kinjal Публикувано 5 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2009 И така една вече доста дискутирана тема без конкретен отговор,някой намерил ли е логично обяснение на явлението "димна завеса след забързан AEL" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 5 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2009 Логичен отговор - преобогатена горивна смес - демек много гориво с малко въздух.Причинители - влиза по-малко въздух/по-честия случеи/ или помпата пуска повече гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 6 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2009 сипвай повече гориво и по-честичко! и отиди в някой читав сервиз, за мен това е проблем с електрониката на помпата или помпените елементи вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 6 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2009 Логичен отговор - преобогатена горивна смес - демек много гориво с малко въздух.Причинители - влиза по-малко въздух/по-честия случеи/ или помпата пуска повече гориво.Имаме участник познал точните килограми!Точно до този извод стигнах и аз,и си реших проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dreger Публикувано 6 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2009 Имаме участник познал точните килограми!Точно до този извод стигнах и аз,и си реших проблема Кажи на непросветените моля! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 6 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2009 Колегата TDI Fan го е написал много точно-дадох и въздух,и вече изпушва(при това скромно) само при сериозно мачкане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 6 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2009 Колегата TDI Fan го е написал много точно-дадох и въздух,и вече изпушва(при това скромно) само при сериозно мачкане.е кажи откъде го наля тоя въздух де?мойта пък не вървеше ама не пушеше, сложих й един стар к&н филтър дет се въргаля у нас и сега от 1200 на 6та катеря витиня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KARINA Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 "димна завеса след забързан AEL"Хахахах,аз миналата седмица по Богатица нагоре направо отрових един с А4-ка.По едно време даже не го виждах в огледалото Сега ще махам катализатора да видим ще има ли промяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 (Редактирано) След махане на катализатор пуши повече. Иска си въздух просто... Редактирано 7 Септември 2009 от TaHkePa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KARINA Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 Ти кво ме напрай , дано не се окаже помпата само,че лоша работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djdaka Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 Едно почистване на смукателните колектори, , затапване на ЕГР клапан и евентуално изваждане на картерни газове ще намали пушилката , а в комбинация с едно леко чипче ..... Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Meku6ko 6 Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 И така една вече доста дискутирана тема без конкретен отговор,някой намерил ли е логично обяснение на явлението "димна завеса след забързан AEL"Здравейте колеги искам да споделя многогодишния си опит в борбата с дизела, както всички знаете преминал съм през всички фази на разочарованието. По точно казано каквото и да правите ще е временно аз съм пробвал всички възможности от смяна на електроника до почистване на цялата смукателна система.Шунтирал съм егера сменял съм дюзите центровки и какви ли не фантасмагории и ефекта е една максимум две седмици.На края след множество проби и опити установих че проблема е основно от некачествените ни горива, установих го след пътуване в чужбина-нищо общо с нищо.След това се консултирах с видни столични експерти в областа и предположенията ми се оказаха вярни трябва си хубава нафтица и каране на дълго в обороти.С две думи аз не съм виждал AEL дето не пуши за това колеги карайте си колиците и си свиркайте то си пуши от зад и който го вижда значи е зад вас и умира от яд че не може да ви изпревари.Все пак говорим за пушене в определени норми не да скрием слънцето като стар форд пред разпад ,а с чипа ще пуши повече а не по малко няма логика дига се нафтата няма как да не пуши.За въпроси по експериментите ми информация и нещата които съм сменял знаете как да ме намерите с удоволствие ще помогна на всеки не само на думи но и с дела поздрави на всички и успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kbarterov Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 и мойта по едно време започна да дими яко като я сритам, особенно по светофарите, но след преглед установих, че маркуча след турбото е спукан и не надува достатъчно.Смених го, и проблема изчезна.Махнал съм катализаторите и сега само при форс над 3000 оборота изпушва черно и то не всеки път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 Това с маркуча е така, но има и спад на мощността. А като се разцепи тотално, работата става сериозна. Пуши много и върви малко - никва мощност.Сега като се замисля..... след като сложих спортен филър на чипирания ми AEL, с изкормен катализатор...... не пушеше, а пропушваше на пълна газ.За мен пушене на дизел е да виждам дим в огледалата за обратно виждане, другото е пропушване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2009 И аз да споделя.При мен доста пушеше. Не че затова съм ходил на сервиз, но имах други проблеми и след проверка със софтуера на ВАГ се оказа, че дебитомерът ми дава по-високи стойности от реалните и съответно компютърът пуска повече нафта и оттам пушене. Но при мен пушеше и с истинска нафта.Смених дебитомера и вече не виждам пушек, много рядко при натискане на педала докрай и най-вече на баир. Може да има и други причини естаествено. Чувал съм, че ако се кара много градско се трупат сажди къде ли не и при изюркване част от тях се изхвърлят отзад и затова може да пуши. Но ако след каране извън града с над 2000 оборота за поне 500км пак пуши не е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 14 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2009 Не знам, но моята веднъж беше плюФнала при първоначално палене в гаража и събрах една лопата сажди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване