Bat Jorko Публикувано 21 Април 2009 Доклад Share Публикувано 21 Април 2009 Привет. Продължавам тук с въпросите, чиито отговори не намерихме в сервиза на Жоро. (Който между другото отдавна не е в Суходол и комуто изкавам благодарност за коректното отношение!)Мотора е 1.8Т, AQA.В началото беше чуваемо само при отнемането на газта при смяна на скоростите, а сега вече се чува и при форсиране/дефорсиране на място. Звука бих го оприличил като зумтене, жужене на тънка ламаринка, идва от мотора, от страната на шофьора. Бих го оприличил също и като "въздишка" от някакъв пневматичен клапан който изпуска налягане в атмосферата, макар че по-скоро е зумтене. Жоро мери блоу-офф клапана с вакуум помпа, излезе изправен.Какво може друго да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo&viki Публикувано 21 Април 2009 Доклад Share Публикувано 21 Април 2009 В началото беше чуваемо само при отнемането на газта при смяна на скоростите, а сега вече се чува и при форсиране/дефорсиране на място. Звука бих го оприличил като зумтене, жужене на тънка ламаринка, идва от мотора, от страната на шофьора.Здравей,аз съм с 1.8Т,абсолютно същото се чува при връщане на газта.И не само при смяна на предавките,дори при връщане на газта без преминаване на друга предавка.А на свободна имам някакво виене,все едно е от ремък.Ходих в един,два сервиза не разбраха какво е.А започва все по-силно да се чува.П.П.Ще следя темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 21 Април 2009 Доклад Share Публикувано 21 Април 2009 Да не би катализатора да е станал на топка и при определени обороти да изпада в някакъв резонанс и да издава този звук?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo&viki Публикувано 21 Април 2009 Доклад Share Публикувано 21 Април 2009 Да не би катализатора да е станал на топка и при определени обороти да изпада в някакъв резонанс и да издава този звук?! Ами на диагностиката компютъра показа,че работи съвсем нормално катализатора.Може пък да е заминал вече,понеже минаха около 4-5месеца,а с наще горива,може и да е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BatVito Публикувано 23 Април 2009 Доклад Share Публикувано 23 Април 2009 И аз чувам подобен звук при форсиране, но незнам на какво се дължи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 23 Април 2009 Доклад Share Публикувано 23 Април 2009 И аз чувам подобен звук при форсиране, но незнам на какво се дължи.Прекомерно предварение или иначе казано - аванс ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Jorko Публикувано 23 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2009 Прекомерно предварение или иначе казано - аванс ? Това - не. Не е като от аванс.Може да е катализатора, има резон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dully Публикувано 23 Април 2009 Доклад Share Публикувано 23 Април 2009 Катализатора е метален, няма как да стане Представлява метална мрежа, а да е попаднало нещо в него, също е малко вероятно.При мен беше се появило едно джънкане, което беше точно при форсиране. Отидах при някви дето се занимават с гърнета, но не в София, погледнаха го, откриха няква ламаринка и я завариха. Предполагам, че Лозаров ще го оправи от рас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 23 Април 2009 Доклад Share Публикувано 23 Април 2009 аз залагам на мека връзка , когато се пробие вътрешния кужух на меката връзка газовете жужат в оплетката ...същото се получава от ментетата меки връзки , които нямат отвътре плътен кожух а имат само 2на или 3на оплетка ....! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 4 Май 2009 Доклад Share Публикувано 4 Май 2009 Аз имам същия проблем и не можах да открия от къде е.При форсиране или при смяна на скорости към 4000 об. се чува едно приръмжаване все едно е пробито гърнето или все едно вибрира нещо. Няма ли някой ,който да е отстранил такъв проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Май 2009 Доклад Share Публикувано 6 Май 2009 демпферния маховик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Jorko Публикувано 6 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2009 демпферния маховик?Дай моля повече инфо какво представлява този детайл? Зумтенето идва точно от пред краката на шофьора, там е маховика предполагам. ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Май 2009 Доклад Share Публикувано 6 Май 2009 маховика е част от съединителя. Карал съм А6 1.8Т с такъв демпферен маховик и от него при тръгване се чуваше звънтене, като малка камбанка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 6 Май 2009 Доклад Share Публикувано 6 Май 2009 Някой знае ли дали А4 1,6 95г. е с демпферен маховик или с обикновен???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Jorko Публикувано 8 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2009 За момента положението е следното: - "ефекта" се получава само при движение на колата, при форсиране на място не става. - при форсиране на място със и без натиснат съединител се получава едно "трепване" на купето от усилията които се получават в мотора. Интересното е, че това "трепване" в двата случая е различно (по сила)!!!Което ме навежда на мисълта, че или е нещото в съединителя, или има заминал тампон на мотора и при движение се получава в повече относително отместване и допира някаква ламаринка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Май 2009 Доклад Share Публикувано 8 Май 2009 качи я на стенд и виж, аз сменявах единия тампон на скоростната кутия, 50лв беше lemfiorder. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dully Публикувано 8 Май 2009 Доклад Share Публикувано 8 Май 2009 Може да ти е заминал или разхлопал много централния тампон на двигателя и кардана да се удря в магарето/преден мост. Точно той се държи на 2 болка, които при мен са се късали Също може да е от някой тампон на кардана. Най добре някой добър майстор да я погледне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Jorko Публикувано 8 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2009 Може да ти е заминал или разхлопал много централния тампон на двигателя и кардана да се удря в магарето/преден мост. Точно той се държи на 2 болка, които при мен са се късали Също може да е от някой тампон на кардана. Най добре някой добър майстор да я погледне.Малко съмнително да е кардан - от него обикновено се тресе цялото купе. Но ще бъде проверено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
llizard Публикувано 11 Май 2009 Доклад Share Публикувано 11 Май 2009 Здравей,аз съм с 1.8Т,абсолютно същото се чува при връщане на газта.И не само при смяна на предавките,дори при връщане на газта без преминаване на друга предавка.А на свободна имам някакво виене,все едно е от ремък.Ходих в един,два сервиза не разбраха какво е.А започва все по-силно да се чува.П.П.Ще следя темата.При мен (А4 Б5 1.8TQ AEB) имаше зумтене/ дрънчене при пускане на газта. 1-во катализатора беше станал на камък и беше на парчета. 2-ро клапана wastegate ми е заминал. Сега турбото ще ходи на ремонт да му сложат нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Jorko Публикувано 11 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2009 При мен (А4 Б5 1.8TQ AEB) имаше зумтене/ дрънчене при пускане на газта. 1-во катализатора беше станал на камък и беше на парчета. 2-ро клапана wastegate ми е заминал. Сега турбото ще ходи на ремонт да му сложат нов.При мене зумтенето е в градация при набиране на скорост и при отпускане на педала на газта и натискането на съединителя се получава затихване на зумтенето, което по-скоро вече се чува като "въздишка", а не толкова като "зумтене".Бат Стефан (Сумиста) даде друга идея - проблем в Халдекса, ....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Май 2009 Доклад Share Публикувано 11 Май 2009 проблема е в старите коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinox Публикувано 11 Май 2009 Доклад Share Публикувано 11 Май 2009 извинявам се, че отдавна не съм влизал във форума - случайно попаднах на темата и моето мнение е да провериш веригата между двата разпределителни вала или нейния обтегач - това не се открива на никаква диагностика (условно казано). Сипмтомите са такива каквито ги описваш...Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Jorko Публикувано 11 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2009 извинявам се, че отдавна не съм влизал във форума - случайно попаднах на темата и моето мнение е да провериш веригата между двата разпределителни вала или нейния обтегач - това не се открива на никаква диагностика (условно казано). Сипмтомите са такива каквито ги описваш...Успех!Благодаря за мнението! Звучи правдоподобно, но пак да кажа: феномена се получава само при движение на колата, при форсиране на място го няма. Ако е от веригата, би трябвало да го има постоянно. А и дали съм с верига (AQA)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Май 2009 Доклад Share Публикувано 11 Май 2009 май всички 1.8Т са им зацепени двата разпределителни вала с верига. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Jorko Публикувано 12 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2009 След посещение при инж. Лазаров причината да е в катализатора и/или генерацията отпадна. Не е също и тампона на ск. кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts