KYPO Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 @KYPO, по-бърза от твоята Ихаааа вЕрно ли ве, аз пък знам две по-бързи от твоята, мойта пишка е по-голяма.Кажи де, дори пак да изръсиш някоя тъпня/ в което съм убеден/ няя ти се смееме, обещавам. Дай малко сухи факти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 Ни казва, вълк в овча кожа.Ма аз доколкото съм чел някъде не бих се пробвал срещу него с голяма кола под едно 200к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 (Редактирано) бача, не си мн прав, ти каяаз имах известно време г4 с 1.9 131к.с фабрика / бил някога /ако трябва да го кажа в стила на ачо ще ти спомена, че дизела "умираше" на малко над 240...дърпал съм калибри ХЕ и кадет ГСИ... Ма по километраж ли? Или с измервателна техника, щот ако по километраж са ви "данните" и аз моом да изпъкнем, ма кат си закачих дрифт бокса и ми падна чурката с 45 градуса. Кадет ГСИ ма къв, щот 8 клапановия, е грозен, скърцащ и гаден ръждилник и нищо повече, камо ли кола дет тряя се дава за сравнение и вървеж. На теб ли ти обяснявам, че 1.9 дизИл, освен ако не си заровиш ръцете навътре и не отръскаш порфейла яко, е баси кръшляка никъв.Ни казва, вълк в овча кожа.Ма аз доколкото съм чел някъде не бих се пробвал срещу него с голяма кола под едно 200к.с. Между, чел и видял наш ли ква е разликата? Като е вървящ да застава на линията и да показва колко точно върви, баси батките с рейцъри с дизелови курници под 200 коня, напраО припадам по гръб и си белим коленете такива кат ги виим. Редактирано 21 Януари 2010 от KYPO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 Ма по километраж ли? Или със измервателна техника, щот ако по километраж са ви "данните" и аз моом да изпъкнем, ма кат си закачих дрифт бокса и ми падна чурката с 45 градуса. Кадет ГСИ ма къв, щот 8 клапановия, е грозен, скърцащ и гаден ръждилник и нищо повече, камо ли кола дет тряя се дава за сравнение и вървеж. На теб ли ти обяснявам, че 1.9 дизИл, освен ако не си заровиш ръцете навътре и не отръскаш порфейла яко, е баси кръшляка никъв.добре, да го кажем иначе15,8 на абажура с пълен танк 55 литра, музика близо 70 - 80 кила и аз дет съм около 110мисля за 1.9 е шесТ а това беше точно преди да се откажа да го "отпочвам" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 добре, да го кажем иначе15,8 на абажура с пълен танк 55 литра, музика близо 70 - 80 кила и аз дет съм около 110мисля за 1.9 е шесТ а това беше точно преди да се откажа да го "отпочвам"Ми да де, точно некво никво. Приятна за каране кола, нищо повече. Между приятна за каране кошница и вървяща кола, пак не сметам, че точно на теб тряя ти разяснявам разликите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 @KYPO, добре че си ти тука да казваш по нещо умно . Покажи ги тези двето бързите, да ги ям с парцалите. Не се мери на пишки, да не сънуваш кошмари дълго време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 @KYPO, добре че си ти тука да казваш по нещо умно . Покажи ги тези двето бързите, да ги ям с парцалите. Не се мери на пишки, да не сънуваш кошмари дълго време Бхахаххахаха, ае първо с мен, пък ако ме ковнеш, ше си доведем бекъп дет да те припадне. Обещавам. Аз кошмари не сънувам ве превъзбуда, дрее ми и да ме ошамариш се тая, ма ти кат гледам как се напъваш, съм сигурен как ше се поакаш маняшки, ако те разстрелям. Ае давай нещо конкретно, ше ме разминаваш ли и ако да, кога и къде или пак ше си ноГо отговорен на ниво форум? И ше ни заливаш с тонове тъпни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 Ми да де, точно некво никво. Приятна за каране кола, нищо повече. Между приятна за каране кошница и вървяща кола, пак не сметам, че точно на теб тряя ти разяснявам разликите.не бе пич, идеята е другане говоря, че е супер вървелкаа просто, че е отлична за каранепри това много повече от цитираното 2.4 / за комфорт принципно не говоря, защото и това е относително / Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 не бе пич, идеята е другане говоря, че е супер вървелкаа просто, че е отлична за каранепри това много повече от цитираното 2.4 / за комфорт принципно не говоря, защото и това е относително /Е в тоя контекст вече си напълно прав. Бе ако че си смотан дизИлист, имаш правилен поглед в/у нещата, се не надява човек. Ае стига, че темата пак отиде на бем ти посока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 Ха-ха щот на мен ми дреме, ма знаеш ли колко ми дреме за теб и за вървежните ти батки. Ти се буташ у шамарите, ние си спорихме с вървежната атмосферка и невървежните печки. Като ти е тъпо лягай си, кво ми висиш като цървул . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 Ха-ха щот на мен ми дреме, ма знаеш ли колко ми дреме за теб и за вървежните ти батки. Ти се буташ у шамарите, ние си спорихме с вървежната атмосферка и невървежните печки. Като ти е тъпо лягай си, кво ми висиш като цървул .Не ве не ми е тъпо, просто с присъствието си стъпяваш атмосферата. И не се бутам, просто искрено ме забавляваш как се превъзбужаш яката, та за тва те отразих, ти пък зе, че пак акна и то от скромната ми атмосферка И ситуацията станА още по-тъпа. Ае аз по тая тема, въпреки огромното си желание да се позабавлявам с яки печки малолитражки , спирам да пиша, щот нема сми да я дооакваме, достатъчно е оакана вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 21 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2010 Ха-ха щот на мен ми дреме, ма знаеш ли колко ми дреме за теб и за вървежните ти батки. Ти се буташ у шамарите, ние си спорихме с вървежната атмосферка и невървежните печки. Като ти е тъпо лягай си, кво ми висиш като цървул .Хахах викаш 240 прайш със ГПС сигурно мерени , 5 човека и 6 чувала с кюмюр Цифрите дето са от сайтове , ша кажеш , от пръстите си ги вадя - ами не това са ОФИЦИАЛНИ ДАННИ и според тях моя двутонен мъртвец , тежи точно 196 кг повече от твойта черупка , ускорението при мен е за 9,1 сек , при тебе за 9,6 сек .( Реално аз никога няма да тръгна да се дърпам на стартове , най-много при 120км/ч на магистралата да ръчна от 2ра на 3та ) Максималната ти скорост е точно 205 км/ч , мойта 225 км/ч ... иначе споко и на мен по километраж ми прехвърля 240 Като не си карал нещо повече от 1,9тди си спести глупостите , поне . ПС: дали не предрекох , че темата ще се напълни със 9 страници глупости за космическата нафта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 Ма тя неговата не върви по официалните данни KYPO, той и Ванката се ебаваше с печките, докато не михах със сто коньовия си мъртвец през него, само го чакам да я пусне на бензин :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 не бе пич, идеята е другане говоря, че е супер вървелкаа просто, че е отлична за каранепри това много повече от цитираното 2.4 / за комфорт принципно не говоря, защото и това е относително /Е добре и ти по некой път почваш да говориш нечовешки глупости. Как сравняваш тоя голф с 2.4 ? Има ли голф с такъв двигател ? Или ги сравнявате като бавните, виж кака върви голфо с 1.6 ама а6-та не върви така с по голем мотор. ЕБахти малоумието. А това дето печката ти е била 15-ка на божурище нали знаеш колко ти верваме. Колкото за всички останали динота дето не извади и т. н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 Е добре и ти по некой път почваш да говориш нечовешки глупости. Как сравняваш тоя голф с 2.4 ? Има ли голф с такъв двигател ? Или ги сравнявате като бавните, виж кака върви голфо с 1.6 ама а6-та не върви така с по голем мотор. ЕБахти малоумието. А това дето печката ти е била 15-ка на божурище нали знаеш колко ти верваме. Колкото за всички останали динота дето не извади и т. н.да ти кажа честно баш па от теб все ми е таямисли си каквото искаш, но определенията си ги запази за теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 да ти кажа честно баш па от теб все ми е таямисли си каквото искаш, но определенията си ги запази за тебПазя си ги, въобще даже не съм написал определения близо до тия които искам. Ама съм културен човек. Сравняват дизелов голф 4 с а6 и ми обясняват колко върви. Ми купувайте си голфове, оставете другите да се преебават с а6-те. Ебахти вие въобще влизали ли сте в голф4, с кадет мое го сравнявате отвътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 Извинявам се, че пускам такива безмислени работи, ама тя темата вече отиде по-дяволите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 Темата отива към логичния си епогей, почват да се пускат клипчета от ю-туб, за онагледяване на нещо си.................. Обичам го тва място ве. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cherepaha Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 Аре спрете се верно де. От А6 4F, та на Голфове печки ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 Пазя си ги, въобще даже не съм написал определения близо до тия които искам. Ама съм културен човек. Сравняват дизелов голф 4 с а6 и ми обясняват колко върви. Ми купувайте си голфове, оставете другите да се преебават с а6-те. Ебахти вие въобще влизали ли сте в голф4, с кадет мое го сравнявате отвътре.чич, аз съм имал и двете коли ве, мойи точно мога да се сетя кое какво еама лошото, че ти си теоретика в случая Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 Темата стана много разводнена. Norton, незнам дали си гледал цените на този модел и с какви екстри има, но кола с навигация и кожен салон под 18 000 евро няма да намериш. Говоря за официален дилър. Таква кола само от там се купува. Отделно ще си с мултитроник и БЕЗ Quattro. 3.2 FSI според всички тука не е сполучлив двигател. Остава 4.2, на който цената скача доста. Като вземах моята от Германия имаше една 4.2 FSI с доста повечко ектстри от моята и цената беше над 25к евро. Не помня точно. Според мен ако имаш познати с 2.7/3.0 ТДИ ги поразпитай или покарай направо. Има хора във форума, които имат такива коли. Има и хора които търгуват коли и може да ги питаш. Тези конкретни дизели не мисля , че ще ти създават проблеми. Мойта днеска на -7 запали от раз, а не бях я палил от неделя.В крайна сметка избора си остава твой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 Темата стана много разводнена. Norton, незнам дали си гледал цените на този модел и с какви екстри има, но кола с навигация и кожен салон под 18 000 евро няма да намериш. Говоря за официален дилър. Таква кола само от там се купува. Отделно ще си с мултитроник и БЕЗ Quattro. 3.2 FSI според всички тука не е сполучлив двигател. Остава 4.2, на който цената скача доста. Като вземах моята от Германия имаше една 4.2 FSI с доста повечко ектстри от моята и цената беше над 25к евро. Не помня точно. Според мен ако имаш познати с 2.7/3.0 ТДИ ги поразпитай или покарай направо. Има хора във форума, които имат такива коли. Има и хора които търгуват коли и може да ги питаш. Тези конкретни дизели не мисля , че ще ти създават проблеми. Мойта днеска на -7 запали от раз, а не бях я палил от неделя.В крайна сметка избора си остава твой.Хаха верно ли накрая пак стигна да си хвалиш твоето. Това да запалиш на -7 голямо геройство ли е ? Моля те сподели според кои всички хора 3.2 не е сполучлив двигател. Нито един човек който пише у форума няма такава кола. За 2.8 или 3.0т да не говорим. Само един има с 4.2 ама неговата е нова.чич, аз съм имал и двете коли ве, мойи точно мога да се сетя кое какво еама лошото, че ти си теоретика в случаяНищо не си разбрал от това което казвам, малкия.Въобще четеш ли постовете преди да пишеш твоите или просто предварително решаваш с какво ще се похвалиш и го пишеш без да гледаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 Нищо не си разбрал от това което казвам, малкия.Въобще четеш ли постовете преди да пишеш твоите или просто предварително решаваш с какво ще се похвалиш и го пишеш без да гледаш?Няколко пъти хора обясняваха ТУК, във форума, точно за въпросния 3.2 и проблемите му с никасиловото покритие, дори и хора, които ряботят в порше казаха, че тези мотори имат дефект.Пък и предполагам, не е като да не са виждали подобни аудита в Порше.Ама ти пак си рупаш твойто !кай ся шпекси кой чете и кой рупа, а?или едно си знайкаш, едно си лайкаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 кай ся шпекси кой чете и кой рупа, а?или едно си знайкаш, едно си лайкаш?Знам много добре темата. Там имаше един човек дето каза, че имали проблем и се почна голямо вайкане. Ама никой реално не е имал двигателя, а още по малко порблем с него. И там не си чел явно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 Няколко пъти хора обясняваха ТУК, във форума, точно за въпросния 3.2 и проблемите му с никасиловото покритие, дори и хора, които ряботят в порше казаха, че тези мотори имат дефект.Пък и предполагам, не е като да не са виждали подобни аудита в Порше.Ама ти пак си рупаш твойто !А да тебе те забравих. Ае ходи пак да прочетеш въпросната тема и ми кажи освен един човек дето е чул кой друг е казал, че те имат проблеми. Еле па хора дето работят в Порше са го казали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване