Jump to content

Капе ми масло от двигателя


niko88

Recommended Posts

Здравейте. Карам Ауди А6 2.5 TDI Quattro 1999г. oт близо две години. Наскоро погледнах случайно под колата и забелязах, че кората под двигателя е цялата в масло. Поинтересувах се и разбрах че това е проблем, който го имат всички модели с този двигател. Даже ходих в сервиз на Фолксваген и там ми смениха маслена цедка на двигателя, уж временно да спре. Да ама не спря. Другото което ми предложиха беше да сложат силикон на картера или нещо подобно. Ама за това трябва да ми разглабят целия двигател, което не ми се нрави. Колата иначе е на 172 000 км и е доста поддържана. Нямам никакви други оплаквания. Варви си като стрела. Само че този теч ужасно ме дразни. Моля коментирайте или ме посъветвайте нещо.

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе как от цедка ще ти спре теча на масло? То може ама като се сменя цедката се маха картера и тогава се подлепя със силикон.

Ама първо трябва да се установи от къде капе. Трабва да измиеш мотора и да го наблюдаваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От много места може да тече: семеринги на разпределителните валове, на колянов вал, гарнитурите на капаците на клапаните, гарнитури на главите ( блока) и мн. други места, трябва да се измие и да се наблюдава както спомена колегата по- горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"това е проблем, който го имат всички модели с този двигател" това най си го обичам като отида на "майстори" :hilezh: Олеква му на човек , да разбере , че не е единствения нещастник на този свят и не се е прецакал с колата :bia:

Та значи колега наблюдавай , както ти казаха колегите , но най-важното засечи колко иска да се долива примерно на 1000 км . Но принципа е общо взето плащаш и разглобяваш или си доливаш масло ,като повечето пичове. Разбира се правейки се, че не забелязваш теча и толкоз. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То може да си смениш гарнитурите на капаците на клапаните почти винаги тече и от тях. Лошото е че после ще установиш че мотора си похапва масълце така около 4-5 литра не е нещо фрапиращо за тоя "двигател" :flipoff: Не слагаи по гъсто масло тва ще го убие окончателно късмет все пак ако е на тия километри ще кара още 2-3 години :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам същия проблем,прави ми 2,3 капки на вечер но и двамата механици които опслужваха колата казаха че ще е много трудно да се хване от каде е защото двигателя е доста голям,но за 5000км съм дилял само литър което не ми се струва много като се има в предвит че този мотор си лапа масло по каталог.Абе щом капе значе има лошо е кат спре да капе:flipoff:.Този двигател е с огромен ресурс ако се грижиш добре за него тоест караи си колата с каране ниама да я развалиш:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи вчера бях в сервиза и там също ми казаха че няма смисъл. И да го залепят пак щял да прокапе. Щеше да ми струва 500лв и трябваше да ми разкачат цялата предница. А иначе при мене явно това си е чисто козметичен проблем, защото маслото което сам сменил преди година и сам минал над 7000км, си е на максимум. Все още явно само сълзи а не капе. Тъй че ще си карам и ще си свиркам.

Все пак да продължим дискусията. Който има същия проблем да пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В повечето статии за Ваговските мотори пише едно и също .// Ваговските заводи така и не успяха да се справят с течовете//.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То може да си смениш гарнитурите на капаците на клапаните почти винаги тече и от тях. Лошото е че после ще установиш че мотора си похапва масълце така около 4-5 литра не е нещо фрапиращо за тоя "двигател" :bia: Не слагаи по гъсто масло тва ще го убие окончателно късмет все пак ако е на тия километри ще кара още 2-3 години :)
Бах, тя мойта като беше за гумички не ги е докарвала до 4-5 литра ве :bia:Тия километри за този мотор са нищо, трябва да ти е ясно :)Та местата от които може да тече на ВСИЧКИ мотори са:1. Задна семеринга на колянов вал - доста често просълзява на старите коли2. Ако ти е отварян капака на клапаните - гарнитура на клапаните3. Предна семеринга на колянов вал4. Семеринга на разпределителен вал5. Серпентината на маслоохладителя над масления филтър6. Гарнитура на картер. Това са общо взето нещата. При мен имаше теч след смяна на гумичките от новата гарнитура на клапаните - най-отзад на полумесеца. Сменя се лесно, работа за половин-един час най-много при 8 клапанов мотор.Сълзеше ми и от задната семеринга на коляновия вал - това го оправих като сменях съединителя ;)
В повечето статии за Ваговските мотори пише едно и също .// Ваговските заводи така и не успяха да се справят с течовете//.
Не са виновни заводите, повярвай ми ;)Ако сте маниаци, при снямата намажете си гарнитурите със високотемпературен силикон или паста DIRKO на ELRING Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са виновни заводите, повярвай ми :bia:Ако сте маниаци, при снямата намажете си гарнитурите със високотемпературен силикон или паста DIRKO на ELRING

:bia:

(и всяко друго мазило става,стига да е за тая цел)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То може да си смениш гарнитурите на капаците на клапаните почти винаги тече и от тях. Лошото е че после ще установиш че мотора си похапва масълце така около 4-5 литра не е нещо фрапиращо за тоя "двигател" :hilezh: Не слагаи по гъсто масло тва ще го убие окончателно късмет все пак ако е на тия километри ще кара още 2-3 години ;)

Странното е, че и моя е омазан отдолу а въобще не похапва грам. Преди смяна не е мръднала щеката за маслото :stupid:

Редактирано от viper-666
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменен ли е филтъра за кратерните газове? Питам защото ако не го смениш ,всяка инвестиция в отстранияване на течовете е без смислена.Моята предешна кола (АФБ мотор) нямаше и следа от масло по мотора именно заради това.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странното е, че и моя е омазан отдолу а въобще не похапва грам. Преди смяна не е мръднала щеката за маслото :littleangel:

Ами то не е задължително да е толкова много това масло, че да се види спад на щеката. По-добре вземи измий мотора и виж от къде ще започне да се омаслява.

Има вариант да се омаслява и от маслото от кутията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах, тя мойта като беше за гумички не ги е докарвала до 4-5 литра ве :bia:Тия километри за този мотор са нищо, трябва да ти е ясно ;)Та местата от които може да тече на ВСИЧКИ мотори са:1. Задна семеринга на колянов вал - доста често просълзява на старите коли2. Ако ти е отварян капака на клапаните - гарнитура на клапаните3. Предна семеринга на колянов вал4. Семеринга на разпределителен вал5. Серпентината на маслоохладителя над масления филтър6. Гарнитура на картер. Това са общо взето нещата. При мен имаше теч след смяна на гумичките от новата гарнитура на клапаните - най-отзад на полумесеца. Сменя се лесно, работа за половин-един час най-много при 8 клапанов мотор.Сълзеше ми и от задната семеринга на коляновия вал - това го оправих като сменях съединителя ;)Не са виновни заводите, повярвай ми ;)Ако сте маниаци, при снямата намажете си гарнитурите със високотемпературен силикон или паста DIRKO на ELRING

Твоито кола не е 2.5ТДи а точно тоя мотор си е една пробита леика няма нито един на повече от 7-8 години които да не омаслява отнякъде сравнението ти с твоя бензинов е неимесно както винаги

Странното е, че и моя е омазан отдолу а въобще не похапва грам. Преди смяна не е мръднала щеката за маслото ;)

Ъ щом казваш то и правилото си има изключения ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не е от уплътненията на дюзите.Скоро търсих и ми ги предложиха заедно с капаците на клапаните за 400лв.ПоБългарихме ги малко и няма проблеми ама тия в Порше са :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...