Jump to content

Ксенони ,Фарове, Решетки, Брони, Ветробрани HEKO, Стелки по модели и за багажник, USB Interface


Recommended Posts

Здравей колега, ще си сменям ксеноновите крушки, че едната почна да свети червеникаво nixweiss.gif. Трябват ми 2 броя крушки H4 биксенон с магнитен плъзгач 4300к и един цял кит (комплект крушки, баласти и т.н.) за H7 пак 4300к. Предпочитам H4 крушките и H7 комплекта да са с UV protection. Каква цена ще ми предложиш за 2-те неща и каква им е гаранцията?

Аз също, всичко работи без забележки gut.gif

Здравей колега,

виждам, че предлагаш и лупи за рефлекторни фарове с крушки Н4 ЦЪК. Тъй като скоро си купих от теб 2бр. крушки Н4 би-ксенон, има ли възможност да си купя само лупите (без крушките защото вече ги имам) и на каква цена?

Поздрави,

Вальо

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 203
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Вече ги монтирах, поставих и "фармоиещи" под самия фар :). В началото имах малки притеснения относно закрепването на прожекторите, но се оказа че се монтират много бързо и лесно и най-важното - става здраво. Тялото на прожекторите е направено от алуминиева сплав - няма пластмаси изобщо. Крушката е с една светлина и не се движи, а превключването от къси на дълги става с магнитен плъзгач, който мести отражател вътре в самия прожектор. Така превключването е по-прецизно и би трябвало да няма проблеми с фокуса на обикновената би-ксенонова крушка с магнитен плъзгач (не че съм забелязал да имам проблеми със старите би-ксенонови крушки). Пробвах ги срещу стена докато ги регулирах - идеално отсича горния ръб. На пътното платно светлината също е отрязана в далечния край,а пред колата е постоянна без петна - светят направо страхотно :). Ето една снимка на самата лупа след като е монтирана във фара:

lupibixenon.jpg

Утре остава да боядисам рефлекторите във фара с черен мат - така пише в инструкцията за монтаж, вероятно за да няма отблясъци. Пак ще трябва да свалям стъклата :). Ако не забравя ще направя снимка след боядисването.

:rolleyes: за Боби (harpi) - много бързо свършихме работа и резултата е отличен.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един доволен клиент :)

Ксеноните светят супер дорбе и след реглажа няма проблеми със заслепяване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво се получи след като боядисах рефлектора на фара, снимката е преди да сложа стъклото:

lupibixenon2.jpg

Направо се смени визията на колата :)

Ето и на "живо"

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш мен - стават за всичко, което е с Н4 крушка и не само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

VBI, намерих ти снимка в нета и гледам че стъклото ти не е гладко.

http://www.bktuning.net/Photos/Xenon/audiprojector.jpg

Направи снимки срещу стена и после една снимка на фара докато свети на тъмно. Защото наребрения джам няма как да не оказва влияние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, не е гладко и ми се ще да го сменя с гладко, но засега не намирам. Ако се сещаш от къде може да се вземе? Иначе си отрязва отгоре ръба, но мисля с гладко стъкло ще е по-добре. Гледах от А6/С4 стъклото в тази област е гладко, но не става за 100/С4 защото е с друга форма. Един колега тук в една тема беше описал как го е загладил с различни шкурки и т.н., но винаги има риск от спукване на стъклото при тази процедура и не ми се рискува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре би се получило, ако точно пред лупата се премахнат набръздяванията и се полира. Кръгът би било добре да е с 10-20 мм по-голям от диаметъра на лупата. Това зависи от разтоянието на лупата от стъклото. :respekt:

Редактирано от Vami
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но е рисковано да се прави. Гледах на оригинално стъкло от А6/С4 - само от горе на лупата е без шарки, от половината надолу е с вертикални шарки. Практически трябва само в горната част да ги няма, но не съм сигурен при тези дебели/релефни шарки дали въобще ще може да се полира без да се изтъни много стъклото и да се спука :flehan: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ради, крушката е DS2 или нещо подобно с една светлина, питах го Боби (harpi), но забравих :zustimm: . Магнитния плъзгач е в самия прожектор (лупата) и така превключва къси/дълги - много по-прецизно е от Н4-биксенон с магнитен плъзгач, няма никакво "притреперване" на светлината при преминаване през неравности. Дългите светят много добре с лупите, при Н4-биксенона са някак по-слаби, вероятно заради "кожуха" с процепите върху самата крушка - ако говорим за Н4-биксенон за рефлекторен фар, каквито бяха моите стари крушки. Офф само стъклото на фара ми се иска да го сменя с такова без шарки, но ще го мисля нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На оригиналния джам, гладкото е до половината на лупата, защото лупата е само за къси. При теб е биксенон лупа и трябва джама да е гладък пред цялата лупа.

А ето какво представлява биксенонова лупа и как светят къси и дълги. Крушката не играе, всичко го прави механиката в лупата.

Редактирано от penmark
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро е гладко отгоре за да "отреже" горния ръб на светлинния поток - така, че няма значение дали си на "къси" или на "дълги" светлини. Вертикалните резки отдолу на стъклото са за да разсейва светлинната настрани и е хубаво да ги има. При мен си свети добре, но ако намеря подходящи стъкла ще ги сменя и тях. Рових в интернет, но не намерих за съжаление - всички са с шарки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай пак клипчето дето го дадох внимателно. Виж как преградата слиза надолу и отваря долната част на рефлекторчето за да светнат дългите. Как да няма значение къси дълги?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ти не гледаш внимателно какво съм писал:

... Вертикалните резки отдолу на стъклото са за да разсейва светлинната настрани и е хубаво да ги има.

Не мисля, че ще пречат на дългите по някакъв начин. Иначе по-принцип си прав, че е хубаво да е гладко стъклото защото така или иначе вече се разчита на оптиката на лупата. Лошото е, че засега не намирам подходящо, а не знам къде бихо го шлайфали в областта на лупата без да го счупят :zustimm:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

колега интересува ме камерите за задно виждане самостоятелни ли са или с дисплей към тях???? ако не са откаде може да се вземе нещо подобно на това на снимките? Мерси предварително!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

колега интересува ме камерите за задно виждане самостоятелни ли са или с дисплей към тях???? ако не са откаде може да се вземе нещо подобно на това на снимките? Мерси предварително!!

Камерките в комплекта са без дисплей, като можеш да ползваш почти всяка една GPS навигация със AV вход а скоро ще имам и само дисплейчета но ще са скъпички, към 50 лв.

КСЕНОНИ ОТ 60ЛВ. без гаранция до 55Ватови с гаранция.

повече инфо в сайта:

www.bktuning.net

Редактирано от harpi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Тия XENON.BG проповядват абсолютно погрешна религия, че xenon може да се слага на абсолютно всички фарове. Всяка вечер псувам "хубавци" с рефлекторен фар + ксенон, сложен на ниво да ти къса очния нерв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цени за колеги от форума:

ПРОМОЦИЯ ДО 31.06.2011:

КСЕНОН Н1 Н3 Н7 - 75лв. с 1г. гаранция.

Биксенон Н4 - 110лв. с 1г. гаранция.

Всички цветове в наличност!

КСЕНОН системи Н1,Н3,Н7 - 60лв. без гаранция.

КСЕНОН Н1,Н3,Н7 - 70лв. с 6м. гаранция.

КСЕНОН системи Н1,H3,Н4,Н7,Н9,Н11,Н13,HB3,HB4 - 90лв. 1г. гаранция (1во кач.)

КСЕНОН със слим баласти и метална основа на крушката Н1 и Н7 - 100лв. - 1г. гаранция

БИКСЕНОН Н4 - 95лв. без гаранция

БИКСЕНОН Н4 - 105лв. 6 мес. гаранция

БИКСЕНОН Н4 - 115лв. 1г. гаранция

БИКСЕНОН Н4 - 140лв. 1г. гаранция (1во качестwо)

БИКСЕНОН Н4 със слим баласти - 150лв. - 1 г. гаранция

БИКСЕНОН комплект с лупи за вграждане във фар - Н1, Н7, Н4 - 170лв. без баласти, 220лв. с баласти. 1г. гаранция.

50 ВАТОВ КСЕНОН Н1, Н7 - 100лв. - без гаранция

50 ВАТОВ КСЕНОН Н1, Н7 - 115лв. - 1г. гаранция

50 ВАТОВ БИКСЕНОН Н4 - 160лв. - 1г. гаранция

Супер мощен ксенон комплект 70 ВАТА Н1 и Н7 - 120лв. - без гаранция.

Баласт без гаранция - 20лв.

Баласт с 6мес. гаранция - 30лв.

Гаранцията важи, независимо кой и каде ги е монтирал.

Цветова гама: 3000К, 4300K, 5000K, 6000K, 8000K, 12000K.

Парктроници - 55лв.

Рингове за табло - 45лв.

Метални дръжки за врати - 25лв.

Дневни диодни светлини ултра ярки и висококачествени - 75лв.

LGX24BOX.jpg

Дневни диодни светлини ултра ярки и висококачествени - 95лв. с 6м. гаранция

IMAG0424.jpg

Дневни диодни светлини ултра ярки и висококачествени - 155лв. с 1г. гаранция

lgx09b.gif

Диоди за габарити с 4 смд диода - 10лв./2бр.

Диоди за габарити с 9 смд диода - 15лв./2бр.

Голямо разнообразие на плазмени циферблати за различни модели:

G3_pl_design32.jpg

Това е сайта, в който може да разгледате артикулите - http://WWW.BKTUNING.NET

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Привет,

Тези баласти, които се продават поотделно, стават ли като заместител на оригиналния баласт, който е монтиран на ауди а4(фейслифтнато)

Благодаря предварително!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...