Jump to content

колеги помогнете


Recommended Posts

Колеги искам да попитам нормално ли е колата изван градско на 38-40градосова температура да ми работи на 100 градоса,колата ми е А4-ка 1.8Т 98-ма? По принцип до сега винаги рядко ми е стигала до 100 винаги до 90 но в4ера на жегите барзо ги ка4ва6е до 100 и като намаля оборотите пак си отива6е на 90,но на два пати стигна до 110 и ме изпла6и.НОРМАЛНО ЛИ Е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да разбера дали ми е дефектен термометара,или направо да копувам нов?А и междо другото като ми изстина колата и видях 4е антифриза ми е малко под минимома,и долях.Оба4е ако е от малкото антифриз щешеда ми светне лампата за антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да разбера дали ми е дефектен термометара,или направо да копувам нов?А и междо другото като ми изстина колата и видях 4е антифриза ми е малко под минимома,и долях.Оба4е ако е от малкото антифриз щешеда ми светне лампата за антифриза.

Не несвятка от липсата на малко антифриз, но и не вярвам да е загряла 110 градуса от това (говорим от порядъка на 100-200 мл)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ве4е два дена карам по софия,не по много, по нама 10тина км, но пове4е от 90 градоса не ми ка4ва което ме навежда на мисалта 4е нее термостата,защото ако беше тои щеше или да загрява бавно или много барзо и пове4е от 90 градоса.Антифриза не го помня какав то4но беше,но го разредих с вода защото ми се налага по 4есто да долививам понеже имам малак проблем с радиатора,капе ми от едно място много малко и един маистор ми каза 4е няма проблем за сега само да си го наглеждам и да доливам и така през месец ,два доливам,но сега като патувах и сам забравил и ми беше под минимома и си мисля 4е това е при4ината.Сащо така и радиатора ми беше много мрьсен(из4истих го) и като прибавиме жегите които бяха (40 градоса беше като патувах)и мисля (по скоро се надявам)да е това.Водната помпа сьщо не сам я сменял ,защото ако ми беше развалена би трябвало да ми свири или бу4и и незнам дали щях да мога да карам с развалена водна помпа 2 дена без да ми загрява,поне така си мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич,вискосъединителя трябва да провериш,а за водната помпа недей да лежиш на това ,че не бучи или е прокапала ...

Редактирано от nuvoari
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се прибирах по жегите, на магистралата колата изведнъж загря, едва се прибрах!

Оказа се пръсната!турбинка на водната помпа (оригинална, 14 годишна), вследствие на това-изкипя антифриза.

Решение: смяна на термостат, температурен датчик на радиатора, капачка на разширителния съд и нова помпа :steinigung: Обща цена: 320 лв.

В повечето случаи турбината на помпата превърта, имай го в предвид.

А и термостата беше изкривен...(сменен е преди 2 години).

Редактирано от Veselin Milev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега как разбра 4е ти е прьсната торбинката на водната помпа и другите неща ,каде отиде, на диагностика ли или каде?и ако например ми е прасната на мене торбинката или е развален термостата ще мога ли да карам ве4е 2 дена без да имам проблем(тоес да си загрява нормално и да не дига пове4е от 90 градоса)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...