Jump to content

A4 - 1.8T <> 2.6 V6 +/- ?


joro`

Recommended Posts

приятел за бога не си купуваи 2.6 !аз имам 2.6  quattro  И ОТ КАКТО Я ИМАМ СТАНАХ НАИ-ДОБРИЯ СТРЕЛЕЦ С ПИСТОЛЕТ САМО ЧЕ ПО БЕНЗИНОКОЛОНКИТЕ :lol: НО ПЪК ЗА СМЕТКА НА ТВА  СТАПВА ЗДРАВО НА ПАТЯ И ЦЕПИ С 245-250 БЕЗ ДЕРТОВЕ ОБА4Е 15 ГРАДСКО  ПРИ НОРМАЛНО КАРАНЕ ИЗВЪНГРАДСКО ОТ 9 ДО 25 БРАТ :evil: ТАКА 4Е МИСЛИ СИ А 1.8 ИМА ДОСТА ПО КЪС ЖИВОТ ТУРБОТО ИБАВА МАМИТУ НА ДВИГАТЕЛЯ Е АКО КАРАШ КАТО МЕН-КОЛКОТО МОЖЕ!И ДРУГО ГРАЖДАНСКАТА МИ Е 300ЛВ ОТ ДОГОДИНА 600ЛВ ДАНЪКА МИ Е 180ЛВ И КАСКОТО МИ Е 1000ЛВ!ЕБЕМ ТИ И S-КЛАСАТА!!! :evil:

Само да вметна на мен колко разход на гориво ми дава, при това на 250кг по-тежко купе (Ауди 100), за да не се правят безмислени илюзии.

Извънградско: 9-10л (най-малко съм правил около 8,3л)

Градско: 13-15л.

На А4-ка би трябвало минумум 1 литър да е по-малко

Кольо, ти човеко идея си нямаш явно какво е икономично каране, или ламбда сондите са ти "So long Good-bye" :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

братле друго е усещането като завърти турбината.

Венци с турбото 170-на коня???? харчи с ръчка 15-17, а един авер с 2.6 като ръчка е над 20! без евафка.

земай турбото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз написах в друга тема за скороста на 2.6 Quattro,но спокойно може да си държи 220 (по килом.) стига джоба ти да държир,но за мен 6>4 и ако си паралия 2.6 няма да те разочарова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗА МЕН ПАРВООБРАЗА НА 1.8ТУРБО НА ФОЛКСВАГЕН ГРУП Е ОТ КОРАДО 1.8 ТУРБО ОТ КОРАДО ИЛИ ПОЗНАТ ОЩЕ КАТО G60!А ТОЗИ ДВИГАТЕЛ Е НАИ ПРОБЛЕМНИЯ НА4ЕЛО С ТУРБОТО!КАТО КАЗВАМ ТАКА ТВА ОЗНА4АВА 4Е САМ ИМАЛ ВЗИМАНЕ ДАВАНЕ С 2 КОРАДОТА ОТ КОИТО ЕДНОТО БЕШЕ НА 2 ГОДИНИ КОГАТО СЕ ТУРБАЛЯСА :evil: ГОВОРЯ НЕЩА ПРЕДИ 10 ГОДИНИ А И НА ДВЕТЕ КОРАДОТА ИМ ПРАВИХА ОСНОВНИ РЕМОНТИ И ТО НА ИМА НЯМА 100 000КМ А ТИ МИ КАЙИ ВИЙДАЛ ЛИ СИ 4ИТАВА А41.8Т. ЩОТО АЗ НЕ САМ ПОСЛЕ КОЕ Е 4УДНО 4Е ТОЯ НАПОМПАН ДВИГАТЕЛ НЕ МОЖЕ ДА ИЗДАЯНИ И 200 000КМ НАПЪЛНО ЛОГИ4НО Е !

А НА 2.6 ЗАВОСКО МУ ДАВАТ 12.3 ГРАДСКО И 8.НЕЩО СИ ИЗВАН КОЕ МУ Е 4УДНОТО 4Е ГОРИ ЯКО КАТО МУ СТАПВАШ ЯКО НА ГУШАТА А И НАШИЯ ЬУБАВ БЕНЗИН...

И НЕ ВИЖДАМ КАВ МИ Е ПРОБЛЕМА ДА ВДИГНА 250КМ С 2.6 НЕЩО НЕДОСТИЖИМО ЗА 1.8Т??МОЯ ПРИЯТЕЛ Е С ОКТАВИЯ 1.8Т И НЕ МОЖЕ ДА МИ ИЗБЯГА НИКЪДЕ А Е НА 2 ГОДИНИ И Е ПО ЛЕКА :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кольо, на твоята клавиатура нямаш ли бутонче Caps Lock? Защото, до колкото знам, писането с големи букви се тълкува като крещене, а тук едва ли има глухи (кьорави).

Хайде, със здраве :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗА МЕН ПАРВООБРАЗА НА 1.8ТУРБО НА ФОЛКСВАГЕН ГРУП Е ОТ КОРАДО 1.8 ТУРБО ОТ КОРАДО ИЛИ ПОЗНАТ ОЩЕ КАТО G60!

Би било жалко' date=' ако действително си имал Corrado G60, и то 2 бройки, и през цялото време си си мислел, че е с турбо. [img']http://bmwpower-bg.net/forums/images/smiles/mhihi.gif

И НЕ ВИЖДАМ КАВ МИ Е ПРОБЛЕМА ДА ВДИГНА 250КМ С 2.6 НЕЩО НЕДОСТИЖИМО ЗА 1.8Т??МОЯ ПРИЯТЕЛ Е С ОКТАВИЯ 1.8Т И НЕ МОЖЕ ДА МИ ИЗБЯГА НИКЪДЕ А Е НА 2 ГОДИНИ И Е ПО ЛЕКА :evil:

Проблем с тези 250км/ч е просто обяснен с физични закони. Липсва ми желание да ти обяснявам защо и как точно, но ако изявиж остър мерак ще го направя. Тебе ако те урежда да си мислиш, че периш с такава скорост "без проблем" - be my guest. Аз нямам проблеми със заспиването нощем :D Само не го казвай на публично място пред разбирачи, че може да излезе като лош виц.... :D

Аааа, и кажи на този твоя агент с Октавията, че има спешна нужда от сервиз и пак да ти се обади като му оправят колата. Ако не аз ще дойда с едно Ауди А4 1.8Т quattro и ти обещавам да ползвам бутона JUMP :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И НЕ ВИЖДАМ КАВ МИ Е ПРОБЛЕМА ДА ВДИГНА 250КМ С 2.6 НЕЩО НЕДОСТИЖИМО ЗА 1.8Т??МОЯ ПРИЯТЕЛ Е С ОКТАВИЯ 1.8Т И НЕ МОЖЕ ДА МИ ИЗБЯГА НИКЪДЕ А Е НА 2 ГОДИНИ И Е ПО ЛЕКА :evil:

това с бягането ако имаш път към София ела да видиш как става ....даже 1.8Т ще е quattro за да е по спънато за по интересно,оти ако е само предно нема никъв смисъл....за 250км изобщо не виждам смисъл да го коментирам освен ако не си имал в предвид NFS..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вече станаха 2-ма с А4 2.6 които смятат че ще дръпнат Т-то... ха ха...... !!!!!

аийде да залагамЕ!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майна, казваш къде се срещаме и почваме да се майтапим колко' искаш mhihi.gif

После по-малкия майтапчия черпи по-големия с една каса бира и готоо'!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не всички 1.8Т мотори са сдухани. Моята я карам трета година и по мотора не съм сменял нищо което не е консуматив. Изключение е комутатора на запалването който изгоря пред гаража ми и спуканата тръба за картерните газове, която си я возя в жабката трета седмица и не и идва ред да я сменя. От там омаслява блока и губи помалко масло. Та за колата:

Документирани са с камера 225 km/h (поне на километраж :-) ) с 4-ри човека вътре и двете деца които няма да ги бройме (срамувам се за комбинацията скорост + деца). А що се отнася до честната ми дума - виждал съм си километража на 235 с мегдан да стигна до 240 - стига да имам достатъчно дълъг път. На Правешката магистрала нямаше такъв мегдан.

При 140 km/h по километраж скороста на колата ми е 136 по GPS.

При 200 и нагоре не съм проверявал и не е изключено да е по-голяма грешката.

Каране с скорост 200+ е безмислено в БГ - освен за 1-2 минути.

Колата е стабилна, но возията не е добра при тази скорост и двигателя бая реве.

Преди като че ли се ускоряваше повече. Или съм свикнал или нещо се е скапало (най вероятно катализатора е позапушен). Турбината работи и не се чува изобщо. Хората говорят за "свирене, изсвирване, пфуфкане, псссъскане и какво ли не, но аз такива звуци не чувам.

Няма и ритник в гърба при натискане на газта. Колата набира равномерно даже леко ускорително но ПЛАВНО. Подобно на усещането в тролейбус. Ритник при набиране се усеща ако съм с калпав бензин, което повече прилича на прекъсване и отпушване на двигателя.

Разхода на колата е много разтегливо понятие и както вече съм изказвал мнение много зависи от това кой, къде и колко кара колата.

В моя случай разхода варира от 6.2 до 22.0 л/100. Това е среден разход за пробег според бордкомпютъра.

Типичния МИ разход е 7-8.5 извънградско и 10-11 градко.

Дълг ми стана поста нещо...

Това е от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да повечето неща са си точно така...само две леки забележки,свисти си тирбината свали си прозореца и ке я чуеш,за разхода трябва да си доста-доста нежен за 8 ивънградско-10 градско....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За извънградското 8 се постига без да се замислям. Ако я жаля слиза даже под 7. За градското си прав - с ръчкане по светофарите и стил газ-спирачка 11 е долната граница. При такъв стил на каране отива обикновено отива към 13/100. При кротко и равномерно придвижване в града от т.А до т.Б се постига 10, а може и по-малко. На мен каране за разход под 10 в града ми образува нерви...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- Верваш ли си за тези 250км/ч с тези 150 коня?

- Би ли обяснил КОЕ точно и КАК скъсява живота на двигател с турбо' date=' защото аз точно обратното имам като наблюдение.

Поздрави! :lol:[/quote']колата е ограничена на 245,поне мойта де. един приятел на баща ми има старата А6 с купе на АУДИ 100 с същия двг 2.6 и той ми е казвал че е вдигал 260 ама не му вярвам. а за мойта мога да гарантирам че макс. скорост е 245км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах мамаму, обърнах нета и никъде не намерих данни за доускоремието на двата мотора на базата А4.

Иначе за ускорение до 100 и макс. скорост намерих това:

за 1.8Т (150к.с.)

от 0-100км/ч. между 8,3 и 8,6 сек.

максимална скорост около 218/220

среден разход около 7,6/7,9 л.

за 2.6V6 (150к.с.)

от 0-100км/ч между 8,9 и 9,1 сек

максимална скорост около 216/218

среден разход около 8,5/8,9 л.

Това е за версии без Quattro

Wizi, нямаш ли идея къде може да намериме доускоренията :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A4 1.8T sedan 4d

Napęd

Silnik

Typ / rozrząd / cylindry / zawory / kod turbo benzynowy / ? / R4 / 20V / ?

Pojemność skokowa [cm3] 1781

Średnica x skok tłoka [mm] 81,0 x 86,4

Stopień kompresji 9,3

Zasilanie ?

Moc maksymalna [kW / KM / obr./min] 140 / 190 / 5700

Max. moment obrotowy [Nm / obr./min] 240 / 1950

Skrzynia biegów manualna, 6 biegowa

Napęd na koła przednie

Nadwozie

Typ nadwozia sedan 4d

Długość / szerokość / wysokość [mm] 4548 / 1772 / 1428

Szerokość wnętrza przód / tył [mm] 1470 / 1440

Rozstaw osi [mm] 2650

Rozstaw kół przód / tył [mm] 1528 / 1526

Średnica zawracania [m] 11,3

Pojemność bagażnika [l]

Siedzenia złożone / rozłożone 445 / -

Poj. zbiornika paliwa [l] 70

Masa własna [kg] 1510

Ładowność [kg] 435

Masa przyczepy hamowanej [kg] 1400

Podwozie

Zawieszenie przednie ?

Zawieszenie tylne ?

Hamulce przód / tył tarczowe wentylowane / tarczowe

Ogumienie seryjne 205/55 R 16

Osiągi

Przyspieszenie

0-50 / 0-100 / 0-130 km/h 3,0 / 8,1 / 12,5

Prędkość maks. [km/h] 236

Elastyczność

60-100 km/h [na 4 biegu] 6,6

80-120 km/h [na 5 biegu] 10,9

Droga hamowania [100-0km/h]

Hamulce zimne / ciepłe [m] 39,1 / 39,5

Poziom hałasu we wewn. [db]

50 / 100 / 130 km/h 58 / 68 / 70

Poziom emisji CO2 [g/km] ?

Намерих само за AUDI 80 2.6 вижда се че то е по слабо на доускорение от A4 1.8T, едва ли е много по-различно от А4(Едва ли разликата е повече от секунда) при което пак 1.8Т е по-добро, Но това 1.8Т което съм дал май не е съвсем обикновенно де пише че е140KW

Audi 80 2.6E

Edição 09/94

Configuração 2,6 V6 G 5M TD

Potência(cv/rpm) 150/5.750

Torque (kgfm/rpm) 22,9/3.500

Velocidade máxima (km/h) 206,5

Aceleração 0-100 km/h (s) 9,7

Retomada 80-120 km/h na última marcha ou em Drive(s) 12,5

Frenagem 100-0 km/h com e sem travamento (m) --/43,8

Aceleração lateral (g) 0,85

Consumo cidade (km/l) 9,6

Consumo estrada (km/l) 11,5

Porta malas (l) 414

Peso (kg) 1.330

Tanque de combustível (l) --

Мисля че 1.8Т във всички случаи е по-удачният вариант...

http://www.ave.fw.hu/-този сайт е интересен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дамм :? дал си инфо за 1.8Т (190к.с.) на някоя от последните А4ки.

Xe-xe :shock:

тия от http://catalog.auto.ru

са дали еднакво ускорение на Ауди 80 2.6 и Ауди 100 2.6 при все, че имат разлика от едно 200/250кг в теглото, смешковци

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дамм :? дал си инфо за 1.8Т (190к.с.) на някоя от последните А4ки.

Xe-xe :shock:

тия от http://catalog.auto.ru

са дали еднакво ускорение на Ауди 80 2.6 и Ауди 100 2.6 при все' date=' че имат разлика от едно 200/250кг в теглото, смешковци[/quote']9.3 срещу 9.5 до 100км/ч изравнени са ако 80-сетката е Авант...абе 100-тачката си е по-готина независимо ускорение и всичко, мен даже по ми харесва от А4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A4 1995->1998 е ограничено откъм ОБОРОТИ а не откъм максимална скорост!!! За по-новите незнам. При старите ограничението е около 7200 RPM (поне на 1.8Т). След това спира подаването на бензин. От този прост факт следва и теоритично максималната скорост.

Ако на някой му се смята:

(7000 oб/мин) * 60 / (предавателното число на 5-та) / (предавателното число на диференциала) * (обиколката на гумата размер 195/65/15 в километри)

Това ще даде теоричичната макс. скорост в [km/h].

Тя обаче няма да може да бъде достигната, защото няма да може да достигнете 7000 об/мин на 5-та предавка поне с мощността която имат А4-ките <= 150 к.с.

Mercedes S65 AMG и други подобни са ограничени електронно до 250 km/h, защото са по 600 к.с. и нагоре, а с такава мощност може да вдигнеш и 400 km/h например - при което няма да има живи свидетели :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

400км/ч с 600 коня....... :shock: Ами Бугати Вейрон? То направо след 3та (нали е със 7 скорости) ша са мъчи да излита! хихихи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

400км/ч с 600 коня.......  :shock:  Ами Бугати Вейрон? То направо след 3та (нали е със 7 скорости) ша са мъчи да излита! хихихи

ДА И ЭАДКРИЛКИ НА 120 уахахахах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...