Plamen_Nedev Публикувано 10 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 (Редактирано) Колеги от известно време имам проблем със задния диференциал. Много удря отзад почти всеки път като певключа. Та реших да го сменя, но не мога да намеря. Колегата emsi_audi ми предложи някой варианти, но не знам дали ще станат, ето ги и тях: 80 б4 , 90 , 100 C4 и S4. Кажете моля ви дали някой от тези ще стане според вас.Моята е 100 C3 Quattro '89. Редактирано 10 Януари 2010 от Plamen_Nedev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 10 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 Ако ще сменяш само карантията вътре става единствено трябва да се съобразиш с предавателното число иначе от 100 C4 и S4 стават и без да ги отваряш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 10 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 В къв смисъл удря колега ... че си решил да го смениш целия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen_Nedev Публикувано 10 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 Ами при почти всяко превключване на скорости или подаване на газ отзад се чува удър на метал. Аз ходих при един познат дето много им разбира и той ми каза че нещо се било чупило вътре и вече трябва да се сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 (Редактирано) Да не е каре на кардана или някое от каретата на задните полуоски . Диференциала обикновено "вие" . Редактирано 10 Януари 2010 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen_Nedev Публикувано 10 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 За карета на полуоските не е в това съм сигурен. Виж за каре на кардана не съм проверявал.Ама кат завъртя кардана с ръка има луфт аз за тва си мисля че е заминал дифа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 10 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2010 По интересното е от кво може да се прецака дифа???Нали уж е едно от най-здравите елементи в КУАТРО задвижването.Интересно би било незнам дали има подобна тема от къкво може дифа да каже мяууу!!!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2010 Аз ходих при един познат дето много им разбира и той ми каза че нещо се било чупило вътре и вече трябва да се сменя.На този твой познат дето много им разбира, му се е счупило нещо в главата /изв се израза/отварял съм заден диф и ще поясня, че трудно може да се счупи,строшил съм 3 дифа на москвич,всичко започва с едно виене,после щракане и накрая нищо хубаво.Това лопане при теб е от тампона който държи задния диференциал и като сменяш скоростите се получава едно усукване от въртящия момент и се усеща "лоп".Карал съм 3 куатрота и при трите го има това това явление.просто си провери тампона в какво състояние е!кат завъртя кардана с ръка има луфт аз за тва си мисля че е заминал дифа.луфт задължително трябва да има,това не е верига на колело Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 11 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2010 Колега integrale45 този тампон при А4 (В5) държи ли го едно желязно рамо с 3-4 болта ...Питам защото като вкарвам колата в гаража я вкарвам назад и включвам на задна отпускам съединителя и се чува само за части от секундата едно `тък` докато тръгва назад и това когато съм се заслушвал е почти всеки път.Имаш ли предположение от къкво може да е ... Мерси предварително ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2010 <BR>Колега <B>integrale45</B> този тампон при А4 (В5) държи ли го едно желязно рамо с 3-4 болта ...<BR>Питам защото като вкарвам колата в гаража я вкарвам назад и включвам на задна отпускам съединителя и се чува само за части от секундата едно `тък` докато тръгва назад и това когато съм се заслушвал е почти всеки път.<BR>Имаш ли предположение от къкво може да е ... Мерси предварително ...<BR>Ето една подобна тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...p;#entry1080797 според мен е тампон.Не съм гледал тумбака на А4,но предполагам че е подобен като на В4 и виж на това желязно рамо има ли гума и в какво състояние е.Диф не може да се строши, има една муфа, която е в предната част на диференциала,тя е като защита, при супернатоварване тя ще се счупи-това е застраховката на диф. който не вярва да отвори и да види Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 11 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2010 Мерси за бързия отговор колега и разяснението по въпроса ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plamen_Nedev Публикувано 11 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2010 Мерси на всички за полезната информация. Смятам да отида да го погледне доктор и ще пиша как е минало + снимки и обяснение на ремонта ако има такъв(но най-вероятно ще има). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi200V8 Публикувано 11 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2010 На този твой познат дето много им разбира, му се е счупило нещо в главата /изв се израза/отварял съм заден диф и ще поясня, че трудно може да се счупи,строшил съм 3 дифа на москвич,всичко започва с едно виене,после щракане и накрая нищо хубаво.Това лопане при теб е от тампона който държи задния диференциал и като сменяш скоростите се получава едно усукване от въртящия момент и се усеща "лоп".Карал съм 3 куатрота и при трите го има това това явление.просто си провери тампона в какво състояние е!луфт задължително трябва да има,това не е верига на колело+1 и за тампоните,и за майстра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2010 Мерси на всички за полезната информация. Смятам да отида да го погледне доктор и ще пиша как е минало + снимки и обяснение на ремонта ако има такъв(но най-вероятно ще има).умната с доктора,защото в един голям сервиз в моя град като вдигнахме колата на подемник ,един вътре я "караше" и идва един майстор и вика: а задните гуми защо се въртят ,мисля че това беше достатъчно за майстора-казах им смъквайте колата и двамата с неволята си я направихме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoa6 Публикувано 12 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2010 умната с доктора,защото в един голям сервиз в моя град като вдигнахме колата на подемник ,един вътре я "караше" и идва един майстор и вика: а задните гуми защо се въртят ,мисля че това беше достатъчно за майстора-казах им смъквайте колата и двамата с неволята си я направихме теч от диф как се отстранява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 12 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2010 теч от диф как се отстраняваСмяна на симерини, но не съм запознат с процедурата, само знам, че с необходимите инструменти диф се смъква за по малко от половин час,но тежи доста.Отстрани ли тече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicora Публикувано 12 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2010 (Редактирано) имах същия проблем с тампоните и също като я оглеждах дигната на крик си помислих че е луфт в диф. добре че не го свалих да го разглабям колата трябва да е свалена докато се тества за този проблем ако са тампони ще видиш диференциала как се завърта леко спрямо купето и джаса в тампоните много изнервящо защото се усеща при всяко пускане на съединителя Редактирано 12 Януари 2010 от nicora Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2010 Колега Plamen_Nedev открихте ли проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване