Jump to content

Решение на проблема с Механичния боклук(инжекцион)


Recommended Posts

Ми на мен ми се вижда като есцентрика да е в контакт с разпределителния вал. Кода на мотора е KZ

Ще пусна снимка след малко.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 103
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Понеже немога да си вляза в другия акаунт и някакси оспях да влеза в стария ми.Еито ви малко снимки на карбуратора за сега няма никакви проблеми.По на горе някои беше питал за екологията да прочете първо бош защо се отказват от този инжекцион :(

Егати срама - да сложиш руски карбуратор на немска кола :rolleyes: . Това ако го види някой от инженерите на Ауди ще си направи ритуално самоубийство :bia: . Поне да беше сложил Кехийн карбуратор ... При всички случаи инжекциона е доста по екологичен от който и да е руски карбуратор :hilezh: .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егати срама - да сложиш руски карбуратор на немска кола :blackey: . Това ако го види някой от инженерите на Ауди ще си направи ритуално самоубийство :blackey: . Поне да беше сложил Кехийн карбуратор ... При всички случаи инжекциона е доста по екологичен от който и да е руски карбуратор ;) .

Хаххахахах Абе пич я вземи прочети малко преди да се излагаш :hilezh: Бош се отказват от този инжекцион заради екологията ама няма кои да чете :D А колкото до ритуалното самоубийство ще си го направи като види на какво прилича инжекциона след 20г. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаххахахах Абе пич я вземи прочети малко преди да се излагаш :blackey: Бош се отказват от този инжекцион заради екологията ама няма кои да чете :hilezh: А колкото до ритуалното самоубийство ще си го направи като види на какво прилича инжекциона след 20г. :blackey:

Моята е на 20 години - двигател JN, механичен инжекцион! Тъй като в момента колата е разглобена като ходова част и купе за тотална профилактика, надявам се след 2 месеца да покажа "на какво прилича инжекциона след ..." 21 години! само в прелюдия: чист като сълза! При това -колата е минала 60К на газ! проблемът не е в инжекциона, а в горивата у нас! И освен това, не може да искаме кой знаяе какво от техинка на 20 години, при положение че никой от инженерите на Ауди не е проектирал като замисъл тези машини да издържат над 100К без поддръжка или занемарена такава! Но само за сведение: няма в света по добър инжекцион от този на Бош! Специално механичният е използван за пръв път в самолетните двигатели на Ме-109! Що се отнася до екологията: дали е инжекцион с електронно управление или механична - вредните емисии практически нямат разлика! Но от гледна точка на производствените разходи - разликата е огромна! Това е и причината механичният инжекцион след 91-ва година да отиде в историята! да - системата е капризна! Но ако се наблюдава редовно, няма съществени проблеми! бедата е, че няма много хора, които да са готови да се занимават с ремонти на тези системи! Колегата сигурно има своето основание да се реши на преустройство към карбуратор! Но аз лично не виждам смисъл, щом е решил да зареже мех. инжекция - защо да не зареже цялата кола? Но всеки си решава сам! Ауди създават чудесна техника и от тази гледна точка - или сме Ауди клуб, или клуб "да си разчастим колите"! Успех...в което и да е от двете!:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че си достатачно отдавна за да знаш кога се пише с главни букви. А по въпроса за 400 евро ми то като го докараш до тук ти излиза на цената на която има не малко Аудита и в нашия форум да се продават. Отделно аз сума ти легенди съм слушал как с карбуратора няма да ми се погоди автоматика пък нямам проблеми.

Извинявам се, ако някой е приел главните букви като крясъци! :blackey: не ми беше това целта, честно! Във форума наистина се продават много Аудита за по 400 евро - но...огледай добре външният им вид! :blackey: Сигурен съм че си наясно! :hilezh: Чукни в И-т някъде за Ауди 80 в Германия и ще видиш за каво става дума! А за 1200 евро ще попаднеш на коли в перфектно състояние! Мисълта ми беше, че ако човек иска да си кара колата, ще си купи още една за части! Което аз мисля някой ден да направя -най-малкото да се заредя добре с части по купето от автоморга в Германия! Иначе не съм имал намерение на никой да давам съвети какво да си правят с колите - уважвам личната собственост и правото на избор! Но като човек, занимващ се с автомобили вече 25 години ми е тъжно, когато видя някое Ауди докарано буквално до състояние за моргата! Може да съм сантиментален, но тези автомобили не заслужават това! Убеден съм, че след още наколко години Б3 ще станат класически модели! Това е модел с история...!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на 20 години - двигател JN, механичен инжекцион! Тъй като в момента колата е разглобена като ходова част и купе за тотална профилактика, надявам се след 2 месеца да покажа "на какво прилича инжекциона след ..." 21 години! само в прелюдия: чист като сълза! При това -колата е минала 60К на газ! проблемът не е в инжекциона, а в горивата у нас! И освен това, не може да искаме кой знаяе какво от техинка на 20 години, при положение че никой от инженерите на Ауди не е проектирал като замисъл тези машини да издържат над 100К без поддръжка или занемарена такава! Но само за сведение: няма в света по добър инжекцион от този на Бош! Специално механичният е използван за пръв път в самолетните двигатели на Ме-109! Що се отнася до екологията: дали е инжекцион с електронно управление или механична - вредните емисии практически нямат разлика! Но от гледна точка на производствените разходи - разликата е огромна! Това е и причината механичният инжекцион след 91-ва година да отиде в историята! да - системата е капризна! Но ако се наблюдава редовно, няма съществени проблеми! бедата е, че няма много хора, които да са готови да се занимават с ремонти на тези системи! Колегата сигурно има своето основание да се реши на преустройство към карбуратор! Но аз лично не виждам смисъл, щом е решил да зареже мех. инжекция - защо да не зареже цялата кола? Но всеки си решава сам! Ауди създават чудесна техника и от тази гледна точка - или сме Ауди клуб, или клуб "да си разчастим колите"! Успех...в което и да е от двете!:smilingplanet:

Хахаххахаха Караи си го инжекциона.това е 1 голяма недомислица само гадно за колегите с 6А мотора те няма как да минат на карбуратор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, ако някой е приел главните букви като крясъци! :smilingplanet: не ми беше това целта, честно! Във форума наистина се продават много Аудита за по 400 евро - но...огледай добре външният им вид! :hilezh: Сигурен съм че си наясно! :hilezh: Чукни в И-т някъде за Ауди 80 в Германия и ще видиш за каво става дума! А за 1200 евро ще попаднеш на коли в перфектно състояние! Мисълта ми беше, че ако човек иска да си кара колата, ще си купи още една за части! Което аз мисля някой ден да направя -най-малкото да се заредя добре с части по купето от автоморга в Германия! Иначе не съм имал намерение на никой да давам съвети какво да си правят с колите - уважвам личната собственост и правото на избор! Но като човек, занимващ се с автомобили вече 25 години ми е тъжно, когато видя някое Ауди докарано буквално до състояние за моргата! Може да съм сантиментален, но тези автомобили не заслужават това! Убеден съм, че след още наколко години Б3 ще станат класически модели! Това е модел с история...!!!!!!!

Говориш за докарване от Германия а как ще я докараш не си заслужава а може и 100 години да се занимавап с коли но като не разбирапп какво да те правия че се занимавап на думи :D с карбуратора си става перфектно не съм 1 не съм последния,а щом се занимаваш толко години с коли тогава се светни защо не съм с оргинален карбуратор.Успех с твоите коли от Германия :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината си е че руските карбуратори са си гадни и внаги са си били. Почнал съм от Московец и цяла книга мога да напиша за К-126 и го изхвърлих от колата след като три пъти се опита да ме остави на пътя, подмених го с чешки IKOV от Шкода и нещата заспаха.

По отношение на Аудито наистина оригиналния Кейхин като му поизхвърлиш малко от бесмислените вакуми (по точно не функциониращите) и става прост и работи отлично, няма нужда да се прави фланец и т.н.

И само не разбрах каква им е грижата на хората с 6А?

А на колегата с колите от Германия, чудесно те разбирам но като се сблъскаш с тоталната мърлящина на част от родните майстори и ти се догадва, проблема е че моето Ауди не се кара от мен а от жена ми. На мен да ми направи някоя магария ще се оправя но тя таблото не си гледа камо ли нещо по сложно (макар че малко по малко започва да влиза в час под моите крясаци и мрънкане)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината си е че руските карбуратори са си гадни и внаги са си били. Почнал съм от Московец и цяла книга мога да напиша за К-126 и го изхвърлих от колата след като три пъти се опита да ме остави на пътя, подмених го с чешки IKOV от Шкода и нещата заспаха.

По отношение на Аудито наистина оригиналния Кейхин като му поизхвърлиш малко от бесмислените вакуми (по точно не функциониращите) и става прост и работи отлично, няма нужда да се прави фланец и т.н.

И само не разбрах каква им е грижата на хората с 6А?

А на колегата с колите от Германия, чудесно те разбирам но като се сблъскаш с тоталната мърлящина на част от родните майстори и ти се догадва, проблема е че моето Ауди не се кара от мен а от жена ми. На мен да ми направи някоя магария ще се оправя но тя таблото не си гледа камо ли нещо по сложно (макар че малко по малко започва да влиза в час под моите крясаци и мрънкане)

Ами 6А няма как да сложят карбуратор колектора им е над главата.Какво стана с снимките на твоя кораб?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми има ги в обявата, само двигателя не съм го снимал още. Да прецакани са тези с засуканите колектори бях забравил за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми има ги в обявата, само двигателя не съм го снимал още. Да прецакани са тези с засуканите колектори бях забравил за тях.

Какво стана с помпата нали нещо нямаше отвор?На комшията ми е 6А мотора това е като ламя а па как пуши ако си зад него ти трябва противогаз :hilezh: а оргиналните гърнета са му 700 лв :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори ей сега ще направя снимка и след 2-3 часа ще я постна. Да наистина при мен на място където седи помпата при петаците се монтира планка от лостовата система на дросела (лостова система имат колите с темпомат така си обеснявам наличието и на коли с жила). А при мен си направих един тройник и ползвам голямата помпа на инжекциона, тя си работи перфектно а и трудно ще я сменя бутилката на газовата е отгоре.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори ей сега ще направя снимка и след 2-3 часа ще я постна. Да наистина при мен на място където седи помпата при петаците се монтира планка от лостовата система на дросела (лостова система имат колите с темпомат така си обеснявам наличието и на коли с жила). А при мен си направих един тройник и ползвам голямата помпа на инжекциона, тя си работи перфектно а и трудно ще я сменя бутилката на газовата е отгоре.

Абе гадно но нали знаеш че Българина винаги намира начин щом е да го преправи :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говориш за докарване от Германия а как ще я докараш не си заслужава а може и 100 години да се занимавап с коли но като не разбирапп какво да те правия че се занимавап на думи :flehan: с карбуратора си става перфектно не съм 1 не съм последния,а щом се занимаваш толко години с коли тогава се светни защо не съм с оргинален карбуратор.Успех с твоите коли от Германия :wall:

Усе

ам прекалено много агресия в теб, но ще я подмина като интелигентен и позитивно настроен човек! Форумите не е място, където човек се доказва какъв е - бабаит, професор или мислещ се за такъв, защото е разчастил някоя кола, или пък познавач с усет към стила и красотата на техниката! какво си право с колата е твой проблем - ако искаш си сложи и емблеми на москвич или лада, едва ли някой го интересува особено! мен - най-малко, защото уважавам собсвеността и не се изхвърлям с това, какво правя, как го правя и защо го правя! Колега - научи се да исзлушваш мнения без да нападаш! Това е смисъла на този форум - не да се бием в гърдите от постиженията си, а да споделяме опит и да изслушваме мнения! Успех в трансформациите на една прекрсна немска машина в руска такава! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям последния пост,тва е все едно на Лада Нива да сложиш емблеми quattro,ами нема такъв смех :)

излизай да те разцепи това ауди с ладов карбуратор, пък тогава говори...кво като е от лада, той използва само два дросела от тоя карбуратор,аудито е предимно на газ не ,че на бензин не работи ама е 2 лева литъра...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

излизай да те разцепи това ауди с ладов карбуратор, пък тогава говори...кво като е от лада, той използва само два дросела от тоя карбуратор,аудито е предимно на газ не ,че на бензин не работи ама е 2 лева литъра...

Абе виж че са някакви смешници и нищо не разбират то си личи кой разбира :) Остави ги да си карат механичния инжекцион "Гасне и Глъхне. Когато го пробвате тогава си чешаите езиците а не без покритие!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма лошо в карбовете. Особено ако се сложат 2 или 4 в паралел. Има доста бегачки такива.

Ето примерче.

Само трябва да се подбере правилен за съответната кубатура. Примерно WEBER 32 с32 милиметра дифузьор е подходящ до 70-80 коня. За 100 коня са подходящи два такива.

Неприятното на карбовете е че се настройват трудно. Мапинга е механичен. :) С пилене и смяна на жигльори.

А жигльори не се продават. Поне не ми е известен набор за даден карб през 5 стотни примерно за съжаление. Но ако човек има желание и малко стругче + фреза може да направи чудеса с карб.

Е, и четене ще трябва доста. :)

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма лошо в карбовете. Особено ако се сложат 2 или 4 в паралел. Има доста бегачки такива.

Ето примерче.

Само трябва да се подбере правилен за съответната кубатура. Примерно WEBER 32 с32 милиметра дифузьор е подходящ до 70-80 коня. За 100 коня са подходящи два такива.

Неприятното на карбовете е че се настройват трудно. Мапинга е механичен. :) С пилене и смяна на жигльори.

А жигльори не се продават. Поне не ми е известен набор за даден карб през 5 стотни примерно за съжаление. Но ако човек има желание и малко стругче + фреза може да направи чудеса с карб.

Е, и четене ще трябва доста. :)

4 карбуратора ми звучи добре да му мисли който ги синхронизира но пак ще бият механичния инжекцион по екология ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма лошо в карбовете. Особено ако се сложат 2 или 4 в паралел. Има доста бегачки такива.

Ето примерче.

Само трябва да се подбере правилен за съответната кубатура. Примерно WEBER 32 с32 милиметра дифузьор е подходящ до 70-80 коня. За 100 коня са подходящи два такива.

Неприятното на карбовете е че се настройват трудно. Мапинга е механичен. :) С пилене и смяна на жигльори.

А жигльори не се продават. Поне не ми е известен набор за даден карб през 5 стотни примерно за съжаление. Но ако човек има желание и малко стругче + фреза може да направи чудеса с карб.

Е, и четене ще трябва доста. ;)

Те това е приказка напомни ми да те почерпя когато най накрая се видиме на по биричка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те това е приказка напомни ми да те почерпя когато най накрая се видиме на по биричка :)

Сори, ама си несериозен. :)

----------

Всъщност недостатъка на руските карбуратори е че 60% са със заводски недостатъци. Според руснаците.

От там нататък.

Два 32милиметрови двукамерни трябва да са предостатъчни за 2 литра двигател. Бих ги вързал с 15-20 градуса офсет така че само единия да прави празен ход защото иначе настройката ще е безумна. От там нататък ще работят в паралел до пълна газ. Със съотвения механичен офсет де. ;)

Естествено с два въздушни филтъра.

---------

Втора редакция:

Ето темата за руснаците и карбовете.

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

излизай да те разцепи това ауди с ладов карбуратор, пък тогава говори...кво като е от лада, той използва само два дросела от тоя карбуратор,аудито е предимно на газ не ,че на бензин не работи ама е 2 лева литъра...

Съгласен съм с теб няма да споря,бос и гол съм по темата,ама виж заглавието.Тва е все едно да напиша тема за непослушните деца как спират да мрънкат с едно коляно в коремчетата и едно маваши в главичките........... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...