destino Публикувано 26 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2009 Колеги, я дайте съвет на какво да обърна внимание. Сменям ангренажният ремък, и реших да се възползвам да изчистя фаровете, и да ги херметизирам, тъй като ми влиза вода там.Доколкото разбрах, за да разглобя стъклото на фара трябва да го съгрея във фурната.При колко градуса го правите това? При халогените как се разглобява стъклото? То също ли е залепено?Има ли някъде схема на фаровете и халогена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eatmyshorts Публикувано 26 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2009 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=43959&hl=заповядай колега , дано ти помогне темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
destino Публикувано 26 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2009 Благодаря колега.Започнах с халогените, стъклото слезна, обаче не мога да изкарам рефлектор от вътре.(фаровете са във фурната...)Има 2 дълги клипси вътре и една квадратна, не мога да преценя какво усилие да приложа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 26 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2009 Не търкай рефлектора с мокър парцал или с препарат. Само със сух парцал. Да не останеш изненадан какво ще се покаже отдолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 26 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2009 Благодаря колега.Започнах с халогените, стъклото слезна, обаче не мога да изкарам рефлектор от вътре.(фаровете са във фурната...)Щом си свалил стъклото чисти рефликтора с сух парцал и затваряй.За кво ти е ад го откачаш?Сигурен ли си ,че фаровете са за откачане - после да не плачиш от мноого конденз.Малко конденз се оправя като пуснеш по ено пакетче Silica Gel. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 Отвори капака отзад, и извади лупата и я изчисти, по принцип, тя се зацапва, рефлектора ти е само за дългите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
destino Публикувано 27 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 (Редактирано) Колеги, благодаря за отговорите.Като собственик на А6, мога само да кажа, че по-лесно е да поддържам совалка отколкото А6... Егати сложната машина...Направих с фаровете каквото можех. Халогените за мъгла така и не се реших да ги разглобя до лупата.Чакам първият дъжд, да видя как са ми фаровете.П.С. На късите крушките Н1 ли са? Редактирано 27 Декември 2009 от destino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 27 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 П.С. На късите крушките Н1 ли са?Да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
destino Публикувано 27 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2009 На късите сложих Осрам Найт Брейкър ( по 13 лв. парчето от ОМВ), ефекта е само +10%.Не съм доволен, та сега дилемата е "то бе колхозник, ор нот то бе" със ксенона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denis Публикувано 28 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2009 Няма дилема колега. Ксенона си е направо задължителен ако искаш да виждаш добре с Ц5 ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genitrans Публикувано 29 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2009 (Редактирано) Няма дилема колега. Ксенона си е направо задължителен ако искаш да виждаш добре с Ц5 ...Незнам какво е задължително , но ще кажа , че предната ми С5 беше със 35в ксенон с баласти Бош и фарове Депо и светеше отвратително в сравнение със сегашната с Бошови фарове с 55 вата халогенна крушка.Дали е от фейслифта - незнам.Иначе и аз мисля да си сложа ксенона , но не защото е необходим. Имам 2-3 комплекта , но все не остава време. Редактирано 29 Декември 2009 от genitrans Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kadiev Публикувано 29 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2009 Не търкай рефлектора с мокър парцал или с препарат. Само със сух парцал. Да не останеш изненадан какво ще се покаже отдолу.напротив...рефлектора се мие най-добре със микрофибърна кърпа и веро ...яко пяна и после изплакване със студена вода ....но не се подсушава със кърпа или парцал ...а най-добре със издухване на компресор ..до пълно изсъхване на фара..стават по-нови от новите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denis Публикувано 30 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2009 Незнам какво е задължително , но ще кажа , че предната ми С5 беше със 35в ксенон с баласти Бош и фарове Депо и светеше отвратително в сравнение със сегашната с Бошови фарове с 55 вата халогенна крушка.Дали е от фейслифта - незнам.Защо Депо, оригиналните фарове са Хела? Може там да се крие отговора, а може и да са били потъмнели или захабени отвън.Тея фарове са си направени за ксенон и това е. Може и да светят горе долу прилично когато са чисто нови но при болшинството от Ц5-ците които се търкалят в момента и вече отдавна не са с нови фарове си трябва ксенон ... иначе е зле положението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2009 Крушката на ксенона я слагаш напред, а отпред на ксеноновата крушка имаш жичка и малко или много се губи светлината, също така е и D2S, но там рефлектора, мисля, че е малко по различен и връща светлината от него към лупата, както и имаш една пластинка в крушката. На моя фар рефлектора е матов, незнам дали е така или покритието е паднало отдавна, ако е огледално това покритие, фара ще свети много по-силно. Надявам се, че сте разбрали какво имам на предвид. Вижте примерно алфа ромео 145/146 с лупи, светат да се късат, с ксенон става ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 31 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2009 Ето как изглежда при мен след шлайф на пласмасата и китайски ксенон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2009 Твоя милионник само 159 хиляди ли показва? добре светат ксеноните, ама ми се струва, че бият малко надясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 31 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2009 Така ли трябвало да са заводски - ама верно в дясно ходи.Иначе мойта е била на баба неделничка фен на В6 .Като я копуваше бащата на 40 000 км. при въпроса защо германска кола няма сервизна книжка и на 40 000 и е поокъсана седалката на шофера последва мълчание и сваляне на 1000 лева от цената П.С.На места о ксенона има някви леко по-тъмни петна - вероятно това е от мръсни рефлектори и лупи ,ама кат ме мързи да свалям фара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 31 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2009 На въпроса за черните петна виж пак моето мнение от Yesterday, 19:47.И при мене е абсолютно така, защото сме с ксенон Н1, а не D2S.Намери си ударено ауди с OEM ксенон със здрави лупи и си ги прехвръли при тебе и ще изчезнат петната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiko77 Публикувано 28 Април 2013 Доклад Share Публикувано 28 Април 2013 (Редактирано) Аз си отворих фаровете почистих ги със суха кърпа, затфорих ги и ги полирах отвънка. След това сложих ксенон и се родих :)/>/>/>.Вижте какъв беше резултата Редактирано 28 Април 2013 от Kiko77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 29 Април 2013 Доклад Share Публикувано 29 Април 2013 Кое точно почисти със суха кърпа - лупата, вътрешната част на пластмасата или рефлектора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiko77 Публикувано 29 Април 2013 Доклад Share Публикувано 29 Април 2013 Рефлектора, рефлектора на лупата и самата лупа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване