Jump to content

Решение на проблема с Механичния боклук(инжекцион)


Recommended Posts

  • Отговори 103
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Темата рулира, а е и типична за тоя съдран форум, тук вместо ъпгрейд, както винаги се извършва даунгрейд, че даже има и агитка одобряваща този вид интервенции. :gut:

На корифея, дет според него механичната инжекция е "боклук" и "гасне и глъхне" бих му споделил доста неща относно мех инжекция, но ще се въздържа, човек пишещ тъпните, които той пише е очевадно, че няма вдене кво му пиша. Тва, че сте скъсани и неграмотни трътки и не можете, а и не знаете как да си подържате механичните инжекциони, не значи че тези инжекциони са скапани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сте такива отворковци и умници кажете как се оправия тоя боклук.Стига сте говорили без покритие :gut:

Стига ревал и драскал бе! Чети из - форума има теми как се поддържа поддържа и ремонтира. Аз ли да ти ползвам търсачката?

Ходи в Лада форума блесни с откритието си :)

Малоумните сталиниски "решения" от типа "Нет инжециона - нет проблема" може да си ги перефразираш и ползваш успешно И върху себе си!

Редактирано от Zaharieff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо чистите стъпковия мотор с ВД? като си има шпреиове за тази цел :) А акто си нямате друга работа си дръжте инжекционните :hilezh: Продавам 3 инжекциона ако ви трябват части или може да си поръчате нов за около 1500лв а да дадеш 200 лв за 1 потанциометър Никои не ви кара на сила караите си гюмовете с инжекционните :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леко извън темата, мога ли да ви запитам, колега, Влади, в кое отделение ще сте следващата учебна година?

Редактирано от Караконджул
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като са толкова хубави механичните инжекции, защо мислиш има толкова много теми, толкова много писано как се ремонтират????? защото са много добри ли? били са преди 20 години.... сещам се за една тема в този форум" ГАСНЕ И ГЛЪХНЕ", поне 10 страници е това за какво говори? Замислете се върху това..!!! Както и ще цитирам един колега в една от многото теми за механичната инжекция : " Добре дошъл в клуба на чакащите потенциометър!" Иначе потенциометъра , както цялата инжекция си е изкарал 20 години, доста повече от колкото е предвидено! Но ! има едно голямо"НО!"- като цяло си е отживелица , просто не става повече, вече всеки кара на газ, затворената клапа си прави проблем, трябва си баланс за мембраната на изпарителя,налягането в главата спада изменя положението на потенциометъра,(които вече е износен и трудно се намира), ако случайно "гръмне", после трябва пак регулировка на положението, абе ужас е.... и между другото К-jetronica по-бива за газ ,няма електроника айде за него може да кажа "горе-долу става" , ама да ми хвалите КЕ-Jetronica - просто не става....а и като е толкова хубав защо много карате с откачен потенциометър???? аз знам- вече не "ГЛЪХНЕ И ГАСНЕ" , ама не си е работа... а между другото поглеждали ли сте втората клапа на мех. инцекция колко е голяма???? и на оригиналните карбове на ауди??? ладовия е с доста по-големи от на оригиналния , така няма да спъне толкова пълненето на мотора...все пак не е предвиден за малки дросели... виж като го запродава може да си сложи оригинален карб. и да стане по-прилично...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като са толкова хубави механичните инжекции, защо мислиш има толкова много теми, толкова много писано как се ремонтират????? защото са много добри ли? били са преди 20 години.... сещам се за една тема в този форум" ГАСНЕ И ГЛЪХНЕ", поне 10 страници е това за какво говори? Замислете се върху това..!!! Както и ще цитирам един колега в една от многото теми за механичната инжекция : " Добре дошъл в клуба на чакащите потенциометър!" Иначе потенциометъра , както цялата инжекция си е изкарал 20 години, доста повече от колкото е предвидено! Но ! има едно голямо"НО!"- като цяло си е отживелица , просто не става повече, вече всеки кара на газ, затворената клапа си прави проблем, трябва си баланс за мембраната на изпарителя,налягането в главата спада изменя положението на потенциометъра,(които вече е износен и трудно се намира), ако случайно "гръмне", после трябва пак регулировка на положението, абе ужас е.... и между другото К-jetronica по-бива за газ ,няма електроника айде за него може да кажа "горе-долу става" , ама да ми хвалите КЕ-Jetronica - просто не става....а и като е толкова хубав защо много карате с откачен потенциометър???? аз знам- вече не "ГЛЪХНЕ И ГАСНЕ" , ама не си е работа... а между другото поглеждали ли сте втората клапа на мех. инцекция колко е голяма???? и на оригиналните карбове на ауди??? ладовия е с доста по-големи от на оригиналния , така няма да спъне толкова пълненето на мотора...все пак не е предвиден за малки дросели... виж като го запродава може да си сложи оригинален карб. и да стане по-прилично...

:unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Язе па поне съм ПРОЗзз и имам мех инжекция ама без тая екстра ГАЗ съм щастлив. Баца и върви на 6+

Каталожно 11 сек до 100км/ч и реално толкова. 113 кобили 3А матор. КЕ-Джетроник. :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Язе па поне съм ПРОЗзз и имам мех инжекция ама без тая екстра ГАЗ съм щастлив. Баца и върви на 6+

Каталожно 11 сек до 100км/ч и реално толкова. 113 кобили 3А матор. КЕ-Джетроник. :gmorning:

ужас, как го караш тоя гаден мех. Инжекцион - слагай един карбуратор от Лада да се видиш в кола :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще споделя една тайна.

Клапата на инжекциона отдолу има един гумен упор.

Ако ДУМНЕ само ВЕДНЪЖ.

Упора се свива и клапата пропада много под нормалното ниво.

И ПОТЕНЦИОМЕТЪРА... ох, този потензиометър...

Изпадат му четките от равнината и след това се връщат. Връщайки се стават на ФЛЬОНГА и вече не контактуват.

post-442-1247433316_thumb.jpg

А повечето изправят КЛАПАТА. ;)

Те толкова си могат де. :D

-----------

Разбира се всеки ПРЕДИ да сложи ГАЗ е добре да смени този гумен упор с твърд такъв. За да няма отрицателен ход клапата. Но не съм чул някой да го прави. :gmorning:

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

после труда работа да ги изправиш както са били... трудно ще се уцелят да натискат със същия натиск и после горко му на потенциометъра.... абе прекрасна работа после....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не пропада клапата (на тези на които е омекнал тампона) се маха винта, който я държи и се навива по-дълъг отдолу-нагоре. На това, което остава да стърчи (като шпилка) се слага клапата и се стяга с гайка. Важно е да я има предпазната мрежа между дебитомера и гофрирания маркуч. По този начин клапата не може да падне по-надолу от критичното ниво и да изкриви четките на потенциометъра на обратно. Ако е добър тампона под клапата обаче почти никога не може да обърне четките обратно. Просто размера на тампона е предвиден така, че да не слиза клапата по-надолу от необходимото. Затова и тръбата на "Вентури" отдолу е със силно разширяващ се конус. По този начин въздуха безпрепятствено минава покрай клапата и по този начин се освобождава по-лесно налягането. Реално ако всичко е регулирано добре по АГУ-то и запалителната с-ма е в ред - не гърми <_< .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

е то тва тема ли беше

аз на село имам един бойлер дето никога не могат да му изгорат нагревателите,щото е на дръвца :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от 1 год. колата ми е с газ!досега никога не е гърмяла!вярно че е компромис които съм направил!ако исках колата да е с карб щеше да е с карб оригинален!мисля че плюват механичната инжекция защото маисторите са смотлиовци и не я разбират!колата и сега работи перфектно и на бензин и на газ!карб от каквото и да било не бих сложил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е никво изобретение, кой твърди такова нещо? Между другото аз му сложиж карбуратора от "Самара", той е решил да пусне нова тема. Неговата кола беше много прецакана от некадърници, сменили ангренажа и презацепили с 2-3 зъба ремъка и решили ,че инжекциона се е скапал.Последвало е разглабяне на главата на инжекцията,гумичките на клапанчетата скъсани,една талерка на което липсваше, плъзгача на потенциометъра натяган(огъван),бензиновата помпа свалена,кабелите до дюзата за студен старт срязани и пуснато ключе вътре, компа отварян и презапояван, въобще тоталка, как мислите се възстановява такова нещо??? И цялата работа от неправилно зацепен ремък,последвало тотализиране на почти всички възли от инж.уредба. А този карб. му го монтирах поради простата причина ,че беше наличен само той в момента и др.финансови причини.Обаче се оказа,че пасна доста по-добре от колкото се очакваше и динамиката се промени почти незначително! Дроселовите клапи са много по-големи от ориг.карб, не го спъват, за сравнение вижте оригинална клапа от мех. инжекция колко е голяма- огромна е с две думи. А кой каквото иска да си мисли мотора си върви на пушка с големите дросели, дефакто само те се използват, кара се предимно на газ. Аре наздраве! :respekt::respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате тва че некви некадърници са му пипали под капака и са срали не значи че треа да му четем глупостите!!!

Намерил си решение ок. Ма 4 страници тъпни.....

Редактирано от Niki001
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате тва че некви некадърници са му пипали под капака и са срали не значи че треа да му четем глупостите!!!

Намерил си решение ок. Ма 4 страници тъпни.....

Никой не ви кара да четете тази тема вие сте си доволни от инжекцйона Добре защо тогава четете тази тема?Ходете си при диагностици дето ви взимат по 50 лв и нищо във крайна сметка Комшията ми има същото ауди но със 6А мотора на 2 места му казват че му е заминал компютъра и всичко друго си е Ок само че температурния датчик който е обидинен за таблото и компютъра е прецакан :flipoff: А аз съм лесен 1 реглаж на газовата при 1 газаджия във павлово последния път беше 18лв но си заслужава (механични инжекций не прави)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...