kkooccee Публикувано 7 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 Айдееее, днеска има грешка. 00575 - Intake manifold pressure Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 Айдееее, днеска има грешка. 00575 - Intake manifold pressureТурбината пренадува, пак се връщаме отначало. Ти май каза, че и ваг-ком имаш, пробвай да раздвижиш както ти казахме, ако не си търси майстор да я почисти механично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkooccee Публикувано 8 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2009 Как да раздвижа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 8 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2009 Айдееее, днеска има грешка.Турбината пренадува, пак се връщаме отначало. Ти май каза, че и ваг-ком имаш, пробвай да раздвижиш както ти казахме, ако не си търси майстор да я почисти механично.Как да раздвижа? ..............както ти каза колегата :изкарваш на магистралата и на пета с 130-140 км/ч да покараш поне 50 км.....................п.п надявам се да не го приемеш като тъп коментар или заяждане ,но да припомня:.......ако не мога да направя нещо сам,отивам на майстор...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lambo_sl Публикувано 26 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2009 Колеги, имам проблем, колата понякога губи мощност. След като я загася и запаля пак се оправя, но после пак. Дебитомера го свалях, и чистих с контактен спрей. На ваг-кома мога ли да разбера какво е, ама кои групи и кои стойности да гледам. Моля помогнете!!!това е от температурния датчик на горивото които се намира вътре ж ГНП-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 26 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2009 това е от температурния датчик на горивото които се намира вътре ж ГНП-тоНе говори глупости, ще сваля въпросният датчик и автомобилът няма да прави горе споменатите симптоми, дори и без него... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiRS2 Публикувано 30 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2009 зацапана геометрия на 100%,как се оправя ли ?отиваш на майстор сваля турбото отваря топлата част изчиства я, събира я,взима ти 100лв.и ти си доволен че колата ти е тръгнала да върви! ми тва е успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diesto Публикувано 2 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2009 къде ли не писах и аз,моя проблем е че не върви колицата,аз ли си втълпявам аванта е по тежък от А3ойката,но все пак...обслужих я,имаше проблем с клапана на турбото,сложих нов,имаше вакумен маркуч скъсан,смених го,гледаха я на ВАГ,нямало грешки,съмнявах се лично аз в дебитомер,но казват че не е от там,колата ми е 93та декември,1.9 ТДИ Авант,клапана на турбото ми е до въздушния филтър, и ми казаха че турбината ми е различна от по новите години на Б4 ТДИ,и били мудни и бавни в ниските предавки,не знам вече мотора се е 1Z...дайте мнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrei TX Публикувано 21 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2009 Мерси за постовете на предишните двама колеги. Благодаря им от сърце. Това се казват колеги и отговори. А на тези, които се опитаха да закрият темата, когато незнаеш нещо или не ти се е случвало подмини я тази тема и остави заинтересованите да си пишат. Не може на всяка манджа меродия да сте.Благодаря на всички, които писаха по темата. И още да пишат Добре де, замислих се , Ако е Н75 няма ли да ми се трупа грешка в компа. А аз нямам никакви грешки. Някой знае ли тази мембрана къде се намира и как се сменя? Благодаря Ви!!!Тва ти беше казано още в началото няколко пъти.дано си си оправил колата, но няма да се учудя ако още чакаш сама да се оправи чрез форума. успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 21 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2009 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Not Reached Possible Symptoms Sudden complete loss of Power Reduced Power Possible Causes Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking Pressure Unit for Turbo Charger defective Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Possible Solutions Check Hoses Check Pressure Unit for Turbo Charger Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) Check Basic Setting > MVB 011 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Limit Exceeded Possible Symptoms Sudden complete loss of Power Reduced Power Charge Pressure too High Possible Causes Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Turbo Charger defective Possible Solutions Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) Check Basic Setting > MVB 011 00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference Possible Symptoms Reduced Power Possible Causes Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking Possible Solutions Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) Check Hoses Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 21 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2009 Мен понеже ми казаха всички изброени неща от тук си я настъпвам повечко на моменти.2 дена пътувах по магистралата и там я накарах да се чуства бензинка На 4-а и 5-а яко цедки на повечко обороти да прочисти хубаво.Накрая на 6-та с 200 я покарах малко да доизчисти и такам.Сега работи прекрасно колата и върви прекрасно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай янчев Публикувано 14 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 При мен е същия проблем влиза в 2800,3000 оборота на 5 та и забива,след рестарт се оправя.Прави ми го по нагорнища,ваг ком-а изписва пренадуване турбина,а тя е чистена,смених и мап сензора,н 75 клапана и пак същото.Нз вече към кое да се обърна,сега един майстор ми каза,че се съмнявал да не е от гнп-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 14 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 Пренадуването няма връзка с гнп-то. Възможно е при чистенето на геометрията да не сглобена или не е регулирана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай янчев Публикувано 14 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2018 (Редактирано) Точно това ми каза момчето дето ми я закачи на компа да я пратя в лицензиран сервис и ако нее от турбината да търся другаде проблема,но вече ми писна да я карам така и като гледам май никой не пише за решение на проблема да е открил какво е,но нз къде да се насоча,понеже и преди чистенето на турбината пак го правеше същото Редактирано 14 Декември 2018 от николай янчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 15 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2018 От къде си? Да ти препоръчаме някой майстор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай янчев Публикувано 15 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2018 Ямбол Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 16 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2018 На 14.12.2018 г. at 9:35, николай янчев написа: При мен е същия проблем влиза в 2800,3000 оборота на 5 та и забива,след рестарт се оправя.Прави ми го по нагорнища,ваг ком-а изписва пренадуване турбина,а тя е чистена,смених и мап сензора,н 75 клапана и пак същото.Нз вече към кое да се обърна,сега един майстор ми каза,че се съмнявал да не е от гнп-то Катализатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай янчев Публикувано 16 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2018 Ами уж ми казаха,че ако бил запушен се усещало през ауспуха,а моя бил наред...и добавка му слагах сега гледам на бардал за 100лв и се чудя дали да не пробвам с нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2018 Тая турбина освен чистене, си иска и настройка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай янчев Публикувано 16 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2018 Съгласен съм,но и преди да я зчистят пак почна тъка да прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 16 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2018 Преди да я изчистят най-вероятно е била задръстена геометрията, а ако пружината на актуатора е прекалено отслабнала също има такива симптоми. Решението е нов клапан с пружина и правилна настройка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай янчев Публикувано 16 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2018 Колега ако ми говориш за N 75, и него смених Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 16 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2018 Не ти говоря за N 75, а вакуумния клапан на актуатора на турбината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай янчев Публикувано 16 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2018 Да преди малко питах майстора за него,каза работи перфектно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 18 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2018 На 12/16/2018 at 12:56, николай янчев написа: Ами уж ми казаха,че ако бил запушен се усещало през ауспуха,а моя бил наред...и добавка му слагах сега гледам на бардал за 100лв и се чудя дали да не пробвам с нея Рано или късно ще ти се наложи да го махнеш. По-добре го елиминирай като евентуален проблем. Пък и ще си на далавера - ще го продадеш за доста повече от цената на махането му + обикновенно гърне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване