Jump to content

Смяна на диференциал


Plamen_Nedev

Recommended Posts

Колеги от известно време имам проблем със задния диференциал. Много удря отзад почти всеки път като певключа. Та реших да го сменя, но не мога да намеря. Колегата emsi_audi ми предложи някой варианти, но не знам дали ще станат, ето ги и тях: 80 б4 , 90 , 100 C4 и S4. Кажете моля ви дали някой от тези ще стане според вас.

Моята е 100 C3 Quattro '89.

Редактирано от Plamen_Nedev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще сменяш само карантията вътре става единствено трябва да се съобразиш с предавателното число иначе от 100 C4 и S4 стават и без да ги отваряш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при почти всяко превключване на скорости или подаване на газ отзад се чува удър на метал. Аз ходих при един познат дето много им разбира и той ми каза че нещо се било чупило вътре и вече трябва да се сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е каре на кардана или някое от каретата на задните полуоски :bia: . Диференциала обикновено "вие" .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За карета на полуоските не е в това съм сигурен. Виж за каре на кардана не съм проверявал.Ама кат завъртя кардана с ръка има луфт аз за тва си мисля че е заминал дифа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По интересното е от кво може да се прецака дифа???

Нали уж е едно от най-здравите елементи в КУАТРО задвижването.

Интересно би било незнам дали има подобна тема от къкво може дифа да каже мяууу!!!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ходих при един познат дето много им разбира и той ми каза че нещо се било чупило вътре и вече трябва да се сменя.

На този твой познат дето много им разбира, му се е счупило нещо в главата /изв се израза/отварял съм заден диф и ще поясня, че трудно може да се счупи,строшил съм 3 дифа на москвич,всичко започва с едно виене,после щракане и накрая нищо хубаво.Това лопане при теб е от тампона който държи задния диференциал и като сменяш скоростите се получава едно усукване от въртящия момент и се усеща "лоп".Карал съм 3 куатрота и при трите го има това това явление.просто си провери тампона в какво състояние е!

кат завъртя кардана с ръка има луфт аз за тва си мисля че е заминал дифа.

луфт задължително трябва да има,това не е верига на колело

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега integrale45 този тампон при А4 (В5) държи ли го едно желязно рамо с 3-4 болта ...

Питам защото като вкарвам колата в гаража я вкарвам назад и включвам на задна отпускам съединителя и се чува само за части от секундата едно `тък` докато тръгва назад и това когато съм се заслушвал е почти всеки път.

Имаш ли предположение от къкво може да е ... Мерси предварително ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

<BR>Колега <B>integrale45</B> този тампон при А4 (В5) държи ли го едно желязно рамо с 3-4 болта ...<BR>Питам защото като вкарвам колата в гаража я вкарвам назад и включвам на задна отпускам съединителя и се чува само за части от секундата едно `тък` докато тръгва назад и това когато съм се заслушвал е почти всеки път.<BR>Имаш ли предположение от къкво може да е ... Мерси предварително ...<BR>

Ето една подобна тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...p;#entry1080797 според мен е тампон.Не съм гледал тумбака на А4,но предполагам че е подобен като на В4 и виж на това желязно рамо има ли гума и в какво състояние е.Диф не може да се строши, има една муфа, която е в предната част на диференциала,тя е като защита, при супернатоварване тя ще се счупи-това е застраховката на диф. който не вярва да отвори и да види

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички за полезната информация. Смятам да отида да го погледне доктор и ще пиша как е минало + снимки и обяснение на ремонта ако има такъв(но най-вероятно ще има).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този твой познат дето много им разбира, му се е счупило нещо в главата /изв се израза/отварял съм заден диф и ще поясня, че трудно може да се счупи,строшил съм 3 дифа на москвич,всичко започва с едно виене,после щракане и накрая нищо хубаво.Това лопане при теб е от тампона който държи задния диференциал и като сменяш скоростите се получава едно усукване от въртящия момент и се усеща "лоп".Карал съм 3 куатрота и при трите го има това това явление.просто си провери тампона в какво състояние е!

луфт задължително трябва да има,това не е верига на колело

+1 и за тампоните,и за майстра :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички за полезната информация. Смятам да отида да го погледне доктор и ще пиша как е минало + снимки и обяснение на ремонта ако има такъв(но най-вероятно ще има).

умната с доктора,защото в един голям сервиз в моя град като вдигнахме колата на подемник ,един вътре я "караше" и идва един майстор и вика: :multi: а задните гуми защо се въртят :multi: ,мисля че това беше достатъчно за майстора-казах им смъквайте колата и двамата с неволята си я направихме :lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

умната с доктора,защото в един голям сервиз в моя град като вдигнахме колата на подемник ,един вътре я "караше" и идва един майстор и вика: :) а задните гуми защо се въртят :rolleyes: ,мисля че това беше достатъчно за майстора-казах им смъквайте колата и двамата с неволята си я направихме :):hilezh:

теч от диф как се отстранява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

теч от диф как се отстранява

Смяна на симерини, но не съм запознат с процедурата, само знам, че с необходимите инструменти диф се смъква за по малко от половин час,но тежи доста.Отстрани ли тече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах същия проблем с тампоните и също като я оглеждах дигната на крик си помислих че е луфт в диф. добре че не го свалих да го разглабям :respekt::f_ck_you: колата трябва да е свалена докато се тества за този проблем ако са тампони ще видиш диференциала как се завърта леко спрямо купето и джаса в тампоните много изнервящо защото се усеща при всяко пускане на съединителя

Редактирано от nicora
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...