Jump to content

Ноеите аудита на ABT


Recommended Posts

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABT може да са гола вода в тунинговането на двигатели в сравнение на конкуренцията, но външният им тунинг кърти мивки от всякъде! Всичките им предложения за Ауди и Фолксваген са просто уникални!

.... а тези джанти са просто невероятни! Как му седят 22" на Турага, не е истина!

abt_touareg_detailradP.jpg

G_606P.jpg

abt_touareg_detailheckP.jpg

G_605P.jpg

abt_touareg_detailfrontP.jpg

touareg03091002P.jpg

touareg03091003P.jpg

:rolleyes:

... съжалявам много за този офф-топик, но просто не се сдържах. :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABT може да са гола вода в тунинговането на двигатели в сравнение на конкуренцията, но външният им тунинг кърти мивки от всякъде! Всичките им предложения за Ауди и Фолксваген са просто уникални!

.... а тези джанти са просто невероятни!

на 4-ката особено и на 1-вата снимка на 3-ката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ауди от първите снимки много ми прилича на новите хонди или лансър ево! добре, че решетката му придава индивидуалност :dance: А 22-ките къртят мивки, тоалетни и всякакъв фаянс ... :rolleyes::wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са добри :angry: Особено джантите... От Ауди са придали толкова завършен вид на новите модели, че направо си е изкуство да се прави оптичен тунинг по тях.

п.с. и да си пазят пломбите тия в Туарега :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аууу а3 ката е уникална на първата снимка явно тва ще ми е следващото ауди <_< а както коко отбеляза наистина а4ката прили4а много на японска тояга като субару легаси например , а туарега неам думи :(:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABT може да са гола вода в тунинговането на двигатели в сравнение на конкуренцията, но външният им тунинг кърти мивки от всякъде! Всичките им предложения за Ауди и Фолксваген са просто уникални!

Извинявай, но как точно реши , че АВТ са гола вода в тунинговането на двигатели. Нещо си се объркал, точно те са единствените, които на официалната си страница Ауди препоръчва и те са единствените, даващи гаранция на двигателя 100000 съвместно с Ауди. Така че не си съвсем прав.

АВТ са № 1 във всяко отношение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, но как точно реши , че АВТ са гола вода в тунинговането на двигатели. Нещо си се объркал, точно те са единствените, които на официалната си страница Ауди препоръчва и те са единствените, даващи гаранция на двигателя 100000 съвместно с Ауди.  Така че не си съвсем прав.

АВТ са № 1 във всяко отношение.

Точно със Wizi Wizev да спориш за Ауди недей, знае ги нещата, а и живее близо до завода, та може и да провери <_< Предполагам че има предвид че резултатите от тунинговането на автомобила не са впечатляващи...ако искаш да разбереш какво е върл двигателен тунинг виж Dahlback Racing имат например Голф 900 коня...Аудитата им не са също страшни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ABT може да са гола вода в тунинговането на двигатели в сравнение на конкуренцията, но външният им тунинг кърти мивки от всякъде! Всичките им предложения за Ауди и Фолксваген са просто уникални!

защото много леко ги пипат външно загледай се в RS колко малко са го пипали....макар че според мен чичо ти Валтер кадето е пипнал след него всички други направо си кензат отгоре......

П.С.Верно са куци коне от към тунинг на мотора....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно със Wizi Wizev да спориш за Ауди недей, знае ги нещата, а и живее близо до завода, та може и да провери <_<  Предполагам че има предвид че резултатите от тунинговането на автомобила не са впечатляващи...ако искаш да разбереш какво е върл двигателен тунинг виж Dahlback Racing имат например Голф 900 коня...Аудитата им не са също страшни

Хайде сега, ще споря. Защото твърдя, че и аз разбирам нещо. Не казвам, че Wizi не разбира. Сменил съм 4-ри Аудита и съм фен на тази марка от доста време. Абсурдно е да твърдиш, че добрия чип тунинг е само този, който вдига мощноста максимално. Това е пълна глупост. Какъв е смисъла да изцедиш мотора, но да му скъсиш ресурса. АВТ, лесно могат да постигнат високи мощности, но просто не правят компромиси, не случайно дават 100000 км. гаранция и единственно те се препоръчват от Ауди в Германия за чип тунинг. И не случайно същия този чип струва 1100 Евро. Да говориш, че фирма като тях с толкова традиций в ДТМ не струва е просто абсурд.

Хайде жив и здрав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не говорим за чип тунинг...говорим за тунинг по мотора има тънка разлика,а там са зле....иначе 1100 евро ти ги взимат защото от Ауди не премахват гаранцията след като се сложи чипа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е на такава А8 съм и гледал теста по мотовизия и мога да кажа,че няма нищо общо с нормалната 4.2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Pretorian33, това което колегата deliveryman ти е обяснил е точно това, което и аз имам предвид, а именно че ABT разчитат на дълго годишната си история и традиция в тунинговането на VAG, но това далеч не означава, че са най-добрите. За мен са нещо като Брабус - правят качествени неща, но далеч не всеки продукт им е конкурентно способен. Точно от там и за това си имат и собствена ниша клиенти, които не се интересуват да карат по-бързото, ами по-сигурното или чисто и просто ще спят по-спокойно като знаят, че са дали 1100 Евро за чип вместо 800 Евро преко сили при някой друг и за тях това ще е ултимативното доказателство, че този чип ще е по-надежден.

Схващаш ли каква ми е лисълта?

Vorsprung durch technik, един приятел в БГ е мега луд на тема никел и лъскави екстри по колата си и по една случайност бях заедно с него в МТМ когато попита колко би му струвало да си купи алуминиево Ауди (А8 или А2) и да го докара при тях да го правят.... Дръж се здраво сега: цената е около 80'000 Евро за тази услуга!!!! Просто защото човека обясни, че ЦЯЛАТА кола се разколачва до ОСНОВИ, изтъргва се изцяло където има боя по нея, после се почват процедури по полирането, после некакво пастиране и накрая се лакира здраво. Чак тогава се сглобява всичко обратно. Имали една поръчка до момента за такова Ауди и било за Русия. Това Ауди си било тяхно и е за изложби, освен ако някой от тези копелета дето се въртят около него на снимките не го е платил след като е спестил от закуски през изминалите 2-3 дена. В офиса на МТМ им виси от стената един преден капак на старо А8, целият никелиран. Питай Величков, той също трябва да го е заблеязал :dance:

btw само едно не ми е ясно до ден днешен - как никелират броните и пластмасовите елементи по колата???? :flehan: Някой химик ако има из форума, може и да ни открехне. Ще съм му признателен. :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Pretorian33, това което колегата deliveryman ти е обяснил е точно това, което и аз имам предвид, а именно че ABT разчитат на дълго годишната си история и традиция в тунинговането на VAG, но това далеч не означава, че са най-добрите. За мен са нещо като Брабус - правят качествени неща, но далеч не всеки продукт им е конкурентно способен. Точно от там и за това си имат и собствена ниша клиенти, които не се интересуват да карат по-бързото, ами по-сигурното или чисто и просто ще спят по-спокойно като знаят, че са дали 1100 Евро за чип вместо 800 Евро преко сили при някой друг и за тях това ще е ултимативното доказателство, че този чип ще е по-надежден.

Схващаш ли каква ми е лисълта?

Wizi и deliveryman, абсолютно прави сте. Има разлика между чип тунинг и тунинг на мотора. Вси пак лично на мен ми допада именно философията на АВТ. На практика тунинговаме личните автомобили, коио караме всеки ден, така че за мен лично е по-важен ресурса на двигателя отколкото максимална производителност. Все пак признавам си , че имах големи проблеми с АВТ относно частите и поръчката им и в крайна сметка избрах OETTINGER.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

80К евро... Откачено :). Преди време имаше и такъв Ягуар в Топ Гиър. Може бо от там им е дошла идеята на МТМ. Иначе някъде бях чел, че по пластмасите се нанася специална боя, а не се никелират. Имаше една такава м3ка в нета по едно време. Въпреки, че и метализирането е възможно. Почти всички автомобилни емблеми които съм виждал са пластмаса АБС покрита с някаква лъскава сплав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъди сигурен, че МТМ никелират доста преди онзи Ягуар. Още старите А8ци са ги лъскали... Имам го това предаване на CD и си мисля, че е просто от последните модели, които също са алуминиеви като Аудитата, а това е и ключът от палатката.

80'000 Евро са напълно реална цена. Първо, това е една от най-скъпите фирми за тунинговане на VAG и второ като сметнеш колко стотици часове по тукашната надница в такъв "сервиз", сметката излиза на момента :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не оспорвам дали цената е реална или не :) Както и да го погледнеш това си е още едно Ауди А8. Иначе МТМ спор няма, големи са... За това съм ги и постнал.

Даже в къщи имам такава истинска табелка.

п.с. сега като се замислих по сериозно, най-вероятно идеята да е от авус куатрото. не знам защо го забравих него :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...