digidong Публикувано 17 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2009 (Редактирано) според вас кой двигател 1,8Т, в годините от 95-01 и най-добър, и може ли да се направи класификация? Става въпрос за AEB APU AWT AJL ANB ATW AWM Редактирано 17 Февруари 2009 от digidong Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doc_mc Публикувано 17 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2009 Нямам база за сравнение, но от личен опит - АЕБ не ми е създавал особени проблеми докато колата беше в мен (4 години). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 18 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2009 Най-добър по какви показатели ? Най-мощен в сток вариант ,най-здрав,най-подходящ за тунинг ,най-нов и т.н. редица други показатели ? Поуточни въпроса иначе всеки ще ти каже ми от моя по хубав няма/е аз бих се метнал на един AJL с кеф,само да не беше акцизен/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digidong Публикувано 18 Февруари 2009 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2009 да, имах пред вид най-здрав и безпроблемен...от 1,8Ттата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 18 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2009 да, имах пред вид най-здрав и безпроблемен...от 1,8Ттатами......новия.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 19 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2009 AEB, AJL и след това другите. АЕВ е най-прост, най-масов и доста здрав. AJL e рядък, с друга електроника, а механиката е същата. АЕВ след моделна година '97 е с по-новия Мотроник(3.8.х), който според мен е по-добър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 20 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2009 Моя е APU никакви ядове не съм имал...Не разбирам смисъла на въпроса.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rbdt512 Публикувано 26 Февруари 2009 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2009 ми......новия.... х2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radoslav71 Публикувано 27 Март 2009 Доклад Share Публикувано 27 Март 2009 Притежавам AJL 180 к.с доста по динамичен с по голям въртящ момент от AEB- но не разбирам съвсем въпроса ти,по добър е доста общо понятие,конкретизирай въпроса си,темата е доста интересна.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 28 Март 2009 Доклад Share Публикувано 28 Март 2009 Моя е AWT скоро ще имам впечатления като го покарам и ще ти кажа но ми се вижда за момента добре ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Март 2009 Доклад Share Публикувано 28 Март 2009 имайки предвид подфорумът в който е пуснат въпроса, то отговрът е еднозначен - АЕБ.с големи портове, с жило на газта, с дебели биели, без променливо газоразпределение, с "обикновена" маслена помпа и "обикновена" водна, с една ламбда и още други приятни работи.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 6 Април 2009 Доклад Share Публикувано 6 Април 2009 имайки предвид подфорумът в който е пуснат въпроса, то отговрът е еднозначен - АЕБ.с големи портове, с жило на газта, с дебели биели, без променливо газоразпределение, с "обикновена" маслена помпа и "обикновена" водна, с една ламбда и още други приятни работи.... Колега явно си по-навътре в нещата. Ще разясниш ли малко на непросветените, кои мотори са без жило на газта,с променливо газоразпределение,коя маслена помпа наричаш "обикновенна" и т.н. Аз също се каня да купувам 1.8Т и инфото ще ми е много от полза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 23 Април 2009 Доклад Share Публикувано 23 Април 2009 Eто ти една (неофициална) сравнителна табличка с двигателите: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 26 Април 2009 Доклад Share Публикувано 26 Април 2009 Eто ти една (неофициална) сравнителна табличка с двигателите: Благодаря много колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piccinini Публикувано 8 Май 2009 Доклад Share Публикувано 8 Май 2009 колеги какъв е кода на мойто 1.8Т - 125кв заводски тъй като е канадска а4-ката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Май 2009 Доклад Share Публикувано 9 Май 2009 В Канада не знам какви са им кодовете, но ако е китайска кодът е AXB. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A8_fan Публикувано 9 Май 2009 Доклад Share Публикувано 9 Май 2009 Аз съм с AEB и не съм имал никакви грижи с него. Мисля че който и от 1,8Т двигателите да избереш, няма да сгрешиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Май 2009 Доклад Share Публикувано 11 Май 2009 AWT може би е най-добрия вариянт, понеже е с електронен дросел, ако тръгва да прегрява мотора след като сложиш чип, заради малкия интеркулер, автоматично ти се затваря газта и не можеш да го счупиш. Чиповете, за моторите с електронен дросел, по-лесно се правят. Може да имаш ESP с електронен дросел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Май 2009 Доклад Share Публикувано 11 Май 2009 (Редактирано) AWT е с по-слаби "вътрешности", с "по-лоша" глава, VVT и други неприятни за тунинг неща. Редактирано 11 Май 2009 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 11 Май 2009 Доклад Share Публикувано 11 Май 2009 (Редактирано) AEB е със същите слаби вътрешности, така, че не виждам какъв е проблема, а и 99% от хората тук няма да тръгнат да си правят колите по +250-300коня. Главата с малките портове пак ти е достатъчна, ако няма да изкарваш големите коне от мотора. А и по-новите 1.8Т-та без да е правено нещо по тях вървят, много повече от първите генерации АЕБ и АГУ ! това е тествано много кратно. Редактирано 11 Май 2009 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 11 Май 2009 Доклад Share Публикувано 11 Май 2009 Е от каде идва по големия вървеж на по новите 1.8Т-та от АЕБ след като и двете са сток.Мощноста им е една и съща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Май 2009 Доклад Share Публикувано 11 Май 2009 (Редактирано) вървежа идва от по-новите турбини, които са различни от първите К03-ки.идва от по-малките портове, при най-новите от по-високата компресия в комплект с FSI технологияидва от по-прецизни дюзи, които са доста различни от АЕБ-дюзите, различни горивни карти - доста по-сложна електроникаидва от VVT, от различни скоростни кутии, различна изпускателна система, регулиращи клапани и т.н. и т.н.НО си мисля, че в тунинг раздела авторът на темата не пита кой е най-добрия ( стоков ) мотор. И е по нормално в този раздел да се коментира кой мотор е по-подходящ за 250-300кс.А оптималния за тунинг мотор, аз мисля, че е АЕБ.ПП сега видях, че автора е включил в списъка и AJL. някой знае ли каква е разликата с АЕБ ? Редактирано 11 Май 2009 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 11 Май 2009 Доклад Share Публикувано 11 Май 2009 (Редактирано) Баце говорим си за нормалните 1.8Т (до 2004-та година примерно) мотори не за 1.8ТФСИ с директно впръскване. Някой от по-късните 1.8Т мотори (разбирай след 2001-ва) имат К03С турбини и 317цц инжектори и найстина вървят чувствително повече, да от VAG са рейтнали всичките по 150коня, но реално има разликата дори в някой от случай от 10кв в повече за едните мотор, въпреки че на хратия се водят всичките по 150коня. Да не говорим, че тези дето са с К03С и с по-големите инжектори, след читав чип стават много палави. Да малките портове са ташак, ако искаш повече от 300коне, но масово това се лекува с АЕБ глава, поне така правят по чуждите форуми.По-новите мотори имат малко повече периферия, но тя може да се отстрани с малко повече знание от всеки без проблем.А относно много коне, то за тях си има по-лесни и подходящи мотори за правене кодовете им всичките ги знаете 3B, ABY, ANN и подобни 2.2петаци, на тях не им е проблем да въртят големи турбини и да вадят много коне. 1.8Т си е перфектно за возене и особено с чип, хубава генерация и още няколко дреболийки е много добър вариант като разход динамика, подръжка и надежност. Редактирано 11 Май 2009 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Май 2009 Доклад Share Публикувано 11 Май 2009 макс. коне ги дават еднакви, както и макс. Нм, но никъде няма графики как точно са разпределени по обороти. Няма и предавателните числа на кутиите, загубите, а именно скоростната кутия определя характера на една кола.по-нататък ще снимам една дюза на ANB - човек би си помислил, че някаква извънземна технология, сравнена с дюза за AEB.По-малките портове помагат за по-добро смесообразуване, но над 4000-5000 оборота пречат.По-тънките биели са по-леки, използват се "по-тънки масла" (примерно 503.01) всичко това дава икономия и подобрява вървенето. Но не е добре при издуване - примерно с по-голяма турбина. VVT технологията също би трябвало да подобрява вървенето в ниски обороти.Отделно допълнителните агрегати, като водна помпа, хидравлика, компресор, алтернатор могат да са различни, а те са добър консуматор на енергия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 11 Май 2009 Доклад Share Публикувано 11 Май 2009 От дотук прочетеното значи моя мотор AWT е скапана работа и не става ни за чип-ване ни за нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване