Jump to content

Загасна в движение и не пали...


toro

Recommended Posts

Здравейте, имам приятел с А6 авант куатро с мотор 2л бензин, видях го един път, че е механична инжекция, вина му е WAUZZZ4AZTN038849. Не знам кода на мотора 2л е механична инжекция с 1 вал. Изгасна му днес в движение и не иска да запали и се чуди дали да я води по ремонти направо или да се пробва той, все пак колата е доста стара и ако е нещо сериозно не си струва ремонта, понеже тук взимат много и може ремонта да е колкото самата кола реално или почети! В същото време има и други по-нови коли в семейството му, но тази си е кара той и много си е обича и не му се иска да се разделя. До сега за 3 год не беше пипвал нищо. Искам да питам дали след като е механична инжекция, има начин да се закачи на диагностика с компютър или ръчно по някакъв начин както при другите по-нови модели? Има ли комутатор и датчици на колянов вал, както при др инжекции? Утре смята да види дали има тоци по мотора, но всеки съвет ще е добре дошъл. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да я закачиш на VAG-COM за да покаже какви грешки има. Нека си провери и алармата/имобилайзера да не би проблема да е от него :bia: . Да огледа да не се е скъсал/сцепил/откачил дебелия гофриран маркуч м/у дебитомера и дроселовите клапи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, утре ще е погледнем двамата. Днес ми каза, че е слязъл и пробвал да е запали и запалила, но работила много зле, не можело да се вдигнат повече от 3000 оборота дори на място и е изгасил. С тази новина, може ли да се каже нещо ново по въпроса. Ако не успеем, до нас има бош сервиз, щом като казвате че може да се закачи на компютър, ако не видим нещо, явно ще е водим там. Аз мислех, че след като е маханична инжекция, няма куплунг за компютърна диагностика.

за мен е комутатор/бобина. Това си им е болка

Къде се намират, предполагам в отделно тяло, не в делкото като на по-новите автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При това положение се насочвам към датчика на Хол.Той се държи по този начин т.е. като поработи известно време и отказва и след като се поохлади пак проработва.Ако е комутатор или бобина няма да запали повече.Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам приятел с А6 авант куатро с мотор 2л бензин, видях го един път, че е механична инжекция, вина му е WAUZZZ4AZTN038849. Не знам кода на мотора 2л е механична инжекция с 1 вал. Изгасна му днес в движение и не иска да запали и се чуди дали да я води по ремонти направо или да се пробва той, все пак колата е доста стара и ако е нещо сериозно не си струва ремонта, понеже тук взимат много и може ремонта да е колкото самата кола реално или почети! В същото време има и други по-нови коли в семейството му, но тази си е кара той и много си е обича и не му се иска да се разделя. До сега за 3 год не беше пипвал нищо. Искам да питам дали след като е механична инжекция, има начин да се закачи на диагностика с компютър или ръчно по някакъв начин както при другите по-нови модели? Има ли комутатор и датчици на колянов вал, както при др инжекции? Утре смята да види дали има тоци по мотора, но всеки съвет ще е добре дошъл. Благодаря предварително.

На мен ми се случи същия проблем преди 2-седмици.Оказа се някакво реле дето упавлява ижекторите и бензиновата помпа нагоряло и залепва и краи гаснеще в движение и няма палене,въртиш,въртиш все едно няма бензин.Моита кола е А3-1.6 и релето е под волана точно,при А6 не знам точно какво е положението

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата няма аларма, а А3 с 1,6 не е маханична инжекция..Ако не успеем, сигурно ли е, че има букса за комп диагностика? Пак повтарям, че е с механична инжекция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има букса за диагностика.

Да не е проблема с имобилайзера? Тоест четеца да прави проблем и за блокира запалването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята се държеше така, когато се прецака бензиновата помпа.

Първо почна да губи мощност, след това загасна в движение и няма палене. След време запали, но не можеше да вдигне обороти и така 2-3 опита, докато загасна окончателно.

С VAGCOM не знам дали ще се разбере нещо - на моята кола не намира модул за двигателя. Мотора ми е ACE 2.0 16V

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес е погледнахме, проверих свещи и кабели, от кабелите хвърля добре искри при проба, бензиновата помпа работи, но проблема е в този модул, не знам как се нарича точно, дистрибутор на бензин или така наречената механична инжекция.

ТУК

От големия болт номер 1, дори само на контакт излиза под налягане бензин, но от другите 2 болта не излиза грам дори. Въртях е на стартер няколко пъти, но бензин не излиза. Явно проблема е в това чудо. Някой може ли да каже нещо повече, какво може да му има, видях че има 2/3 куплунга, управлението ли е счупено или нещо механично. Някакви насоки изобщо, ще са добре дошли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи куплунга на ел. регулатор на налягането - монтиран е отдясно на главата на инжекциона (точно там, където е "1" на снимката) и куплунга е с 2 проводника. Внимавай да не го объркаш с потенциометъра на дебитомера, който е монтиран отляво! Ако запали, като поработи малко го включи пак. Пиши какво е станало после. Малко ме съмнява обаче причината да е в главата на инжекциона :flipoff: . По вероятно е да е нещо с "тоците" може би.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако тръгне след откачането на този куплунг, закачането при запалена кола ли да стане или да е гасим. Говориш за черното правоъгълно нещо, точно върху него пише "1". Какво имаш предвид проблем по тоците? Утре ще направим тази проба и ще пиша пак.

Благодаря много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачаш куплунга обратно при запален двигател - трябва да си промени ниските обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих пробата с разкачен куплунг, но нямаше ефект. Разглобихме целия модул и се пробвахме да е запалим, като аз натиснах с ръка клапата на модула и запали, няколко пъти пали, но винаги с помощ, след това държеше обороти 2/3000, но след 1 мин изгасна, дори не бяхме е оставили на празен ход. След това гледах дали идва налягане от помпата, и идваше, утре ще търсим манометър, за да видим колко бара идват. След като изгасна последния път, не запали повече, дори с помощ на клапата на модула. Откачихме единия маркуч към една от дюзите и нищо, не излиза и капка бензин дори, както и да е пробвам и сама и с натисната клапа. За мен или бенз помпа не дава достатъчно налягане или по вероятното нещо става в този модул.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След това гледах дали идва налягане от помпата, и идваше

Колега, в моя случай с бензиновата помпа също идваше налягне, но недостатъчно. По спомени, налягането беше към 3,5 - 4 бара, а инжекциона си искал мин 6 според майстора. Та така, аз залагам на бензинова помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Действително може да е ниско налягането на бензиновата помпа. Манометъра трябва да показва около 6.5атм в горната камера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътре в резервоара е - има капаче в багажника точно над задния мост. Все пак замерете налягането, което прави преди да я сваляте. За целта манометъра се закача на мястото на старт-дюзата. След това подаваш ток на помпата да върти непрекъснато (слагаш мостче на мястото на релето на помпата) и мериш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя е старт дюзата? 5та тръбичка ли е това? Там ли да мерим и колко точно трябва да е 5/6 бара ли? Мислех да слагаме манометър на изхода на бензиновия филтър, не ли същото? Къде е релето за помпата?

Редактирано от toro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, 5-тата тръбичка. Налягането трябва да е около 6.5атм . Може да се замери и на изхода на бензиновия филтър. Важно е само да не се запушва бензиновата с-ма - т.е. да си циркулира както и без манометъра. Да не вземете да затапите бензиновата магистрала с манометъра :hilezh: . За целта се ползва специален тройник или тръбичка с щуцер като на 5-тата дюза и там се свързва манометъра.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направихме щуцери и болтове на работа и закачихме един манометър, предварително проверен, че е верен. Сложихме всичко и почнахме да въртим, започна да припалва както преди, но само припалване, реално не можа да запали. Манометъра отчете максимална стойност от 3 бара, явно налягането е ниско и причината да не пали е в помпата. Разглобихме отзад и извадихме поплавъка, но не успяхме да извадим самата помпа, която е някъде надолу. С напипване успяхме да развием един пластмасов голям пръстен, но повече нищо.. Някой може ли да каже как се вади тази помпа, ако има някаква схема или снимка, още по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търсих с търсачката, но видях подробни снимки за друг модел, където помпата е в горната част на резервоара и излиза лесно. Видях само, че се развивала много трудно, но кое точно трябва да развия? Сега е развит един пръстен от кошницата, но не излиза. Трябва да се развие и кошницата или се дърпа, страх ни е да не счупим нещо..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...