Христо Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 Колеги имам един проблем които ме дразни много.Значи като е топло времето нямам никакви проблеми със паленето , но стане ли студено под 0 градуса колицата започва да се мачи като я паля. Иначе лампата за подгряване си свети нормално (поне за мен)когато е топло свети 1-2 секунди и гасне и пали от четвърт .А когато е студено (под 0 градуса)свети 5-6 секунди гасни и когато завъртя ключа върти повече от нормалното (кам 10 секунди) след това с голям зор пали и прекасва и след 2-3 секунди се оправя все едно нищо и няма .После загася ли я веднага няма проблем пак си пали както трябва да е . Зора ми е сутрин само докато запали.Дано някой има обяснение за проблема и да споделя.Приемам всякакви предложения.МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА ОТГОВОРИТЕ .колата е ауди а4 1997год (края) 1,9TDI 110 коня.Забравих да кажа че акумулатора има ток в него зарейдах до преди няколко дена. Мисля че няма да е той проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 Свещи колега според мен.На бащами е същата.Ще ги сменям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vl_tiktak Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 Сто процента са свещитеСигурно ти работи само едната при мен беше така смених ги и нямам проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Христо Публикувано 30 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 (Редактирано) Добре де ако са свещите нетрябва ли като я огася пак да запали сас зор?Не че се заяждам.Просто искам да се информирам.Защото досега не сам кара дизел.Иначе сам много доволен от колицата нито хлопа нито тропа голи ми малко дет викат хората направо ми души нафтата. Само това и е дерта и много ме дразни. Двигателчето е AFN Редактирано 30 Ноември 2008 от Христо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 (Редактирано) При второто палене двигателят вече е позагрял вече, най-малкото там, където се пали нафтата. Ако запалиш за 10 секунди и загасиш и запалиш пак след 1-2 часа и е студено пак ще е зор. Но ако запалиш веднага няма да има проблем.99% свещи, поне 2. Ако беше 1 нямаше да се усети при тези температури. Има и 1% да е центровка или малка компресия, но почни със свещите. Редактирано 30 Ноември 2008 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vl_tiktak Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 При второто палене двигателят вече е позагряКолегата е прав колега довери се ако ли не ходи в сервиз и там така ще ти одговорят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 (Редактирано) Като чета на колегата проблемите все едно мойта кола описва....ще взема да сваля тия подгряващи свещи да ги видим светят ли...не светят ли....после стартер и след това....знам ли...дано се оправиhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=33367 Редактирано 30 Ноември 2008 от Neotrace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Христо Публикувано 2 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2008 А как мога да проверя дали свещите подгряват .Има ли начин или се ходи на диагностика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2008 Начинът да разбереш дали1 свещ работи е да й откачиш кабела и да подадеш + с кабел от акумулатора - ако има искра като допреш кабела, значи работи, но не е ясно колко добре. При теб обаче вероятно някои въобще не работят, което ще го разбереш.Препоръчвам ти да ги смениш всичките, за да не си късаш нервите зимата. Аз така една зима смених първо 1, после втора и на третата, смених и четвъртата. Но всичко това съпроводено с нерви и губене на време и проблеми в най-големия студ.Май на твоя мотор, както и на моя са много завряни и не мога да си представя как се сменят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 2 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2008 При мен се оказаха 3/4 изгоряли....предстои смяна и после ще споделя резултат...пък и да застуди малко, че то днес беше 15 градуса баси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalcho Публикувано 3 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2008 нема шанс да е от свещи.моята afn до -10 пали от четвърт,без да подгрява .виж си компресията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 3 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2008 нема шанс да е от свещи.моята afn до -10 пали от четвърт,без да подгрява .виж си компресияталятото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 3 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2008 (Редактирано) Какво се оказа със свещите? Ако са наред имам друга теория. Редактирано 3 Декември 2008 от Zinoto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 3 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2008 (Редактирано) нема шанс да е от свещи.моята afn до -10 пали от четвърт,без да подгрява .виж си компресиятаTaка е.Аз когато я взех преди 2 години, палеше малко трудно около -10. Трудно, ама палеше. Отидох на майсточе и се оказа, че нямам ни една работеща свещ. Палила е само на компресия.Та ако компресията е ОК и ДВГто си е читаво и без свещи ще пали. Редактирано 3 Декември 2008 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 3 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2008 Абе тя че пали пали....ма със зор, а не трябва да е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 3 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2008 Корсо: А когато свещите са наред, при Т<0 все пак върти повече, отколкото лятото, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Христо Публикувано 4 Декември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2008 Колеги мисля че проблема е решен.От свещите нито една неработише и купих 4 свещи на "искра" казаха ми че били читави а и пари им небяха много 14 лв. бройката иначе на бош са 30 лв. бройката.Мерси на всички който изложеха своето мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 4 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2008 Корсо: А когато свещите са наред, при Т<0 все пак върти повече, отколкото лятото, нали?И друг път съм го казвал и има колеги свидетели. Странното при моета кола е, че зимата пали по-лесно и върви повече!Парадокс. Дори ме ебават, че тва е неква зимна печка. Явно и било писнало тия 10 години в италия. Факта е, че пали от 3тия оборот при супер яки минуси. Иначе само докосвам и почва да си трака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 4 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2008 Еееее ама от 1/4 до 3 си е голяма разлика, аз на три му викам голямо въртене :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRR Публикувано 5 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2008 Еееее ама от 1/4 до 3 си е голяма разлика, аз на три му викам голямо въртене :-)Той и corso си ги изсмука тия 3 от пръстите! Как го виждаш да седне да брои оборотите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 5 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2008 (Редактирано) Еееее ама от 1/4 до 3 си е голяма разлика, аз на три му викам голямо въртене :-)Исках да кажа, че се замисля малко при яки минуси Ма нема никви драми Редактирано 5 Декември 2008 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blt Публикувано 5 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2008 Еееее ама от 1/4 до 3 си е голяма разлика, аз на три му викам голямо въртене :-)Ех бре хора. Не ме разсмивайте, петък вечер е все пак. Как познахте кога пали от 1/4 кога от 3 кога от 5 оборота въртене ? Да не би да седи някой с фенерче да брои оборотите при ГорнаМъртваТочка, или въртите на ръка и затова знаете . А колкото до такива проблеми, и най разбиращия Дизелджия казва първо провери си свещите, ако са ОК дюзи и центровка, и едва тогава компресия. Причината е че един дизелов двигател ще спре да пали поради компресия (горепосочените причини са ок), едва когато компресията падне под 20. А нали се сещате че тогава ще карате от тука до Вакарел с туба и варел, ама масло .Затова една добра рецепта: При първи проблеми с паленето, свещи и дюзи. Но свещите е по-добре да се свалят да се видят. Защото съм имал много случай всичките свещи нагряват, но само върховете, поради което съответните цилиндри не се нагряват достатъчно добре, и ако това са на всичките цилиндри (примерно 5 или 6 ) ще имате проблеми с паленето.Поздрави,Заклет Тракторист Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 5 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2008 Що бе, смей се – полезно е :-)Целта ми беше някак си просто да подметна, че като са студени под нулата, въртят малко повече, но си палят нормално.„Повече“ е субективно понятие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 5 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2008 Ех бре хора. Не ме разсмивайте, петък вечер е все пак. Как познахте кога пали от 1/4 кога от 3 кога от 5 оборота въртене ? Да не би да седи някой с фенерче да брои оборотите при ГорнаМъртваТочка, или въртите на ръка и затова знаете . А колкото до такива проблеми, и най разбиращия Дизелджия казва първо провери си свещите, ако са ОК дюзи и центровка, и едва тогава компресия. Причината е че един дизелов двигател ще спре да пали поради компресия (горепосочените причини са ок), едва когато компресията падне под 20. А нали се сещате че тогава ще карате от тука до Вакарел с туба и варел, ама масло .Затова една добра рецепта: При първи проблеми с паленето, свещи и дюзи. Но свещите е по-добре да се свалят да се видят. Защото съм имал много случай всичките свещи нагряват, но само върховете, поради което съответните цилиндри не се нагряват достатъчно добре, и ако това са на всичките цилиндри (примерно 5 или 6 ) ще имате проблеми с паленето.Поздрави,Заклет Тракторист Имайте предвид, че дюзите ще ги хванете ако има проблем с тях и на топъл мотор и през лятото и при работещ мотор много по-лесно отколкото при палене. Последното нещо което се проверява при трудно палене ако всичко друго е добре са дюзите. И аз първо проверявам свещите, но при мотор с директно впръскване се оказва, че не те са най-важното, особено при температури около и малко над нулата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bad_bad_boy Публикувано 8 Декември 2008 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2008 колега и аз мисля, че са свещите....сблъсквал съм се с такъв проблем и ти гарантирам, че след смяната няма да има проблем нито с паленето, а и няма да тресе и прекъсва вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване