kim4o Публикувано 1 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2009 Здравейте колеги! Незнам на мен ли ми се струва или наистина нашите А4-ки имат калпави централни.. както и да е.Тази сутрин отивам на работа и искам да отключа със алармата но само се чува звукът и.. но не се отключват вратите! Вкарвам ключа в шофьорската врата и влязох в колата, запалих и тръгнах но въобще не обръщам внимание че другите врати остават ЗАКЛЮЧЕНИ! Разбрах го чак в момента в който един колега искаше да се качи при мен. Потънах от срам! отворих му от вътре и накрая заключих ръчно дясната врата.. а с ключа шофьорската.Направо незнам какво да правя! Точно на рожденният ми ден си опънах нервичките!Сега като отключвам и заключвам действа само шофьорската врата, а другите не ебават, все едно карам жигуле.Доста паднаха градусите и едвали е замръзнало централното! Направо незнам какво може да му е станало..Някой сблъсквал ли се е с този проблем???Благодаря :beer: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 1 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2009 Пробвай да откачиш акумулатора за малко около 3 мин. и опитай пак да заключиш /отключиш. При мен се беше получило така и се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b0bae Публикувано 1 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2009 колега ти голяма драма направи от едно заключване ,)всички минаваме по едни и същи пътища даже и в ремонтите свържи се с колегата emsi_audi и го попитай дали има от твоя вид..и имай 1 на ум, че багажника ти може да е отключен !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kim4o Публикувано 1 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2009 Аз се чудя дали не е от акомулатора, защото е доста слаб и ще го сменям следващата седмица.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 1 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2009 При мен симптомите бяха същите - заключва а не иска да отключи. Това се получи ,като си играх да свалям централното. Няма страшно - просто се "ошашква " нещо и трябва да се рестартира. След рестартирането и до сега не е правило проблем. Виждал съм обаче и случай ,в който имаше един изгорял транзистор и признаците бяха същите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kim4o Публикувано 2 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 Утре ще проверя дали не е изгорял бушона на централното, дано да е от бушона ...Но проблема който ме притеснява повече е че сега незнам как да заредя гориво като ми е заключен капака на резервоара, имате ли някакви идеи защото мога доста мазно да си остана на пътя ако започна да обикалям сервизите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marty-74 Публикувано 2 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2009 а как се рестартира централното? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zoro Публикувано 3 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2009 Ето така се рестартира :Пробвай да откачиш акумулатора за малко около 3 мин. и опитай пак да заключиш /отключиш. При мен се беше получило така и се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kim4o Публикувано 3 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2009 При мен не се оправи. Ще я водя на електричар да я види но по-големия проблем в случея ми е че няма как да заредя гориво.. имате ли идея дали някакси от багажника мога да отворя капака на резервоара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 3 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2009 (Редактирано) Аварийная деблокировка крышки топливного бака при неисправности центрального замка: снимите справа облицовку багажника, откиньте изоляционную плиту (2), нажмите на крепежный фиксатор (1) серводвигателя центрального замка и вытяните назад исполнительный элемент.Все двери, крышка багажника и крышка топливного бака, а также замок в крышке багажника открываются и закрываются поворотом ключа в замке двери водителя или в замке двери пассажира рядом с водителем. Основным звеном системы является так называемый двойной нагнетательный насос, который приводится электродвигателем. При повороте ключа в положение «открыто» насос создает повышенное давление, в результате чего различные коммутирующие элементы в автомобиле снимают действующую блокировку.С двойным нагнетательным насосом скомбинирован блок управления центрального замка, а также блок управления притивоугонной системы, если она установлена в автомобиле.Далее описывается серийный центральный замок. Функции более дорогостоящих систем с противоугонными установками, охраной салона, инфракрасным дистанционным управлением (см. также главу Электротехническое оборудование) в своей основной функции также базируются на этой системе, как и «центральный замок безопасности». Совет: Особенность замка багажника: в вертикальном положении замка багажника – независимо от центрального замка – всегда закрыт. Это не допускает открытие багажника проворными ворами при остановке на светофоре. В горизонтальном положении замок багажника реагирует на центральную блокировку совершенно нормально. Редактирано 3 Ноември 2009 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Warrer Публикувано 3 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2009 Да ти кажа как става от компресора излизат 2 маркучета,изваждаш ги и засмукваш с уста,тва е всичко ще се отвори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 3 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2009 Да ти кажа как става от компресора излизат 2 маркучета,изваждаш ги и засмукваш с уста,тва е всичко ще се отвори.При мен се оправя като от същия компресор "изкарам голямата букса" за напрежението и след няколко секунди и сложа пак.Обаче мине не мине време и пак същата изторя вече 2 години Аз съм и свикнал,кората ми е винаги разколачена отзад и при такъв случай слизам и оправям.Кофти да,но решение на проблема и до ден днешен НЕ съм намерил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kim4o Публикувано 3 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2009 (Редактирано) Утре ще го пробвам това с буксата и дано има ефект. Пробвах да откача клемите на акомулатора но никакъв ефект Дано с тази букса открия Америка :lol: Редактирано 3 Ноември 2009 от kim4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 5 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2009 Колега, не изключвай и варианта напълно да ти е заминало централното. Аз като отворих блока и установих че оста на моторчето едва се въртеше - не знам вътре клеясало ли беше, какво му имаше... В край на сметка отидох до една морга и си взех старо за 70 лв. и сега си свиркам с уста Между другото, стават и моторчета от последните Б4-ки, съвсем малко се различават. Само ако вземаш нов(стар) блок на централно гледай много внимателно ел. буксите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 6 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 (Редактирано) Утре ще го пробвам това с буксата и дано има ефект. Пробвах да откача клемите на акомулатора но никакъв ефект Дано с тази букса открия Америка :dКакво стана колега,оправи ли се ?Колега, не изключвай и варианта напълно да ти е заминало централното. Аз като отворих блока и установих че оста на моторчето едва се въртеше - не знам вътре клеясало ли беше, какво му имаше... В край на сметка отидох до една морга и си взех старо за 70 лв. и сега си свиркам с уста smile.gif Между другото, стават и моторчета от последните Б4-ки, съвсем малко се различават. Само ако вземаш нов(стар) блок на централно гледай много внимателно ел. букситеСъгласен съм да го сменя с ново само и само да се оправи този проблем но не съм сигурен,че е на 100 % от моторчето.Както и при колегата по-горе . Аз според мен някъде дава накъсо,защото аз съм казвал в други теми но този проблем става след пороен дъжд или по-голяма влага като има. Редактирано 6 Ноември 2009 от Lex_Luthor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasho Публикувано 6 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 На мен при студено и/или влажно време почти не ми работи шофьорското стъкло... Тия коли само от настроението на Далай Лама не се влияят... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 6 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 На мен при студено и/или влажно време почти не ми работи шофьорското стъкло... Тия коли само от настроението на Далай Лама не се влияят... ахахахах добре дошъл в клуба :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lex_Luthor Публикувано 29 Март 2010 Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 искам да отключа със алармата но само се чува звукът и.. но не се отключват вратите! Вкарвам ключа в шофьорската врата и влязох в колата, запалих и тръгнах но въобще не обръщам внимание че другите врати остават ЗАКЛЮЧЕНИ!Колеги, ако има някой решил този проблем да драсне два реда. Много ще съм му благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kim4o Публикувано 29 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2010 Колеги, ако има някой решил този проблем да драсне два реда. Много ще съм му благодарен.Оправиха ми го преди няколко месеца. Запоиха му нещо на централното и засега е ОК! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliy@ Публикувано 30 Март 2010 Доклад Share Публикувано 30 Март 2010 Оправиха ми го преди няколко месеца. Запоиха му нещо на централното и засега е ОК! Абе и аз имам този проблем но след няколко отключвания и заключвания от дистанционното на алармата се оправя. Та си мисля че някъде задира или нещо такова. А ти щом си го оправил, моля те сподели къде за колко пари и какво точно са ти казали като диагноза? Надявам се и ние да излекуваме наще Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kim4o Публикувано 30 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2010 Ами тук в Хасково ходих при един жичкаджия (много добър според много хора) сервиза му се на мира точно пред КАТ. Та закарах колата рано сутрин защото нямах и бензин и не можех да си отворя резервоара да налея, беше пълен ужас! От 9 часа сутринта започнаха да търсят проблема. Сваляха дори кората на шофьорската врата (незнам защо), пипаха бушоните, пробваха с копресор на голф.. и пак нещеше. Накрая свалиха централното и започнаха да го запояват и накрая се оправи . За цялата услуга ми взеха 30 лева. Това е.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalcho Публикувано 31 Март 2010 Доклад Share Публикувано 31 Март 2010 Колеги, ако има някой решил този проблем да драсне два реда. Много ще съм му благодарен.Използвай гугъла.ще ти отвори няколко (точните )теми от форума за проблемите на централното заключване на ауди и vw.аз моя си го оправих вчера именно от тук.все по-вече си мисля ,че всички проблеми идват от напукани спойки на платката в централното. Има доста теми за тоя проблем и не виждам защо модовете не го качат на важно място за да се знае.И без това е при всички модели на ваг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimittar Публикувано 31 Март 2010 Доклад Share Публикувано 31 Март 2010 Колеги, аз имам подобен проблем. Понякога заключва и отключва, понякога не. Само че ми прави впечатление, че когато ми се наложи да отключа ръчно отключва само шофьорската врата и когато я отворя леко, се отварят и останалите. Някой имал ли е същия проблем и знаете ли защо е така и как да го оправя?П.С. По често го прави при отключване, понякога и при заключване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kim4o Публикувано 1 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2010 Изглежда централните на А4 са калпави, с такова впечатление останах вече.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mumak Публикувано 1 Април 2010 Доклад Share Публикувано 1 Април 2010 По скоро не са вечни ! Но е факт, че мястото им предполага поне по-добра защита от влага... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване