Kestrel Публикувано 27 Март 2005 Доклад Share Публикувано 27 Март 2005 Няколко въпросчета, които не ми дават мира нещо :?: :?: :?: Знам, че турбиниран двигател трябва да се оставя да работи на место 1-2 минути преди да се изключи. Обаче:1. Трябва ли да го чакам ако е бил наскоро запален и не е карано дълго време ? и2. Трябва ли да го чакам ако преди да спра 4-5 минути (поне) съм карал градско и спокойно, т.е. без да навлизам в оборотите в които се включва турбината.Питам, защото понякога това изчакване е доста изнервящо. Да не говорим че обирам подигравките на пътуващите с мен в колата, които се чудят защо не мога да си паркирам колата и веднага да слеза от нея като нормалните хора! :oops: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Magnus Публикувано 27 Март 2005 Доклад Share Публикувано 27 Март 2005 Няколко въпросчета, които не ми дават мира нещо :?: :?: :?: Знам, че турбиниран двигател трябва да се оставя да работи на место 1-2 минути преди да се изключи. Обаче:1. Трябва ли да го чакам ако е бил наскоро запален и не е карано дълго време ? и2. Трябва ли да го чакам ако преди да спра 4-5 минути (поне) съм карал градско и спокойно, т.е. без да навлизам в оборотите в които се включва турбината.1. Не, освен ако не си карал над 3000 оборота през цялото време.2. Да, по-добре е, макар , че може и да са 2 мин - по реалистично е, при описаната от теб ситуация. Аз така правя и турбото пее. 8) Питам, защото понякога това изчакване е доста изнервящо. Да не говорим че обирам подигравките на пътуващите с мен в колата, които се чудят защо не мога да си паркирам колата и веднага да слеза от нея като нормалните хора! :oops:Еби им майката на другите и сам за себе си живей! Това ми го каза в стихотворна форма един старец преди време. Звучи ми като нещо сносно. Особено за твоя случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venci Публикувано 27 Март 2005 Доклад Share Публикувано 27 Март 2005 Турбиниран двигател се оставя да работи на място с цел да се охлади турбуната ако е имало скорошно натоварване. Ако не си ръчкал много слизаш, гасиш и не се притесняваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godo Публикувано 28 Март 2005 Доклад Share Публикувано 28 Март 2005 Турбиниран двигател се оставя да работи на място с цел да се охлади турбуната ако е имало скорошно натоварване. Ако не си ръчкал много слизаш, гасиш и не се притесняваш. И аз така си мисля...а 4-5 минути са си бая време..аз съм я оставял толкова да почива след врътките от подписа . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 28 Март 2005 Доклад Share Публикувано 28 Март 2005 наскоро 4етох малко спорове по въпроса.. аджеба кфо се охлажда на турбината, като няма въздушен поток като си спрял на едно място.. маслото и водата дето циркулират през нея не са много ж састояние да я охладят.. помагат, но малко.Другото.. за вас незнам, но моята бензинка си има afterrun помпа, която се грижи водата да циркулира и след като изгася, като сам я постоплил повече от необходимото да отбележа 4е не е допълнително слагана.. заводски си е.Най-добрия на4ин си остава каране по-спокойно за поне 2-3 минути преди да спираш.. поне според мен де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 28 Март 2005 Доклад Share Публикувано 28 Март 2005 Когато ходих до B&B за 2 дена тунинг на един Allroad 2.7T пичивете изрично споменаха да се охлаждат турбините след ръчкане или след като си бил на магистралата. Минута-две изчакване на място е пре-достатъчно а ако си бил на магистралата и слизаш по второстепенни пътища и започнеш да караш с 80-100км/ч дори не е нужно да си правиш този труд.Аз си го представям така: турбините се развъртат на пъти повече обороти от самия двигател и по едно време започват да светят та дори и към прозрачно бият и когато ги оставиш да работят на техните си "нулеви" обороти те се охлаждат задължително равномерно. Ако им загасиш притока на масло.... баси мамата! :? М, сигурен ли си че става въпрос за водно охлаждане при турбината ти? Все си мислех, че е само маслено :roll: Я някой открехнат да ме просвти: нали остта на двете перки "плува" в масло, което циркулира някъде си (предполагам) за да охлажда? Има ли турбини, които по друг начин действат или?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 28 Март 2005 Доклад Share Публикувано 28 Март 2005 М, сигурен ли си че става въпрос за водно охлаждане при турбината ти? Все си мислех, че е само маслено :roll:Първата сериа К26 е само с маслена магистрала, зна4и тя е до '84-та годинаслед това слагат К26 с добавено водно охлаждане.. спорно е дали е по-добре.. ама знам ли.. щом така са решили от Ауди.....след '88 мисля решават че К26 е голяма и слагат К24, която също е с масло+вода Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts