Jump to content

Настройка с VAG COM - "играят" оборотите


stef_nikolaev

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Някой с VAG COM и кабел може ли да помогне - искам да си преместя оборотите на празен ход, преди година Мишо ги премести от 800 на 840 и спряха да се колебаят, сега обаче пак "играят" от 800 до 1000.

Разбира се за услугата ще почерпя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам кабел и можем да се разберем нещо. Но си мисля, че по-добре да откриеш причината за проблема отколкото да лекуваш последствията....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите мом4ета.зна4и и аз имам подобен проблем,само 4е при мене са доста по високи оборотите.4истиха ми клапата,ама нема резултат.некав друг савет братле

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите мом4ета.зна4и и аз имам подобен проблем,само 4е при мене са доста по високи оборотите.4истиха ми клапата,ама нема резултат.некав друг савет братле

2.6 не му разбирам:( Съвета беше за 1.8Т:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е според Мишо (от Горубляне) - износен потенциометър (някои му казват писец) на дросела. Затова и той премести оборотите на празен ход - потенциометъра да контактува в друга област, по-малко износена и нещата се оправиха.

Сега пак играят доста, според мен може поне да се намали "играенето", че нов дросел е 500лв.

Иначе ми чистиха клапата, но без резултат - нормално е, ако проблема е в потенциометъра.

На колегата ilkoquatro - чувал съм че може да е от температурния датчик или от дебитомера, моя беше заминал и не само че играеха мнооого оборотите, а и колата ускоряваше неравномерно.

Редактирано от stef_nikolaev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега мерси за информацията,ама как да разбера от кое е по то4но,понеже ми я зака4ат на vag и ми кават 4е нема никви гре6ки колицата,а тоя проблем си оставя,луда работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опиши по-точно проблема, или пусни нова тема, че между 1.8Т и 2.6 има БАЯ разлика :(

Иначе по моя казус - дано стане с преместване на оборотите, поне малко да се подобрят нещата, че сега си друса от 800 до 1000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е според Мишо (от Горубляне) - износен потенциометър (някои му казват писец) на дросела. Затова и той премести оборотите на празен ход - потенциометъра да контактува в друга област, по-малко износена и нещата се оправиха.

Сега пак играят доста, според мен може поне да се намали "играенето", че нов дросел е 500лв.

Иначе ми чистиха клапата, но без резултат - нормално е, ако проблема е в потенциометъра.

На колегата ilkoquatro - чувал съм че може да е от температурния датчик или от дебитомера, моя беше заминал и не само че играеха мнооого оборотите, а и колата ускоряваше неравномерно.

Това е много умна и хитра стъпка...евала на Мишо, не се бях сещал! То така се разрешава доста дългосрочно проблема с износен потенциометър дето отговаря за празния ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- датчик за хода иглата на дюзата

- датчик за оборотите на двигателя

- разходомер на въздуха

- датчик за височина /надморско равнище/

- датчик за температура на антифриза

- датчик за температура на смукателния колектор

- изключвател за педала на съединителя

- датчик за положението на педала за газта

- датчик за преместване на регулиращия плунжер

Датчици и проблеми много! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малееее луда работа.зна4и много са вредителите.е добре като ми зака4ат колата на вага нема никви гре6ки,това как да го разбирам,питам просто

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малееее луда работа.зна4и много са вредителите.е добре като ми зака4ат колата на вага нема никви гре6ки,това как да го разбирам,питам просто

Че нищо напълно счупено нямаш. Т.е. нещо е тръгнало да заминава, но не е напълно заминало...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно колега,има проблем4е,но не могат хората да установят какво е.зна4и проблема ми е следния.колата ми даржи високи обороти,постоянно дори когато загрее.на празен ход се форсирва.ина4е нема проблеми колицата,много варви,много си я харесвам,скоро я взех.но тоя проблем си оставя.някак1в савет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам ясно братле,ама вага казва 4е нема никакви гре6ки.а проблема с оборотите си остава :flehan:

Не казах, че VAG-а ще покаже грешка! Просто ако е добър диагностика може да види проблема преди ECU-то да изреве. Примерно при сдухан (не напълно де) дебитомер и спокоен ход ECU-то казва 1м3 въздух (примерно). Читавия диагностицик знае, че нормалното е да показва 1.2 (пак примерно). Като събере още един два такива параметъра може доста точно да локализира проблема преди ECUто да изпищи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е много умна и хитра стъпка...евала на Мишо, не се бях сещал! То така се разрешава доста дългосрочно проблема с износен потенциометър дето отговаря за празния ход.

:) Дългосрочно ???? - 1г. (късмет и то си е доста изкарало)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приятел за стапковото мотор4е,ми казаха 4е работи,проверяваха го.но един друг колега каза 4е може да си заминава,смисал да си работи добре,но от време на време да прави номера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем А3 1.6 2000г. Играеха ми оборотите много и смених ламбда сондата с от тези универсалните, но нищо не се оправи, на друго място ми казаха че за мойта кола трябвало да е на Бош, смених я с такава. Оборотите се кротнаха малко, но само малко, пак трепваха, но доста по малко от преди и колата ми пак изгасваше. Пак ми правиха диагностика днес и показа грешка на датчик обороти - в понеделник ще ми го сменят и ще пиша дали от това се е оправил проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите играят също и от нацепени или пробити мъркучи на вакума . На мен ми играеха оборотите от сцепен мъркуч към сервото на спирачките - беше сцепен точно отзад и не се виждаше.За да го открия изваждах един по един всеки мъркуч и запушвах щуцерите на всмукателните тръби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Да съживя старата тема...Как се променят оборотите? В кое меню на ваг-кома трябва да вляза и какво трябва да направя за да вдигна оборотите с малко, че ми дава грешка на TPS-а(потенциометъра на дроселовата клапа)? чистенето със спрей не помогна за съжаление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да съживя старата тема...Как се променят оборотите? В кое меню на ваг-кома трябва да вляза и какво трябва да направя за да вдигна оборотите с малко, че ми дава грешка на TPS-а(потенциометъра на дроселовата клапа)? чистенето със спрей не помогна за съжаление.

Idle Speed Adaptation:

With engine warmed up, at idle:

[select]

[01 engine]

[Adaptation - 10]

Enter channel 01

Enter an adaptation value between 124 and 132

[save]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...