fastv6 Posted October 23, 2008 Report Share Posted October 23, 2008 Здравейте колеги интересува ме някои махал ли е катализатора на своята кола, понеже имам проблем с газовата и се самнявам да не е от катализатора, но ме притеснява ако го махна да не ми прави проблем ламбда сондата и също дали става само с тръба или гърне заместител. Благодаря предварително!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kapitango Posted October 23, 2008 Report Share Posted October 23, 2008 Има резонаторни гърнета, които се монтират на мястото на катализатора. В Плевен е 35 лева на гърне. При мен бяха два катализатора и ми излезе 70 лв. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitsubishi galant Posted October 23, 2008 Report Share Posted October 23, 2008 А с какъв двигател си??? И какъв ти е проблема с ГУ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fastv6 Posted October 24, 2008 Author Report Share Posted October 24, 2008 (edited) А с какъв двигател си??? И какъв ти е проблема с ГУ?Двигателя ми е ABC - 2,6 V6.Проблема ми с ГУ е следният, монтирах си ГИ БРЦ втора употреба в сервиза на БРЦ в Пловдив след което започна главоболието, първо след монтажа тъй като газовото не работи адекватно предърпва при ускоряване газаджиите ме изпратиха да ми направят диагностика в някой сервиз на бош и там се оказа че на колата и няма нищо, върнах се при тези в БРЦ сменяваха инжектори редуктори и ефект никакав когато колата се прехвърли на газ първоначално на празен ход си работи добре и като се изреже започват проблемите започва да тресе и гасне, газаджиите се самняват да не се запушва катализатора от газта и от там да идват проблемите, така че в крайна сметка се чудя какво да направя след като и те немогат да ми помогнат както и никой друг за момента. Колата на бензин си работи добре а на газ нещо се ошашква и интересно от какво, след като на бензин няма проблеми и ГИ си е наред свещите са нови и просто незнам вече какво да правя за първо време мисля да махна катализатора и да си проверя ремъка наред ли е всичко след което ще видим дали ще има някакъв резултат!!! Edited October 24, 2008 by fastv6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitsubishi galant Posted October 24, 2008 Report Share Posted October 24, 2008 Значи при тия в "Тракия" си бил. И аз ходих там да ги питам дали ще могат да сложат на 2.6 ГИ, ама до тая процедура не съм стигнал още. Мога да те пратя да ти свалят катализаторите и да ти сложат завихрители на тяхно място, ама ме съмнява,че проблема е от там. Може и дроселовата клапа да трябва да се почисти. Въобще да почнеш така, да махаш и правиш по колата това или онова, въз основа на предположения ми се струва малко несериозно. А има вероятност и всичко да е от електрониката на ГИ и зависи как и къде са я вързали. Ако искаш пусни някое ЛС да те пратя при един приятел да я погледне.Има ВАГ и всичко останало и се занимава с диагностика и ел инсталации, монтира и ГУ и предполагам ще може да помогне. Намира се в Кършияка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlado05 Posted October 15 Report Share Posted October 15 (edited) Здравейте, А6 С4 2.6 ABC с 1 или 2 катализатора е фабрично? Edited October 15 by vlado05 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlado05 Posted October 15 Report Share Posted October 15 А и също така има ли някой, който все още има такъв автомобил? И минал ли успешно ГТП наскоро? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPiTFiRE_ Posted October 22 Report Share Posted October 22 Вчера минах на TDI-то без никакъв проблем. Дизелите като цяло нямат проблеми, а за старите бензинки до колкото разбрах нормата е много висока, отделно могат да ги пускат без да ги мерят. Проблемните започват с бензини около 2000-2003-та, когато навлиза euro3. Другия месец ще минавам на S-ката и ще кажа дали е имало проблем. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted October 22 Report Share Posted October 22 преди 14 минути, SPiTFiRE_ написа: Проблемните започват с бензини около 2000-2003-та, когато навлиза euro3 Мдаааа, две таквизи ги кича с нови катализаторчета, мноо са Оплашени тия по пунктовете, дори мойте лауреати ми отказаха, СТРАХ, да не повярва човек.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chitatelia Posted October 25 Report Share Posted October 25 Ти май беше с 1.8Т? От къде си взел/ще взимаш катализатор? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted October 25 Report Share Posted October 25 От Аутодока за тръца, на Валкер, за народната кола от Албиона, нямаше 100 лири, ония в Пункта се облещиха и напрао ми лъзнаха 4-та категория. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dafil Posted October 28 Report Share Posted October 28 (edited) NIKO, Този или Този ? Edited October 29 by VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted October 28 Report Share Posted October 28 Мне, за фаувето беше от UK ибея, "Type Approved Catalytic Converter for Seat Ibiza Mk3 VW Polo 2004-2009 Euro4 GBP 74.96 Unit price GBP 74.96", евтинджос с кофти изработка, но си свърши работата перфектно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now