Jump to content

A6 2000 год


Recommended Posts

трябва ми помощ за избора.....ориентирал съм се към няколко неща под 163 коня за акциза тоест избора ми е 1.8 бензин 1.9 дизел и 2.5 дизел... колата искам да се возя в нея и да не се занимавам с глупости,но от тия дизели се шашкам малко- бензина ми е по-ясен и мисля, че мога да го поддържам трябва ми най-безпроблемния от 3 те. Като вървене как са все пак т.е. дали си струва зора за 2.5-като гледам не е от най-добрите 2.5 (бмв ги вадят от двулитров тия характеристики + това евро 3).

Имам наблюдение върху по малкия дизел на една шкода октавия комби а6-цата е горе-долу същите кила ? и бензинката по-добре ли е за това купе от малкия дизел?

Редактирано от beliar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А6-цата далеч не е като която и да било Октавия и сравнение не може да става, но по принцип 1.9 си се справя с това купе. Не е самолет, но върви. За 2.5 има доста изписано, потърси го и сам ще си направиш сметката. 1.8Т също е много добър избор, но си похарчва. Ако разходът ти е от значение, по-добре се ориентирай към дизела! Ако обаче споделиш и какъв е бюджета, може да те посъветваме по-конкретно. Друго нещо е ако търсиш нещо след фейслифта (сл.2001 г.). Ако намериш А6 с 1.9 помпа-дюза/131 к.с., тогава вече ще си наистина доволен-бърз, тих и икономичен. За мен лично е перфектния избор. 2.5 ТДИ тогава също вече е ОК и е точно 163 коня. Има го и с автоматик и куатро.

Изобщо, ползвай търсачката и ще си помогнеш доста!

Успех!

Редактирано от daks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с пристрастие към бензина не го крия.

Не съм сигурен както спомена колегата daks какъв точно е твоят бюджет но съм сигурен че ще си направиш сметка предварително.

Мисля си че и ако подложиш някой от гореспоменатите двигатели с допълнение с quattro няма да сгрешиш.

Както казах фен съм на бензиновите автомобили и най-вече ти препоръчвам A6 1.8Т quattro Facelift-a ако не греша

а за този автомобил с този двигател най-точно може да те ориентира и да се изкаже кое как къкво по въпроса бат Влади (verter) който не отдавна караше подобен изключително подържан и бляскъв автомобил.

Успех на теб както при избора така и в покупката колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом искаш да се возиш и да немаш ядове, скачай на 1.8. И да е на много км най-малко ще е юркан. То 1.8 и да искаш не моеш го юркаш, некфи ксантии ще праят смешен на магистралата.... Тедеито иначе също е вариЯнт (малкото).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен лично е перфектния избор. 2.5 ТДИ тогава също вече е ОК и е точно 163 коня. Има го и с автоматик и куатро.

Изобщо, ползвай търсачката и ще си помогнеш доста!

Успех!

2.5 след 2001 го има във варианти 155/163кс, но често е в комбинация с мултитроник. А мултитроника се чупи от въртящ момент.Така че, за 2.5 след 2001 разумният избор е ръчна кутия или типтроник.

Извънградско разликата в разхода на 2.5 и 1.8Т е пренебрежимо малка.

Предимство при 4 цилиндровите мотори е по-леката и от там по-здрава предница.

Щом искаш да се возиш и да немаш ядове, скачай на 1.8. И да е на много км най-малко ще е юркан. То 1.8 и да искаш не моеш го юркаш, некфи ксантии ще праят смешен на магистралата.... Тедеито иначе също е вариЯнт (малкото).

1.8 е с максимална скорост около 230км/ч, ускорява под 9сек до 100км/ч. Всяка кола с по-добро съотношение кг/мощност, била тя и трабант, ще го "праи смешен".

Ама на мен са ми по-смешни летащите ковчези, които понякога ме изпреварват...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

бюджета засега е 12 но до края на годината ще тане 16-7 ... един приятел от германия ще ми я вземе. По магистралата "" -(тва ако е магистрала да им го сложа в тапанарите) карам със 110-20 пътувам честичко и гледам да ми е по безпроблемно и спокойно. 1.8Т и мен ме кефи много, но мн лоши работи съм чувал за турбо компресорите ... затова се колебая и за дизелите. Ам тия помпи-дюзи не са ли боза ? от гледана точка на разваляне не на вървене. Работя само лятото и искам сигурна кола не мога да давам по 2000 лева за ремонт на месец :rolleyes:.Между другото се колебая и за БМВ 320Д 2002 150к гори колкото 1.9ТДИ и върви много ама няма да има мн екстри ... а и по тия тъпи магистрали искам нещо по комфортно

куатрото не ме влече нещо заради разхода има разлика 1-2 литра нали ?

п.с. Извинявайте, че така говоря нахвърляно .. искам много работи да питам наведнъж пък и незнам точно какво искам да питам :steinigung: благодаря на всички, които ми помагат

Редактирано от beliar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах А6 2000г. 1.8 бензин без турбо. Мога да кажа , че двигателя не ми е създавал никакви проблеми. За разхода на гориво беше 12.5 градско и 8-9 извън. За вървенето , не е от най бързите , но си вървеше колата. Аз съм твърдо или за 1.8 или 1.8Т. Ако имаш нещо конкретно питай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом работиш само лятото и не искаш да даваш пари за ремонти и не искаш да харчи много твоята кола е Опел. Ауди и Бмв нито са най надежните или най икономичните коли. По добре не се хвърляй на неща които не можеш да си позволиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

миналата година съм дал 2000 лева за ремонт на астра която струва познаи... 2000 лева като всичко съм си правил аз сервиз не е виждала...сменил съм всичко което е за смяна и то не защото ме кефи а защото се счупи.Брат ми си взе БМВ 3 за 6000 лева и от както го е взел е дал 300 лева за зимни гуми и 15 за филтър .. ти си вземи опел аз ще си взема нормална кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

миналата година съм дал 2000 лева за ремонт на астра която струва познаи... 2000 лева като всичко съм си правил аз сервиз не е виждала...сменил съм всичко което е за смяна и то не защото ме кефи а защото се счупи.Брат ми си взе БМВ 3 за 6000 лева и от както го е взел е дал 300 лева за зимни гуми и 15 за филтър .. ти си вземи опел аз ще си взема нормална кола

Аз имах Опел затова ти казвам, а това, че брат ти е дал само 300 лева за гуми не означава, че по колата няма нищо за смяна или той просто е от тия докато върви не се сменя. Познавам доста такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти говориш за турбо версията 150 к.с. Имах предвид 1.8 125 к.с.

Да, така е, даже имах предвид 1.8т с чип :flipoff:. Просто предположих, че 2000г едва ли има атмосферен 1.8, но явно има.

Иначе при пряко сравнение атмосферният е по-надежден от турбо версията (все пак един арегат по-малко), но разликата в разхода и удоволствието от шофиране определено накланят везните към 1.8Т (ако колегата се е спрял на бензин).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така е, даже имах предвид 1.8т с чип :flipoff: . Просто предположих, че 2000г едва ли има атмосферен 1.8, но явно има.

Иначе при пряко сравнение атмосферният е по-надежден от турбо версията (все пак един арегат по-малко), но разликата в разхода и удоволствието от шофиране определено накланят везните към 1.8Т (ако колегата се е спрял на бензин).

:blink:

И като видиш зелен нисколетящ ковчег да те изпреварва и не моеш се сдръжиш и почнат сълзи от смех да ти текат, земи отбий у десно... и да се сетиш че съм аз...

:hilezh::lol:

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам а6 1.9 тди 110.Ако искаш луксозна и икономична кола това е за теб.Разхода ми е 8 градско и 6 и нещо извън.Но не си мисли че ще се състезаваш с някого че си е тромавичка.За спокоино каране.За разходите по подръжката ще кажат колегите по точно че не съм много в час

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Аз карам а6 1.9 тди 110.Ако искаш луксозна и икономична кола това е за теб.Разхода ми е 8 градско и 6 и нещо извън.Но не си мисли че ще се състезаваш с някого че си е тромавичка.За спокоино каране.За разходите по подръжката ще кажат колегите по точно че не съм много в час

Върви си доста добре даже.С 50 -100 кила е по тежко от А4 комби

И за разходите не си в час колега защото ти е през х.....я --- като на мен

Защото разходите по двиг. 1.9 са направо смешни в сравнение с 2.5

Пък и предницата кара бая повече - защото е по лека

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...