Jump to content

Пукане на предницата при рязко завиване


pepsi

Recommended Posts

Момчета при рязко завиване с повече газ колата отдолу пропуква като тропане от носач е но пука само в завои и то по-резки. Някакви идеи предницата е нова нямам идея какво може да е накрайници сменявах шарнири маншони тампони няма никой пак си го прави т'ва. Дали не е рейката и ако да опасно ли е да се кара така ? ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Ауто Плюс мисля че имаше карета за околу 130-140 кинта и то добра марка (не помня коя)Продавача ми каза че даже маи същите ги ползват и за първоначално вграждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето пукане обаче е малко по странно и не е този специфичен звук на прецакано каре. При мен се чува пукане при дупки, но най силно пука при завой. А както казах няма луфтове по предницата ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 глас за каре,имам го същия гаден звук при завиване на ляво,засега си пука пък скоро се надявам да го оправя:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото пукане се чува както при рязко завиване така и при:

1. Рязко подаване на газ.

2. Рязко натискане на спирачка.

Съмняваме да е каре при карето се чува продължително пукане, докато в моя случей се чува "пук" и до там ... никакво друго хлопане тропане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно тък.Виж при мен имаше такова пукане.Оправих го,обаче аз смених на цялата предница тампоните с биалети и маншони.Ако е каре трябва това пукане да е постоянно докато е под напрежение,смисъл като завиваш,а не само едно пукане.Щом си сменил тампоните сичките на предницата,виж си биалетите.Незнам може и от тях да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай за тампон на двигателя,колкото и да не ти се вярва,провери.Подобни симптоми при мен - глухо тропване /представи си звука от сачма в пластмасова кутия/,мнооого прочути майстори,гледаха,умуваха,проби и т.н. - носачи долни ,сменяй ,ще се оправи/горните вече бяха сменени/.Сменям двата долни - наистина имаха малки хлабини,но тропането стана още по-кофти.Та изобщо теглих им едни майни,като имаш предвид,че като гледаха за проблема бях им подхвърлил,че имам големи съмнения за тампон на двигателя.Но не - не можело да е от там.Особено отчетливо притропваше при тръгване,също на завои! ,особено ако има неравности по пътя.Тропваше обикновено по 2-3 пъти,но често и само 1 път. И се оказа десния тампон/скъсан/ - смяна,и всичко изчезна. Незнам при теб дали е от това,но провери,незнам как със сигурност може да се провери,защото е под натиск от тежестта на мотора и истината излезе чак като го свалихме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов тампон мисля че струваше ок. 120-130 лева/десният/,но т.к. беше събота и нов не можахме да намерим,а пък колата ми трябваше,сложихме здрав,втора употреба,беше свален от А6/имаше и датчик в тампона,с буксичка,който не ми е ясно за какво е? :rolleyes: /.Труда не знам колко е,приятел го сменя.Не са евтини,така че според мен не си струва да ги сменяш всички подред/освен ако парите не са ти проблем/.Този,който сложихме от А6 е свален не защото е скапан,а защото човекът е вкарал колата в сервиза и е казал - всичко по ходова част,тампони и т.н. - НОВО.На всеки пожелавам да има такива възможности :respekt: . Все пак най-добре е някой наистина кадърен да я прегледа.Да напомня един основен принцип в една наука е :по-добре нищо да не направиш,отколкото да навредиш,така че аз просто изказах предположение,провери го и тогава действай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е каре се познава веднага. Едно каре е към 100 лева. Но като гледам колата ти е 1,8Т и май май наистина трябва да сложиш нещо по здраво поради по-големия въртящ момент. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.

Аз имам същия проблем на А3 всичко по предницата е бетон както и карета външни вътрешни всичко и имам някои предположения

някой да е забелязал че пукането се е появило след смяна на накладки защото при мен се получи тогава и най вероятно самите накладки при рязко натискане на спирачката се изметват леко от апарата и при рязко потегляне обратно и се чува даденото пукане.

При мен се чува на дясното колело от ляво е ОК.Та помислете че и това е вариант.Аз не съм се занимавал да го отстранявам защото предполагам на 90% че е това проблема а накладките са нови и не ми се взимат нови.Като се поизтрият ще взема на друга марка и ще видим дали съм бил прав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай за тампон на двигателя,колкото и да не ти се вярва,провери.Подобни симптоми при мен - глухо тропване /представи си звука от сачма в пластмасова кутия/,мнооого прочути майстори,гледаха,умуваха,проби и т.н. - носачи долни ,сменяй ,ще се оправи/горните вече бяха сменени/.Сменям двата долни - наистина имаха малки хлабини,но тропането стана още по-кофти.Та изобщо теглих им едни майни,като имаш предвид,че като гледаха за проблема бях им подхвърлил,че имам големи съмнения за тампон на двигателя.Но не - не можело да е от там.Особено отчетливо притропваше при тръгване,също на завои! ,особено ако има неравности по пътя.Тропваше обикновено по 2-3 пъти,но често и само 1 път. И се оказа десния тампон/скъсан/ - смяна,и всичко изчезна. Незнам при теб дали е от това,но провери,незнам как със сигурност може да се провери,защото е под натиск от тежестта на мотора и истината излезе чак като го свалихме.

Това щчх да кажа и аз. Вероятно са тампоните, при мен бяха изпаднали болтовете :D .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

и при мене като паркирах на задна или излизах от паркинг и завивах силно наляво ми пукаше от дясната гума пук-пук-пук-пук . винаги много хармонично около няколко пъти пукаше и то само при завой. отидох на маистор седна човека даде на първа и зави ряско наляво и го чу- каза дясно външно каре.Последва магазин елит -110 лв каре някво руско + 20 лева труд и след 30 мин забраих за проблема. ако ви пука на завои - по няколко пъти 99% е каре - и по принцип най често се изхабяват външните карета. Също смъкнете гумите и вижте маншоните на каретата. Моя беше нагънат ,не беше пукнат но беше деформиран и нагърчрн. Тва също е знак че карето е за смяна :bia::bia::hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това не е никакво каре пукането е от долния носач задния имам го същия проблем но от сервиза ми казаха да карам още много. Ако някои има що годе читави носачи да се обажда :arrow: ако в сервиза се ме излъгали за това пукане и аз те лъжа ако е къре трябва да ти пука при самото тръгване и без да си завил :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това не е никакво каре пукането е от долния носач задния имам го същия проблем но от сервиза ми казаха да карам още много. Ако някои има що годе читави носачи да се обажда :bia: ако в сервиза се ме излъгали за това пукане и аз те лъжа ако е къре трябва да ти пука при самото тръгване и без да си завил :lol:

ДЖОНИ нещо си в матрицата ми са струва :) карето пука именно при завой . това е така защото съчмите са разбити евентуално ватре и при завъртане на гумата пукат.Когато гумата е права тогава не пукат защото усилието в самото каре е по малко ..С ДВЕ ДУМИ- ПРИ ЗАВЪРТАНЕ НА ГУМА ИМА ЛИ ПУК ПУК ПУК - 99.99% КАРЕ ЗА СМЯНА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДЖОНИ нещо си в матрицата ми са струва :flehan: карето пука именно при завой . това е така защото съчмите са разбити евентуално ватре и при завъртане на гумата пукат.Когато гумата е права тогава не пукат защото усилието в самото каре е по малко ..С ДВЕ ДУМИ- ПРИ ЗАВЪРТАНЕ НА ГУМА ИМА ЛИ ПУК ПУК ПУК - 99.99% КАРЕ ЗА СМЯНА

Хахахах матрицата е по телевизора тука е реалност ама ти маи неси карал кола на която и е разбито карето ..... Да не да се бъркаш с карето на холната маса :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тотално износване карето пука не само при завой.За това съм сигурен от опит :flehan:

Те каретата са две(на полуоска) - вътрешно и външно. Когато е разбито външното пука при завой, а вътрешното при тръгване...

Ама той колегата мисля писа че звука не е като от каре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те каретата са две(на полуоска) - вътрешно и външно. Когато е разбито външното пука при завой, а вътрешното при тръгване...

Ама той колегата мисля писа че звука не е като от каре

Прав си колега,не си спомням кое сменях,но си спомням,че тракаше не само при завой

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...