pepsi Публикувано 2 Април 2009 Доклад Share Публикувано 2 Април 2009 Момчета при рязко завиване с повече газ колата отдолу пропуква като тропане от носач е но пука само в завои и то по-резки. Някакви идеи предницата е нова нямам идея какво може да е накрайници сменявах шарнири маншони тампони няма никой пак си го прави т'ва. Дали не е рейката и ако да опасно ли е да се кара така ? ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 2 Април 2009 Доклад Share Публикувано 2 Април 2009 същия проблем имам ... когато вдигна колата на стенд не мога да открия от какво е , гумата няма никакъв луфт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto87 Публикувано 2 Април 2009 Доклад Share Публикувано 2 Април 2009 каре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uBaHoB Публикувано 2 Април 2009 Доклад Share Публикувано 2 Април 2009 260 кинта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 2 Април 2009 Доклад Share Публикувано 2 Април 2009 В Ауто Плюс мисля че имаше карета за околу 130-140 кинта и то добра марка (не помня коя)Продавача ми каза че даже маи същите ги ползват и за първоначално вграждане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 2 Април 2009 Доклад Share Публикувано 2 Април 2009 Моето пукане обаче е малко по странно и не е този специфичен звук на прецакано каре. При мен се чува пукане при дупки, но най силно пука при завой. А както казах няма луфтове по предницата ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4i4o_mi7ko Публикувано 2 Април 2009 Доклад Share Публикувано 2 Април 2009 +1 глас за каре,имам го същия гаден звук при завиване на ляво,засега си пука пък скоро се надявам да го оправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepsi Публикувано 2 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2009 Същото пукане се чува както при рязко завиване така и при:1. Рязко подаване на газ.2. Рязко натискане на спирачка. Съмняваме да е каре при карето се чува продължително пукане, докато в моя случей се чува "пук" и до там ... никакво друго хлопане тропане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uBaHoB Публикувано 2 Април 2009 Доклад Share Публикувано 2 Април 2009 Само едно тък.Виж при мен имаше такова пукане.Оправих го,обаче аз смених на цялата предница тампоните с биалети и маншони.Ако е каре трябва това пукане да е постоянно докато е под напрежение,смисъл като завиваш,а не само едно пукане.Щом си сменил тампоните сичките на предницата,виж си биалетите.Незнам може и от тях да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djenev Публикувано 2 Април 2009 Доклад Share Публикувано 2 Април 2009 Огледай за тампон на двигателя,колкото и да не ти се вярва,провери.Подобни симптоми при мен - глухо тропване /представи си звука от сачма в пластмасова кутия/,мнооого прочути майстори,гледаха,умуваха,проби и т.н. - носачи долни ,сменяй ,ще се оправи/горните вече бяха сменени/.Сменям двата долни - наистина имаха малки хлабини,но тропането стана още по-кофти.Та изобщо теглих им едни майни,като имаш предвид,че като гледаха за проблема бях им подхвърлил,че имам големи съмнения за тампон на двигателя.Но не - не можело да е от там.Особено отчетливо притропваше при тръгване,също на завои! ,особено ако има неравности по пътя.Тропваше обикновено по 2-3 пъти,но често и само 1 път. И се оказа десния тампон/скъсан/ - смяна,и всичко изчезна. Незнам при теб дали е от това,но провери,незнам как със сигурност може да се провери,защото е под натиск от тежестта на мотора и истината излезе чак като го свалихме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepsi Публикувано 2 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2009 Колко зимат за работа и евентуално за самите тампони .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djenev Публикувано 2 Април 2009 Доклад Share Публикувано 2 Април 2009 Нов тампон мисля че струваше ок. 120-130 лева/десният/,но т.к. беше събота и нов не можахме да намерим,а пък колата ми трябваше,сложихме здрав,втора употреба,беше свален от А6/имаше и датчик в тампона,с буксичка,който не ми е ясно за какво е? /.Труда не знам колко е,приятел го сменя.Не са евтини,така че според мен не си струва да ги сменяш всички подред/освен ако парите не са ти проблем/.Този,който сложихме от А6 е свален не защото е скапан,а защото човекът е вкарал колата в сервиза и е казал - всичко по ходова част,тампони и т.н. - НОВО.На всеки пожелавам да има такива възможности . Все пак най-добре е някой наистина кадърен да я прегледа.Да напомня един основен принцип в една наука е :по-добре нищо да не направиш,отколкото да навредиш,така че аз просто изказах предположение,провери го и тогава действай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepsi Публикувано 2 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2009 благодаря ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 Ако е каре се познава веднага. Едно каре е към 100 лева. Но като гледам колата ти е 1,8Т и май май наистина трябва да сложиш нещо по здраво поради по-големия въртящ момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepsi Публикувано 3 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 За каре ли говориш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 Да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 Да.Аз имам същия проблем на А3 всичко по предницата е бетон както и карета външни вътрешни всичко и имам някои предположениянякой да е забелязал че пукането се е появило след смяна на накладки защото при мен се получи тогава и най вероятно самите накладки при рязко натискане на спирачката се изметват леко от апарата и при рязко потегляне обратно и се чува даденото пукане.При мен се чува на дясното колело от ляво е ОК.Та помислете че и това е вариант.Аз не съм се занимавал да го отстранявам защото предполагам на 90% че е това проблема а накладките са нови и не ми се взимат нови.Като се поизтрият ще взема на друга марка и ще видим дали съм бил прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viper-666 Публикувано 8 Април 2009 Доклад Share Публикувано 8 Април 2009 Огледай за тампон на двигателя,колкото и да не ти се вярва,провери.Подобни симптоми при мен - глухо тропване /представи си звука от сачма в пластмасова кутия/,мнооого прочути майстори,гледаха,умуваха,проби и т.н. - носачи долни ,сменяй ,ще се оправи/горните вече бяха сменени/.Сменям двата долни - наистина имаха малки хлабини,но тропането стана още по-кофти.Та изобщо теглих им едни майни,като имаш предвид,че като гледаха за проблема бях им подхвърлил,че имам големи съмнения за тампон на двигателя.Но не - не можело да е от там.Особено отчетливо притропваше при тръгване,също на завои! ,особено ако има неравности по пътя.Тропваше обикновено по 2-3 пъти,но често и само 1 път. И се оказа десния тампон/скъсан/ - смяна,и всичко изчезна. Незнам при теб дали е от това,но провери,незнам как със сигурност може да се провери,защото е под натиск от тежестта на мотора и истината излезе чак като го свалихме.Това щчх да кажа и аз. Вероятно са тампоните, при мен бяха изпаднали болтовете . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRESLAV1980 Публикувано 25 Април 2009 Доклад Share Публикувано 25 Април 2009 и при мене като паркирах на задна или излизах от паркинг и завивах силно наляво ми пукаше от дясната гума пук-пук-пук-пук . винаги много хармонично около няколко пъти пукаше и то само при завой. отидох на маистор седна човека даде на първа и зави ряско наляво и го чу- каза дясно външно каре.Последва магазин елит -110 лв каре някво руско + 20 лева труд и след 30 мин забраих за проблема. ако ви пука на завои - по няколко пъти 99% е каре - и по принцип най често се изхабяват външните карета. Също смъкнете гумите и вижте маншоните на каретата. Моя беше нагънат ,не беше пукнат но беше деформиран и нагърчрн. Тва също е знак че карето е за смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
querty Публикувано 25 Април 2009 Доклад Share Публикувано 25 Април 2009 това не е никакво каре пукането е от долния носач задния имам го същия проблем но от сервиза ми казаха да карам още много. Ако някои има що годе читави носачи да се обажда ако в сервиза се ме излъгали за това пукане и аз те лъжа ако е къре трябва да ти пука при самото тръгване и без да си завил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PRESLAV1980 Публикувано 26 Април 2009 Доклад Share Публикувано 26 Април 2009 това не е никакво каре пукането е от долния носач задния имам го същия проблем но от сервиза ми казаха да карам още много. Ако някои има що годе читави носачи да се обажда ако в сервиза се ме излъгали за това пукане и аз те лъжа ако е къре трябва да ти пука при самото тръгване и без да си завил ДЖОНИ нещо си в матрицата ми са струва карето пука именно при завой . това е така защото съчмите са разбити евентуално ватре и при завъртане на гумата пукат.Когато гумата е права тогава не пукат защото усилието в самото каре е по малко ..С ДВЕ ДУМИ- ПРИ ЗАВЪРТАНЕ НА ГУМА ИМА ЛИ ПУК ПУК ПУК - 99.99% КАРЕ ЗА СМЯНА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ch1m3ra Публикувано 26 Април 2009 Доклад Share Публикувано 26 Април 2009 При тотално износване карето пука не само при завой.За това съм сигурен от опит Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
querty Публикувано 26 Април 2009 Доклад Share Публикувано 26 Април 2009 ДЖОНИ нещо си в матрицата ми са струва карето пука именно при завой . това е така защото съчмите са разбити евентуално ватре и при завъртане на гумата пукат.Когато гумата е права тогава не пукат защото усилието в самото каре е по малко ..С ДВЕ ДУМИ- ПРИ ЗАВЪРТАНЕ НА ГУМА ИМА ЛИ ПУК ПУК ПУК - 99.99% КАРЕ ЗА СМЯНАХахахах матрицата е по телевизора тука е реалност ама ти маи неси карал кола на която и е разбито карето ..... Да не да се бъркаш с карето на холната маса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 26 Април 2009 Доклад Share Публикувано 26 Април 2009 При тотално износване карето пука не само при завой.За това съм сигурен от опит Те каретата са две(на полуоска) - вътрешно и външно. Когато е разбито външното пука при завой, а вътрешното при тръгване...Ама той колегата мисля писа че звука не е като от каре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ch1m3ra Публикувано 26 Април 2009 Доклад Share Публикувано 26 Април 2009 Те каретата са две(на полуоска) - вътрешно и външно. Когато е разбито външното пука при завой, а вътрешното при тръгване...Ама той колегата мисля писа че звука не е като от кареПрав си колега,не си спомням кое сменях,но си спомням,че тракаше не само при завой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts