Jump to content

дебитомер


slavi253

Recommended Posts

  • 1 month later...
имаха некви ама с кво са пълни не энам :unsure:

колега,майстора е прав.Смени първо дистр.капачка и палеца/палец-8лв,капачка около 15-20лв./,след това провери кабелите от бобината до свещите и самите свещи.Ако това не помогне миноваш към следваща стъпка, а именно-на снимката ,която си направил се вижда разпределителя на гориво за инжекциона при работещ двигател,започваш да развърташ 4-те болта от горната страна.но един по-един и слушаш дали заглъхва двигателя.Ако заглъхва ,значи е добре.Така проверяваш и останалите три болта.Ако не заглъхва ,проследяваш тръбичката до кой цилиндър отива и виждаш ,кой инжектор ти прави проблеми.Инжекторите се почистват в ултразвукова вана.Наглобяваш и си готов.

Минах през същите симптоми и се оправи колицата/говоря за предното ми АУДИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

эначи ходих при един пич след 2 диагностики каэа че е сто процента сигурен че нее дебитомера

и така откачихме ламбда сондата и колата эаспа по скоро се събуди

един месец карах така беэ да се дигне раэхода или ако се е дигнал е с много малко

и така до вчера когато докато се прибирах от работа колата направо умре не искаше да върви эабиваше над 2000 оборота тресеше и иэобщо ужас

днес при същия маистор след 2 часа настроики на инжекциона колата върви беэ ядове ще видиме до кога :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,майстора е прав.Смени първо дистр.капачка и палеца/палец-8лв,капачка около 15-20лв./,след това провери кабелите от бобината до свещите и самите свещи.Ако това не помогне миноваш към следваща стъпка, а именно-на снимката ,която си направил се вижда разпределителя на гориво за инжекциона при работещ двигател,започваш да развърташ 4-те болта от горната страна.но един по-един и слушаш дали заглъхва двигателя.Ако заглъхва ,значи е добре.Така проверяваш и останалите три болта.Ако не заглъхва ,проследяваш тръбичката до кой цилиндър отива и виждаш ,кой инжектор ти прави проблеми.Инжекторите се почистват в ултразвукова вана.Наглобяваш и си готов.

Минах през същите симптоми и се оправи колицата/говоря за предното ми АУДИ.

преди два дни ходих до сервиза на Бош в Пловдив,за да попитам дали чистят механични инжектори в ултразвукова вана

едно от момчетата ми каза, че механични не чистят

той ли ме нареди щот не му се занимаваше или по принцип не се чистят мех.дюзи :hilezh:

иначе ми каза, че ако си занесеш дюзите ги чистят за 5-7лв/бр

Редактирано от dafil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В "Дунев" - София също казаха че не се чистят и когато газа ги запуши става лошооо...

И как ги запушва "газа" :respekt: ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
эначи ходих при един пич след 2 диагностики каэа че е сто процента сигурен че нее дебитомера

и така откачихме ламбда сондата и колата эаспа по скоро се събуди

един месец карах така беэ да се дигне раэхода или ако се е дигнал е с много малко

и така до вчера когато докато се прибирах от работа колата направо умре не искаше да върви эабиваше над 2000 оборота тресеше и иэобщо ужас

днес при същия маистор след 2 часа настроики на инжекциона колата върви беэ ядове ще видиме до кога :hilezh:

Здравей колега

Дай гоя майстор да ида и аз, че от известно време колата ми върви ужасно...

Просто няма такъв ужас, но понеже и аз съм се напатил от майстори и сега търся някой препатил като мен за да взема акъл от него...

При мен основният проблем е че като загрее колата и започват така да играят оборотите че чак гасне... <_<

И сериозно започвам да се замислям и аз за гьола :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дабе и аз имам същя проблем дигами оборотите и даржи на 2000 об. или на 3000 об. често първо гасне и като запаля и дигне и даржи 3000 оборота доста четох за тоз дебитомер или по точно потенциометъра кажете каде точно е тоз сервиз на бош под моста чавдар от кам хаджи димитър или отдругата страна

Редактирано от Ple
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дабе и аз имам същя проблем дигами оборотите и даржи на 2000 об. или на 3000 об. често първо гасне и като запаля и дигне и даржи 3000 оборота доста четох за тоз дебитомер или по точно потенциометъра кажете каде точно е тоз сервиз на бош под моста чавдар от кам хаджи димитър или отдругата страна

Колега то да ти кажа няма много много голямо значение каде ще отидеш..

Стози мотор има 2 положения:

1. Или нямаш ники ядове и се хвалиш на всички колко добра кола имаш :flipoff:

2. Или като се започне тази история с играта на оборотите ти се къса задника от даване на пари и накрая пак караш онази много добра колица само дето я би запалил ако небеше налял толкова пари в нея :stupid:

Но и аз живея още с надецдата, че мода да го закрепя това и пак да си се радвам на колицата

Т колеги дайте серви и да почваме да обикаляме с колегата д видим каде ще му излезе края :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам в кой момент ще взема сопата :blink:

аз мислех некви модификации да сменям двигателя

ама незнам да ли става все още несам видял някои да е писал пак и маи е по добре да закърпя тази и да я продам

и мамка му мн ме кефи тази 100-ца май единствения модел електронен инжекцион е 2.6 v6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B) Редактирано от Gravito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май сам го забравил пак и несам мн мн още в час кой модел колко двигателя има и какви са те

още сам млад има мн да уча още B)

пак и 2.8 май влиза в акциз 174 кончета е двигателя

Редактирано от Ple
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ABK-то е ел. инжекцион, но както ти казва колегата по-горе проблема може да е в дебитомера и то по-скоро в потенциометъра му. Виж и тук: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=25746&hl= ако можеш сам да се справиш с реглажа или тук ако проблема е само в ниските обороти: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=35855&hl=

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз имам също АСЕ мотор и голямата истина за тази модификация е никога да не слагате газ

Който я кара така ще има винаги ядове и на двете горива за съжеление

То прави проблеми на бензин та за да не я засилвате към гьола идете под моста Чавдар

Търсете Сашо и слушайте какво ви говори !

Този Сашо напуска Мерцедес за да работи там и не се съмнявайте в уменията му

(Съвета от мене е като видите някой с такъв мотор спрете и поговорете с него за АСЕ-то)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за този мотор се убедих в едно:иска си профилактика

а и нищо не ви пречи веднъж годишно да почиствате ст.моторче,дроселовата клапа и да слагате добавка за инжекторите

просто мотора е мн.капризен от към тема "ВЪЗДУХ"

п.п.

по-миналата седмица си направих експеримент

вярно , беше си живо мъчение за нервите,но успях да сваля разхода до 11л/100км в града/над 2500-3000об не съм вдигал/

колата си беше "жив мъртвец" :flehan: но все пак

доста добре,при положение,че с мойто каране под 12,5 не можех да я смъкна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега а вярваш ли на включен климатроник извънградско разход 6.9/100км.

За добавката слагайте на 5000км. и ще спестите доста мъки и никаква газ на 2000/АСЕ/16

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...