gandalf32 Публикувано 17 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2009 Така сутрин при палене гасне и така два пъти, на третия подадох газ и колата заработи .И тук идва интересното след това колата веднага заспа на 800-850 об/мин..От там нататък цял ден си пали от раз .Ходих на моя майстор ,и той пръска някъв спрей за почистване на инжекциона,но аз силно се съмнявам да е от това.Колата е с газ и пали на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petrov™ Публикувано 17 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2009 СутрЕшен ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 17 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2009 Само един ден с проблема не е показателен виж как ще запали утре и пак пиши има няколко варианта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 17 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2009 но днес е 3 -ти ден така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 17 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2009 а натрупани грешки в компютара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 17 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2009 баце,ТАКА ЗАГЛАВИЕТО ХАРЕСВА ЛИ ТИ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 17 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2009 (Редактирано) Само с тая информация трудно ще диагностицираме нещо Само на студено... само рано сутрин. - примерно слаб акумулатор , свещи, кабели (конденз по тях примерно), ако имаш инжекцион за обогатяване на сместа при старт може и от него да е, може да е някой термодатчик.Като за начало предлагам да се позанимаваш с кабелите и куплунгите които виждаш.Без да си на контакт откачай и раздвижвай всичко което виждаш под капака букси разни и кабелчета. Може просто някой от контактите да се е зацапал. Редактирано 17 Септември 2009 от AUDIST Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 18 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2009 А и ако каже какъв е двигателя май ще се ориентираме по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 18 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2009 (Редактирано) Само с тая информация......................акумулатор нов на 1 год.,свещи нови на 1500 км.,капачка и палец нови .само кабелите не съм бутал,но и тях ще сменяА и ако каже какъв е двигателя май ще се ориентираме по-добре.мотора е ADA Редактирано 30 Май 2010 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 18 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2009 Синия датчик, който подава ифо към компа при студен старт ... провери него . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 18 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2009 провери петата дюза дали работи. колата припалв и гасне или изобщо не запалва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 18 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2009 ADA-то няма 5-та дюза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 19 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2009 провери петата дюза дали работи. колата припалв и гасне или изобщо не запалва?да ,припалва и гасне.ADA-то няма 5-та дюзато мен това ще ме върже,ебаси ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai bokov Публикувано 19 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2009 имах същия проблем при мен беше пукната глава ,виж си нивото на антифриза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 19 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2009 Антифриза си е супер ,доливам по 100мл. на 6-8 седмици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 19 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2009 Пада ти налягането в горивната с-ма. Пробвай да дадеш на контакт 5-6 пъти да завърти помпата преди да запалиш. Провери и налягането в рейката на дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 19 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2009 Пада ти налягането в горивната с-ма. Пробвай да дадеш на контакт 5-6 пъти да завърти помпата преди да запалиш. Провери и налягането в рейката на дюзите.Колега ,ако е това проблема били разяснил на какво се дължи(кое е за смяна ,един вид). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 20 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Септември 2009 Синия датчик, който подава ифо към компа при студен старт ... провери него .Понеже незнам и затова питам,как да го проверя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 20 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2009 Относно датчикаhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=45233&hl=За налягането,клапан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 21 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2009 Проблема е решен,смених синия датчик и колата запали без проблеми .Благодаря на всички колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 21 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2009 Честито! Много е добре, когато проблема струва 30-40-50 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 21 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2009 Честито! Много е добре, когато проблема струва 30-40-50 лева.И аз на това се радвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 30 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2010 Да не пускам нова тема пиша в тази.Проблема е следния:сутрин си пали добре и без проблеми(на бензин винаги),но след като стигне нормални темп. и я угася ,след известно време като я запаля оборотите за сек.падат на 200 и после се изфорсирва до нормалните обороти и заспива на 850.Случвало се и на сфетофар сякаш иска да угасне и ако не подам газ,може би и да угасне.Възможно ли е да е от стъпковото моторче или някой датчик пак ми играе номер?Мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 30 Май 2010 Доклад Share Публикувано 30 Май 2010 в кутията на въздушния филтър отпред имаш моторче за регулиране на оборотите, вадиш го и го почистваш със спрей WD-40 има го в магазините за авточасти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gandalf32 Публикувано 12 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2010 (Редактирано) Цяла седмица карам на бензин ,и колата се оправи вече не ми правише магарии.Успокоен ,че съм oправил проблема заредих газ и я подкарах,но още на следващото палене и пак същото ,за сек. иска да загасне и се изфорсира.Може ли някой да ми обясни защо прави така ? Редактирано 12 Юни 2010 от gandalf32 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване