Jump to content

Трябва ми помощ относно окачване...


Recommended Posts

Здравейте колеги, от известно време имам проблем с намирането на тампона на стабилизиращата щанга за задното окачване на Quattro-то... Търсих, търсих и направо вече не знам какво да правя... Не вярвам да съм първия, не вярвам и да съм последния който се сблъсква с този проблем.... Така, че питам ви за някакви идеи как подяволите да стане това чудо... Може да не са оригинални тампони... Съгласен съм и на компромис свързващ дообработка на някакъв тампон за да стане за целта... Прикачил съм снимки на въпросния тампон, който е с втулка като сърцевина и гумена обвивка.... Дайте някаква идея, моля ви...

post-9366-1256773500.jpg

post-9366-1256773506.jpg

post-9366-1256773511.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какъв е мотора и коя година е колата - в много случаи това няма значение, но по-добре да се знае...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пробваш с полиуретан? Намираш си полиуретанова пръчка, струговане и би трябвало да стане, даже ще е една идея по рацерско и стегнато.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще разясниш ли малко за тази полиуретанова пръчка, колега? На мен ми трябва пак за нещо подобно, но машинките са АТВ-та

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.oblicos.com/subgroup_bg.php?main_group_id=3

Материала, който най-добре ставал за тази цел е Nylatron GS

Инфото е от офф-роуд форума, а там знаеш колите на какво се подлагат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох идеите и тотално се отчаях да намеря такъв тампон... Не ми трябва рацерски или някаква изгъзица... Трябва ми втулката и гумения буфер... Защото ако не е така имам странното чувство, че сле 3 дупки и реставрацията за 90лв. на двете щанги ще е до там.... Дайте някаква идея от типа, заместителни тампони от други V.A.G. ...

P.S.

Колега прав си, тук мотора и кубатурата нямат значение... Окачването е TIP89, но все пак мотора е 1.8, гадорията е, че е Quattro... А за тези частите стават все по оскъдни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E кво правиме, аз съм първия който се сблъсква с този проблем ?

Хайде хора, закършил съм го, дайте идея която не включва масово самоубийство...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нови щанги, 200 лева бройката. :hilezh: Такива тампони оригинални няма, тоест не се предлагат отделно.

А и не можах да схвана що така изтръпна като ти казах за полиуретан? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и не можах да схвана що така изтръпна като ти казах за полиуретан? :hilezh:

щото си мисли че е рацерско илиенски тунинк

и го е страх да го сложи

за което не е прав

но тва го знаеме аз и ти

и още две китайски момичета :hilezh::flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че вътрешната метална част я имаш от старите тампони. Със сваления тампон почваш да обикаляш магазините за руски автомобили-ВАЗ, ГАЗ и т.н. и търсиш гумената част да отговаря максимално на твоите размери-цената е около левче. После изгараш с газова/ бензинова/ горелка стария тампон и вадиш металната втулка. Втулката се набива с един конус в новия гумен тампон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пробваш с полиуретан? Намираш си полиуретанова пръчка, струговане и би трябвало да стане, даже ще е една идея по рацерско и стегнато.

Бате да нямаш предвид полиамид (така наречената инженерна пластмаса) :steinigung: щото полиуретана е нещо друго. Абсолютно си прав че друго решение в случая няма и каквото и да намери ще е временно явление !!!

едит: сега се сетих че в Пазарджик има една фирма "Каучук АД" занимаваща се с подобни тъпотии но цифричката за под 1000 бройки няма да му хареса на колегата :bia:

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам същия проблем

за ауди 200 турбо куатро един тампон който е на висящия лагер в етката пише-не подлежи на смяна

казаха ми че от опел вектра 4х4 ставал с малко преправяне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам същия проблем

за ауди 200 турбо куатро един тампон който е на висящия лагер в етката пише-не подлежи на смяна

казаха ми че от опел вектра 4х4 ставал с малко преправяне

за кардана ли става въпрос?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...