Jump to content

Профилактика на фаровете и халогените


destino

Recommended Posts

Колеги, я дайте съвет на какво да обърна внимание.

Сменям ангренажният ремък, и реших да се възползвам да изчистя фаровете,

и да ги херметизирам, тъй като ми влиза вода там.

Доколкото разбрах, за да разглобя стъклото на фара трябва да го съгрея във фурната.

При колко градуса го правите това?

При халогените как се разглобява стъклото? То също ли е залепено?

Има ли някъде схема на фаровете и халогена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега.

Започнах с халогените, стъклото слезна, обаче не мога да изкарам рефлектор от вътре.

(фаровете са във фурната...)

Има 2 дълги клипси вътре и една квадратна, не мога да преценя какво усилие да приложа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не търкай рефлектора с мокър парцал или с препарат. Само със сух парцал. Да не останеш изненадан какво ще се покаже отдолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега.

Започнах с халогените, стъклото слезна, обаче не мога да изкарам рефлектор от вътре.

(фаровете са във фурната...)

Щом си свалил стъклото чисти рефликтора с сух парцал и затваряй.За кво ти е ад го откачаш?Сигурен ли си ,че фаровете са за откачане - после да не плачиш от мноого конденз.Малко конденз се оправя като пуснеш по ено пакетче Silica Gel.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвори капака отзад, и извади лупата и я изчисти, по принцип, тя се зацапва, рефлектора ти е само за дългите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря за отговорите.

Като собственик на А6, мога само да кажа, че по-лесно е да поддържам совалка отколкото А6... :rolleyes:

Егати сложната машина...

Направих с фаровете каквото можех. Халогените за мъгла така и не се реших да ги разглобя до лупата.

Чакам първият дъжд, да видя как са ми фаровете.

П.С. На късите крушките Н1 ли са?

Редактирано от destino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На късите сложих Осрам Найт Брейкър ( по 13 лв. парчето от ОМВ), ефекта е само +10%.

Не съм доволен, та сега дилемата е "то бе колхозник, ор нот то бе" със ксенона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма дилема колега. Ксенона си е направо задължителен ако искаш да виждаш добре с Ц5 ...

Незнам какво е задължително , но ще кажа , че предната ми С5 беше със 35в ксенон с баласти Бош и фарове Депо и светеше отвратително в сравнение със сегашната с Бошови фарове с 55 вата халогенна крушка.Дали е от фейслифта - незнам.

Иначе и аз мисля да си сложа ксенона , но не защото е необходим. Имам 2-3 комплекта , но все не остава време.

Редактирано от genitrans
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не търкай рефлектора с мокър парцал или с препарат. Само със сух парцал. Да не останеш изненадан какво ще се покаже отдолу.

напротив...рефлектора се мие най-добре със микрофибърна кърпа и веро ...яко пяна и после изплакване със студена вода ....но не се подсушава със кърпа или парцал ...а най-добре със издухване на компресор ..до пълно изсъхване на фара..стават по-нови от новите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво е задължително , но ще кажа , че предната ми С5 беше със 35в ксенон с баласти Бош и фарове Депо и светеше отвратително в сравнение със сегашната с Бошови фарове с 55 вата халогенна крушка.Дали е от фейслифта - незнам.

Защо Депо, оригиналните фарове са Хела? Може там да се крие отговора, а може и да са били потъмнели или захабени отвън.

Тея фарове са си направени за ксенон и това е. Може и да светят горе долу прилично когато са чисто нови но при болшинството от Ц5-ците които се търкалят в момента и вече отдавна не са с нови фарове си трябва ксенон ... иначе е зле положението

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушката на ксенона я слагаш напред, а отпред на ксеноновата крушка имаш жичка и малко или много се губи светлината, също така е и D2S, но там рефлектора, мисля, че е малко по различен и връща светлината от него към лупата, както и имаш една пластинка в крушката. На моя фар рефлектора е матов, незнам дали е така или покритието е паднало отдавна, ако е огледално това покритие, фара ще свети много по-силно. Надявам се, че сте разбрали какво имам на предвид. Вижте примерно алфа ромео 145/146 с лупи, светат да се късат, с ксенон става ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как изглежда при мен след шлайф на пласмасата и китайски ксенон

f8ec64756c3cdea2.JPG

b5c42c7826b54a09.JPG

6c8518b6972299ed.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоя милионник само 159 хиляди ли показва? :bia:

добре светат ксеноните, ама ми се струва, че бият малко надясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ли трябвало да са заводски - ама верно в дясно ходи.Иначе мойта е била на баба неделничка фен на В6 :D .Като я копуваше бащата на 40 000 км. :musik: при въпроса защо германска кола няма сервизна книжка и на 40 000 и е поокъсана седалката на шофера последва мълчание и сваляне на 1000 лева от цената :musik:

П.С.На места о ксенона има някви леко по-тъмни петна - вероятно това е от мръсни рефлектори и лупи ,ама кат ме мързи да свалям фара :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На въпроса за черните петна виж пак моето мнение от Yesterday, 19:47.

И при мене е абсолютно така, защото сме с ксенон Н1, а не D2S.

Намери си ударено ауди с OEM ксенон със здрави лупи и си ги прехвръли при тебе и ще изчезнат петната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Аз си отворих фаровете почистих ги със суха кърпа, затфорих ги и ги полирах отвънка. След това сложих ксенон и се родих :)/>/>/>.

Вижте какъв беше резултата

6cab774b1c734c63.jpg

a28954cf54921079.jpg

Редактирано от Kiko77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое точно почисти със суха кърпа - лупата, вътрешната част на пластмасата или рефлектора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...