Jump to content

Налягане на 1,8T AEB


Toshko

Recommended Posts

Не слагам и нямам софтуер който да оставя колата на 0.6 бара нялагане. Не предпочитам атмосферния тунинг за турбо мотори за да си остявя налягането на 0.6.

Пък и не се сещам за колата ти ?

Поздрави ....

Ако си идвал докато съм почивал е възможно да не си можел да се замериш , все пак беше лято и имаше почивки. Без мен няма кой друг да ти замери колата.

След почивките всеки който е звънял си е минал без никакви проблеми.

Колега,

Имаш Л.С.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Грешката е моя. След като се видях с Венци и тогава нещо не сме се разбрали. Единия е говорил за сток, а другия след ремапването. Пък и самия той си го написа. Дълбоко извинение на колегите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви разкажа какво ми се случи днес докато пътувах по магисталата и исках да изпробвам как се държи чипа.

Значи колата върви много - настъпвам от 120 - 130 км/ч и веднага тръгва да набира.

По едно време обаче гледам в огледалото приближава много яростно зад мен един Opel Astra от тези дето са след 2005 година.

Викам си - сега ще си направя гавра с този. Стоя си в най-лявата и го чакам да се приближи зад мен, да се залепи зад мен, за да съм сигурен, че скоростта му ще се изравни с моята. След това си мисля - сега натискам до долу и този ще го гледам как изостава в огледалот. Обаче се получи засечка - натискам си аз, колата тръгва да набира, обаче пустия му опел не изостава все е зад мен. Даже, защото карах по завоите, а ме е страх с пасата с повече от 130 - 140 км/ч да ги взимам онзи ми се лепваше отново и ми мигаше с фарове.

Викам си ще го пускам да го видя какъв е и като мина пред мен гледам от зад пише 1.7 CDTI с нещо червено в крайните букви. Много срам ме хвана :steinigung:

Преди това пък едно Audi 100/А6 караше зад мен, като настъпвах изоставаше леко и аз пак си мисля - този ще е някой 2.6, ама като го пуснах пред мен отзад пишеше 2.0.

И сега направо не знам какво да мисля - хем колата на усещане много дърпа, хем сравнено с другите уж по-маломощни коли няма кой знае каква разлика.

Реших да напиша по-горното, не за да се оплаквам, а за да споделя с вас преживяването и разбира се ако има коментари да прочета какво мислите по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших да напиша по-горното, не за да се оплаквам, а за да споделя с вас преживяването и разбира се ако има коментари да прочета какво мислите по въпроса.

Най елементарното е да я закараш на дино за да си сигурен в резултата от чипа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом такива коли те мъчат и то след чип - ходи на дино и виж какво и има на колата.

След чип 1.8Т си прави базик с такива коли, каквито изброи. Казвам го от опит:)

Чипа ми е същия като твоя предполагам, и моят е слаган при Стефан.

П.П. Благодаря отново на Стефан, той знае за какво - пак готов да помогне.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво и има на колата.

Нищо и няма на колата хеле при холд от 1 бар просто на колегата му е тънка подметката :)

трябва малко повече сърце иначе всяка средно статистическа кола която прави 150 по километраж ще го разминава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......

Купи си най накрая бустметър, стига си се цинкал. И както нагоре те посъветваха и на дино можеш да провериш какво имаш на колелата. И айде през седмицата ще се видим да сравним. Да не се окаже накрая, че не даваш много газ :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май колегата наистина го е страх. Аз също съм с чип и такива коли просто им разказвам играта. В завоите се влиза и със скорост по 180- 200 км. Истината е там хванало го е страх.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буст метър си има поне така ми каза вчера оувър буст 1.2 холд 1- 0.9

Да проблема е в него, сега погледнах 1.7cdti на астра са 80 и 100 коня :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се много, че толкова бързо оставихте коментари :respekt:

Това за подметката не го разбрах много. Но когато искам да дръпна или да надмина някой натискам педала до край.

И аз зачетох, че астрата е 100 коня максимум, за това ми е толкова трудно да повярвам.

А относно завоите - вие карате Audi-та, аз карам VW. В този пасат много се усеща скоростта, доста по-висок от земята е от А6 и по завоите много се накланя.

Boost meter нямам монтиран, който да гледам непрекъснато. Просто в събота го сложих с един дълъг маркуч, за да измеря, че всичко е наред и след това го махнах.

Иначе и друго да спомена - спрямо 100-цата 2.0, за която говорих по-рано - там пътят беше прав и настъпих яко - сигурно до около 180км/ч. 100-цата изоставаше лека полека, но бавно. После дойде баира на Вакарел (той не е много дълъг, но си е баир) и там 100-цата беше плътно зад мен докато отпред се пречкаха разни коли, но като се махнаха колите и настъпах - рязко изостана. Тогава се замислих, че може да не и стига силата на 100-цата по баирите или човекът да е решил да не се юрка :stupid:

shpeksi - наистина ще е най-добре ако може да ги стравним колите как вървят, но не знам къде. В града едва ли ще се усети, ако има разлика.

Може и пустият му опел поради факта, че е дизел просто да си върви много. От както сложих чипа при мен на 5-та ми се струва, че колата върви страшно много - усещането не е като за 100 коня кола, а доста повече.

Иначе по-нататък ще хвана и едно дино да направя. Само малко да позакрепя финансите, че напоследък много пари глътна пасата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера на магистралата се застъпах с една Вектра от последните модели с 1.9CDTI като последните две букви и бяха червени. Хареса ми как вървят пущините, но не се предадох. Размазах я като шкембе в дувар. И на ускорение и на максимална скорост. Ама те наистина доста понавървяват. Добре че не ме е застигнала някоя Астра като на колегата та де се сбия и с нея. Резултат не може с тези двигатели да ни бият, по-добри сме за жалост след чип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги мисля да си измеря налягането на турбото , споменавате че става с маркуч ,тройник и манометър.

Къде точно се връзва към турбото, към манометъра е ясно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Резултат не може с тези двигатели да ни бият, по-добри сме за жалост след чип.

Незнам.. вие сте по-космати с чиповете.. ама да ви кажа че преди около година с една такава вектра на клиент давахме газ по магистралата и резултата е че вектрата върви много, но все пак една идея по-малко от аудито ми, при все че съм quattro и съм без чип....

а най ме хвана яд че и аз вървя не-зле, ама една идея по-малко от Lexus IS250, който неможе да ми избяга, ама едно такова гадничко се отдалечаваше лека полека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам.. вие сте по-космати с чиповете.. ама да ви кажа че преди около година с една такава вектра на клиент давахме газ по магистралата и резултата е че вектрата върви много, но все пак една идея по-малко от аудито ми, при все че съм quattro и съм без чип....

а най ме хвана яд че и аз вървя не-зле, ама една идея по-малко от Lexus IS250, който неможе да ми избяга, ама едно такова гадничко се отдалечаваше лека полека.

Като си сложиш чипс ще е обратното, а може и бързо да му се отдалечаваш зависи си от чипса :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

А в играта с чипосването не ми се влиза. До сега не прочетох нито едно мнение на някой с AEB + чип, в което да не се споменава някакъв проблем.

Здравей,колега!Аз съм със старо А4/96г AEB.Относно чипа само добри впечтления.По-нисък разход и осезателно повече "вървене".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...