Jump to content

Колеги, не върви повече от 130


kkooccee

Recommended Posts

Айдееее, днеска има грешка.

00575 - Intake manifold pressure

Турбината пренадува, пак се връщаме отначало. Ти май каза, че и ваг-ком имаш, пробвай да раздвижиш както ти казахме, ако не си търси майстор да я почисти механично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айдееее, днеска има грешка.
:blink:
Турбината пренадува, пак се връщаме отначало. Ти май каза, че и ваг-ком имаш, пробвай да раздвижиш както ти казахме, ако не си търси майстор да я почисти механично.
Как да раздвижа?
:hilezh:
..............както ти каза колегата :изкарваш на магистралата и на пета с 130-140 км/ч да покараш поне 50 км.....................

п.п надявам се да не го приемеш като тъп коментар или заяждане :hilezh: ,но да припомня:

.......ако не мога да направя нещо сам,отивам на майстор......
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Колеги, имам проблем, колата понякога губи мощност. След като я загася и запаля пак се оправя, но после пак. Дебитомера го свалях, и чистих с контактен спрей. На ваг-кома мога ли да разбера какво е, ама кои групи и кои стойности да гледам. Моля помогнете!!!

това е от температурния датчик на горивото които се намира вътре ж ГНП-то

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е от температурния датчик на горивото които се намира вътре ж ГНП-то

Не говори глупости, ще сваля въпросният датчик и автомобилът няма да прави горе споменатите симптоми, дори и без него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зацапана геометрия на 100%,как се оправя ли ?отиваш на майстор сваля турбото отваря топлата част изчиства я, събира я,взима ти 100лв.и ти си доволен че колата ти е тръгнала да върви! ми тва е успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде ли не писах и аз,моя проблем е че не върви колицата,аз ли си втълпявам аванта е по тежък от А3ойката,но все пак...обслужих я,имаше проблем с клапана на турбото,сложих нов,имаше вакумен маркуч скъсан,смених го,гледаха я на ВАГ,нямало грешки,съмнявах се лично аз в дебитомер,но казват че не е от там,колата ми е 93та декември,1.9 ТДИ Авант,клапана на турбото ми е до въздушния филтър, и ми казаха че турбината ми е различна от по новите години на Б4 ТДИ,и били мудни и бавни в ниските предавки,не знам вече мотора се е 1Z...дайте мнения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Мерси за постовете на предишните двама колеги. Благодаря им от сърце. Това се казват колеги и отговори. А на тези, които се опитаха да закрият темата, когато незнаеш нещо или не ти се е случвало подмини я тази тема и остави заинтересованите да си пишат. Не може на всяка манджа меродия да сте.

Благодаря на всички, които писаха по темата. И още да пишат :flipoff:

Добре де, замислих се :flipoff: , Ако е Н75 няма ли да ми се трупа грешка в компа. А аз нямам никакви грешки. Някой знае ли тази мембрана къде се намира и как се сменя? Благодаря Ви!!!

Тва ти беше казано още в началото няколко пъти.дано си си оправил колата, но няма да се учудя ако още чакаш сама да се оправи чрез форума. успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached

Possible Symptoms

Sudden complete loss of Power

Reduced Power

Possible Causes

Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Pressure Unit for Turbo Charger defective

Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

Check Hoses

Check Pressure Unit for Turbo Charger

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Check Basic Setting > MVB 011

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Exceeded

Possible Symptoms

Sudden complete loss of Power

Reduced Power

Charge Pressure too High

Possible Causes

Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Turbo Charger defective

Possible Solutions

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Check Basic Setting > MVB 011

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference

Possible Symptoms

Reduced Power

Possible Causes

Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Possible Solutions

Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

Check Hoses

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен понеже ми казаха всички изброени неща от тук си я настъпвам повечко на моменти.2 дена пътувах по магистралата и там я накарах да се чуства бензинка :hilezh: На 4-а и 5-а яко цедки на повечко обороти да прочисти хубаво.Накрая на 6-та с 200 я покарах малко да доизчисти и такам.Сега работи прекрасно колата и върви прекрасно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 years later...

При мен е същия проблем влиза в 2800,3000 оборота на 5 та и забива,след рестарт се оправя.Прави ми го по нагорнища,ваг ком-а изписва пренадуване турбина,а тя е чистена,смених и мап сензора,н 75 клапана и пак същото.Нз вече към кое да се обърна,сега един майстор ми каза,че се съмнявал да не е от гнп-то

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пренадуването няма връзка с гнп-то. Възможно е при чистенето на геометрията да не сглобена или не е регулирана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това ми каза момчето дето ми я закачи на компа да я пратя в лицензиран сервис и ако нее от турбината да търся другаде проблема,но вече ми писна да я карам така и като гледам май никой не пише за решение на проблема да е открил какво е,но нз къде да се насоча,понеже и преди чистенето на турбината пак го правеше същото

Редактирано от николай янчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.12.2018 г. at 9:35, николай янчев написа:

При мен е същия проблем влиза в 2800,3000 оборота на 5 та и забива,след рестарт се оправя.Прави ми го по нагорнища,ваг ком-а изписва пренадуване турбина,а тя е чистена,смених и мап сензора,н 75 клапана и пак същото.Нз вече към кое да се обърна,сега един майстор ми каза,че се съмнявал да не е от гнп-то

Катализатор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами уж ми казаха,че ако бил запушен се усещало през ауспуха,а моя бил наред...и добавка му слагах сега гледам на бардал за 100лв и се чудя дали да не пробвам с нея

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да я изчистят най-вероятно е била задръстена геометрията, а ако пружината на актуатора е прекалено отслабнала също има такива симптоми. Решението е нов клапан с пружина и правилна настройка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12/16/2018 at 12:56, николай янчев написа:

Ами уж ми казаха,че ако бил запушен се усещало през ауспуха,а моя бил наред...и добавка му слагах сега гледам на бардал за 100лв и се чудя дали да не пробвам с нея

Рано или късно ще ти се наложи да го махнеш. По-добре го елиминирай като евентуален проблем. Пък и ще си на далавера - ще го продадеш за доста повече от цената на махането му + обикновенно гърне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...