Jump to content

Продажбите втора ръка преобладават и при луксозните автомоби


Recommended Posts

spe, колега, не се заяждам, погледни качеството на материалите и сглобката и сам ще видиш че тая Киа е за скраб на 3 тата година а не като ауди на 23 тата година, тя затова и е на такава цена, заради компромисите със всичко по нея, нищо лично, със здраве да си я кара щом си му харесва:evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я и аз да се изкажа по темата.........да почна с един пример:имам един приятел доктор в Германия има си собствена клиника човека работи доста и съответно изкарва много пари, плаща си данъците,кара едно БМВ 7-ма серия....та като стана колата на 5г. я закара на TUV като отиде да си я вземе сметката му беше 7000евро.псува,рева,кълна ма плати парите и си взе колата...та ако ми следите мисълта тука ако стане както в белите страни и като минете тех. преглед и ви кажат колата е годна за движение сметката ви е 5000лв. а колата струва 3000лв. ко правиме,а?А тука колкото по стара ти е колата толкова по малко данък плащаш ебахти и парадокса....И аз искам да карам Ауди 2002-2003 и мога да си го купя ма немога да го поддържам и затова си карам Сеат 2002....щото на Аудито накладките са му 500лв а на сеатката са 100лв.А колкото до вноса на коли що у Румъния не може да се внасят коли по стари от 3г. а тука нема грижи,а?Много ясно че европата нема нищо против да е така...някой виждал ли е като доидат автовозите за кво става въпрос?нема такива отпадъци......

Насти брат абсолютно съм съгласен с теб,ма единствения начин със старите коли е гражданска 1000лв. данък МПС 1000лв. и ке видиш как вноса ке секне от само себе си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nasti, интересно кой е този който решава един автомобил дали е "колекционерски" или не??! Изобщо поятието "колекционерски" в случая ми изглежда изсмукано от пръстите! Значи аз решавам, че колата ми е колекционерска, защото ми харесва (както на теб ти харесват колите от подписа ти) И защо изобщо трябва да съществуват някакви си "колекционерски" коли според теб? Дали те са по-екологични от останалите коли на тяхната възраст? А дали са по-безопасни? Отговора е "НЕ". Просто те се харесват на определен кръг хора и това би трябвало вече да ги прави "по-специални"??? Ами това може да се отнася за всички останали коли не смяташ ли? Тук нещо ми намирисва на демагогия :evil::evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Boxter поинтересувай се малко как стоят нещата с youngtimer и oldtimer-те по света и ще ти се ти се изясни за кво говори Насти.

P.S.Насти от тея от подписа ти само една може да мине като колекционерска.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Boxter поинтересувай се малко как стоят нещата с youngtimer и oldtimer-те по света и ще ти се ти се изясни за кво говори Насти.

P.S.Насти от тея от подписа ти само една може да мине като колекционерска.....

отново (този път предполагам неволна) игра с понятия, т.е. ти смяташ че когато дадена кола бъде наречена от някого по един определен начин това я прави с нещо по-ценна, а аз смятам че всеки сам има право да определя дали това което притежава (или има възможност да си вземе) е ценно или не, и всеки опит да бъде наложена отгоре някаква "политика" по въпроса изглежда съмнителен и недоброжелателен :evil:

Иначе да добавя само-и аз напълно подкрепям мнението, че всички коли трябва да са в много добро техническо състояние, за да се движат, независимо от възрастта си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама ако ми каеш с кво е по-добро 10 годишно ауди от нея...
Нека Аудито да е S4 и да е в идеално състояние пък после ще ти кажа с какво е по-хубаво :evil: Че новата кола е най-доброто няма спор, НО има значение къде, как и с какво качество се произвежда един автомобил, защото има автомобили които се правят да ги караш цял живот и други направени за 3 години...Как да го кажа...колата е като часовника, някой хора обичат електронните часовници, които да сменят на 3 години, някой предпочитат механичните часовници произведени за цял живот, така и автомобилите, всеки прави своя избор...да носи касио и да кара Киа, или да носи Суоч, Омега, Ролекс, Жовиал... и да кара Ауди, Мерцедес...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....
RS2 също минава, заради бройката произведени такива...

Другите може да се внесат и без колекционерски паспорти, тъй като и 4-ката и 6-цата са на до 3г...., но това не е важно 8)

AUDI - Пич моля те не сравнявай Суоч с Ролекс това ако го чуят от Ролекс ще ти се обидят смъртно :evil:

Освен това колите не са точно като часовниците, защото в крайна сметка ако при механичните часовници основното качество е ползване на хубави материали и висока прецизност при колите играят новите технологии, а и в крайна сметка един Вушарон Константин или един Патек Филип не се търкаля по улиците, докато на една кола независимо дали е Мерцедес или КИА тези неща и влиаят (на коя повече на коя по-малко) и то в никакъв случай не положително.

Аз съм фен на хубавите часовници и смея да твърдя че докато колата е средство, то един часовник е мъжко или дамско бижу иииии, освен това има стотици часовници които струват в пъти по-скъпо от едно Ауди А6 05г. например, така че там при скъпите часовници правилата, начина на живот и стандартите на хората са толкова различни че за тях автомобил втора употреба е непонятно словосъчетание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен има един единствен аргумент който може да се изтъкне против вноса на стари автомобили и това са екологичните норми на които трябва да отговарят, всичко останало е ВЪПРОС НА ЛИЧЕН ИЗБОР, и никой не може да ме убеди кое е добро за мен и никой няма право да ми забранява да карам това което искам. Дори и да имам възможност да карам нов автомобил (може би нещо много скромно за около 15-20к лв) нямам желание да давам двойно повече пари за нещо не много по-добро от мойата Б4, която с малко пари подържам в изрядно състояние и напулно задоволява моите нужди. Освен това нямам нищо против дядковците които карат 20+ годишни жигулита, стига да не задръстват движението, и да не са опасни за околните. Определени кръгове в бг като застрахователи и вносители на нови автомобили имат интерес от вноса на нови автомобили, и настройват общественото мнение против употребяваните, както и се опитват да прокарват определени закони. Освен това като се има пред вид цената на стоманата в световен мащаб - скрапта става все по ценна стока (справка - Германия). Прокарването на такъв закон е икономическо неизгодно за българската икономика, като се има пред вид че нямаме собствено производство на автомобили, и фактически обрича българина да работи цял живот за да изплаща автомобила си на някой евтин европейски автомобилостроител. Пожелавам на всеки да кара това което иска, стига да не пречи на околните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като спорите дали трябва да се внасят стари коли може ли да ви попитам,дали може да бутнем всички стари къщи и блокове над 50 години.Не мога да схвана логиката да бъде забранен вноса на 5-годишна кола,но да имаш право да купиш 25-годишна,която обаче е вече в България.Основният критерий който трябва да имаме предвид е техническата изправност на автомобила,а не годините му.

А това че българия била затрупана със стари автомобили по никакъв начин няма да се реши със забрана на внос на стари автомобили.Ако се въведе такава забрана,ще се карат още по стари автомобили. Просто вкараните преди забраната ще продължават да се карат и дори някои зарязани автомобили ще влязнат в употреба поради липса на възможност да се купят други.

Истинския отговор дали имаме много вкарани Б4 или Е36 е пазара.Щом продължават да ги вкарват значи не е.Проблемът е другаде.В България никой не те принуждава да си поддържаш автомобила.Сигурен съм че повече от половината автомобили в България нямат изправни спирачки,какво въобще да говорим за отработени газове.Ако тези собственици бъдат принудени да си ремонтират автомобила,те ще се откажат от него,т.като ремонта на всички неизправности ще излезе по скъп от авомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да си кажа:evil:

Редно е Българина да свиква да купува нови автомобили, независимо от класа и марката. Това е бъдещето. Обаче закон от сорта на цитирания горе.....не съм навит.

Редно е също да се предвиди строг, мноооо...го строг контрол на внасяните возила още на границата-дали те са годни, здрави и надеждни, понеже джамбазите са голема мафия.:evil:

Докарал си "Курник", не го внасяш у нас! Е тва е по-разумен закон според мен!

Поздрави:

Иво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе аз ще кажа че НОВАТА корейска, френска, японска чикия остарява и е пред разпад за 2-3 години и на 4 тата година вече е по-опасна от 7-8 годишно Ауди, Мерцедес или БМВ.

Да не забравяме че българина така или иначе няма кой знае колко много пари за поддръжка ни на нова ни на стара кола, просто по-старите коли дават по-малко ядове, новите се трошат повече

Дори италианците малко по малко почнаха да се учат да правят коли, визирам конкретно Алфа Ромео колкото и да е странно за самия мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Една много стара, но много актуална и сега тема. Актуална в много отношения. Заради това я повдигнах.

Вижте преди две години как са се водили спорове тук. Забележете, как хора на корено противоположни мнения са се опитали да се разберат един друг и са успели. За съжаление много от тези хора не пишат вече във форума. И не на последно място. Посмислово темата е още повече акуална към днешния ден. Надявам се да я продължим, за да разберем усеща ли се някаква промяна до този момент в изтеклите две години.

Моля, прочетете я цялата преди да поствате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помня времената, когато Magnus и Speedster бяха много активни, но нещо зачезнаха. :):huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...