Jump to content

Recommended Posts

Маслото съм го взел днес, преди бях взел една опаковка за доливане. Има VW 501 50 и мисля да го сменям другата събота.

Немски бар-код, цена - 38 лв. Естествено пълна синтетика :lol:

Специално разработено за VAG. Става и за други марки, основно за коли където скоростите и дифа са в едно - ТРАНСАКСЪЛ...

dsc04670bl5.jpg

w600.png

dsc04671zh0.jpg

w600.png

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега да попитам.На А4 (1.8 турбо куатро) 96г. По каталог маи дават че маслото на скоростите не се сменя.При полужение че незнам на колко хиляди километра е колата,не е ли по добре да го сменя въпреки това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега да попитам.На А4 (1.8 турбо куатро) 96г. По каталог маи дават че маслото на скоростите не се сменя.При полужение че незнам на колко хиляди километра е колата,не е ли по добре да го сменя въпреки това?

И аз по тази причина се каня да го сменям, последният път само долях понеже също ми казаха че не се сменяло :)

Да видим колегата АCE каква ценичка ще предложи за масълцето :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам ли че е хубаво да го сменя заводското,ако е то де,но наи вероятно.То този тъп италянец двигателното масло маи не е сменял често пък какво остава да знае че и в скоростите има такова нещо :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам ли че е хубаво да го сменя заводското,ако е то де,но наи вероятно.То този тъп италянец двигателното масло маи не е сменял често пък какво остава да знае че и в скоростите има такова нещо :hilezh:

Аз също заради старостта на моята пра-баба ще го сменям :) Иначе като я купих преди 2 години долях с TAF-X и си карам така... ама сега мисля профикалтично да го сменявам :)

Просто новото масло си има разни добавки които в старото са поизветрели...

И защо да е скъпо? Според мен си е евтино. Оригиналното (по ЕТКА) е на двойна цена, като не се знае дали е по-добро... по-скоро е същото, понеже оригиналните масла са си производство на Кастрол.

Та това е маслото за Ауди. Има вариант и на МОБИЛ1, както писах по-горе, също си е хубаво масло... но кастрола намерих с отстъпка :P

Официално си е одобрено... и не ми се спестяваха 20 лв. от масло.. от масло не се спестява ;)

Ама каквото и да слагате гледайте да има VW 501 50...

Минералните масла са по-кофти и се сменят на по-малък пробег... а и TAF-X е в листата на Кастрол CLASSIC CARS ( за стари коли) така че го наливам с чиста съвест :)

Дано да ми се хареса резултата :)

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доста търсих информация за подходящото масло и като не намерих категорична (както винаги става) сложих естерна синтетика на Мотул - Gear 300. Може да няма VW норма, но вероятно е по-доброто масло.

При смяната отворих скоростната кутия и измих всичко. Имаше всякаква гняз и прах от синхронизаторите. Кутията е на малко повече от 200 000км и най-вероятно не е претоварвана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доста търсих информация за подходящото масло и като не намерих категорична (както винаги става) сложих естерна синтетика на Мотул - Gear 300. Може да няма VW норма, но вероятно е по-доброто масло.

При смяната отворих скоростната кутия и измих всичко. Имаше всякаква гняз и прах от синхронизаторите. Кутията е на малко повече от 200 000км и най-вероятно не е претоварвана.

Това масло се дава в каталога на МОТУЛ за ръчните кутии на Ауди, въпреки че няма нормата.. така че вероятно е много добър вариант. Каква е цената за литър?

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Motul Gear 300 Synthetic Gearbox Oil - 75W90 [MOT-317811]

Ester-based and 100% synthetic, GEAR 300 is formulated for gearboxes and rear axles, especially for competition cars - racing circuit, rallies and endurance trails. GEAR 300 is test proven effective to extreme pressure resistance in all types of cars and under all types of uses. GEAR 300 extremely high lubricity reduces friction. It also offers antiwear, anti-corrosion and anti-foam capabilities.

Feature

100% synthetic, ester-based. Easy gear shift properties. High lubricating abilities.

Compatibility

All gearboxes & hypoid rear axles without LSD. All types of cars - circuit, rally, 4wd & passenger.

Би трябвало да е доста добро, и аз съм се засилил за такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало да е доста добро, и аз съм се засилил за такова.

Ами като масло - да. Обаче естерите не охлаждат толкова добре механизмите. Не е зле маслен радиатор да има кутията в която се сипва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доста търсих информация за подходящото масло и като не намерих категорична (както винаги става) сложих естерна синтетика на Мотул - Gear 300. Може да няма VW норма, но вероятно е по-доброто масло.

При смяната отворих скоростната кутия и измих всичко. Имаше всякаква гняз и прах от синхронизаторите. Кутията е на малко повече от 200 000км и най-вероятно не е претоварвана.

колега каква цена е литъра
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта смених маслото в кутията. Изтече една такава по-гъстичка течност, червена на цвят... и не-много прозрачна...

TAF-Xa беше по-рядък, прозрачен, с бледо-жълт цвят...

Първи впечатления:

Предваките, особено втора слизат по-лесно... а като цяло колата придоби малко повече динамика, малко по-леко върви... така че съм доволен :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм доволен от това масло.Зимата в студовете скоростите влизат меко :)

E сигурно си доволен... Препоръчва се и за Лотус Есприт :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз сам решил да сменям маслото на скоростите препорачаите ми някаква марка хубаво да е.и от кои мога да си взема от форума маслото.колко литра побира скоростната котия.колата е audi a3 110konq 1999godina ръчни скорости.

Редактирано от HuKoJIa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз сам решил да сменям маслото на скоростите препорачаите ми някаква марка хубаво да е.и от кои мога да си взема от форума маслото.колко литра побира скоростната котия.колата е audi a3 110konq 1999godina ръчни скорости.

TAF-X става и за теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

TAF-Xa беше по-рядък, прозрачен, с бледо-жълт цвят...
Ами по същия начин изглежда и G052911A2.
Изтече една такава по-гъстичка течност, червена на цвят... и не-много прозрачна...
И от моята кутия изтече нещо подобно.

След смяната предавките влизат по-леко. Преди смяната, когато снемах предавките надолу влизаха по-трудно(особено втора), а след смяната има голяма разлика.

В крайна сметка слуховете, че разликата между TAF-Xa и G052911A2 е само в опаковката, може да се окажат верни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по същия начин изглежда и G052911A2.

И от моята кутия изтече нещо подобно.

След смяната предавките влизат по-леко. Преди смяната, когато снемах предавките надолу влизаха по-трудно(особено втора), а след смяната има голяма разлика.

В крайна сметка слуховете, че разликата между TAF-Xa и G052911A2 е само в опаковката, може да се окажат верни.

Ами аз бях 99% сигурен че е така... за това и ти препоръчах TAF-X, за това и аз това предпочетох...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! За да не пускам нова тема, реших да ви попитам тук, защото става въпрос за скоростите на моята колица!

Аз имам много странен проблем със скоростите и сега като прочетох темата мисля, че маслото на моята е или вече много старо и е загубило способностите си, или е нещо, за което даже и не искам да се замислям (абе нещо не е наред). От три дни сутрин, или вечер като си тръгвам от работа, както винаги съм правила паля си колата, освобождавам от първа и изчаквам да се нормализират оборотите. Когато това стане тръгвам да сложа първа - неможе да мръдне скоростния лост нито наляво, нито надясно бе хора, все едно че няма и никога не е имало място за него да се вкарва първа, втора, задна или пета! Скоростния лост се движи само към трета или към четвърта. Направо се побърквам!!! За да се оправи трябва да изчакам двойно повече време, след като се нормализират оборотите, да загрее малко и чак тогава вече имам възможността да потегля, като скоростите все още са много стегнати!

Кажете ми, трябва ли да го сменя това масло, или първо да долея малко и да видя какво ще е положението след това!

Това масло, което е предложил колегата SpeedyMan става ли и за моята?

Колата е А3 1,8 без турбо 97-ма, AGN

Благодаря предварително и се извинявам, ако не е мястото тук да попитам за моя проблем!

Редактирано от anrito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! За да не пускам нова тема, реших да ви попитам тук, защото става въпрос за скоростите на моята колица!

Аз имам много странен проблем със скоростите и сега като прочетох темата мисля, че маслото на моята е или вече много старо и е загубило способностите си, или е нещо, за което даже и не искам да се замислям (абе нещо не е наред). От три дни сутрин, или вечер като си тръгвам от работа, както винаги съм правила паля си колата, освобождавам от първа и изчаквам да се нормализират оборотите. Когато това стане тръгвам да сложа първа - неможе да мръдне скоростния лост нито наляво, нито надясно бе хора, все едно че няма и никога не е имало място за него да се вкарва първа, втора, задна или пета! Скоростния лост се движи само към трета или към четвърта. Направо се побърквам!!! За да се оправи трябва да изчакам двойно повече време, след като се нормализират оборотите, да загрее малко и чак тогава вече имам възможността да потегля, като скоростите все още са много стегнати!

Кажете ми, трябва ли да го сменя това масло, или първо да долея малко и да видя какво ще е положението след това!

Това масло, което е предложил колегата SpeedyMan става ли и за моята?

Колата е А3 1,8 без турбо 97-ма, AGN

Благодаря предварително и се извинявам, ако не е мястото тук да попитам за моя проблем!

Работата на синхронизатора се затормозява, но това става понякога и заради лошо масло. Като загрее се оправя нали?

Ако се оправя - съветвам те да смениш маслото... и то с TAF-X... :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата на синхронизатора се затормозява, но това става понякога и заради лошо масло. Като загрее се оправя нали?Ако се оправя - съветвам те да смениш маслото... и то с TAF-X... :rolleyes:

Да, оправя се. Но е много досадно да чакаш да загрее, за да можеш да караш.

Значи това масло става, така ли? Защото и аз като остналите съм чувала, че маслото на сторостите не се сменяло!

Редактирано от anrito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, оправя се. Но е много досадно да чакаш да загрее, за да можеш да караш.

Значи това масло става, така ли? Защото и аз като остналите съм чувала, че маслото на сторостите не се сменяло!

Mитове и легенди :hilezh:

Не се сменя често, ама по норматив е 30000... по принцип и 100000 ще изкара ама почват проблемите :flipoff:

Иначе не се знае твоето в кутията дали е каквото трябва да бъде.. може да са я заредили с минерално и да се е скапало вече... започни от маслото според мен.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mитове и легенди :hilezh:

Не се сменя често, ама по норматив е 30000... по принцип и 100000 ще изкара ама почват проблемите :flehan:

Иначе не се знае твоето в кутията дали е каквото трябва да бъде.. може да са я заредили с минерално и да се е скапало вече... започни от маслото според мен.

Благодаря, колега! :hilezh:

Извинявам се, че изпадам в такива подробности, но ... колко масло ще ми трябва, за да го сменя и къде да го намеря?

И може ли да се провери преди това и да се види в какво състояние е маслото в момента?

Редактирано от anrito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега! :hilezh:

Извинявам се, че изпадам в такива подробности, но ... колко масло ще ми трябва, за да го сменя и къде да го намеря?

И може ли да се провери преди това и да се види в какво състояние е маслото в момента?

Коя година ти е колата? А3 1.8 20V, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...