Jump to content

За изключването на турбиниран двигател


Kestrel

Recommended Posts

Няколко въпросчета, които не ми дават мира нещо :?: :?: :?: :lol:

Знам, че турбиниран двигател трябва да се оставя да работи на место 1-2 минути преди да се изключи. Обаче:

1. Трябва ли да го чакам ако е бил наскоро запален и не е карано дълго време ? и

2. Трябва ли да го чакам ако преди да спра 4-5 минути (поне) съм карал градско и спокойно, т.е. без да навлизам в оборотите в които се включва турбината.

Питам, защото понякога това изчакване е доста изнервящо. Да не говорим че обирам подигравките на пътуващите с мен в колата, които се чудят защо не мога да си паркирам колата и веднага да слеза от нея като нормалните хора! :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко въпросчета, които не ми дават мира нещо  :?:  :?:  :?:  :lol:  

Знам, че турбиниран двигател трябва да се оставя да работи на место 1-2 минути преди да се изключи. Обаче:

1. Трябва ли да го чакам ако е бил наскоро запален и не е карано дълго време ? и

2. Трябва ли да го чакам ако преди да спра 4-5 минути (поне) съм карал градско и спокойно, т.е. без да навлизам в оборотите в които се включва турбината.

1. Не, освен ако не си карал над 3000 оборота през цялото време.

2. Да, по-добре е, макар , че може и да са 2 мин - по реалистично е, при описаната от теб ситуация. Аз така правя и турбото пее. 8)

Питам, защото понякога това изчакване е доста изнервящо. Да не говорим че обирам подигравките на пътуващите с мен в колата, които се чудят защо не мога да си паркирам колата и веднага да слеза от нея като нормалните хора!  :oops:

Еби им майката на другите и сам за себе си живей! :lol: Това ми го каза в стихотворна форма един старец преди време. Звучи ми като нещо сносно. Особено за твоя случай. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбиниран двигател се оставя да работи на място с цел да се охлади турбуната ако е имало скорошно натоварване. :lol: Ако не си ръчкал много слизаш, гасиш и не се притесняваш. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбиниран двигател се оставя да работи на място с цел да се охлади турбуната ако е имало скорошно натоварване. :lol: Ако не си ръчкал много слизаш, гасиш и не се притесняваш.  :lol:

И аз така си мисля...а 4-5 минути са си бая време..аз съм я оставял толкова да почива след врътките от подписа :lol: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наскоро 4етох малко спорове по въпроса.. аджеба кфо се охлажда на турбината, като няма въздушен поток като си спрял на едно място.. маслото и водата дето циркулират през нея не са много ж састояние да я охладят.. помагат, но малко.

Другото.. за вас незнам, но моята бензинка си има afterrun помпа, която се грижи водата да циркулира и след като изгася, като сам я постоплил повече от необходимото :lol: да отбележа 4е не е допълнително слагана.. заводски си е.

Най-добрия на4ин си остава каране по-спокойно за поне 2-3 минути преди да спираш.. поне според мен де

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато ходих до B&B за 2 дена тунинг на един Allroad 2.7T пичивете изрично споменаха да се охлаждат турбините след ръчкане или след като си бил на магистралата. Минута-две изчакване на място е пре-достатъчно а ако си бил на магистралата и слизаш по второстепенни пътища и започнеш да караш с 80-100км/ч дори не е нужно да си правиш този труд.

Аз си го представям така: турбините се развъртат на пъти повече обороти от самия двигател и по едно време започват да светят та дори и към прозрачно бият :lol: и когато ги оставиш да работят на техните си "нулеви" обороти те се охлаждат задължително равномерно. Ако им загасиш притока на масло.... баси мамата! :?

М, сигурен ли си че става въпрос за водно охлаждане при турбината ти? Все си мислех, че е само маслено :roll:

Я някой открехнат да ме просвти: нали остта на двете перки "плува" в масло, което циркулира някъде си (предполагам) за да охлажда? Има ли турбини, които по друг начин действат или?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М, сигурен ли си че става въпрос за водно охлаждане при турбината ти? Все си мислех, че е само маслено  :roll:

Първата сериа К26 е само с маслена магистрала, зна4и тя е до '84-та година

след това слагат К26 с добавено водно охлаждане.. спорно е дали е по-добре.. ама знам ли.. щом така са решили от Ауди.....

след '88 мисля решават че К26 е голяма и слагат К24, която също е с масло+вода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...