Jump to content

относно паленето


Христо

Recommended Posts

Колеги имам един проблем които ме дразни много.Значи като е топло времето нямам никакви проблеми със паленето , но стане ли студено под 0 градуса колицата започва да се мачи като я паля. Иначе лампата за подгряване си свети нормално (поне за мен)когато е топло свети 1-2 секунди и гасне и пали от четвърт .А когато е студено (под 0 градуса)свети 5-6 секунди гасни и когато завъртя ключа върти повече от нормалното (кам 10 секунди) след това с голям зор пали и прекасва и след 2-3 секунди се оправя все едно нищо и няма .После загася ли я веднага няма проблем пак си пали както трябва да е . Зора ми е сутрин само докато запали.Дано някой има обяснение за проблема и да споделя.Приемам всякакви предложения.МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА ОТГОВОРИТЕ .колата е ауди а4 1997год (края) 1,9TDI 110 коня.Забравих да кажа че акумулатора има ток в него зарейдах до преди няколко дена. Мисля че няма да е той проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ако са свещите нетрябва ли като я огася пак да запали сас зор?Не че се заяждам.Просто искам да се информирам.Защото досега не сам кара дизел.Иначе сам много доволен от колицата нито хлопа нито тропа голи ми малко дет викат хората направо ми души нафтата. Само това и е дерта и много ме дразни. Двигателчето е AFN

Редактирано от Христо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При второто палене двигателят вече е позагрял вече, най-малкото там, където се пали нафтата. Ако запалиш за 10 секунди и загасиш и запалиш пак след 1-2 часа и е студено пак ще е зор. Но ако запалиш веднага няма да има проблем.

99% свещи, поне 2. Ако беше 1 нямаше да се усети при тези температури. Има и 1% да е центровка или малка компресия, но почни със свещите.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При второто палене двигателят вече е позагря

Колегата е прав колега довери се ако ли не ходи в сервиз и там така ще ти одговорят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета на колегата проблемите все едно мойта кола описва....ще взема да сваля тия подгряващи свещи да ги видим светят ли...не светят ли....после стартер и след това....знам ли...дано се оправи:hilezh:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=33367

Редактирано от Neotrace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начинът да разбереш дали1 свещ работи е да й откачиш кабела и да подадеш + с кабел от акумулатора - ако има искра като допреш кабела, значи работи, но не е ясно колко добре. При теб обаче вероятно някои въобще не работят, което ще го разбереш.

Препоръчвам ти да ги смениш всичките, за да не си късаш нервите зимата. Аз така една зима смених първо 1, после втора и на третата, смених и четвъртата. Но всичко това съпроводено с нерви и губене на време и проблеми в най-големия студ.

Май на твоя мотор, както и на моя са много завряни и не мога да си представя как се сменят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оказаха 3/4 изгоряли....предстои смяна и после ще споделя резултат...пък и да застуди малко, че то днес беше 15 градуса баси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нема шанс да е от свещи.моята afn до -10 пали от четвърт,без да подгрява .виж си компресията

Taка е.

Аз когато я взех преди 2 години, палеше малко трудно около -10. Трудно, ама палеше. Отидох на майсточе и се оказа, че нямам ни една работеща свещ. Палила е само на компресия.

Та ако компресията е ОК и ДВГто си е читаво и без свещи ще пали.

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мисля че проблема е решен.От свещите нито една неработише и купих 4 свещи на "искра" казаха ми че били читави а и пари им небяха много 14 лв. бройката иначе на бош са 30 лв. бройката.Мерси на всички който изложеха своето мнение.

:):flehan::nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корсо: А когато свещите са наред, при Т<0 все пак върти повече, отколкото лятото, нали?

И друг път съм го казвал и има колеги свидетели. Странното при моета кола е, че зимата пали по-лесно и върви повече!

Парадокс. Дори ме ебават, че тва е неква зимна печка. Явно и било писнало тия 10 години в италия. :blackey:

Факта е, че пали от 3тия оборот при супер яки минуси. Иначе само докосвам и почва да си трака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееее ама от 1/4 до 3 си е голяма разлика, аз на три му викам голямо въртене :-)

Той и corso си ги изсмука тия 3 от пръстите! Как го виждаш да седне да брои оборотите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееее ама от 1/4 до 3 си е голяма разлика, аз на три му викам голямо въртене :-)

Исках да кажа, че се замисля малко при яки минуси :hilezh: Ма нема никви драми

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еееее ама от 1/4 до 3 си е голяма разлика, аз на три му викам голямо въртене :-)

Ех бре хора. Не ме разсмивайте, петък вечер е все пак. Как познахте кога пали от 1/4 кога от 3 кога от 5 оборота въртене ? Да не би да седи някой с фенерче да брои оборотите при ГорнаМъртваТочка, или въртите на ръка и затова знаете :hilezh: .

А колкото до такива проблеми, и най разбиращия Дизелджия казва първо провери си свещите, ако са ОК дюзи и центровка, и едва тогава компресия. Причината е че един дизелов двигател ще спре да пали поради компресия (горепосочените причини са ок), едва когато компресията падне под 20. А нали се сещате че тогава ще карате от тука до Вакарел с туба и варел, ама масло :hilezh: .

Затова една добра рецепта: При първи проблеми с паленето, свещи и дюзи. Но свещите е по-добре да се свалят да се видят. Защото съм имал много случай всичките свещи нагряват, но само върховете, поради което съответните цилиндри не се нагряват достатъчно добре, и ако това са на всичките цилиндри (примерно 5 или 6 ) ще имате проблеми с паленето.

Поздрави,

Заклет Тракторист ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що бе, смей се – полезно е :-)

Целта ми беше някак си просто да подметна, че като са студени под нулата, въртят малко повече, но си палят нормално.

„Повече“ е субективно понятие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех бре хора. Не ме разсмивайте, петък вечер е все пак. Как познахте кога пали от 1/4 кога от 3 кога от 5 оборота въртене ? Да не би да седи някой с фенерче да брои оборотите при ГорнаМъртваТочка, или въртите на ръка и затова знаете :bia: .

А колкото до такива проблеми, и най разбиращия Дизелджия казва първо провери си свещите, ако са ОК дюзи и центровка, и едва тогава компресия. Причината е че един дизелов двигател ще спре да пали поради компресия (горепосочените причини са ок), едва когато компресията падне под 20. А нали се сещате че тогава ще карате от тука до Вакарел с туба и варел, ама масло :lol: .

Затова една добра рецепта: При първи проблеми с паленето, свещи и дюзи. Но свещите е по-добре да се свалят да се видят. Защото съм имал много случай всичките свещи нагряват, но само върховете, поради което съответните цилиндри не се нагряват достатъчно добре, и ако това са на всичките цилиндри (примерно 5 или 6 ) ще имате проблеми с паленето.

Поздрави,

Заклет Тракторист :bia:

Имайте предвид, че дюзите ще ги хванете ако има проблем с тях и на топъл мотор и през лятото и при работещ мотор много по-лесно отколкото при палене. Последното нещо което се проверява при трудно палене ако всичко друго е добре са дюзите. И аз първо проверявам свещите, но при мотор с директно впръскване се оказва, че не те са най-важното, особено при температури около и малко над нулата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз мисля, че са свещите....сблъсквал съм се с такъв проблем и ти гарантирам, че след смяната няма да има проблем нито с паленето, а и няма да тресе и прекъсва вече :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...