Jump to content

Темпомат (Cruise control) A4 B6


stilko

Recommended Posts

Не е проблем моя модул е със същия номер и съм го сложил на седан относно лентовия не е задулжително да се сменя :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

4E0 953 521 - дали ще стане за Audi A4 B6 - имам мултифункционален 3 лъчев волан, както и превключване на скоростите от волана. ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах долен капак и ръчката за темпомат. Последен въпрос от мен, надявам се. След като имам ръчката трябва само да я сложа в буксата нали ? Не ми трябва да демонтирам никакви сензори и т.н. на волана и по айрбега, защото си имам подготвен и инсталиран модул ?

И да направя стъпките по адаптацията от първото мнение в темата? 

Редактирано от plamenkooo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да сложиш лостчето трябва да разглобиш аербега да свалиш волана и корите около него лентовия кабел и чак тогава имаш достъп да монтираш лостчето ...след това събираш и следвай стъпките за кодирането.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задължително провери като си разглобил всчко, дали имаш кабелчето за темпомат от модулът до ECU-то (до не разглобяваш още един път!).

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си пише ама няма кой да чете: 

Първи пост: болтчетата са номер N 909 068 02

Редактирано от plamenkooo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Попаднах на един клип, ясно е че слагат темпомат, но искам да попитам.Пускат кабел от  кабел на  буксата на таблото, явно към маса.Това за активиране на меню ли е и само за Б7 ли важи?От 13минута на клип

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, udli написа:

Пускат кабел от  кабел на  буксата на таблото, явно към маса.  Това за активиране на меню ли е .....

Не, за да не свети на дисплея че няма течност за чистачки. Кабелът се пуска от първи пин на зелената букса и се връзва на маса.

 

Преди 15 часа, udli написа:

и само за Б7 ли важи?

Важи за В6 основно. При В7 от МоделГодина 2006 може да се изключи и софтуерно следенето на водата в казанчето за чистачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, bsdnikolov написа:

Не, за да не свети на дисплея че няма течност за чистачки. Кабелът се пуска от първи пин на зелената букса и се връзва на маса.

 

Важи за В6 основно. При В7 от МоделГодина 2006 може да се изключи и софтуерно следенето на водата в казанчето за чистачките.

 

А това кога е нужно да се прави ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това се прави когато се инсталира борд компютър ...но тогава въобще няма кабел в буксата ...а тука съществува такъв...и затова ми стана интересно....дали не е нещо друго

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, udli написа:

 ...но тогава въобще няма кабел в буксата ...а тука съществува такъв ......... дали не е нещо друго

Не, не е. При В7 има фабрична инсталация, въпреки че няма датчик, докато при В6 няма кабел в първи пин (синята букса, по-горе в предходния пост съм написал зелена по инерция).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bsdnikolov - Ти колега поставяш ли темпомати в сервиза в който извършваш останалите манипулаци по табла,дисплей и прочие?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/4/2017 at 17:58, MAPTO7007 написа:

bsdnikolov - Ти колега поставяш ли темпомати в сервиза в който извършваш останалите манипулаци по табла,дисплей и прочие?

Нямам сервиз. Работата ми (и професията ми) нямат нищо общо с колите (освен електрониката). С колите се занимавам в свободното си време. А на другата част на въпросът, да поставям темтомат. Идваш да ти прочета колата (или ми пращаш VAG номерът на модул 16-Steeeing wheel) и ти казвам дали той поддържа темпомат. Ако да, или си намираш лостче от морги, или ли купувам ново (Чешко, не китайско) и ти го монтирам.

 

Преди 1 час, plamenkooo написа:

И аз бих се възползвал, ако има такава възможност, че още не мога да събера смелост да разглобя нещата.

Има, разбира се.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Пичове,освен разход за 100км.какво друго показва борд.компа? В момента съм с обикновения,нямам бутоните на лоста за чистачките и се чудя дали има смисъл да го сменям.

Случайно да има вариант да извежда температурата на двигателя,понеже стрелката на таблото ми не помръдва от 50 градуса. Б6 АЛТ 2001г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, krolp написа:

Случайно да има вариант да извежда температурата на двигателя

Не.

 

Преди 1 час, krolp написа:

Пичове,освен разход за 100км.какво друго показва борд.компа?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след смяна на модула на волана абс не приема кодинга...от къде може да е проблема в момента съм с модул завършващ на Q ето и снимка на грешките...

Екранна снимка (9).png

Екранна снимка (12).png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, с какъв инструмент развихте долните две винтчета на долната кора под волана ? В нета пише TORX 8, ама ми се вижда доста малко и не мога да го развия с T8 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...