Jump to content

кой 1,8Т двигател


Recommended Posts

според вас кой двигател 1,8Т, в годините от 95-01 и най-добър, и може ли да се направи класификация? Става въпрос за AEB APU AWT AJL ANB ATW AWM :rolleyes:

Редактирано от digidong
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Най-добър по какви показатели ? Най-мощен в сток вариант ,най-здрав,най-подходящ за тунинг ,най-нов и т.н. редица други показатели ? Поуточни въпроса иначе всеки ще ти каже ми от моя по хубав няма/е аз бих се метнал на един AJL с кеф,само да не беше акцизен/. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AEB, AJL и след това другите. АЕВ е най-прост, най-масов и доста здрав. AJL e рядък, с друга електроника, а механиката е същата. АЕВ след моделна година '97 е с по-новия Мотроник(3.8.х), който според мен е по-добър

post-5327-1235028030_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е APU никакви ядове не съм имал...

Не разбирам смисъла на въпроса.... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Притежавам AJL 180 к.с доста по динамичен :lol: с по голям въртящ момент от AEB- но не разбирам съвсем въпроса ти,по добър е доста общо понятие,конкретизирай въпроса си,темата е доста интересна..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е AWT скоро ще имам впечатления като го покарам и ще ти кажа но ми се вижда за момента добре ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имайки предвид подфорумът в който е пуснат въпроса, то отговрът е еднозначен - АЕБ.

с големи портове, с жило на газта, с дебели биели, без променливо газоразпределение, с "обикновена" маслена помпа и "обикновена" водна, с една ламбда и още други приятни работи....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
имайки предвид подфорумът в който е пуснат въпроса, то отговрът е еднозначен - АЕБ.

с големи портове, с жило на газта, с дебели биели, без променливо газоразпределение, с "обикновена" маслена помпа и "обикновена" водна, с една ламбда и още други приятни работи....

Колега явно си по-навътре в нещата. Ще разясниш ли малко на непросветените, кои мотори са без жило на газта,с променливо газоразпределение,коя маслена помпа наричаш "обикновенна" и т.н.

Аз също се каня да купувам 1.8Т и инфото ще ми е много от полза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

AWT може би е най-добрия вариянт, понеже е с електронен дросел, ако тръгва да прегрява мотора след като сложиш чип, заради малкия интеркулер, автоматично ти се затваря газта и не можеш да го счупиш. Чиповете, за моторите с електронен дросел, по-лесно се правят. Може да имаш ESP с електронен дросел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AWT е с по-слаби "вътрешности", с "по-лоша" глава, VVT и други неприятни за тунинг неща.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AEB е със същите слаби вътрешности, така, че не виждам какъв е проблема, а и 99% от хората тук няма да тръгнат да си правят колите по +250-300коня.

Главата с малките портове пак ти е достатъчна, ако няма да изкарваш големите коне от мотора.

А и по-новите 1.8Т-та без да е правено нещо по тях вървят, много повече от първите генерации АЕБ и АГУ ! това е тествано много кратно.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вървежа идва от по-новите турбини, които са различни от първите К03-ки.

идва от по-малките портове, при най-новите от по-високата компресия в комплект с FSI технология

идва от по-прецизни дюзи, които са доста различни от АЕБ-дюзите, различни горивни карти - доста по-сложна електроника

идва от VVT, от различни скоростни кутии, различна изпускателна система, регулиращи клапани и т.н. и т.н.

НО си мисля, че в тунинг раздела авторът на темата не пита кой е най-добрия ( стоков ) мотор. И е по нормално в този раздел да се коментира кой мотор е по-подходящ за 250-300кс.

А оптималния за тунинг мотор, аз мисля, че е АЕБ.

ПП сега видях, че автора е включил в списъка и AJL. някой знае ли каква е разликата с АЕБ ?

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце говорим си за нормалните 1.8Т (до 2004-та година примерно) мотори не за 1.8ТФСИ с директно впръскване.

Някой от по-късните 1.8Т мотори (разбирай след 2001-ва) имат К03С турбини и 317цц инжектори и найстина вървят чувствително повече, да от VAG са рейтнали всичките по 150коня, но реално има разликата дори в някой от случай от 10кв в повече за едните мотор, въпреки че на хратия се водят всичките по 150коня.

Да не говорим, че тези дето са с К03С и с по-големите инжектори, след читав чип стават много палави. :steinigung:

Да малките портове са ташак, ако искаш повече от 300коне, но масово това се лекува с АЕБ глава, поне така правят по чуждите форуми.

По-новите мотори имат малко повече периферия, но тя може да се отстрани с малко повече знание от всеки без проблем.

А относно много коне, то за тях си има по-лесни и подходящи мотори за правене кодовете им всичките ги знаете 3B, ABY, ANN и подобни 2.2петаци, на тях не им е проблем да въртят големи турбини и да вадят много коне.

1.8Т си е перфектно за возене и особено с чип, хубава генерация и още няколко дреболийки е много добър вариант като разход динамика, подръжка и надежност.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

макс. коне ги дават еднакви, както и макс. Нм, но никъде няма графики как точно са разпределени по обороти. Няма и предавателните числа на кутиите, загубите, а именно скоростната кутия определя характера на една кола.

по-нататък ще снимам една дюза на ANB - човек би си помислил, че някаква извънземна технология, сравнена с дюза за AEB.

По-малките портове помагат за по-добро смесообразуване, но над 4000-5000 оборота пречат.

По-тънките биели са по-леки, използват се "по-тънки масла" (примерно 503.01) всичко това дава икономия и подобрява вървенето. Но не е добре при издуване - примерно с по-голяма турбина.

VVT технологията също би трябвало да подобрява вървенето в ниски обороти.

Отделно допълнителните агрегати, като водна помпа, хидравлика, компресор, алтернатор могат да са различни, а те са добър консуматор на енергия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От дотук прочетеното значи моя мотор AWT е скапана работа и не става ни за чип-ване ни за нищо. :):respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...