Ц Е Ц О Публикувано 12 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2009 Не слагам и нямам софтуер който да оставя колата на 0.6 бара нялагане. Не предпочитам атмосферния тунинг за турбо мотори за да си остявя налягането на 0.6.Пък и не се сещам за колата ти ?Поздрави ....Ако си идвал докато съм почивал е възможно да не си можел да се замериш , все пак беше лято и имаше почивки. Без мен няма кой друг да ти замери колата.След почивките всеки който е звънял си е минал без никакви проблеми.Колега,Имаш Л.С. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batcras Публикувано 12 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2009 Грешката е моя. След като се видях с Венци и тогава нещо не сме се разбрали. Единия е говорил за сток, а другия след ремапването. Пък и самия той си го написа. Дълбоко извинение на колегите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 13 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2009 Да ви разкажа какво ми се случи днес докато пътувах по магисталата и исках да изпробвам как се държи чипа.Значи колата върви много - настъпвам от 120 - 130 км/ч и веднага тръгва да набира.По едно време обаче гледам в огледалото приближава много яростно зад мен един Opel Astra от тези дето са след 2005 година.Викам си - сега ще си направя гавра с този. Стоя си в най-лявата и го чакам да се приближи зад мен, да се залепи зад мен, за да съм сигурен, че скоростта му ще се изравни с моята. След това си мисля - сега натискам до долу и този ще го гледам как изостава в огледалот. Обаче се получи засечка - натискам си аз, колата тръгва да набира, обаче пустия му опел не изостава все е зад мен. Даже, защото карах по завоите, а ме е страх с пасата с повече от 130 - 140 км/ч да ги взимам онзи ми се лепваше отново и ми мигаше с фарове.Викам си ще го пускам да го видя какъв е и като мина пред мен гледам от зад пише 1.7 CDTI с нещо червено в крайните букви. Много срам ме хвана Преди това пък едно Audi 100/А6 караше зад мен, като настъпвах изоставаше леко и аз пак си мисля - този ще е някой 2.6, ама като го пуснах пред мен отзад пишеше 2.0.И сега направо не знам какво да мисля - хем колата на усещане много дърпа, хем сравнено с другите уж по-маломощни коли няма кой знае каква разлика.Реших да напиша по-горното, не за да се оплаквам, а за да споделя с вас преживяването и разбира се ако има коментари да прочета какво мислите по въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 13 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2009 Реших да напиша по-горното, не за да се оплаквам, а за да споделя с вас преживяването и разбира се ако има коментари да прочета какво мислите по въпроса.Най елементарното е да я закараш на дино за да си сигурен в резултата от чипа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 13 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2009 (Редактирано) Щом такива коли те мъчат и то след чип - ходи на дино и виж какво и има на колата.След чип 1.8Т си прави базик с такива коли, каквито изброи. Казвам го от опитЧипа ми е същия като твоя предполагам, и моят е слаган при Стефан.П.П. Благодаря отново на Стефан, той знае за какво - пак готов да помогне. Редактирано 13 Септември 2009 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 13 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2009 какво и има на колата.Нищо и няма на колата хеле при холд от 1 бар просто на колегата му е тънка подметката трябва малко повече сърце иначе всяка средно статистическа кола която прави 150 по километраж ще го разминава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 13 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2009 Ми да му купим обувки с дебели подметки и да спре да мисли глупости Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 13 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2009 ......Купи си най накрая бустметър, стига си се цинкал. И както нагоре те посъветваха и на дино можеш да провериш какво имаш на колелата. И айде през седмицата ще се видим да сравним. Да не се окаже накрая, че не даваш много газ :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 13 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2009 Купи си най накрая бустметър,Буст метър си има поне така ми каза вчера оувър буст 1.2 холд 1- 0.9 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batcras Публикувано 13 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2009 май колегата наистина го е страх. Аз също съм с чип и такива коли просто им разказвам играта. В завоите се влиза и със скорост по 180- 200 км. Истината е там хванало го е страх. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 13 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2009 Буст метър си има поне така ми каза вчера оувър буст 1.2 холд 1- 0.9Да проблема е в него, сега погледнах 1.7cdti на астра са 80 и 100 коня :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 13 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2009 Да проблема е в него, сега погледнах 1.7cdti на астра са 80 и 100 коня :)Което означава че и сток трябва да го пребие зверски Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 13 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2009 Радвам се много, че толкова бързо оставихте коментари Това за подметката не го разбрах много. Но когато искам да дръпна или да надмина някой натискам педала до край.И аз зачетох, че астрата е 100 коня максимум, за това ми е толкова трудно да повярвам.А относно завоите - вие карате Audi-та, аз карам VW. В този пасат много се усеща скоростта, доста по-висок от земята е от А6 и по завоите много се накланя.Boost meter нямам монтиран, който да гледам непрекъснато. Просто в събота го сложих с един дълъг маркуч, за да измеря, че всичко е наред и след това го махнах.Иначе и друго да спомена - спрямо 100-цата 2.0, за която говорих по-рано - там пътят беше прав и настъпих яко - сигурно до около 180км/ч. 100-цата изоставаше лека полека, но бавно. После дойде баира на Вакарел (той не е много дълъг, но си е баир) и там 100-цата беше плътно зад мен докато отпред се пречкаха разни коли, но като се махнаха колите и настъпах - рязко изостана. Тогава се замислих, че може да не и стига силата на 100-цата по баирите или човекът да е решил да не се юрка shpeksi - наистина ще е най-добре ако може да ги стравним колите как вървят, но не знам къде. В града едва ли ще се усети, ако има разлика.Може и пустият му опел поради факта, че е дизел просто да си върви много. От както сложих чипа при мен на 5-та ми се струва, че колата върви страшно много - усещането не е като за 100 коня кола, а доста повече.Иначе по-нататък ще хвана и едно дино да направя. Само малко да позакрепя финансите, че напоследък много пари глътна пасата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batcras Публикувано 18 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2009 Вчера на магистралата се застъпах с една Вектра от последните модели с 1.9CDTI като последните две букви и бяха червени. Хареса ми как вървят пущините, но не се предадох. Размазах я като шкембе в дувар. И на ускорение и на максимална скорост. Ама те наистина доста понавървяват. Добре че не ме е застигнала някоя Астра като на колегата та де се сбия и с нея. Резултат не може с тези двигатели да ни бият, по-добри сме за жалост след чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 18 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2009 150 кс е тази вектра, така че щом си с чип е нормално да си по бърз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 3 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2009 Колеги мисля да си измеря налягането на турбото , споменавате че става с маркуч ,тройник и манометър. Къде точно се връзва към турбото, към манометъра е ясно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toshko Публикувано 3 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2009 Ето тук има една снимка от една друга тема да видиш как е вързано: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 3 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2009 ...Резултат не може с тези двигатели да ни бият, по-добри сме за жалост след чип.Незнам.. вие сте по-космати с чиповете.. ама да ви кажа че преди около година с една такава вектра на клиент давахме газ по магистралата и резултата е че вектрата върви много, но все пак една идея по-малко от аудито ми, при все че съм quattro и съм без чип....а най ме хвана яд че и аз вървя не-зле, ама една идея по-малко от Lexus IS250, който неможе да ми избяга, ама едно такова гадничко се отдалечаваше лека полека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 3 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2009 Незнам.. вие сте по-космати с чиповете.. ама да ви кажа че преди около година с една такава вектра на клиент давахме газ по магистралата и резултата е че вектрата върви много, но все пак една идея по-малко от аудито ми, при все че съм quattro и съм без чип....а най ме хвана яд че и аз вървя не-зле, ама една идея по-малко от Lexus IS250, който неможе да ми избяга, ама едно такова гадничко се отдалечаваше лека полека.Като си сложиш чипс ще е обратното, а може и бързо да му се отдалечаваш зависи си от чипса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 3 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2010 А в играта с чипосването не ми се влиза. До сега не прочетох нито едно мнение на някой с AEB + чип, в което да не се споменава някакъв проблем.Здравей,колега!Аз съм със старо А4/96г AEB.Относно чипа само добри впечтления.По-нисък разход и осезателно повече "вървене". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване