Jump to content

Проблем с осветлението в купето на B4


lusil911

Recommended Posts

Колеги , при отваряне на която и да е от вратите(4) трябва да светне осветлението вътре в купето - е не свети при мене!!! Но свети когато извадя контактния ключ , което значи ,че не са изгорели крушките!? Някой има ли идея защо не светва осветлението ,когато отварям която и да е от вратите???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери си на четерите врати системката дето е за осветлението не помня как се наричаше.. сваляш я дЪржи се на две болтчета но пЪрво махаш гуменото оплЪтнение отваряш ги внимателно и гледай да не загубиш някоя частица вЪтре я пружинка или някоя пластинка.. Зачистваш всичко старателно сглобяваш всичко обратно и пробваш ако пак не действа.. нека колегите по натам да ти дадЪт сЪвет.. На моята кола така беше зачистих ги и сега всичко си работи :gut: .. кЪсмет :lol: :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , при отваряне на която и да е от вратите(4) трябва да светне осветлението вътре в купето - е не свети при мене!!! Но свети когато извадя контактния ключ , което значи ,че не са изгорели крушките!? Някой има ли идея защо не светва осветлението ,когато отварям която и да е от вратите???

колега провери бутоноте на вратите дали бацат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега провери бутоноте на вратите дали бацат

Не стига ток до бутона на вратата,някой знае ли от къде минават кабелите на бутоните на вратите и как въобще да реша проблема???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите са в пластмасови канали канали под мокета в ляво и дясно.Като стигнат таблото се включват в общия сноп кабели.При отворена врата се затваря веригата и подава "-" (маса) към плафоните.Съмнявам се проблема да е в бутоните, но това си е мое мнение.Ако не работят бутоните няма да се задейства алармата(ако има такава) при отваряне на врата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш проблем с релето за централното заключване вероятно - управлението на плафоните за осветлението в купето минава през него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш проблем с релето за централното заключване вероятно - управлението на плафоните за осветлението в купето минава през него.

И аз имам такова предположение. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си установил , че проблема не е от бутоните на вратите остатва само релето ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като свалиш задната седалка, ще го видиш увито с дунапрен отдясно (не зад шофьора). В него влизат и вакуумите от централното заключване - релето е комбинирано за централното и плафоните. Отвори го и му огледай спойките покрай куплунзите.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При В4 не е необходимо да сваляш седалката.Централното се намира в багажника (долу в дясно).Достатъчно е да се повдигне стелката и то се вижда увито в пореста гума.

На снимките е показано как изглежда и къде точно да го търсиш.Това под номер "5".

1002267049707418771260786013cvN8f7bPSwcmeu7FbmHT.GIF

114870596318440875801260786025LbFsnhdcBSnbNqGJal9Q.GIF

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Като свалиш задната седалка, ще го видиш увито с дунапрен отдясно (не зад шофьора). В него влизат и вакуумите от централното заключване - релето е комбинирано за централното и плафоните. Отвори го и му огледай спойките покрай куплунзите.

здравеите колеги....при мен проблема е подобен на този...искам да ви попитам за съвет....понеже вече разбрах каде е това реле аз имам Б3-ка при мен осветлението в купето свети постоянно няма значение какво правиш дали отваряш затваряш вратите и на запалена и на изгасена кола и на заключено и на отключено....и аз съм спрял пампите ръчно от копчетата и така карам сега сигорно има нешто общо с това вапросното реле като знам вече каде е благодарение на вас :flehan: ще го погледна....и икам да помоля ако имате някакви мнения ще съм много благодарен и даже благодаря предварително :)

Редактирано от Danko_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е заял някой от бутоните на вратите/капаци (ако си с допълнителна аларма) или "замасен" кабел от тях вероятно виновника е релето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е заял някой от бутоните на вратите/капаци (ако си с допълнителна аларма) или "замасен" кабел от тях вероятно виновника е релето.

днес го свалих отворих го огледах сичко вътре няма никакви видими признаци за повреда....сички бутони на вратите ми си работят и на предния и задния капак , да с допалнителна аларма съм незнам дали може причината да е от нея иначе отключва си заключва си както с алармата така и с ключа от мислене и от разглобяване и зглобяване и човаркане съм се обаркал савсем и вече се чуда кво да правя и затова потърсих помощ от вас колеги....преди време в един сервиз ми казаха за някакво "време реле" ,че май е от него причината

Редактирано от Danko_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи куплунга на алармата и виж дали ще изгаснат плафоните. Ако не изгаснат откачи куплунга на релето за централното заключване - ако загаснат значи е от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачи куплунга на алармата и виж дали ще изгаснат плафоните. Ако не изгаснат откачи куплунга на релето за централното заключване - ако загаснат значи е от него.

