kakavida Публикувано 25 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2009 Колеги искам да попитам нормално ли е колата изван градско на 38-40градосова температура да ми работи на 100 градоса,колата ми е А4-ка 1.8Т 98-ма? По принцип до сега винаги рядко ми е стигала до 100 винаги до 90 но в4ера на жегите барзо ги ка4ва6е до 100 и като намаля оборотите пак си отива6е на 90,но на два пати стигна до 110 и ме изпла6и.НОРМАЛНО ЛИ Е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 25 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2009 не е нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 25 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2009 ...освен ако не е дефектен термометъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kakavida Публикувано 25 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2009 Как да разбера дали ми е дефектен термометара,или направо да копувам нов?А и междо другото като ми изстина колата и видях 4е антифриза ми е малко под минимома,и долях.Оба4е ако е от малкото антифриз щешеда ми светне лампата за антифриза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 25 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2009 Диагностика като за начало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 26 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2009 Как да разбера дали ми е дефектен термометара,или направо да копувам нов?А и междо другото като ми изстина колата и видях 4е антифриза ми е малко под минимома,и долях.Оба4е ако е от малкото антифриз щешеда ми светне лампата за антифриза.Не несвятка от липсата на малко антифриз, но и не вярвам да е загряла 110 градуса от това (говорим от порядъка на 100-200 мл) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kakavida Публикувано 26 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2009 Кьм диагностика отиват нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 26 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2009 Термостат сменял ли си?С какъв антифриз си? Как ти е водата помпа? Сменя ли я при обслужването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 27 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2009 може виско съединителя да е здал багажаи от там в жегите да не охлажда перката достатъчно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kakavida Публикувано 27 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2009 Ве4е два дена карам по софия,не по много, по нама 10тина км, но пове4е от 90 градоса не ми ка4ва което ме навежда на мисалта 4е нее термостата,защото ако беше тои щеше или да загрява бавно или много барзо и пове4е от 90 градоса.Антифриза не го помня какав то4но беше,но го разредих с вода защото ми се налага по 4есто да долививам понеже имам малак проблем с радиатора,капе ми от едно място много малко и един маистор ми каза 4е няма проблем за сега само да си го наглеждам и да доливам и така през месец ,два доливам,но сега като патувах и сам забравил и ми беше под минимома и си мисля 4е това е при4ината.Сащо така и радиатора ми беше много мрьсен(из4истих го) и като прибавиме жегите които бяха (40 градоса беше като патувах)и мисля (по скоро се надявам)да е това.Водната помпа сьщо не сам я сменял ,защото ако ми беше развалена би трябвало да ми свири или бу4и и незнам дали щях да мога да карам с развалена водна помпа 2 дена без да ми загрява,поне така си мисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 27 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2009 (Редактирано) Пич,вискосъединителя трябва да провериш,а за водната помпа недей да лежиш на това ,че не бучи или е прокапала ... Редактирано 27 Юли 2009 от nuvoari Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 27 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2009 (Редактирано) И аз се прибирах по жегите, на магистралата колата изведнъж загря, едва се прибрах!Оказа се пръсната!турбинка на водната помпа (оригинална, 14 годишна), вследствие на това-изкипя антифриза.Решение: смяна на термостат, температурен датчик на радиатора, капачка на разширителния съд и нова помпа Обща цена: 320 лв.В повечето случаи турбината на помпата превърта, имай го в предвид.А и термостата беше изкривен...(сменен е преди 2 години). Редактирано 27 Юли 2009 от Veselin Milev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kakavida Публикувано 27 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2009 Колега как разбра 4е ти е прьсната торбинката на водната помпа и другите неща ,каде отиде, на диагностика ли или каде?и ако например ми е прасната на мене торбинката или е развален термостата ще мога ли да карам ве4е 2 дена без да имам проблем(тоес да си загрява нормално и да не дига пове4е от 90 градоса)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts