Jump to content

Проблем със загряването на двигателя.


audiman1

Recommended Posts

Проблема е, че не иска да загрее повече от 75-80гр.(според уреда на таблото). Термостата е сменен преди 9 месеца. Като загрее само горния маркуч е горещ, долния не. Така е и лятото. Сменен е и антифриза. Някой има ли обяснение на проблема. Не знам дали е свързано с това, но и парното не грее много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бих ти казал датчика,който дава сигнал за уреда на таблото,но щом нямаш и парно/и при положение,че ти е сменен антифриза/ май наистина си за термостат

вземи си BEHR струва около 20-тина лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма 2 мнения по въпроса,определено е термостат.При мен проблема беше същия,и то на втория месец след смяна на термостата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се казва "и баси и частите менте". Сегашния е на Wahler - уж хубав и от проверен магазин. И наистина май проблемите ми започнаха след смяната му. А може ли от това че не загрява добре да вдига и разхода на гориво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се казва "и баси и частите менте". Сегашния е на Wahler - уж хубав и от проверен магазин. И наистина май проблемите ми започнаха след смяната му. А може ли от това че не загрява добре да вдига и разхода на гориво?

Колега,първо за много години,жив и здрав.Та на въпроса:на мен ми изгоряха две свещи едновременно,а бях карал с тях не пвече от 200км.Така,че не се чуди.А разхода при не добре загрял мотор е завишен,може да е малко,но го има.Моят съвет е да отстраниш проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕСЕ ПРИТЕСНЯВАИ КОЛЕГА КАРАМ СЪЩАТА КОЛА.СЕГА ВРЕМЕТО СИ Е СТУДЕНО И МОИТА ТАКА ГИ ДАРЖИ,НО КАТО СЕ ПО СТОПЛИ КАКТО БЕШЕ ТЕЗИ ДНИ ПАК СИ ВДИГА 85-90с ТАКА,ЧЕ СИ КАРАИ СПОКОИНО.АКО Е ЗАСЕДНАЛ НА ОТВОРЕНО НЯМА НИКОГА ДА ТИ ГИ ВДИГНЕ ТЕЗИ ГРЕДОСИ.АЗ КОГАТО Я КУПИХ БЕШЕ ЗАСЕДНАЛ НА ОТВОРЕНО И ОТ ДУПНИЦА ДО РОМАН УМРЯХ ОТ СТУД И СЛОЖИХ 1 ВЕСНИК И ЕДВАМ ВДИГАШЕ 50-60с.ТАКА 4Е СИ КАРАИ НАПАЛНО СПОКОИНО

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Като загрее само горния маркуч е горещ, долния не. ...

Ето това ме кара да се замисля че проблема не е в термостата. Няма как да се стопли долният мъркуч преди двигателя да достигне 87 грдуса. Ако ти е блокирал термостата в отворено положение и двата мъркуча ще се загряват равномерно. Най-вероятно проблема ти е в таблото(по-често срещаният проблем) или в датчика. Гледам че си ми далеч затова ще ти предложа да свалиш таблото и да го разглобиш, да му презапоиш всички спойки и тогава да видиш дали ще има промяна. Ако има нещо неясно питай и ще ти обесня какво точно да направиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че не иска да загрее повече от 75-80гр.(според уреда на таблото). Термостата е сменен преди 9 месеца. Като загрее само горния маркуч е горещ, долния не. Така е и лятото. Сменен е и антифриза. Някой има ли обяснение на проблема. Не знам дали е свързано с това, но и парното не грее много добре.

Това със загряването на маркучите си показва, че термостата си работи добре.

Най- вероятно има проблем със уреда на таблото или с датчика.

Парното не грее, защото може би е запушено....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите. Тези дни ще сменя термостата с Behr и тогава ще пиша какво е станало. Проблема е че и на дълъг път натоварена след 30-40мин каране само горния маркуч е топъл и по табло ми дава че е под 80 градуса, и парното не духа горещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...