добре ще пробвам и ще кажа дали е станало нещо....извинчвам се не пиша често,но на напоследък нямам много време за компа

Редактирано от Danko_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Б3 и Б4 при подобен проблем,първо проверяваш имаш ли стопове,габарити задни,светлини заден ход,отключване и заключване от багажника и за Авант подгрев стъкло или самоволно вкл/откл при движение на капака. Ако нещо не е в норми ,прекъснат кабел на капака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте колеги,пак съм аз :hilezh: ,извинявам се за забавеният отговор ,но така се стекоха обстоятелствата,и така да си дойдем на въпроса.

1.Всички бутони на вратите работят изрядно,както и на преден и заден капак.

2.Няма прекъснати кабелина на задния капак.

3.Всички вакууми на вратите са изрядни,както и на задния капак,заключват/отключват идеално.

4.Закл./откл. с алармата така и с ключа -всичко работи идеално.

5.Откачих алармата,но лампите продалжиха да светят постоянно,при закл./и откл. затворено и отворено,сичко затворено и запален двг.

6.Откачих буксата на централното - същата история.

7.Всички светлини отзат и отпред светят.

8.Няма никакви самоволни откл./и закл.

Каквото ме посъветвахте направих!Ако има още предложения,заповядайте!

Благодарности на всички..... :flehan:

Редактирано от Danko_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлега,за да ти светят плафоните постоянно от някъде взема маса плафона.Горе в плафона имаш 3 проводника.Един + един - и сигнал от вратите,който е маса.По червен трябва да върви + по кафяв - и по кафяв с бяло мисля че беше сигнал от вратите.За проба отрежи кабела по който върви сигнала(кафяв с бяло)и ако изгаснат плафоните проблема е някъде поинсталацията,ако не изгаснат е повреден ключа,който е на плафона.Така мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оф <_< аз съм сигорен ,че бутоните работат ,но наистина трябва добре да видя да не би да допира някаде на маса...благодаря....утре ще кажа дали е проблема от това ще прегледам всички бутони на ново и сички плафони,лампи ,копчета и.............. :steinigung: :steinigung: :steinigung: :steinigung: :steinigung: :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прегледах всички бутони на вратите да не би да замасяват някаде всички лампи в купето,но стиганах до извода там под волана кадето са кабеляците има едно светло синио "реле"в него влизат двете кабелчета кафяво с бяло от бутоните на вратите и мисля ,че можеби от него е проблема,отворих го ватре няма видими повреди има намотка сигорно е на електромагнитен принцип защото има нешто подобно като чукче и наковалня които отварят и затварят някаква верига,но незнам дали е от него причината дори когато го свалих лампите продължават и продължават да си светят,откачах закачах кабели и алармата.а по навътре под волана от където идват тези кабелчета и троиния кабел за главния плафон там нямам видимост и немога да бръкна да ги разкрия защото другите снопове с кабели са много дебели и твърди и немогат да се разместват.междо другото да спомена по подробно какво забелязах днес алармата е сверзана с една бяла жица към тези кабели кафяв с бяло и направено е така ,че като отворя врата започват да мигат авариините затваряш врата спират като откачих бялата жичка спряха да мигат ,но каквото правех сичко си остана светнато без да гасне. искам да отбележа,че още преди години когато е слагана алармата всичко си работеше идеално не мисля ,че има проблем от нея.колебае ме това така да го кажем синиото "реле" ако има някои компетентен по този въпрос или някои правет такива процедури да помогнат. :).Прочетох пак какви с мненията на колегите,че плафоните се управляват от релето за централното кадето при мен е зад седалката горе в дясно,защо тогава като го откача нищо не се променя продалжават си да светят непрекъснато.Някои има ли идея как мога да проверя да не би да е замасило някаде кадето неможе да се диви с някакъв уред или по прост метод.Аз просто се изчерпах на идеи.Извинявам се ако досаждам прекалено много.

Редактирано от Danko_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намерих една друга темичка с много подобен проблем....и много ме самнява дали не е същото и при мен :blink: отивам да ровя :hilezh:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=124565

Редактирано от Danko_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...