Jump to content

А3 1.6 1997 не върви отново


AudiA3_Sofia

Recommended Posts

Колеги, помагайте. Много се пише по този проблем, ама моя май е по-частен и нямам решения все още. Колата ми напоследък (А3, 1.6 бензин, '97) реши да спре да върви. Започна да забива внос, върви все едно вачиш ремърке с домати отзад, придърпва при рязко подаване на газ и т.н. Да ама пробблемът е, че до преди една година всичко ставаше все по-добре и по-добре - смених лмбда(Бош), дебитомер (рецикл), после дойде време на голямата ревизия "ангренаж"(голяма разлика се получи!!!). Вървеше като пушка, голям кеф. Отскоро, все едно нещо се запуши иииии, мъка, прекъсва, едвам наема, прекъсв, придърпва, ниски обороти. Не може да се изфорсира гладко. Ходих в Юнитрейд - 1 час, нез нам кво гледаха идват и казват - нищо неоткрихме, няма грешки, свещи и кабели и може да се оправи. Ама как може - не пробвахте ли със Стробоскопа. Ами, били напукани, пълна тъпотия, не е вярно. Кажете какво може да е Купих една добавка Редекс и с едни резервоар като, че ли се пооправи, ама пак като загрее, не е много пъргава. Какъв е пък този проблем с температурата бе на тия 3-ки. Това трябва да има някакъв категоричен отговор?????? :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

цък

Kолега тук има много други като теб и мен с подобни проблеми на AEH/AKL мотор. Можеш да попрочетеш малко и ще видиш, че почти няма човек оправил на 100% нещата, вкл. и аз :bia:

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цък

Kолега тук има много други като теб и мен с подобни проблеми на AEH/AKL мотор. Можеш да попрочетеш малко и ще видиш, че почти няма човек оправил на 100% нещата, вкл. и аз :bia:

ДОбре де как ще ги продаваме тогава тия кошници. То по-добре да не се набутваме да ги оправяме. То е ясно, че който иска да я кара трябва да влезе в същия филм....

Абе трябва да има някаква причина, убеден съм. Не може да има толкова Аудита в БГ никой да не познава добре ДВГто. Има причинаи трябва да може да се открива. Благодаря все пак за линковете.

Виждам, някои са си намерили решение - при едни е датчик на колянов вал, при други - е темп. датчик на маслото, А дали не е и двете?????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да няма причина, но има хора които са сменили половината кола и пак същото :bia:

Късмет в начинанието, ще ти трябва да знаеш :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак аз съм минал по скъпия път - смених всичко важно с ново, а сега в жегата пак се прояви. А и не показва никакви грешки на компа. Да не е запушено нещо или някоя дюза, но не пуши. Смених всички филтри(и горвен) и масло Мобил 10В40. Свещи е най-лесно да купя, ама невярвам. Тя като, че ли няма мощност и има някакво закъснение все едно. Центровка???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Центровка???

Бах па' на всички ни майсторите да са кьопави и да са сложили калпаво ангренажа ли?

Иначе може, де да знам :2gunsfiring_v1:

Редактирано от tox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, помагайте. Много се пише по този проблем, ама моя май е по-частен и нямам решения все още. Колата ми напоследък (А3, 1.6 бензин, '97) реши да спре да върви. Започна да забива внос, върви все едно вачиш ремърке с домати отзад, придърпва при рязко подаване на газ и т.н. Да ама пробблемът е, че до преди една година всичко ставаше все по-добре и по-добре - смених лмбда(Бош), дебитомер (рецикл), после дойде време на голямата ревизия "ангренаж"(голяма разлика се получи!!!). Вървеше като пушка, голям кеф. Отскоро, все едно нещо се запуши иииии, мъка, прекъсва, едвам наема, прекъсв, придърпва, ниски обороти. Не може да се изфорсира гладко. Ходих в Юнитрейд - 1 час, нез нам кво гледаха идват и казват - нищо неоткрихме, няма грешки, свещи и кабели и може да се оправи. Ама как може - не пробвахте ли със Стробоскопа. Ами, били напукани, пълна тъпотия, не е вярно. Кажете какво може да е Купих една добавка Редекс и с едни резервоар като, че ли се пооправи, ама пак като загрее, не е много пъргава. Какъв е пък този проблем с температурата бе на тия 3-ки. Това трябва да има някакъв категоричен отговор?????? :blink:

Оле маико!!! :flehan: Колега ти да не говориш за моита кошница?Мале все едно си слушам моите проблеми.Както каза колегата Tox някои са сменили половината кола аз съм от тия та даже и отгоре :hilezh: Единственното което не съм сменил е датчик на Хол и ламбда и температурен датчик-нито едно от тея неща обаче не записва грешка.Ще взема от колегата Тох и ламбда за проба и ако пак сие същата история аз се предавам.Та колега молбата ми е ако си решиш проблема по някакъв начин ,моля те сподели как ?Ще следя темата с интерес и не само аз убеден съм!!!Аиде и успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш ли катализатор?

Съвета ми е да отидеш и да го махнеш, но в сервиз който разбират какво правят. Проблема може да е в мудна ламда сонда, предизвикано от запушен катализатор. Коледа с такова Ауди беше се оплакал, че при него мудната ламда е от спукан изпускателен колектор.

А сменял ли си свещи изобщо, както и бубина + кабели? Първо свали свещите и виж в какво състояние са, преди да предприемеш каквото и да е. Ако не знаеш как драсни тук за помощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен след смяна на капачката, палеца, температурния датчик и вакум регулатора на инжекциона (последното незнам дали правилно го нарекох) нещата заспаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали при AVU двигателя нещата са подобрени...на приятелката е такова 1,6 AVU...трупа грешки и на около 4-5000км му света лампата....водих го при Мишо няколко пъти - проваля се на теста на ламбдата зад катализатора и следователно не може да се тества и катализатора...Според Мишо на първо време трябва да се сменят гумичките на клапаните, понеже гори масло малко, и след това да се покара така за да продуха катализатора, та после пак при него да я тестваме....интересното е, че колата върви на пушка, поне така си мисля де...като разхода на бензин е доста добър.

http://www.spritmonitor.de/en/detail/323908.html

Единственият проблем, който усещам е едно глъхне при тръгване на ниски обороти, както и невъзможността на колата да тръгне без газ...Не знам дали е нормално, но аз съм свикнал на дизел, който тръгва без никаква газ...Според вас дали е са нормални тия работи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич това не е като дизела..трябва си газ.А иначе мой приятел смени половината неща по двигатела и накрая се оказа ,че единия цилиндър има доста по-малка компресия от другите...така че първо си премерете компресията преди да почнете да сменявате куп неща :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен след смяна на капачката, палеца, температурния датчик и вакум регулатора на инжекциона (последното незнам дали правилно го нарекох) нещата заспаха

Добре де колега всичко ясно,ама освен температурния датчик другите неща нямат общо с температурата.Проблема при мен е ,че когато е студен двигателя колата е добре обаче поработи ли пове4ко да включи перката няколко пъти умира.Точно описанте по горе от колегата симптоми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо се увери,че всички цилндри работят нормално.Баща ми кара 1 опел вектра и 2 месеца кара с неработещ цилиндар докато разбера от какво колата няма мощност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де колега всичко ясно,ама освен температурния датчик другите неща нямат общо с температурата.Проблема при мен е ,че когато е студен двигателя колата е добре обаче поработи ли пове4ко да включи перката няколко пъти умира.Точно описанте по горе от колегата симптоми.

ако мембраната на вакум регулатора на инжекциона се е скъсала и пуска бензин

докато стигне (защото пуска бавно бавно) може да се объркаш, че проблема го прави когато загрее

но не казвам, че това е точно твоя проблем

споделям кои неща при мен бяха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако мембраната на вакум регулатора на инжекциона се е скъсала и пуска бензин

докато стигне (защото пуска бавно бавно) може да се объркаш, че проблема го прави когато загрее

но не казвам, че това е точно твоя проблем

споделям кои неща при мен бяха

Имаш впедвид регулатора на налягането които се намира на инжекционната реика ли?Онова металното кръглото за него ли говори6?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, помагайте. Много се пише по този проблем, ама моя май е по-частен и нямам решения все още. Колата ми напоследък (А3, 1.6 бензин, '97) реши да спре да върви. Започна да забива внос, върви все едно вачиш ремърке с домати отзад, придърпва при рязко подаване на газ и т.н. Да ама пробблемът е, че до преди една година всичко ставаше все по-добре и по-добре - смених лмбда(Бош), дебитомер (рецикл), после дойде време на голямата ревизия "ангренаж"(голяма разлика се получи!!!). Вървеше като пушка, голям кеф. Отскоро, все едно нещо се запуши иииии, мъка, прекъсва, едвам наема, прекъсв, придърпва, ниски обороти. Не може да се изфорсира гладко. Ходих в Юнитрейд - 1 час, нез нам кво гледаха идват и казват - нищо неоткрихме, няма грешки, свещи и кабели и може да се оправи. Ама как може - не пробвахте ли със Стробоскопа. Ами, били напукани, пълна тъпотия, не е вярно. Кажете какво може да е Купих една добавка Редекс и с едни резервоар като, че ли се пооправи, ама пак като загрее, не е много пъргава. Какъв е пък този проблем с температурата бе на тия 3-ки. Това трябва да има някакъв категоричен отговор?????? :hilezh:

Многократно съм писал за моята таратайка, която от 1 година се диагностицира къде ли не, и нищо не мое се открие, не върви, тресе двигателя и така. Всичко е проверено, половината неща сменени, във вторник колата ми е за последен път на сервиз, вероятността точно в Порше да я оправят според мен е 5%... и след това се продава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Многократно съм писал за моята таратайка, която от 1 година се диагностицира къде ли не, и нищо не мое се открие, не върви, тресе двигателя и така. Всичко е проверено, половината неща сменени, във вторник колата ми е за последен път на сервиз, вероятността точно в Порше да я оправят според мен е 5%... и след това се продава

Е как се навиха в Порше да я гледат за моита казаха ,че била стара за тях само коли коли до 4г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как се навиха в Порше да я гледат за моита казаха ,че била стара за тях само коли коли до 4г.

Ами не знам откъде да започна, колата ми ще ходи в Порше защото само там не е ходила, не защото иска тя, или аз.

Няколко пъти тези които вдигаха телефона се опитаха да ме откажат: "Нямаме дати скоро, някъде след месец", "Ако искате пробвайте в друг сервиз".... "Обадете се след малко". Но аз съм много нахален и като видяха че няма да се откажа, ми записаха час за след 6 дни! "Оо... виждам тук една дупка в графика... даже има и за ... ааа .. да, добре, елате".

Абсолютни глупендери.

Но не си мисли, че като не са ти приели твоята да я гледат си се преебал, още по-добре, че не си ходил там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам откъде да започна, колата ми ще ходи в Порше защото само там не е ходила, не защото иска тя, или аз.

Няколко пъти тези които вдигаха телефона се опитаха да ме откажат: "Нямаме дати скоро, някъде след месец", "Ако искате пробвайте в друг сервиз".... "Обадете се след малко". Но аз съм много нахален и като видяха че няма да се откажа, ми записаха час за след 6 дни! "Оо... виждам тук една дупка в графика... даже има и за ... ааа .. да, добре, елате".

Абсолютни глупендери.

Но не си мисли, че като не са ти приели твоята да я гледат си се преебал, още по-добре, че не си ходил там.

Ами незнам аз също съм я водил моита каде ли не и съм сменил какво ли не и няма оправия.И Не мога да си представя как може да няма в цяла София човек които да каже за6то аджеба колата ми умира като загрее.Всичките форумни маистори са я гледали ,всеки вика това онова аз само сменям части обаче проблема си остава. :lol:Само ламбда не сам купувал още ама и до там ше сигна :rolleyes:

Редактирано от tarambuka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш ли катализатор?

Съвета ми е да отидеш и да го махнеш, но в сервиз който разбират какво правят. Проблема може да е в мудна ламда сонда, предизвикано от запушен катализатор. Коледа с такова Ауди беше се оплакал, че при него мудната ламда е от спукан изпускателен колектор.

А сменял ли си свещи изобщо, както и бубина + кабели? Първо свали свещите и виж в какво състояние са, преди да предприемеш каквото и да е. Ако не знаеш как драсни тук за помощ.

Колеги, такмо се връщам от дълъг път. ВИдях, че има много свежи мнения. Предварително сложих едно шишенце добавка Редекс - да не е пък цялата ми горивна система да е задръстена с отлагания. Да ви кажа стана много по-пъргава, двигателя стана мнооого безшумен и много готино ръмжеше, ДА абоаче си личи, че вместо 102 к.с., все едно е някъде 90 к.с. На магистралата към Пловдив я понатиснах - върви 140-150, тиха е, плътен звук на двигателя, обаче по равното като се опитвах да поддържам скоростта - се оказа, че педала е почти до край и това е всичко!!!. Как бе аз съм я карал преди около 5-6 месеца и със 180 - и още дърпаше. А сега е до тук! ДРУГ път при 140 съм на 1/3 от педала. Нещо има! И съм убеден, че е нещо свързано с криза с мощността, а не да е запушено или зацапано. Нямам катализатор - с хубав резонатор съм, кабели и свещи от 1997 г. не са сменяни, ще ги сменя, НО какво общо ще имат кабелите и свещите с това КОТО ЗАГРЕЕ да пада мощността???? Се ми се струва, че от някъде смуче въздух или там тези мембрани могат нещо да пропускат. В сервиза на Сакар Ауто казаха, че не натрупва грешки на цилиндрите и няма нужда да се мери компресия - казаха свещи+каб., но без да са мерили със стробоскопа - то и аз така мога! Ламбдата е Бош нова и не дава забавяне.Не знам - трябва да намерим причината. Или пък ако някой знае сервиз, където ги имат всички тия датчици и джаджи и ти ги пробват на твоята кола, докато се открие правилната причина :steinigung: Пишете?????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вижте по-горе. писах на Dully. Описах му какво ми се случи днес на дълъг път. Отново се прдполага, че може да са свещите, но си имам моите съмнения, въпреки, че не съм специалист. От утре продължавам да търся решението.... и ако трябва ще сменя пустите свещи и кабели - още 150 лв ако си ги сменя аз или 200 - в сервиз с мои части или 280 - в Сакар (all-inclusive) :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...