Jump to content

Ауди А6 C6/4F 2.4i - мнения?


Recommended Posts

Забелязах го това с предимството за по-големите мотори.

Поне за момента в БГ се предлагат само 2.4 на прилична цена, всичко друго е ?!?!? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 110
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Забелязах го това с предимството за по-големите мотори.

Поне за момента в БГ се предлагат само 2.4 на прилична цена, всичко друго е ?!?!? :respekt:

Ами погелдни в Германия и Австрия - щом ще дваш толкова пари за кола , май по-добре да се разходиш и огледаш наистина големи пазари ... Ти си предценяваш . Но един автоматик , тотално ще го убие 2.4 ...

ПС: да вметна понеже колегат "галант" ме нападна за 2.0ТДИ - току ще ми показаха човек , сменил ТРИ , да ТРИ турбини за 50 000 км на чистно нов Пасат 2.0 ТДИ 170 коня ... Не може навсякъде да се оплакват от тоя мотор и ТЮВ и ДЕКРА и собственици , 100 000 км тестове на АБ и МАС , релни притежатели които знаем и някой да излиза с довода - тва са глупости ...

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се сърди, но турбини и мотор са доста различни неща. А за да смени 3 проблема е в нещо , което просто не могат да диагностицират какво го причинява. Иначе тях им е лесно...гаранционно, сваляй и сменяй, но никой не търси причината. И ти обяснявам друго, но ти явно не можеш да разбереш...Просто при такъв тираж, нормално е да се появяват проблеми и на хората да им се струва ,че това е по-често отколкото при другите мотори. А и твоя приятел с чисто нов Пасат май е с комън рейл, но каква е разликата между него и помпа дюза друг път ще коментираме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не скачай в бензинка, ще съжаляваш. Предупредих те. :respekt: Ограничи се на 2,7 или 3,0 дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не скачай в бензинка, ще съжаляваш. Предупредих те. :respekt: Ограничи се на 2,7 или 3,0 дизел.

Айде стига глупости !!!

Не ми се сърди, но турбини и мотор са доста различни неща. А за да смени 3 проблема е в нещо , което просто не могат да диагностицират какво го причинява. Иначе тях им е лесно...гаранционно, сваляй и сменяй, но никой не търси причината. И ти обяснявам друго, но ти явно не можеш да разбереш...Просто при такъв тираж, нормално е да се появяват проблеми и на хората да им се струва ,че това е по-често отколкото при другите мотори. А и твоя приятел с чисто нов Пасат май е с комън рейл, но каква е разликата между него и помпа дюза друг път ще коментираме.

Да прав си за всичко , но освен турбини се оплакват много и от дюзи а те не са евтини . Знам , че тиража на двигателя е огромен , но броя на оплакванята е горе-долу на лош процент с броя на клиентите . Вярно е че аз по принцип си ненавиждам дизела , но броя на оплакванята е предостатъчен за да покаже , че има нещо гнило в тези двигатели , нали .

Автора не каза за по-големите бензинови мотори - в А и ДЕ не са много по-скъпи а и си идват с повечеко сериини екстри , вкл. куатро при някой .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най - обичам хора с крайни разбирания

тоя мразел дизела, оне не харесвал бензина

Ачо, за какво се пънеш толкова

кажи колко от споменатите мотори си карал или имал

особено дизелови, че си толкова компетентен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най - обичам хора с крайни разбирания

тоя мразел дизела, оне не харесвал бензина

Ачо, за какво се пънеш толкова

кажи колко от споменатите мотори си карал или имал

особено дизелови, че си толкова компетентен

Имал съм и още имам 2.4и - карал съм 2.8 и 2.0ТДИ(140 коня) от тези за които говорим ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм и още имам 2.4и - карал съм 2.8 и 2.0ТДИ(140 коня) от тези за които говорим ...

добре колега, така да е

но от всичките споменати дотук само 2.0тди е по - нова разработка

а говорим предимно за по - нов модел автомобил

доста повече "натоварен", а това си има значение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм и имал съм (поддържал съм) са две различни работи.

Защото аз съм имал два 2.0 ТДИ и имам преки наблюдения върху други два реални автомобила с този мотор

и ... как да ти кажа, тия работи дето ги разправяш не са се случвали.

Редактирано от hivanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нортънче искаш ли да те водя да видиш едно 2.7 тди куаттро и автомат много джиджано на много добра цена за мен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Да наясно съм. Но също съм наясно, че много хора си купуват такава кола не за да се дърпат по светофарите а за да се возят в нея. Но какво въобще говоря, по каталог на 2.0т му дават 8.3 сек до 100 км/ч. И това според теб е недостатъчно за бързина ли ? Че 3.0 TDI (225 Hp) е 7.3 до 100 км/ч. Цяла секунда разлика, ебаси драмата. Да не говорим, че винаги може и "чип" да се сложи и ще стане още по динамично. За голи като пушки са по скоро 2.0тди 140. Между 2.0тди, 2,4 и 2.0т най добрия избор е 2.0т. Сега ако говорим за по големи мотори, тоя дето става е 3.0тфси. Ама пак да повторя ако имаше пари за него човека щеше за него да пита, а не за малките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те на 2.0ТДИ му дават 10.3 0-100, което е по-бързо със секунда примерно от А4 110к.с., кола доста карана из форума...

На 2.4 177к.с. му дават 8.9сек...

Ествествено друго е 3.0ТДИ или 3.0ТФСИ, но след като не всеки може да си го позволи не виждам нищо лошо в другите мотори откъм динамика... просто зависи кой кво търси :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те на 2.0ТДИ му дават 10.3 0-100, което е по-бързо със секунда примерно от А4 110к.с., кола доста карана из форума...

На 2.4 177к.с. му дават 8.9сек...

Ествествено друго е 3.0ТДИ или 3.0ТФСИ, но след като не всеки може да си го позволи не виждам нищо лошо в другите мотори откъм динамика... просто зависи кой кво търси :bia:

Още повече както разбрахме от Вертер 3.0тди под 8 сек не може да се свали ама пак е големата бегачка и всички за нея мечтаят.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да наясно съм. Но също съм наясно, че много хора си купуват такава кола не за да се дърпат по светофарите а за да се возят в нея. Но какво въобще говоря, по каталог на 2.0т му дават 8.3 сек до 100 км/ч. И това според теб е недостатъчно за бързина ли ? Че 3.0 TDI (225 Hp) е 7.3 до 100 км/ч. Цяла секунда разлика, ебаси драмата. Да не говорим, че винаги може и "чип" да се сложи и ще стане още по динамично. За голи като пушки са по скоро 2.0тди 140. Между 2.0тди, 2,4 и 2.0т най добрия избор е 2.0т. Сега ако говорим за по големи мотори, тоя дето става е 3.0тфси. Ама пак да повторя ако имаше пари за него човека щеше за него да пита, а не за малките.

Стига го намесвахте това 3.0ТФСИ, нали говорим за С6 преди фейса. Съгласен съм ,че като избор между тези трите е най-добрия вариант , но се вгражда чак след 2007ма, като съответно цената му е колкото на 3.0ТДИ, много рядко се среща, няма куатро , почти всички са с механична скоростна кутия и тук таме някой мултитроник и откъм екстри повечето са зле. Така ,че както казах просто при А6 по-добре да се ориентира към някой от дизелите или по-голям бензинов, за да знае ,че наистина си е купил истински автомобил и удоволствието ще е пълноцено. Проблема е ,че при бензините най-малкия мотор с принудително пълнене е 2.0Т , но пък при него са орязали екстрите, защото за какво човек да си купува 3.2ФСИ или 2.7ТДИ след като този мотор може да е повече и от двете, но маркетинга си е казал думата... Да кажем прежалиш тази секунда по-малко, но се оказва, че трябва да се простиш с куатрото, което пък е емблематично при марката и модела...след това при избора на скоростна кутия, може да се окаже, че и двата варианта са компромис ...защото в единия случай имаме мултитроник, който не се знае колко е надежден и механична кутия, която автоматично прави вторичния пазар на автомобила извънредно труден. Все пак става въпрос и за не малка сума... Получава се една доста голяма съвкупност от фактори, която прави покупката на такъв автомобил неоправдана. Това е моето скромно мнение .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм и имал съм (поддържал съм) са две различни работи.

Защото аз съм имал два 2.0 ТДИ и имам преки наблюдения върху други два реални автомобила с този мотор

и ... как да ти кажа, тия работи дето ги разправяш не са се случвали.

Радвам се , че не са ти се случвали - процента на тези дефекти е около 15% , което е малко и далеч , не означава , че ще ти се пребат дюзите или ще ти гърми турбото , за мен 15% е перкално много за да вземам подобно нещо .

Комбинацията 4 цил дизел и А6Ц6 за мен е абсурдна от всяка една гледна точка ...

но от всичките споменати дотук само 2.0тди е по - нова разработка

а говорим предимно за по - нов модел автомобил

да така е за 2.4 и аз казах 2 пъти , че е стар мотор , както и 2.8 , но 3.0 не , нито 3,2 ... 2.8 си е 210 коня , което е напълно достатъчно ... гледайте и ускорението след 100 км/ч , което е много по-важно ...

За "едната секунда - нищо не е" , но едната секунда до 100 , става 10 секудни до 200 разлика , ест ако говорим за бензинови мотори - за нафтата е ясно , че здава багажа след 140 км/ч :bia:

Дизелите преди фейса , изобщо не са толкова силни , за колкото си мечтаят ТДИ феновете - демек бензина си мачка яко на динамика ... то и актуалните де , ама с по-малко :lol: ...

Като допълнение , ще кажа че чувството да краш V6 няма нищо общо с Р4 - даже и да са сходни като динамика , субективно ти се струва че със шестака си по-бърз и "по-тежък" (тва в нормалните държави важи за V8 i V12 ма тука е БГ) ...

ПС: сега разгледах мобиле.де - наводнено е със 2.4 и , 2.0т доста рядко а 2.8 не видях никъде . 3.2 ФСИ няма под 15 000 евро , но серииното куатро и типтроник (не е сериен , но де факто почтин няма 3,2 ФСИ на ръчка) както многото други шукарии "по дефолт" го правят добра оферта .

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се , че не са ти се случвали - процента на тези дефекти е около 15% , което е малко и далеч , не означава , че ще ти се пребат дюзите или ще ти гърми турбото , за мен 15% е перкално много за да вземам подобно нещо .

Oт къде я взимаш тази актуална и така важна статистика , да прочета и да се образовам и аз...че не обичам да бъда непросветен...Осветли ме , ако обичаш !

А кой бензин мачка преди фейса, че нещо не успявам да се ориентирам...и кое мачка ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0TDI PD 140к.с си е с GT1749VA турбина, същото което се монтира и на ASZ, а то си е доста здраво :) . PD елементите, с подходяща нафта, а не някакво подобие и малко добавки, е последното нещо за което може да се притеснявате, въпреки, че са скъпи. Съединителя, и при тях си е консуматив, барабар с маховика, а A6-цата, каквато е тежка...... Първите ревизии имаха проблеми с блока, казват, че е отстран в по-късните версии, както е със всеки нов модел, напрактика.

Сега видях, че вие си говорите за 170к.с. Там проблеми не ми са известни да има, което незначи, че няма :bia:

Acho, нищо лично ма си много далече от нафтата. Вземи си направи още едно завойче с това 2.0 TDI. Точно на твоята A6-та такъв ляв мигач и пускам, с тоз моя порутения Гоуф, че ще ти се прииска да си изхвърлиш ключовите в канавката и ще си намразиш колата, защото една скапана печка за 10000лв. където пуши върви повече от теб. Тя моята повече от 140 неможе да върви :bia: .

Неможе да мразиш дизела, да не си се качвал на съвременен дизел, а да се изказваш така категорично, като се позоваваш на някви си статистики. Айде да си имаме уважението. И ние караме дизелови коли, що годе нови и ние се интересуваме, за следващите ни.

И Нортънчо се смееше на нафтата, ама питай го да ти разкаже :hilezh:

А на този с трите строшени турбини. Ми кажете им на инженерите от Германия ли от където са да вземат му направят един лог на 11-ти канал, може и да им светне от къде се троши турбото или пък защо. То 2.0TDI не е нещо извънземно, дето само инженерите от НАСА му разбират :bia:

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелите преди фейса , изобщо не са толкова силни , за колкото си мечтаят ТДИ феновете - демек бензина си мачка яко на динамика ... то и актуалните де , ама с по-малко :birthday: ...

човече, ти просто живееш в миналото... в много далечното минало

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак се обърна темата на дизел срещу бензин. :hilezh:

В крайна сметка човека питаше за 2.4, а не колко е скапан 2.0тди или колко са скапани дизелите. В крайна сметка ако може да прежали куатрото( ако вярно не слагат ) е добре да си купи 2.0т. Ако иска да има тая екстра е хубаво да погледне по големите мотори дизел или бензин, каквото му харесва. Има ли някой дето не споделя това обобщено мнение ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше една тема за А6 и 2.0TDI, към 30 страници, там може да се развихрите :hilezh:

А германците са бахти малоумниците, може ли да изтърсят 60К евро за кола, пък 3/4 от тия дето са ги изтърсили да си я купят с 2.7/3.0TDI :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше една тема за А6 и 2.0TDI, към 30 страници, там може да се развихрите :hilezh:

А германците са бахти малоумниците, може ли да изтърсят 60К евро за кола, пък 3/4 от тия дето са ги изтърсили да си я купят с 2.7/3.0TDI :)

Да тая тема беше доста забавна. :)

Тая статистика ти ли я водиш или така си .. чул ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка ако може да прежали куатрото( ако вярно не слагат ) е добре да си купи 2.0т. Ако иска да има тая екстра е хубаво да погледне по големите мотори дизел или бензин, каквото му харесва. Има ли някой дето не споделя това обобщено мнение ?

да, аз ... човека пита за 2.4 щото е най-евтино, къде го засилваш на големите мотори

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, аз ... човека пита за 2.4 щото е най-евтино, къде го засилваш на големите мотори

Аз не го засилвам, другите го засилват щото 2.0т било много нединамично и нямало куатро. Ама само да е мир го написах така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно и 2.0Т му е извън бюджета

Еми значи да го взима, нема да е толкова бавно. Все едно кара малката легенда ама два пъти по бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...