fastv6 Публикувано 23 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2008 Здравейте колеги интересува ме някои махал ли е катализатора на своята кола, понеже имам проблем с газовата и се самнявам да не е от катализатора, но ме притеснява ако го махна да не ми прави проблем ламбда сондата и също дали става само с тръба или гърне заместител. Благодаря предварително!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 23 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2008 Има резонаторни гърнета, които се монтират на мястото на катализатора. В Плевен е 35 лева на гърне. При мен бяха два катализатора и ми излезе 70 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 23 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2008 А с какъв двигател си??? И какъв ти е проблема с ГУ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fastv6 Публикувано 24 Октомври 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2008 (Редактирано) А с какъв двигател си??? И какъв ти е проблема с ГУ?Двигателя ми е ABC - 2,6 V6.Проблема ми с ГУ е следният, монтирах си ГИ БРЦ втора употреба в сервиза на БРЦ в Пловдив след което започна главоболието, първо след монтажа тъй като газовото не работи адекватно предърпва при ускоряване газаджиите ме изпратиха да ми направят диагностика в някой сервиз на бош и там се оказа че на колата и няма нищо, върнах се при тези в БРЦ сменяваха инжектори редуктори и ефект никакав когато колата се прехвърли на газ първоначално на празен ход си работи добре и като се изреже започват проблемите започва да тресе и гасне, газаджиите се самняват да не се запушва катализатора от газта и от там да идват проблемите, така че в крайна сметка се чудя какво да направя след като и те немогат да ми помогнат както и никой друг за момента. Колата на бензин си работи добре а на газ нещо се ошашква и интересно от какво, след като на бензин няма проблеми и ГИ си е наред свещите са нови и просто незнам вече какво да правя за първо време мисля да махна катализатора и да си проверя ремъка наред ли е всичко след което ще видим дали ще има някакъв резултат!!! Редактирано 24 Октомври 2008 от fastv6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 24 Октомври 2008 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2008 Значи при тия в "Тракия" си бил. И аз ходих там да ги питам дали ще могат да сложат на 2.6 ГИ, ама до тая процедура не съм стигнал още. Мога да те пратя да ти свалят катализаторите и да ти сложат завихрители на тяхно място, ама ме съмнява,че проблема е от там. Може и дроселовата клапа да трябва да се почисти. Въобще да почнеш така, да махаш и правиш по колата това или онова, въз основа на предположения ми се струва малко несериозно. А има вероятност и всичко да е от електрониката на ГИ и зависи как и къде са я вързали. Ако искаш пусни някое ЛС да те пратя при един приятел да я погледне.Има ВАГ и всичко останало и се занимава с диагностика и ел инсталации, монтира и ГУ и предполагам ще може да помогне. Намира се в Кършияка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado05 Публикувано 15 Октомври 2024 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2024 (Редактирано) Здравейте, А6 С4 2.6 ABC с 1 или 2 катализатора е фабрично? Редактирано 15 Октомври 2024 от vlado05 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado05 Публикувано 15 Октомври 2024 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2024 А и също така има ли някой, който все още има такъв автомобил? И минал ли успешно ГТП наскоро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 22 Октомври 2024 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2024 Вчера минах на TDI-то без никакъв проблем. Дизелите като цяло нямат проблеми, а за старите бензинки до колкото разбрах нормата е много висока, отделно могат да ги пускат без да ги мерят. Проблемните започват с бензини около 2000-2003-та, когато навлиза euro3. Другия месец ще минавам на S-ката и ще кажа дали е имало проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Октомври 2024 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2024 преди 14 минути, SPiTFiRE_ написа: Проблемните започват с бензини около 2000-2003-та, когато навлиза euro3 Мдаааа, две таквизи ги кича с нови катализаторчета, мноо са Оплашени тия по пунктовете, дори мойте лауреати ми отказаха, СТРАХ, да не повярва човек.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 25 Октомври 2024 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2024 Ти май беше с 1.8Т? От къде си взел/ще взимаш катализатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Октомври 2024 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2024 От Аутодока за тръца, на Валкер, за народната кола от Албиона, нямаше 100 лири, ония в Пункта се облещиха и напрао ми лъзнаха 4-та категория. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 28 Октомври 2024 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2024 (Редактирано) NIKO, Този или Този ? Редактирано 29 Октомври 2024 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Октомври 2024 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2024 Мне, за фаувето беше от UK ибея, "Type Approved Catalytic Converter for Seat Ibiza Mk3 VW Polo 2004-2009 Euro4 GBP 74.96 Unit price GBP 74.96", евтинджос с кофти изработка, но си свърши работата перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване