Nikieva Публикувано 7 Март 2009 Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 А твоите майсторчета имаха ли глави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slavi253 Публикувано 7 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2009 имаха некви ама с кво са пълни не энам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kavis Публикувано 29 Април 2009 Доклад Share Публикувано 29 Април 2009 имаха некви ама с кво са пълни не энам колега,майстора е прав.Смени първо дистр.капачка и палеца/палец-8лв,капачка около 15-20лв./,след това провери кабелите от бобината до свещите и самите свещи.Ако това не помогне миноваш към следваща стъпка, а именно-на снимката ,която си направил се вижда разпределителя на гориво за инжекциона при работещ двигател,започваш да развърташ 4-те болта от горната страна.но един по-един и слушаш дали заглъхва двигателя.Ако заглъхва ,значи е добре.Така проверяваш и останалите три болта.Ако не заглъхва ,проследяваш тръбичката до кой цилиндър отива и виждаш ,кой инжектор ти прави проблеми.Инжекторите се почистват в ултразвукова вана.Наглобяваш и си готов. Минах през същите симптоми и се оправи колицата/говоря за предното ми АУДИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slavi253 Публикувано 29 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2009 эначи ходих при един пич след 2 диагностики каэа че е сто процента сигурен че нее дебитомера и така откачихме ламбда сондата и колата эаспа по скоро се събуди един месец карах така беэ да се дигне раэхода или ако се е дигнал е с много малко и така до вчера когато докато се прибирах от работа колата направо умре не искаше да върви эабиваше над 2000 оборота тресеше и иэобщо ужасднес при същия маистор след 2 часа настроики на инжекциона колата върви беэ ядове ще видиме до кога Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 1 Май 2009 Доклад Share Публикувано 1 Май 2009 E какво точно ти бара тоя майстор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slavi253 Публикувано 1 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2009 ми нещо сместа некъв датчик эа налягането които е отстрани хванат эа главата не энам точно но горе долу върви колата эа сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 5 Май 2009 Доклад Share Публикувано 5 Май 2009 (Редактирано) колега,майстора е прав.Смени първо дистр.капачка и палеца/палец-8лв,капачка около 15-20лв./,след това провери кабелите от бобината до свещите и самите свещи.Ако това не помогне миноваш към следваща стъпка, а именно-на снимката ,която си направил се вижда разпределителя на гориво за инжекциона при работещ двигател,започваш да развърташ 4-те болта от горната страна.но един по-един и слушаш дали заглъхва двигателя.Ако заглъхва ,значи е добре.Така проверяваш и останалите три болта.Ако не заглъхва ,проследяваш тръбичката до кой цилиндър отива и виждаш ,кой инжектор ти прави проблеми.Инжекторите се почистват в ултразвукова вана.Наглобяваш и си готов. Минах през същите симптоми и се оправи колицата/говоря за предното ми АУДИ.преди два дни ходих до сервиза на Бош в Пловдив,за да попитам дали чистят механични инжектори в ултразвукова ванаедно от момчетата ми каза, че механични не чистяттой ли ме нареди щот не му се занимаваше или по принцип не се чистят мех.дюзи иначе ми каза, че ако си занесеш дюзите ги чистят за 5-7лв/бр Редактирано 5 Май 2009 от dafil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tzvetelin90 Публикувано 5 Май 2009 Доклад Share Публикувано 5 Май 2009 В "Дунев" - София също казаха че не се чистят и когато газа ги запуши става лошооо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slavi253 Публикувано 5 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2009 само че аэ съм на бенэин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Май 2009 Доклад Share Публикувано 6 Май 2009 В "Дунев" - София също казаха че не се чистят и когато газа ги запуши става лошооо...И как ги запушва "газа" ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaSHiTo Публикувано 21 Май 2009 Доклад Share Публикувано 21 Май 2009 эначи ходих при един пич след 2 диагностики каэа че е сто процента сигурен че нее дебитомера и така откачихме ламбда сондата и колата эаспа по скоро се събуди един месец карах така беэ да се дигне раэхода или ако се е дигнал е с много малко и така до вчера когато докато се прибирах от работа колата направо умре не искаше да върви эабиваше над 2000 оборота тресеше и иэобщо ужасднес при същия маистор след 2 часа настроики на инжекциона колата върви беэ ядове ще видиме до кога Здравей колегаДай гоя майстор да ида и аз, че от известно време колата ми върви ужасно...Просто няма такъв ужас, но понеже и аз съм се напатил от майстори и сега търся някой препатил като мен за да взема акъл от него...При мен основният проблем е че като загрее колата и започват така да играят оборотите че чак гасне... И сериозно започвам да се замислям и аз за гьола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ple Публикувано 21 Май 2009 Доклад Share Публикувано 21 Май 2009 (Редактирано) дабе и аз имам същя проблем дигами оборотите и даржи на 2000 об. или на 3000 об. често първо гасне и като запаля и дигне и даржи 3000 оборота доста четох за тоз дебитомер или по точно потенциометъра кажете каде точно е тоз сервиз на бош под моста чавдар от кам хаджи димитър или отдругата страна Редактирано 21 Май 2009 от Ple Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaSHiTo Публикувано 21 Май 2009 Доклад Share Публикувано 21 Май 2009 дабе и аз имам същя проблем дигами оборотите и даржи на 2000 об. или на 3000 об. често първо гасне и като запаля и дигне и даржи 3000 оборота доста четох за тоз дебитомер или по точно потенциометъра кажете каде точно е тоз сервиз на бош под моста чавдар от кам хаджи димитър или отдругата странаКолега то да ти кажа няма много много голямо значение каде ще отидеш..Стози мотор има 2 положения:1. Или нямаш ники ядове и се хвалиш на всички колко добра кола имаш 2. Или като се започне тази история с играта на оборотите ти се къса задника от даване на пари и накрая пак караш онази много добра колица само дето я би запалил ако небеше налял толкова пари в нея Но и аз живея още с надецдата, че мода да го закрепя това и пак да си се радвам на колицатаТ колеги дайте серви и да почваме да обикаляме с колегата д видим каде ще му излезе края Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 22 Май 2009 Доклад Share Публикувано 22 Май 2009 Вземете нов дебитомер,при Емо има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ple Публикувано 22 Май 2009 Доклад Share Публикувано 22 Май 2009 незнам в кой момент ще взема сопата аз мислех некви модификации да сменям двигателя ама незнам да ли става все още несам видял някои да е писал пак и маи е по добре да закърпя тази и да я продам и мамка му мн ме кефи тази 100-ца май единствения модел електронен инжекцион е 2.6 v6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 22 Май 2009 Доклад Share Публикувано 22 Май 2009 2.8 го забрави ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravito Публикувано 23 Май 2009 Доклад Share Публикувано 23 Май 2009 (Редактирано) Редактирано 23 Май 2009 от Gravito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ple Публикувано 23 Май 2009 Доклад Share Публикувано 23 Май 2009 (Редактирано) май сам го забравил пак и несам мн мн още в час кой модел колко двигателя има и какви са те още сам млад има мн да уча още пак и 2.8 май влиза в акциз 174 кончета е двигателя Редактирано 23 Май 2009 от Ple Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Май 2009 Доклад Share Публикувано 23 Май 2009 И ABK-то е ел. инжекцион, но както ти казва колегата по-горе проблема може да е в дебитомера и то по-скоро в потенциометъра му. Виж и тук: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=25746&hl= ако можеш сам да се справиш с реглажа или тук ако проблема е само в ниските обороти: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=35855&hl= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dodkopi4a Публикувано 30 Май 2009 Доклад Share Публикувано 30 Май 2009 Колеги аз имам също АСЕ мотор и голямата истина за тази модификация е никога да не слагате газКойто я кара така ще има винаги ядове и на двете горива за съжелениеТо прави проблеми на бензин та за да не я засилвате към гьола идете под моста ЧавдарТърсете Сашо и слушайте какво ви говори !Този Сашо напуска Мерцедес за да работи там и не се съмнявайте в уменията му(Съвета от мене е като видите някой с такъв мотор спрете и поговорете с него за АСЕ-то) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 30 Май 2009 Доклад Share Публикувано 30 Май 2009 за този мотор се убедих в едно:иска си профилактикаа и нищо не ви пречи веднъж годишно да почиствате ст.моторче,дроселовата клапа и да слагате добавка за инжекторитепросто мотора е мн.капризен от към тема "ВЪЗДУХ"п.п.по-миналата седмица си направих експериментвярно , беше си живо мъчение за нервите,но успях да сваля разхода до 11л/100км в града/над 2500-3000об не съм вдигал/колата си беше "жив мъртвец" но все пак доста добре,при положение,че с мойто каране под 12,5 не можех да я смъкна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dodkopi4a Публикувано 30 Май 2009 Доклад Share Публикувано 30 Май 2009 Колега а вярваш ли на включен климатроник извънградско разход 6.9/100км.За добавката слагайте на 5000км. и ще спестите доста мъки и никаква газ на 2000/АСЕ/16 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Май 2009 Доклад Share Публикувано 30 Май 2009 Е чак никаква . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване