Giuliano Публикувано 21 Март 2009 Доклад Share Публикувано 21 Март 2009 Колеги,Моля за помощ и/или съвет... ...днес, докато си вилнеех в лявата лента на Цариградско шосе...изведнъж усетих рязък спад в мощността. След 2100-те оборота нищо специално не се случва...с две думи останах си изведнъж без турбина. Моля за идеи, съвети, препоръки...П.П. Благодарности на Коко, гледах за извадени кабели, но нищичко не разбирам Колата е Ауди А3, 1.9 tdi, 110 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bah4o Публикувано 21 Март 2009 Доклад Share Публикувано 21 Март 2009 Отивай на диагностика докато е време! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Giuliano Публикувано 21 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2009 Отивай на диагностика докато е време!Чудесно, но къде... и добре ли е да отида на собствен ход? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Март 2009 Доклад Share Публикувано 21 Март 2009 Чудесно, но къде... и добре ли е да отида на собствен ход?При Стефан (Сумиста) си направи диагностиката.Иначе имам и майстор,който разбира от турбинии не е проблем да се свали,почисти,рециклира и тн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TU-124 Публикувано 22 Март 2009 Доклад Share Публикувано 22 Март 2009 Колега, аз съм със 2.5 ТДИ, имах подобен проблем. Колата ми загуби мощност, турбината работеше но вообще не така както трябва. Отидох на диагностика, и пича я закачи в движение. Резултат: турбината трагва, след като се напане изключва(някакъв сервизен режим) тоест колата неще да мръдне(имах чуството че съм с камион,при това натоварен).В моя случай се оказа една от вакумните тръбички-беше се пукнала(съвсем малко-незабележимо с продто око) така че, отиваш в железарията,копуваш си твоя размер, мисля че са два размера огледай внимателно, и най-старателно сменяваш гумените тръбичките, прави снимки, да не убаркаш нещо,че аз сбарках две маркучета и стана по зле. Но в край на сметка след като сложих всичко на място колата трагна по-добре от преди. Тези гумени маркучета, се скапват от времето и атмосферните условия, а всъщност са много,много важни за работата на двигателя и на турбината. Незнам дали при теб ще помогне, но това е най-лекия варянт който може да опиташ, срещу 5лв. и малко свободно време. Ако отидеш на майстор, ще искат веднага да я чистят и т.н за да ти вземат парите. така направиха с един приятел, а всъщност му смениха една изгоряла тръбичка.Успех и ако това не помогне,бягай в сервиз.Лек и успешен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Giuliano Публикувано 23 Март 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 При Стефан (Сумиста) си направи диагностиката.Иначе имам и майстор,който разбира от турбинии не е проблем да се свали,почисти,рециклира и тн.Райно, благодарско!Там ще отида... Колега, аз съм със 2.5 ТДИ, имах подобен проблем. Колата ми загуби мощност, турбината работеше но вообще не така както трябва. Отидох на диагностика, и пича я закачи в движение. Резултат: турбината трагва, след като се напане изключва(някакъв сервизен режим) тоест колата неще да мръдне(имах чуството че съм с камион,при това натоварен).В моя случай се оказа една от вакумните тръбички-беше се пукнала(съвсем малко-незабележимо с продто око) така че, отиваш в железарията,копуваш си твоя размер, мисля че са два размера огледай внимателно, и най-старателно сменяваш гумените тръбичките, прави снимки, да не убаркаш нещо,че аз сбарках две маркучета и стана по зле. Но в край на сметка след като сложих всичко на място колата трагна по-добре от преди. Тези гумени маркучета, се скапват от времето и атмосферните условия, а всъщност са много,много важни за работата на двигателя и на турбината. Незнам дали при теб ще помогне, но това е най-лекия варянт който може да опиташ, срещу 5лв. и малко свободно време. Ако отидеш на майстор, ще искат веднага да я чистят и т.н за да ти вземат парите. така направиха с един приятел, а всъщност му смениха една изгоряла тръбичка.Успех и ако това не помогне,бягай в сервиз.Лек и успешенБлагодаря и на теб, ТУ-124! Мисля...ситуацията е същата! Но за всеки случай ще отида при Стефан! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 23 Март 2009 Доклад Share Публикувано 23 Март 2009 Любо, аз в събота съвсем не се сетих да ти дам тел. на Стефчо - Сумиста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
divak Публикувано 24 Март 2009 Доклад Share Публикувано 24 Март 2009 Мойта се оказа че пренадува и изключва защото се е задръстила - ходих да я почистят. Като вдигнех 2500 -2800-3000 оборота и си изключва. На диагностика ще покаже всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
omegov Публикувано 30 Март 2009 Доклад Share Публикувано 30 Март 2009 Мойта се оказа че пренадува и изключва защото се е задръстила - ходих да я почистят. Като вдигнех 2500 -2800-3000 оборота и си изключва. На диагностика ще покаже всичко.koe to4no ti se e zadrystilo kolega??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Giuliano Публикувано 1 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2009 Перлата престоя 10-на дни пред службата. Реших в неделята (която за мен е също работен ден) да се прибера с нея и турбината си работеше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefo02 Публикувано 12 Април 2009 Доклад Share Публикувано 12 Април 2009 Колеги даите телефон на Сефчо Сумиста или някакъв адресКолеги даите телефон на Стефчо Сумиста или някакъв адрес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Април 2009 Доклад Share Публикувано 12 Април 2009 Пиши му на ЛС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts