Jump to content

А6 2.5 TDi vs A6 1.9 TDi


Recommended Posts

Кое е по-удачната покупка според вас? Едното е 130 к.с. другото 150 к.с. ,цената е приблизително еднаква ,екстрите и купето също 8)

От гледна точка на подръжка на двигателя и всички произтичащи разходи по единият и другият мотор . . . 1.9 не е ли по-безпроблемния :cry:

Много щуротий слушам за този 2.5 :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъди сигурен, че 2.5 е с много по-скъпа подръжка. Някой агент тук беше споменал точно, че като си сменяш ангренажен ремък сменяш и водна помпа плюс ролки и това ти се връзваше на някаква 'трашна сума.

Просто двата двигатели за мен са някак си отделни класи. Все едно А4 и А6....

Със сигурност 1.9 ще има достатъчно сила да тегли тази кола, за това бих предпочел нея. Нооо ако имам достатъчно пари и не се притеснявам от подръжка на 2.5 директно му се мятам и само ще минавам вечер да си взимам една възглавница и да преспивам в колата. :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2.5:

2500лв е смяна на всички ремъци, ролки, масла. Само ангр. е 800лв както писаха.

За 1.9 Незнам.

Аз лично бих се насочил към 2.5 все пак тези разходи по подръжката не ги даваш на 10 000км, а на 120 000км.

Този 1.9, който слагат в Пасата мисля е малко по-нов. Ако колата е след 2000-та значи е с него.

Иначе според мен разликата е доста осезаема м/у 4 и 6 цилиндров мотор. Особено му е трудно на 4 цилиндровия с включен климатик, докато 6-така не го усеща чак толкова.

Успех :cry: :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо да е сравнение с А4? този 130 к.с. не се ли слага и на Пасат-а?

Беше казано просто за пример, че двата двигателя са толкова различни, колкото примерно А4 и А6. Де да знам от къде ми хрумна....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

godo мисля ,че се бъркаш колега няма такъв консуматив 120 000 км.

Така е направен двигателя ,че при смяна на ремъка се сменя и водната помпа / не е задължително ,но е препоръчително :lol: / от там се кача и цифрата. Иначе и двете коли за '00 год. седан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно вярно е за 120 000 км! Така си го пише и на сервизната книжка и навсякъде! Ангренажен ремък с всички консумативи се сменя на 120 000 км! Може би за това е такава цената, въпреки че вече малко паднаха цените изобщо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно вярно е за 120 000 км! Така си го пише и на сервизната книжка и навсякъде! Ангренажен ремък с всички консумативи се сменя на 120 000 км! Може би за това е такава цената' date=' въпреки че вече малко паднаха цените изобщо![/quote']

:roll: :roll: :roll:

didkoto беше обещал да отвориш тема А6 a забрави нещо :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елементарно пич, в единия случай поддържаш 4 цилиндров автомобил в другия 6 цилиндров...

По принцип лошо гледано 2.5 си е бомба със закъснител, кола от Италия която да е добре гледана трудно може да намериш.

Миналия четвъртък дойде един с едно 2.5 на 389 000км, след 10мин. го направихме на 119 и нещо си 8) 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех такова ауди 1.9 тди, 130 кончета. много съм доволен от вървежи и по цял ден карам на климатик и не се усеща! Който твърди обратното, не знае за какво говори. Разликата в поддръжката е огромна, тия дни ще ходя при Мишо и ще ми сменя всички консумативи....по негови сметки за ангренаж и ролки...около 500лв. за 2.5 е около 2500! Сам си прави изводите. Друго засега не съм забелязал:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех такова ауди 1.9 тди, 130 кончета. много съм доволен от вървежи и по цял ден карам на климатик и не се усеща! Който твърди обратното, не знае за какво говори. Разликата в поддръжката е огромна, тия дни ще ходя при Мишо и ще ми сменя всички консумативи....по негови сметки за ангренаж и ролки...около 500лв. за 2.5 е около 2500! Сам си прави изводите. Друго засега не съм забелязал:lol:

a 2.5Tdi карал ли си???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех такова ауди 1.9 тди, 130 кончета. много съм доволен от вървежи и по цял ден карам на климатик и не се усеща! Който твърди обратното, не знае за какво говори. Разликата в поддръжката е огромна, тия дни ще ходя при Мишо и ще ми сменя всички консумативи....по негови сметки за ангренаж и ролки...около 500лв. за 2.5 е около 2500! Сам си прави изводите. Друго засега не съм забелязал:lol:

a 2.5Tdi карал ли си???

Мда, карал съм?!? доста повече върви от 1.9, но и повече бърка в джоба! Въпрос на избор :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за избора съм съгласен,всеки може избира и да кара каквото му харесва....но според мен 2.5 дърпа в пъти повече от 1.9....за А6 говоря,при А4 разликата не е толкова осезаема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам А6 2,5 TDI V6 и мога да кажа, че съм супер доволен! Колата върви много, харчи сравнително малко и карането на такъв автомобил е абсолютно удоволствие!!!!

За 1,9 нямам лични наблюдения!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангренажен ремък на 120 000 км  :?:

Приятелю, като не си наясно защо коментираш ? Във всички сервизни книжки за 2.5TDI дават, че смяната на ангренажния ремък се прави на 120000 км. Така , че не се чуди толкова. Това обаче не важи за 1.9TDI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ми стана интересно!!!

Дали ако на 1,9 ТDI ангренажният ремък се сменя на два пъти по-малко километри и е два пъти по-евтин цената на поддръжката не излиза еднаква ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е, че не е 2 пъти по-евтин, ами доста повече пъти по-евтин, по сметките на Audi TDI точно 5 пъти :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес обикалях малко по автокъщите /за обща култура :lol: / много се зарадвах на една 6-ца '99 авант ,типтроник и т.н. 28 000 лв обаче ужасна смрадня вътре. . ,прали са тапицериите и са затворили и сега ужасТ компа почервеня целият :roll: няма дисплей а червен цвят само.

Предложиха ми Пасат '02 комби пак типтроник 1.9 136 к.с. /според продавача!!!/май няма такъв мотор ,но не знам :lol: знам за 131//

с новият фейстлив 31 000 лв . . . .не мислех ,че мога да се зарадвам на Пасата толкова ,вътре е доста по-просторен от А6 и дърпаше доста прилично 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм се качвал и в пасат и в моята А6 :lol: но да ви кажа не мисля че Пасата е по-просторен!!!

Може от вонята в оная измита А6-ца да му се е сторила по-малка колата :lol:))))

А иначе най-новият Пасат е по-голям и по размери от моята А6-ца и на салона ми направи доста добро впечатление!!! И цената му е супер даже!!!! Някой да има инфо за тоя модел?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А иначе най-новият Пасат е по-голям и по размери от моята А6-ца и на салона ми направи доста добро впечатление!!! И цената му е супер даже!!!! Някой да има инфо за тоя модел?!

Интересното на този нов пасат е, че отвън на мен ми изглежда колкото Бора.

Иначе и Пасата не е тесничък. Според мен разликите са много минимални..лошото на тия пасати е, че нямат кватро :lol:

Абе добри машинки са, а и 1.9 130к.с. който е върви колкото моята. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...