Lex_Luthor Публикувано 23 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2009 Здравейте колеги имам следния проблем,като и подам по рязко газ в низките обороти изпуква нещо от двигателя,чуди се за няколко сек. и тогава тръгва да върви както трябва.Отначало си мислих,че е лош бензин но не е явно от това.Неска проверихме компютъра и даде следните грешки:VAG-COM Version: Release 311.2-NChassis Type: 8D - Audi A4 B5Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 557 A Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D02 Coding: 04001 Shop #: WSC 000004 Faults Found:18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent16711 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too Low P0327 - 35-10 - - - Intermittent16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent00670 - Throttle Position Sensor (G127) 27-10 - Implausible Signal - IntermittentReadiness: N/AThrottle Position Sensor (G127) Ето това ме притеснява намерих му кода на руски ми изкарва,че е "Датчик положения привода управления оборотами холостого хода (ISC)" Някой дали случайно знае къде се намира този датчик ????????Много ви благодаря !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 23 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2009 не знам къде се намира но струва над около 350лв! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 24 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2009 лелее дано не се окаже тогава това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Със съжаление ще ти кажа че дросела ти ако не е "заминал", най-малкото е "тръгнал" за безкрайните полета Почистване на пистите на потенциометъра може да закрепи временно положението, ама невинаги помага това. По-скоро - ако мислиш да караш тая кола още - събирай парици и си вземай нов оригинален дросел, друго спасение, няма, минах по тоя пътУспех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvgeniLalov1 Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Здравейте колеги имам следния проблем,като и подам по рязко газ в низките обороти изпуква нещо от двигателя,чуди се за няколко сек. и тогава тръгва да върви както трябва.Отначало си мислих,че е лош бензин но не е явно от това.Неска проверихме компютъра и даде следните грешки:VAG-COM Version: Release 311.2-NChassis Type: 8D - Audi A4 B5Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 557 A Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D02 Coding: 04001 Shop #: WSC 000004 Faults Found:18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent16711 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too Low P0327 - 35-10 - - - Intermittent16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent00670 - Throttle Position Sensor (G127) 27-10 - Implausible Signal - IntermittentReadiness: N/AThrottle Position Sensor (G127) Ето това ме притеснява намерих му кода на руски ми изкарва,че е "Датчик положения привода управления оборотами холостого хода (ISC)" Някой дали случайно знае къде се намира този датчик ????????Много ви благодаря !!Колега понеже с препукването го имам същия проблем ,само че до сега само два пъти ми се е случвало.Искам да те питам това ,само когато колата е студена ли ти се получава и понеже при мен ми се получи първия път на свободна когато бях и и подадох малко повече газ.Днес ми се получи за вотри път след кдато я запалих и тръгнах след секунди че бързах мн и още работеше на смукач.Та като подадох на 2-ра предавка в ниските обороти и тя изпука леко ,след което сякаш че заби за малко нос и тръгна тогава.Като твоето положение.Със съжаление ще ти кажа че дросела ти ако не е "заминал", най-малкото е "тръгнал" за безкрайните полета Почистване на пистите на потенциометъра може да закрепи временно положението, ама невинаги помага това. По-скоро - ако мислиш да караш тая кола още - събирай парици и си вземай нов оригинален дросел, друго спасение, няма, минах по тоя пътУспех!Колега за какви пари говорим за този дросел?Аз преди имах B4 и имах проблем с потенциометъра.Менеше обороти на свободна,чудеше се дали да тръгне като и подавам газ и забиваше нос.Та като отидох до Ауто+ и ми казаха че отделно не се продава ,а направо с целия инжекцион за 1000 лв. (защото потенциометъра се настройва ТОЧНО само заводски.) и аз отидох в една морга та си купих плочката на потенциометъра тогава.Как стоят нещата тук пак ли цялото трябва да го копувам,за какви пари си говорим и т.н.т.Ако може да дадеш малко по точна инфо супер!!!! П.П. Тва май е "детския паралич" на тея шибани кочини ,ами ще се дават пари ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Човека казва че колата изпуква а всеки се хваща за грешката на дросел клапата... Колега, смени си датчика за детонации, и карай по-спокойно докато не го смениш. Отчасти той ти управлява предварението... Има случаи и на строшени бутала от това. След което си адаптирай дросела, покарай я няколко стотин километра и пак виж дали ще се появят. И си зареди акумулатора (през това време можеш и да си изчистиш дросела ако не е чистен, понеже и пеперудата може да задира в стените от гняс) и си смени температурния датчик (можеш и просто да изчистиш грешката и да видиш дали ще се появи скоро).Успех от мен.16711 ти е кофти грешката, а не тъпия дросел... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Къде се намира въпросният датчик за детонации? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 На повечето двигатели които съм виждал е отпред на блока, нещо подобно:Мисля че и на ADR & AGU са отпред.На Volvo имаше и отзад, т.е. стават 2 knock сензора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 25 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Колега понеже с препукването го имам същия проблем ,само че до сега само два пъти ми се е случвало.Искам да те питам това ,само когато колата е студена ли ти се получава и понеже при мен ми се получи първия път на свободна когато бях и и подадох малко повече газ.Днес ми се получи за вотри път след кдато я запалих и тръгнах след секунди че бързах мн и още работеше на смукач.Та като подадох на 2-ра предавка в ниските обороти и тя изпука леко ,след което сякаш че заби за малко нос и тръгна тогава.Като твоето положение.Не искам да те плаша но същото беше и при мен изпукваше много много рядко когато беше студена след това се оправяше (затова си мислих,че е лош бензин) Сега взе да пука доста често но като загре повечко като чи ли спира да пука ПОНЯКОГА и не се усеща това забиване на 'нос' и аз си мислих да не е от този детонационен датчик преди закарах до един сервиз само ми го затехнаха,че се беше разхлабил и така горе-долу една година.Сега почвам едно,по едно да елеминирам нещата като мисля да започна както каза другия колега по горе с почистване на дросела и след това евентуално смяна на детонационен датчик и ще се моля да не е се наложи да сменям клапата (за акумулатора преди месец си взех чисто нов) . Относно детонационен датчик ще се поровя из нета за да покажа къде точно стои,защото доста си бях играл на времето да го търся за моя мотор спецялно ADR. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Значи може и да ти е наред детонационния датчик. Предполагам знаеш, че се затяга на 20Nm точно (при по-малко не отчита, при повече се чупи). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 25 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 (Редактирано) Значи може и да ти е наред детонационния датчик. Предполагам знаеш, че се затяга на 20Nm точно (при по-малко не отчита, при повече се чупи).Да ти кажа честно не знам От този сервиз казаха,че са го "затегнали" и това е..... Ще продължа да пиша по темата за да се разбере в крайна сметка какво точно ми е било ............... Редактирано 25 Януари 2009 от Lex_Luthor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvgeniLalov1 Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Да ти кажа честно не знам От този сервиз казаха,че са го "затегнали" и това е..... Ще продължа да пиша по темата за да се разбере в крайна сметка какво точно ми е било ...............Мм колега ще следя и аз темата за да видим какво ще е ,че и при нали ти викам е така.Иначе тези дни ще ида на VAG-a да ми я качат.Ще видя и датчика за детонацията за кво става дума.Само искам един EDIT на снимката ако може,с оградено точно къде е този детонационен датчик щот немога да разбера.Мисля си че е това продулговатото дебело,метално.....Мотора ми и моя е ADR. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 25 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Аз го знам точно къде е утре ще ти го снимам и оградя от моита и ще ти постна да видиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.Todorov Публикувано 25 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2009 Това забиване и пукане само на студено ли го прави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 26 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2009 При мен само сутрин на студен двигател много рядко. Даже от два месеца не съм го чувал това чукане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 26 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2009 Това забиване и пукане само на студено ли го прави?Да на студен двигател най-много го прави,забелязъл съм,че при мен сега като мина примерно 20-ина км в смисъл да загре добре спира да ми прави тези проблеми и сега започвам да се чудя да не би пък да идва това сичкото от температурния датчик ??Само искам един EDIT на снимката ако може,с оградено точно къде е този детонационен датчик щот немога да разбераП.П Оградил съм ти го с червено и само да те ориентирам това жълтото с дупка,трябва да е щеката за маслото там само че аз е махнах за да се види по добре самия датчикнадявам се да съм бил полезен (това е за двигател 1.8 ADR) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvgeniLalov1 Публикувано 26 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2009 Да на студен двигател най-много го прави,забелязъл съм,че при мен сега като мина примерно 20-ина км в смисъл да загре добре спира да ми прави тези проблеми и сега започвам да се чудя да не би пък да идва това сичкото от температурния датчик ??П.П Оградил съм ти го с червено и само да те ориентирам това жълтото с дупка,трябва да е щеката за маслото там само че аз е махнах за да се види по добре самия датчикнадявам се да съм бил полезен (това е за двигател 1.8 ADR) Благодаря ти мн колега!!!А м/у другото дано и тва да е варианта с температурния датчик,въпреки че тези пукания дето се получават нали са свързани с този Knock Sensor..незнам немога да си го обесня логично,защото немога да си обясна кое на кое първо подава информация и кое ако не подава на кое информация се получават такива неща(пффф незнам как го съчиних тва ама и аз немога да го разбера )П.П. Ще си пишем тук и тва е нали е форум заради това. Ще я карам и аз на VAG и да видим и датчика (knock) и температурния и така,ще видим от кво е.Успех на всикчи ни!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 26 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2009 Температурния е "смесообразуващ" демек при студена кола подава по-богата смес и т.н. (Анти)Детонационния ти регулира предварението с цел да нямаш детонации, или по-скоро да се сведат до необходимия минимум. Перфектното обяснение в . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Triger Публикувано 27 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2009 При мен го правеше като сложих кофти свещи.Само сутрин като е студена - върнах старите и се оправи.Не изключвай и тази възможност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 27 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2009 (Редактирано) При мен го правеше като сложих кофти свещи.Само сутрин като е студена - върнах старите и се оправи.Не изключвай и тази възможност.Сменил съм ги 2007 година с четириполюсни bosh не вярвам да са се опаткали толкова бързо.... Утре ще ходя до един сервиз и щи пиша какво е станало в краина сметка.. Редактирано 27 Януари 2009 от Lex_Luthor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvgeniLalov1 Публикувано 28 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2009 То при мен проблема го имаше и преди да я обслужа ,със старите свещи.Сложих новички NGK ,а м/у другото на старите им нямаше нищо.Като ги гледах по темата която я има в златен фонд са си перфектни,но вече бях взел новите.Та от това не вярвам да е.Или ще е този Knock Sensor или ще е шибания дросел.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvgeniLalov1 Публикувано 30 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 Колега какво става,как въвят нещата?Има ли някакъв напредък? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 30 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 Такааа, малко и от мен. Смених свещите с Беру 3 електродни, Кабелите бяха Бош но единият си искреше видимо. Та смених двата кабела с нови Тесла. В комплекта липсваха лулите(2 на брой) но не мисля че на тях може да им стане нещо?!? Та какво стана - НИЩО !!! Сутрин същите проблеми двигателя тресе, има леки детонации. Ако някой реши проблема да споделя че ми писна вече.Само да отбележа че палейки на газ няма такива проблеми. Това става само ако паля на Бензин?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 Не знам защо всички се хващат за детонационен датчик (които всъщност са 2бр). Каква роля има той при работа на празен ход? Дори да е много сгрешен аванса (при лошо зацепен ремък) при тръгване от празен ход просто не може двигателя да се вкара в режим на детонации, за да има значение корекцията от детонационен датчик (който може да дава сигнал и заради тракащи повдигачи - често поради калпаво масло и нередовна смяна).Някой знае ли какъв е аванса при 1000 и при 4000 оборота?На колегата с темата бих препоръчал да провери следните електрически възли (степенувани според цената )1. Лоша маса2. Реле регулатор на напрежението3. Бобини (свързано е с 1) + свещи4. ДЕБИТОМЕР (най-вероятен проблем)5. Ламбда (или запушена генерация/катализатор)6. ДроселМоже да има и механична причина - "изтичащ" вакуум, запушени дюзи, запушен бензинов филтър, скъсана мембрана на регулатора на горивото, тръгнала да изгаря бензинова помпа, продухана гарнитура, паднала компресия и т.н. и т.н.Най-добре е диагностика в някой VAG или Бош сервиз, но аз лично не мога да препоръчам такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 30 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2009 (Редактирано) Не знам защо всички се хващат за детонационен датчик (които всъщност са 2бр). Каква роля има той при работа на празен ход? Дори да е много сгрешен аванса (при лошо зацепен ремък) при тръгване от празен ход просто не може двигателя да се вкара в режим на детонации, за да има значение корекцията от детонационен датчик (който може да дава сигнал и заради тракащи повдигачи - често поради калпаво масло и нередовна смяна).Някой знае ли какъв е аванса при 1000 и при 4000 оборота?На колегата с темата бих препоръчал да провери следните електрически възли (степенувани според цената )1. Лоша маса2. Реле регулатор на напрежението3. Бобини (свързано е с 1) + свещи4. ДЕБИТОМЕР (най-вероятен проблем)5. Ламбда (или запушена генерация/катализатор)6. ДроселМоже да има и механична причина - "изтичащ" вакуум, запушени дюзи, запушен бензинов филтър, скъсана мембрана на регулатора на горивото, тръгнала да изгаря бензинова помпа, продухана гарнитура, паднала компресия и т.н. и т.н.Най-добре е диагностика в някой VAG или Бош сервиз, но аз лично не мога да препоръчам такъв.Човек,много благодаря за изчерпателния отговор.Не бях писал,защото все още незнам какво точно е.... Ходих то този сервиз направиха диагностика,човека каза да намеря и купя 2 лули за бубините (които влизат в самия двигател) днеска ги купих и ако има време в понеделник ще ида да ги сложа и също така да почсти дроселова клапа и мисля че каза стъпково моторче и ще видим какво ще стане Редактирано 30 Януари 2009 от Lex_Luthor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване