toro Публикувано 22 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2009 Здравейте, имам приятел с А6 авант куатро с мотор 2л бензин, видях го един път, че е механична инжекция, вина му е WAUZZZ4AZTN038849. Не знам кода на мотора 2л е механична инжекция с 1 вал. Изгасна му днес в движение и не иска да запали и се чуди дали да я води по ремонти направо или да се пробва той, все пак колата е доста стара и ако е нещо сериозно не си струва ремонта, понеже тук взимат много и може ремонта да е колкото самата кола реално или почети! В същото време има и други по-нови коли в семейството му, но тази си е кара той и много си е обича и не му се иска да се разделя. До сега за 3 год не беше пипвал нищо. Искам да питам дали след като е механична инжекция, има начин да се закачи на диагностика с компютър или ръчно по някакъв начин както при другите по-нови модели? Има ли комутатор и датчици на колянов вал, както при др инжекции? Утре смята да види дали има тоци по мотора, но всеки съвет ще е добре дошъл. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BATBOBI Публикувано 22 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2009 3 варианта за които се сещам : ангренайен ремък , бубина или кумотатор. Пжелавамт да е бубината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonecrusher Публикувано 23 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2009 за мен е комутатор/бобина. Това си им е болка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2009 Можеш да я закачиш на VAG-COM за да покаже какви грешки има. Нека си провери и алармата/имобилайзера да не би проблема да е от него . Да огледа да не се е скъсал/сцепил/откачил дебелия гофриран маркуч м/у дебитомера и дроселовите клапи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 23 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2009 Благодаря на всички, утре ще е погледнем двамата. Днес ми каза, че е слязъл и пробвал да е запали и запалила, но работила много зле, не можело да се вдигнат повече от 3000 оборота дори на място и е изгасил. С тази новина, може ли да се каже нещо ново по въпроса. Ако не успеем, до нас има бош сервиз, щом като казвате че може да се закачи на компютър, ако не видим нещо, явно ще е водим там. Аз мислех, че след като е маханична инжекция, няма куплунг за компютърна диагностика.за мен е комутатор/бобина. Това си им е болкаКъде се намират, предполагам в отделно тяло, не в делкото като на по-новите автомобили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 23 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2009 При това положение се насочвам към датчика на Хол.Той се държи по този начин т.е. като поработи известно време и отказва и след като се поохлади пак проработва.Ако е комутатор или бобина няма да запали повече.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4VS2 Публикувано 23 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2009 ...или сбъгясано управление на аларма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 24 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2009 Здравейте, имам приятел с А6 авант куатро с мотор 2л бензин, видях го един път, че е механична инжекция, вина му е WAUZZZ4AZTN038849. Не знам кода на мотора 2л е механична инжекция с 1 вал. Изгасна му днес в движение и не иска да запали и се чуди дали да я води по ремонти направо или да се пробва той, все пак колата е доста стара и ако е нещо сериозно не си струва ремонта, понеже тук взимат много и може ремонта да е колкото самата кола реално или почети! В същото време има и други по-нови коли в семейството му, но тази си е кара той и много си е обича и не му се иска да се разделя. До сега за 3 год не беше пипвал нищо. Искам да питам дали след като е механична инжекция, има начин да се закачи на диагностика с компютър или ръчно по някакъв начин както при другите по-нови модели? Има ли комутатор и датчици на колянов вал, както при др инжекции? Утре смята да види дали има тоци по мотора, но всеки съвет ще е добре дошъл. Благодаря предварително.На мен ми се случи същия проблем преди 2-седмици.Оказа се някакво реле дето упавлява ижекторите и бензиновата помпа нагоряло и залепва и краи гаснеще в движение и няма палене,въртиш,въртиш все едно няма бензин.Моита кола е А3-1.6 и релето е под волана точно,при А6 не знам точно какво е положението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 24 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2009 Колата няма аларма, а А3 с 1,6 не е маханична инжекция..Ако не успеем, сигурно ли е, че има букса за комп диагностика? Пак повтарям, че е с механична инжекция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dully Публикувано 25 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2009 Има букса за диагностика.Да не е проблема с имобилайзера? Тоест четеца да прави проблем и за блокира запалването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Един_Луд Публикувано 25 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2009 Моята се държеше така, когато се прецака бензиновата помпа.Първо почна да губи мощност, след това загасна в движение и няма палене. След време запали, но не можеше да вдигне обороти и така 2-3 опита, докато загасна окончателно.С VAGCOM не знам дали ще се разбере нещо - на моята кола не намира модул за двигателя. Мотора ми е ACE 2.0 16V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 26 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2009 Днес е погледнахме, проверих свещи и кабели, от кабелите хвърля добре искри при проба, бензиновата помпа работи, но проблема е в този модул, не знам как се нарича точно, дистрибутор на бензин или така наречената механична инжекция.ТУКОт големия болт номер 1, дори само на контакт излиза под налягане бензин, но от другите 2 болта не излиза грам дори. Въртях е на стартер няколко пъти, но бензин не излиза. Явно проблема е в това чудо. Някой може ли да каже нещо повече, какво може да му има, видях че има 2/3 куплунга, управлението ли е счупено или нещо механично. Някакви насоки изобщо, ще са добре дошли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2009 Откачи куплунга на ел. регулатор на налягането - монтиран е отдясно на главата на инжекциона (точно там, където е "1" на снимката) и куплунга е с 2 проводника. Внимавай да не го объркаш с потенциометъра на дебитомера, който е монтиран отляво! Ако запали, като поработи малко го включи пак. Пиши какво е станало после. Малко ме съмнява обаче причината да е в главата на инжекциона . По вероятно е да е нещо с "тоците" може би. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 26 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2009 Ако тръгне след откачането на този куплунг, закачането при запалена кола ли да стане или да е гасим. Говориш за черното правоъгълно нещо, точно върху него пише "1". Какво имаш предвид проблем по тоците? Утре ще направим тази проба и ще пиша пак.Благодаря много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2009 Закачаш куплунга обратно при запален двигател - трябва да си промени ниските обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 27 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2009 Направих пробата с разкачен куплунг, но нямаше ефект. Разглобихме целия модул и се пробвахме да е запалим, като аз натиснах с ръка клапата на модула и запали, няколко пъти пали, но винаги с помощ, след това държеше обороти 2/3000, но след 1 мин изгасна, дори не бяхме е оставили на празен ход. След това гледах дали идва налягане от помпата, и идваше, утре ще търсим манометър, за да видим колко бара идват. След като изгасна последния път, не запали повече, дори с помощ на клапата на модула. Откачихме единия маркуч към една от дюзите и нищо, не излиза и капка бензин дори, както и да е пробвам и сама и с натисната клапа. За мен или бенз помпа не дава достатъчно налягане или по вероятното нещо става в този модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Един_Луд Публикувано 27 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2009 След това гледах дали идва налягане от помпата, и идвашеКолега, в моя случай с бензиновата помпа също идваше налягне, но недостатъчно. По спомени, налягането беше към 3,5 - 4 бара, а инжекциона си искал мин 6 според майстора. Та така, аз залагам на бензинова помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2009 Действително може да е ниско налягането на бензиновата помпа. Манометъра трябва да показва около 6.5атм в горната камера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 28 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 Кажете къде се намира помпата, в резервоара вътре ли е или е външна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 Вътре в резервоара е - има капаче в багажника точно над задния мост. Все пак замерете налягането, което прави преди да я сваляте. За целта манометъра се закача на мястото на старт-дюзата. След това подаваш ток на помпата да върти непрекъснато (слагаш мостче на мястото на релето на помпата) и мериш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 28 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 (Редактирано) Коя е старт дюзата? 5та тръбичка ли е това? Там ли да мерим и колко точно трябва да е 5/6 бара ли? Мислех да слагаме манометър на изхода на бензиновия филтър, не ли същото? Къде е релето за помпата? Редактирано 28 Октомври 2009 от toro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 (Редактирано) Да, 5-тата тръбичка. Налягането трябва да е около 6.5атм . Може да се замери и на изхода на бензиновия филтър. Важно е само да не се запушва бензиновата с-ма - т.е. да си циркулира както и без манометъра. Да не вземете да затапите бензиновата магистрала с манометъра . За целта се ползва специален тройник или тръбичка с щуцер като на 5-тата дюза и там се свързва манометъра. Редактирано 28 Октомври 2009 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 28 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 Мерси, за запушването на системата е ясно, мерси за останалите съвети, ще пиша когато направим нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 30 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2009 Днес направихме щуцери и болтове на работа и закачихме един манометър, предварително проверен, че е верен. Сложихме всичко и почнахме да въртим, започна да припалва както преди, но само припалване, реално не можа да запали. Манометъра отчете максимална стойност от 3 бара, явно налягането е ниско и причината да не пали е в помпата. Разглобихме отзад и извадихме поплавъка, но не успяхме да извадим самата помпа, която е някъде надолу. С напипване успяхме да развием един пластмасов голям пръстен, но повече нищо.. Някой може ли да каже как се вади тази помпа, ако има някаква схема или снимка, още по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toro Публикувано 31 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2009 Търсих с търсачката, но видях подробни снимки за друг модел, където помпата е в горната част на резервоара и излиза лесно. Видях само, че се развивала много трудно, но кое точно трябва да развия? Сега е развит един пръстен от кошницата, но не излиза. Трябва да се развие и кошницата или се дърпа, страх ни е да не счупим нещо.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts