше грешки сондата на всеки 100км след изтриването. Миналата седмица го върнах за преработка и тия дни ще тествам. Редактирано 5 Септември 2008 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 5 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 (Редактирано) аз съм само с една сонда преди него,ам мисля да сложа резонансно гарне и катализатора да го хвърлям.маи 6те е по добре.И в краина сметка без да сменя6 ни6то колата е по добре така ли стана 4е не6то не разбрах.И как след като са тисложили 4ипа е вървяла а след това без да е махан е спряла и си работи на фабри4ни настроики,това ми зву4и като все едно софта е временен като за проба )))и каде я 4ипва за да се знае да не се ходи там Редактирано 5 Септември 2008 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 5 Септември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 аз съм само с една сонда преди него,ам мисля да сложа резонансно гарне и катализатора да го хвърлям.маи 6те е по добре.И в краина сметка без да сменя6 ни6то колата е по добре така ли стана 4е не6то не разбрах.И как след като са тисложили 4ипа е вървяла а след това без да е махан е спряла и си работи на фабри4ни настроики,това ми зву4и като все едно софта е временен като за проба )))и каде я 4ипва за да се знае да не се ходи там трудно ми е да си спомня, кога за последно е вървяла веднага след чипа, просто летеше,а 2-3 дена след чипа започна да пали трудно. Две седмици по-късно замина блоуофа и докато се чудя какъв да сложа минаха още две-три седмици. Монтирах новия, тогава мисля пак се развървя колата, ама все едно нещо малко и липсваше, така ден след ден се усъмнявах все повече във възможностите й.Трудното палене ставаше все по-трудно, дори на топла кола.Съмненията бяха в помпата. Относно вървенето - чистих дросели, сменях свещи, диагностики. Вървенето умря постепенно, защото въобще не съм забелязал. Миналия месец помпата изгоря и бе сменена. Точно след смяната й, 2-3 дни паленето се самооправи постепенно.За вървенето отдавна бях с нагласата, че върви, макар и не толкова добре, колкото в началото, но аз си въобразявам, защото съм свикнал. А тя си върви, както и сега, прилично със 150 коня.Този микс от невървеж и проблеми стана за около 3-4 месеца, след който период вчера разбирам, че карам сток кола, без никакви проблеми вече Не мога да кажа, че проблемите са били от чипа, както не мога и да отрека.Така че не си правете крайни заключения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 5 Септември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2008 ... върнах за преработка и тия дни ще тествам....ще ми е интересно, ако го постигнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts