fstanev9 Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 утре ще видя буксата за зеления кабел а сряда почвам да разглабям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fstanev9 Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 Това е което намерих зад модула, не видях друг кабел който да е с подобно описание дано е този който ми трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стилян Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 Мисля, че не е този кабел... Поне на моята се виждаше ясно син със зелена линия,а на твоя я няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fstanev9 Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 утре като махна всичко и ще преброя пиновете, но ми се струва че е този. Е може и да бъркам де но по една друга снимка се вижда една зеленикава линия на кабела.Ще видим стискайте палци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fstanev9 Публикувано 26 Април 2016 Доклад Share Публикувано 26 Април 2016 Тази точка не мога да я разбера добре !? 1.Свържете 5-ти пин на 16 пиновата ЧЕРНАТА букса (за модула на кормилната колона) с 10-ти пин на 17 пиновата БЯЛА букса под ECU-то. (това горе долу е ясно, само как да разбера как се броят пиновете на бялата букса, пише ли ги някъде ? ) 2.От 17-пиновата бяла букса към ECU-то на 10-ти пин продължава кабел с цвят СИН+ЗЕЛЕН. (това не знам как да го тълкувам.Трябва 2-ри кабел ли да се пуска от тази бяла букса или кабела го има вече ) Аз го тълкувам така: 1-во пускам един кабел от 5-ти пин на буксата която се включва към модула до 10-ти пин на 17 пиновата БЯЛА букса под ECU-то.След това трябва да пусна още един кабел ли или какво ... Съжалявам да тъпите въпроси просто съм много скаран с жиците и тоците и се опитвам да го разбера някак си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 27 Април 2016 Доклад Share Публикувано 27 Април 2016 1. Да, пише ги на самата букса. По-точно пише номер на първия пин и номер на последния пин от редът. Намираш къде пише едно и броиш на там по редът. 2. 17 пиновата бяла букса е съединителна. Тоест, разделя се на една мъжка и една женска. Кабелът от ECU-то е пуснат до 5-ти пин на женската. А ти трябва да поставиш в мъжката букса кабелът в 5-ти пин и да го изведеш до Steering wheel модулът. Кабелът си има VAG номер и може да си го купиш от представителството. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fstanev9 Публикувано 27 Април 2016 Доклад Share Публикувано 27 Април 2016 2 hours ago, bsdnikolov said: 2. 17 пиновата бяла букса е съединителна. Тоест, разделя се на една мъжка и една женска. Кабелът от ECU-то е пуснат до 5-ти пин на женската. А ти трябва да поставиш в мъжката букса кабелът в 5-ти пин и да го изведеш до Steering wheel модулът. Кабелът си има VAG номер и може да си го купиш от представителството. Тоест аз само трябва да поставя в мъжката букса кабелът в 5-ти пин и да го изведа до Steering wheel модулът. Другия трябва да си е там няма нужда от 2-ри кабели и т.н. И другото ако може да помоля да ме упътиш, как да го търся този кабел някакво наименоване номер нещо благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fstanev9 Публикувано 27 Април 2016 Доклад Share Публикувано 27 Април 2016 след преглед днес и разглобена черна букса на кормилния модул установих,че имам кабел за темпомата утре действам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 28 Април 2016 Доклад Share Публикувано 28 Април 2016 До сега 99.9% от В6-ците са имали кабел. При A6 4F нещата обаче не са така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fstanev9 Публикувано 28 Април 2016 Доклад Share Публикувано 28 Април 2016 и аз го имам днес правя монтаж на лост за борбови,лост за темпомат и модул, + кабел за маса на буксата на таблото 1-ви пин (синята) ако нямам кабел там де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fstanev9 Публикувано 29 Април 2016 Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 светим си като коледна елха,и няма кой да го оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стилян Публикувано 30 Април 2016 Доклад Share Публикувано 30 Април 2016 Преди 10 часа, fstanev9 написа: светим си като коледна елха,и няма кой да го оправи Ако изпълниш всяка една стъпка както трябва няма да свети ...но явно пропускаш нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fstanev9 Публикувано 30 Април 2016 Доклад Share Публикувано 30 Април 2016 аз не се занимавам със ваг ком-а понеже ми е пълна мъгла, но извиках едно момче иии 2 дена нищо не успя да направи :/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стилян Публикувано 30 Април 2016 Доклад Share Публикувано 30 Април 2016 Доста подробно е описано кодирането няма смисъл да го обяснявам ... Аз също не разбирам много на vcds ,но се справих без проблем с кодирането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fstanev9 Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 аз даже и кабел нямам, ако имах до сега да съм го направил 100 пъти, а сега трябва да разчитам на хора на които нямам вяра вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fstanev9 Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 ииии да ми е честито !!! Най-после и аз се уредих, благодаря на всички за вниманието и съветите, които ми дадохте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rAz1eL Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 Колеги помагайте ,след дълги мъки с VAS PC ,че VCDS на майстора не работеше подкарахме автопилота и изчистихме грешките . Но сега проблема ми е ,че не ми работи борд компютъра .Лоста за чистачките всичко работи ,но от копчетата само когато натисна ресет се изключва екрана на таблото (когато го натисна пак се включва) . Къде може да е проблема ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 В Instruments сте пипали. Дай си номера на 17-Instruments и текущата му кодировка. Може за всеки случай да дадеш и номера на 16-Steering wheel и текущата му кодировка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rAz1eL Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 Голяма мъка е с VAS PC не знам дали ще мога да дам нещо .Кодировката в 16 уж я направихме 01042 , но след това нямаше къде да направим това Adaptation Channel 081 00111 . Ще търся някой приятел с VCDS да видя какво сме измайсторили и ще дам инфо ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi13121 Публикувано 27 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 Здравей те 8E0 953 503 A този модул дали поддържа темпомат ? Пише че е свалена от rs4 b7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 6 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 Колеги, тоя лост лост - 8Е0 953 521 D ще тръгне ли на Ауди А4 Б6, воланът ми е с опция за превключване на скорости и има модул за темпомат, но няма лостче ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hijara Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 Здравейте, Може ли с подмяна на модула от "F" с "P" и лостче за темпомат, да се оборудвам с автопилот? Колата ми е 1.9 tdi, 131hp, 6 степенна скоростна кутия. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 7 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2016 Да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hijara Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 Благодаря ! Сега и ако някой каже къде може да го монтират, ще съм изключително благодарен. Става въпрос за град Пловдив. Благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 8 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2016 Обърни се към колегата Toshkov81 от форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts