SpeedyMan Публикувано 31 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2009 (Редактирано) Маслото съм го взел днес, преди бях взел една опаковка за доливане. Има VW 501 50 и мисля да го сменям другата събота.Немски бар-код, цена - 38 лв. Естествено пълна синтетика Специално разработено за VAG. Става и за други марки, основно за коли където скоростите и дифа са в едно - ТРАНСАКСЪЛ... Редактирано 31 Януари 2009 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 31 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2009 Много е скъпичко - иначе е добро масълце. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 31 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2009 Абе колега да попитам.На А4 (1.8 турбо куатро) 96г. По каталог маи дават че маслото на скоростите не се сменя.При полужение че незнам на колко хиляди километра е колата,не е ли по добре да го сменя въпреки това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 31 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2009 Абе колега да попитам.На А4 (1.8 турбо куатро) 96г. По каталог маи дават че маслото на скоростите не се сменя.При полужение че незнам на колко хиляди километра е колата,не е ли по добре да го сменя въпреки това?И аз по тази причина се каня да го сменям, последният път само долях понеже също ми казаха че не се сменяло Да видим колегата АCE каква ценичка ще предложи за масълцето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 31 Януари 2009 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2009 Да разбирам ли че е хубаво да го сменя заводското,ако е то де,но наи вероятно.То този тъп италянец двигателното масло маи не е сменял често пък какво остава да знае че и в скоростите има такова нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 31 Януари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2009 (Редактирано) Да разбирам ли че е хубаво да го сменя заводското,ако е то де,но наи вероятно.То този тъп италянец двигателното масло маи не е сменял често пък какво остава да знае че и в скоростите има такова нещо Аз също заради старостта на моята пра-баба ще го сменям Иначе като я купих преди 2 години долях с TAF-X и си карам така... ама сега мисля профикалтично да го сменявам Просто новото масло си има разни добавки които в старото са поизветрели...И защо да е скъпо? Според мен си е евтино. Оригиналното (по ЕТКА) е на двойна цена, като не се знае дали е по-добро... по-скоро е същото, понеже оригиналните масла са си производство на Кастрол.Та това е маслото за Ауди. Има вариант и на МОБИЛ1, както писах по-горе, също си е хубаво масло... но кастрола намерих с отстъпка Официално си е одобрено... и не ми се спестяваха 20 лв. от масло.. от масло не се спестява Ама каквото и да слагате гледайте да има VW 501 50... Минералните масла са по-кофти и се сменят на по-малък пробег... а и TAF-X е в листата на Кастрол CLASSIC CARS ( за стари коли) така че го наливам с чиста съвест Дано да ми се хареса резултата Редактирано 31 Януари 2009 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 Аз доста търсих информация за подходящото масло и като не намерих категорична (както винаги става) сложих естерна синтетика на Мотул - Gear 300. Може да няма VW норма, но вероятно е по-доброто масло.При смяната отворих скоростната кутия и измих всичко. Имаше всякаква гняз и прах от синхронизаторите. Кутията е на малко повече от 200 000км и най-вероятно не е претоварвана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 1 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2009 (Редактирано) Аз доста търсих информация за подходящото масло и като не намерих категорична (както винаги става) сложих естерна синтетика на Мотул - Gear 300. Може да няма VW норма, но вероятно е по-доброто масло.При смяната отворих скоростната кутия и измих всичко. Имаше всякаква гняз и прах от синхронизаторите. Кутията е на малко повече от 200 000км и най-вероятно не е претоварвана.Това масло се дава в каталога на МОТУЛ за ръчните кутии на Ауди, въпреки че няма нормата.. така че вероятно е много добър вариант. Каква е цената за литър? Редактирано 1 Февруари 2009 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ralenekov Публикувано 4 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2009 Motul Gear 300 Synthetic Gearbox Oil - 75W90 [MOT-317811]Ester-based and 100% synthetic, GEAR 300 is formulated for gearboxes and rear axles, especially for competition cars - racing circuit, rallies and endurance trails. GEAR 300 is test proven effective to extreme pressure resistance in all types of cars and under all types of uses. GEAR 300 extremely high lubricity reduces friction. It also offers antiwear, anti-corrosion and anti-foam capabilities.Feature100% synthetic, ester-based. Easy gear shift properties. High lubricating abilities.CompatibilityAll gearboxes & hypoid rear axles without LSD. All types of cars - circuit, rally, 4wd & passenger.Би трябвало да е доста добро, и аз съм се засилил за такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 4 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2009 Би трябвало да е доста добро, и аз съм се засилил за такова.Ами като масло - да. Обаче естерите не охлаждат толкова добре механизмите. Не е зле маслен радиатор да има кутията в която се сипва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feri Публикувано 4 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2009 Аз доста търсих информация за подходящото масло и като не намерих категорична (както винаги става) сложих естерна синтетика на Мотул - Gear 300. Може да няма VW норма, но вероятно е по-доброто масло.При смяната отворих скоростната кутия и измих всичко. Имаше всякаква гняз и прах от синхронизаторите. Кутията е на малко повече от 200 000км и най-вероятно не е претоварвана.колега каква цена е литъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 7 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2009 Сутринта смених маслото в кутията. Изтече една такава по-гъстичка течност, червена на цвят... и не-много прозрачна... TAF-Xa беше по-рядък, прозрачен, с бледо-жълт цвят...Първи впечатления:Предваките, особено втора слизат по-лесно... а като цяло колата придоби малко повече динамика, малко по-леко върви... така че съм доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
levis Публикувано 7 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2009 И аз съм доволен от това масло.Зимата в студовете скоростите влизат меко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 7 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2009 И аз съм доволен от това масло.Зимата в студовете скоростите влизат меко E сигурно си доволен... Препоръчва се и за Лотус Есприт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HuKoJIa Публикувано 8 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 (Редактирано) и аз сам решил да сменям маслото на скоростите препорачаите ми някаква марка хубаво да е.и от кои мога да си взема от форума маслото.колко литра побира скоростната котия.колата е audi a3 110konq 1999godina ръчни скорости. Редактирано 8 Февруари 2009 от HuKoJIa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 8 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2009 и аз сам решил да сменям маслото на скоростите препорачаите ми някаква марка хубаво да е.и от кои мога да си взема от форума маслото.колко литра побира скоростната котия.колата е audi a3 110konq 1999godina ръчни скорости.TAF-X става и за теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 10 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2009 TAF-Xa беше по-рядък, прозрачен, с бледо-жълт цвят...Ами по същия начин изглежда и G052911A2.Изтече една такава по-гъстичка течност, червена на цвят... и не-много прозрачна...И от моята кутия изтече нещо подобно.След смяната предавките влизат по-леко. Преди смяната, когато снемах предавките надолу влизаха по-трудно(особено втора), а след смяната има голяма разлика.В крайна сметка слуховете, че разликата между TAF-Xa и G052911A2 е само в опаковката, може да се окажат верни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 10 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2009 Ами по същия начин изглежда и G052911A2.И от моята кутия изтече нещо подобно.След смяната предавките влизат по-леко. Преди смяната, когато снемах предавките надолу влизаха по-трудно(особено втора), а след смяната има голяма разлика.В крайна сметка слуховете, че разликата между TAF-Xa и G052911A2 е само в опаковката, може да се окажат верни.Ами аз бях 99% сигурен че е така... за това и ти препоръчах TAF-X, за това и аз това предпочетох... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anrito Публикувано 17 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2009 (Редактирано) Здравейте, колеги! За да не пускам нова тема, реших да ви попитам тук, защото става въпрос за скоростите на моята колица!Аз имам много странен проблем със скоростите и сега като прочетох темата мисля, че маслото на моята е или вече много старо и е загубило способностите си, или е нещо, за което даже и не искам да се замислям (абе нещо не е наред). От три дни сутрин, или вечер като си тръгвам от работа, както винаги съм правила паля си колата, освобождавам от първа и изчаквам да се нормализират оборотите. Когато това стане тръгвам да сложа първа - неможе да мръдне скоростния лост нито наляво, нито надясно бе хора, все едно че няма и никога не е имало място за него да се вкарва първа, втора, задна или пета! Скоростния лост се движи само към трета или към четвърта. Направо се побърквам!!! За да се оправи трябва да изчакам двойно повече време, след като се нормализират оборотите, да загрее малко и чак тогава вече имам възможността да потегля, като скоростите все още са много стегнати! Кажете ми, трябва ли да го сменя това масло, или първо да долея малко и да видя какво ще е положението след това! Това масло, което е предложил колегата SpeedyMan става ли и за моята?Колата е А3 1,8 без турбо 97-ма, AGN Благодаря предварително и се извинявам, ако не е мястото тук да попитам за моя проблем! Редактирано 17 Февруари 2009 от anrito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 17 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2009 Здравейте, колеги! За да не пускам нова тема, реших да ви попитам тук, защото става въпрос за скоростите на моята колица!Аз имам много странен проблем със скоростите и сега като прочетох темата мисля, че маслото на моята е или вече много старо и е загубило способностите си, или е нещо, за което даже и не искам да се замислям (абе нещо не е наред). От три дни сутрин, или вечер като си тръгвам от работа, както винаги съм правила паля си колата, освобождавам от първа и изчаквам да се нормализират оборотите. Когато това стане тръгвам да сложа първа - неможе да мръдне скоростния лост нито наляво, нито надясно бе хора, все едно че няма и никога не е имало място за него да се вкарва първа, втора, задна или пета! Скоростния лост се движи само към трета или към четвърта. Направо се побърквам!!! За да се оправи трябва да изчакам двойно повече време, след като се нормализират оборотите, да загрее малко и чак тогава вече имам възможността да потегля, като скоростите все още са много стегнати! Кажете ми, трябва ли да го сменя това масло, или първо да долея малко и да видя какво ще е положението след това! Това масло, което е предложил колегата SpeedyMan става ли и за моята?Колата е А3 1,8 без турбо 97-ма, AGN Благодаря предварително и се извинявам, ако не е мястото тук да попитам за моя проблем!Работата на синхронизатора се затормозява, но това става понякога и заради лошо масло. Като загрее се оправя нали?Ако се оправя - съветвам те да смениш маслото... и то с TAF-X... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anrito Публикувано 17 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2009 (Редактирано) Работата на синхронизатора се затормозява, но това става понякога и заради лошо масло. Като загрее се оправя нали?Ако се оправя - съветвам те да смениш маслото... и то с TAF-X... Да, оправя се. Но е много досадно да чакаш да загрее, за да можеш да караш.Значи това масло става, така ли? Защото и аз като остналите съм чувала, че маслото на сторостите не се сменяло! Редактирано 17 Февруари 2009 от anrito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 17 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2009 (Редактирано) Да, оправя се. Но е много досадно да чакаш да загрее, за да можеш да караш.Значи това масло става, така ли? Защото и аз като остналите съм чувала, че маслото на сторостите не се сменяло!Mитове и легенди Не се сменя често, ама по норматив е 30000... по принцип и 100000 ще изкара ама почват проблемите Иначе не се знае твоето в кутията дали е каквото трябва да бъде.. може да са я заредили с минерално и да се е скапало вече... започни от маслото според мен. Редактирано 17 Февруари 2009 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anrito Публикувано 17 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2009 (Редактирано) Mитове и легенди Не се сменя често, ама по норматив е 30000... по принцип и 100000 ще изкара ама почват проблемите Иначе не се знае твоето в кутията дали е каквото трябва да бъде.. може да са я заредили с минерално и да се е скапало вече... започни от маслото според мен.Благодаря, колега! Извинявам се, че изпадам в такива подробности, но ... колко масло ще ми трябва, за да го сменя и къде да го намеря?И може ли да се провери преди това и да се види в какво състояние е маслото в момента? Редактирано 17 Февруари 2009 от anrito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 17 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2009 Благодаря, колега! Извинявам се, че изпадам в такива подробности, но ... колко масло ще ми трябва, за да го сменя и къде да го намеря?И може ли да се провери преди това и да се види в какво състояние е маслото в момента?Коя година ти е колата? А3 1.8 20V, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anrito Публикувано 17 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2009 Коя година ти е колата? А3 1.8 20V, нали?Да. Колата е А3 1,8 20 V, без турбо, 1997 година, мотор AGN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване