Jump to content

Сутрешен проблем с Б4,трудно пали първия път


gandalf32

Recommended Posts

Така сутрин при палене гасне и така два пъти, на третия подадох газ и колата заработи .И тук идва интересното след това колата веднага заспа на 800-850 об/мин..От там нататък цял ден си пали от раз .Ходих на моя майстор ,и той пръска някъв спрей за почистване на инжекциона,но аз силно се съмнявам да е от това.Колата е с газ и пали на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само един ден с проблема не е показателен виж как ще запали утре и пак пиши има няколко варианта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само с тая информация трудно ще диагностицираме нещо :lol:

Само на студено... само рано сутрин. - примерно слаб акумулатор , свещи, кабели (конденз по тях примерно), ако имаш инжекцион за обогатяване на сместа при старт може и от него да е, може да е някой термодатчик.

Като за начало предлагам да се позанимаваш с кабелите и куплунгите които виждаш.

Без да си на контакт откачай и раздвижвай всичко което виждаш под капака букси разни и кабелчета.

Може просто някой от контактите да се е зацапал.

Редактирано от AUDIST
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само с тая информация......................

акумулатор нов на 1 год.,свещи нови на 1500 км.,капачка и палец нови .само кабелите не съм бутал,но и тях ще сменя

А и ако каже какъв е двигателя май ще се ориентираме по-добре.

мотора е ADA

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери петата дюза дали работи. колата припалв и гасне или изобщо не запалва?

да ,припалва и гасне.

ADA-то няма 5-та дюза

то мен това ще ме върже,ебаси :hilezh: !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пада ти налягането в горивната с-ма. Пробвай да дадеш на контакт 5-6 пъти да завърти помпата преди да запалиш. Провери и налягането в рейката на дюзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пада ти налягането в горивната с-ма. Пробвай да дадеш на контакт 5-6 пъти да завърти помпата преди да запалиш. Провери и налягането в рейката на дюзите.

Колега ,ако е това проблема били разяснил на какво се дължи(кое е за смяна ,един вид).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Синия датчик, който подава ифо към компа при студен старт ... провери него .

Понеже незнам и затова питам,как да го проверя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Да не пускам нова тема пиша в тази.Проблема е следния:сутрин си пали добре и без проблеми(на бензин винаги),но след като стигне нормални темп. и я угася ,след известно време като я запаля оборотите за сек.падат на 200 и после се изфорсирва до нормалните обороти и заспива на 850.Случвало се и на сфетофар сякаш иска да угасне и ако не подам газ,може би и да угасне.Възможно ли е да е от стъпковото моторче или някой датчик пак ми играе номер?Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в кутията на въздушния филтър отпред имаш моторче за регулиране на оборотите, вадиш го и го почистваш със спрей WD-40 има го в магазините за авточасти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Цяла седмица карам на бензин ,и колата се оправи вече не ми правише магарии.Успокоен ,че съм oправил проблема заредих газ и я подкарах,но още на следващото палене и пак същото ,за сек. иска да загасне и се изфорсира.Може ли някой да ми обясни защо прави така ?

Редактирано от gandalf32
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...