Jump to content

Проблем с турбината


Recommended Posts

Колеги,

Моля за помощ и/или съвет... :flehan:

...днес, докато си вилнеех в лявата лента на Цариградско шосе...изведнъж усетих рязък спад в мощността. След 2100-те оборота нищо специално не се случва...с две думи останах си изведнъж без турбина. Моля за идеи, съвети, препоръки...

П.П. Благодарности на Коко, гледах за извадени кабели, но нищичко не разбирам :flehan:

Колата е Ауди А3, 1.9 tdi, 110 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно, но къде... и добре ли е да отида на собствен ход?

При Стефан (Сумиста) си направи диагностиката.Иначе имам и майстор,който разбира от турбинии не е проблем да се свали,почисти,рециклира и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм със 2.5 ТДИ, имах подобен проблем. Колата ми загуби мощност, турбината работеше но вообще не така както трябва. Отидох на диагностика, и пича я закачи в движение. Резултат: турбината трагва, след като се напане изключва(някакъв сервизен режим) тоест колата неще да мръдне(имах чуството че съм с камион,при това натоварен).

В моя случай се оказа една от вакумните тръбички-беше се пукнала(съвсем малко-незабележимо с продто око) така че, отиваш в железарията,копуваш си твоя размер, мисля че са два размера огледай внимателно, и най-старателно сменяваш гумените тръбичките, прави снимки, да не убаркаш нещо,че аз сбарках две маркучета и стана по зле. Но в край на сметка след като сложих всичко на място колата трагна по-добре от преди. Тези гумени маркучета, се скапват от времето и атмосферните условия, а всъщност са много,много важни за работата на двигателя и на турбината. Незнам дали при теб ще помогне, но това е най-лекия варянт който може да опиташ, срещу 5лв. и малко свободно време. Ако отидеш на майстор, ще искат веднага да я чистят и т.н за да ти вземат парите. така направиха с един приятел, а всъщност му смениха една изгоряла тръбичка.

Успех и ако това не помогне,бягай в сервиз.

Лек и успешен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Стефан (Сумиста) си направи диагностиката.Иначе имам и майстор,който разбира от турбинии не е проблем да се свали,почисти,рециклира и тн.
Райно, благодарско!Там ще отида... :hilezh:
Колега, аз съм със 2.5 ТДИ, имах подобен проблем. Колата ми загуби мощност, турбината работеше но вообще не така както трябва. Отидох на диагностика, и пича я закачи в движение. Резултат: турбината трагва, след като се напане изключва(някакъв сервизен режим) тоест колата неще да мръдне(имах чуството че съм с камион,при това натоварен).В моя случай се оказа една от вакумните тръбички-беше се пукнала(съвсем малко-незабележимо с продто око) така че, отиваш в железарията,копуваш си твоя размер, мисля че са два размера огледай внимателно, и най-старателно сменяваш гумените тръбичките, прави снимки, да не убаркаш нещо,че аз сбарках две маркучета и стана по зле. Но в край на сметка след като сложих всичко на място колата трагна по-добре от преди. Тези гумени маркучета, се скапват от времето и атмосферните условия, а всъщност са много,много важни за работата на двигателя и на турбината. Незнам дали при теб ще помогне, но това е най-лекия варянт който може да опиташ, срещу 5лв. и малко свободно време. Ако отидеш на майстор, ще искат веднага да я чистят и т.н за да ти вземат парите. така направиха с един приятел, а всъщност му смениха една изгоряла тръбичка.Успех и ако това не помогне,бягай в сервиз.Лек и успешен
Благодаря и на теб, ТУ-124! Мисля...ситуацията е същата! Но за всеки случай ще отида при Стефан!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любо, аз в събота съвсем не се сетих да ти дам тел. на Стефчо - Сумиста. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта се оказа че пренадува и изключва защото се е задръстила - ходих да я почистят. Като вдигнех 2500 -2800-3000 оборота и си изключва. На диагностика ще покаже всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта се оказа че пренадува и изключва защото се е задръстила - ходих да я почистят. Като вдигнех 2500 -2800-3000 оборота и си изключва. На диагностика ще покаже всичко.

koe to4no ti se e zadrystilo kolega???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перлата престоя 10-на дни пред службата. Реших в неделята (която за мен е също работен ден) да се прибера с нея и турбината си работеше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...