TDI_Fan Публикувано 23 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2009 Да зачеква поредната тема за прочутите валове на 2.5 ТДИ.По думите на разбирачи валовете на моторите 155 коня и най-вече на 163 коня не са проблемни.Някой има ли на представа дали са заменяеми с тези на 150 коня.Идеята ми е като си изяде валовете просто да взема цяла глава от някоя морга на модела от 155 или 163 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 25 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2009 Напълно заменяеми са. Целия комплект в ebay, валове, повдигачи, кобилички и др. е 700 евро. и сатават за всички 150, 155, 163 и 180. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 25 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2009 (Редактирано) За тези в e-bay ама все пак друго си е око да види ръка да пипне - а и в моргите с тез англииски коли нещата са на доста тънки цени а и оригинални.Пък и съм чувал че на 163 коня модела кобилиците(или пък валовете бяха) са с ролки (което решва проблема),а тия в е-баи ми изглежда че не са. Редактирано 25 Октомври 2009 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 9 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Преди малко се разрових из ЕТКА по въпроса с валовете.На всички моделни години картинката в ЕТКА е една и съща (вероятно не е подробна)1998-2205до 2001 - AFB,AKN (и двете са 150 коня - така и не разбрах разликата)+ АКЕ (180 коня)-валовете са абсолютно идентични по номера.Интересното е че самите валове в зависимост къде се намират в главата се различават по последния си индекс ,но пак са еднакви за трите мотора.след 2001 - AKE,AYM,BFC (не им знам мощностите)-еднакви валове -различни от тези от предишните години ,НО първи вал има два варианта като единия е еднакав с тези от 1998-2001 :shock след 2001 - BCZ,BDG,BAU,BDH (също не им знам мощностите) - първи вал еднакав за сичките години ,а ри,3ти и 4ти - по 2 варианта на валове без зависимост от кода на мотора :shock P.S.Всички разлики в валовете са само за последния буквен индекс (като едни и същи валове в зависимост дали са в лявата или дясна глава също сас с различна буква :shock ) ,а псоледния цифрен показва дали е първи и втори в дадената глава.Всички кдоове на валовете са 059 109 02(цифрен за 1ви или 2ри вал) буквен (за лява или дясна глава и модификация на вала). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 мерси, полезно инфо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Докато дейде време да сменяш валове сигурно колата няма да е в тебе вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 9 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 (Редактирано) Докато дейде време да сменяш валове сигурно колата няма да е в тебе вече.Тва божа работа.Пък и не смятам да я сменям скоро ,щот си ми харесва.Пък и ан мен да не ми се наложи ,се на някои ще му се наложи - така че не е лошо темата да я има. Редактирано 9 Ноември 2009 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 роклови кобилици само в последните години на С5 и на В6 - което ще рече 2004 натам.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 9 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 роклови кобилици само в последните години на С5 и на В6 - което ще рече 2004 натам....Това обаче за кои мотори?Интересно същите кобилици дали стават за другите мотори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pvon Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 при двигателите, които започват с буквата В пробелма с валовете е отстранен с добавянето на лагери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 163 и 180 коньовите двигатели също "хвърлят" валовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 9 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2009 Това обаче за кои мотори?Интересно същите кобилици дали стават за другите мотори батко.. разбирам ти въпроса добре но незнам.. да ти кажа мисля си че ако можеш да смениш самите глави (съвпадат отворите за масло и вода) ще се получи.. но най-добре разрови из нет-а.. надали да си първия с "душегуб", дето да се е замислял над подобна интервенция.иначе колегата по-горе е прав.. трябва ти матор с B отпред в кода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 10 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2009 батко.. разбирам ти въпроса добре но незнам.. да ти кажа мисля си че ако можеш да смениш самите глави (съвпадат отворите за масло и вода) ще се получи.. но най-добре разрови из нет-а.. надали да си първия с "душегуб", дето да се е замислял над подобна интервенция.Доста се ровя из нета - като гледам съм първия - по чуждите форуми направо смянт валовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
btsekovski Публикувано 12 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2009 Може да смениш главите, както са си оборудвани, става 100%. Казвам го от опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 12 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2009 Може да смениш главите, както са си оборудвани, става 100%. Казвам го от опит.Една добра новина Можеш ли да дадеш повече разяснения как,какво и защо си правил по смяната?Мерси предварително.Имаш ли на идея само валовете дали става?Ти от какъв мотор глава взе и на какъв я сложи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване