Jump to content

Перката работи постоянно.


strballer

Recommended Posts

Здравейте,

Имам колата от преди 4 месеца, но забелязах проблема като взе да става по-студено. Още като запаля колата, по-голямата перка пред радиатора тръгва. Като беше по-топло загряваше бързо и си държеше 90 градуса. Сега загрява на 90 само ако я оставя на едно място, тоест няма въздушен поток, който да обдухва радиатора, което пък показва, че и термостата не ми е в ред - него ще го сменя тези дни. Някой знае ли защо перката върви постоянно и така ли трябва да е? :wub: Също така и парното духа доста по-слабо, но не знам дали има нещо общо.

Редактирано от strballer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

перката работи постоянно а другата е за климатроника а за парното смени си филтара за купето ако неси го сменял

Редактирано от ANIO_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесно ли се сменя термосата и къде се намира точно? Че всичко е бая нагъчкано покрай двигателя и ми се струва, че може и да не стане толкова лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перката е с виско и не работи постоянно, вижда се че се върти защото се увлича от шайбата. Според мен термостата ти е заминал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. Някой може ли да ми отговори и на въпроса с термостата? Днес звънях в Автохит (дилърът на Порше в Стара Загора) и ми казаха, че термостатът струва 51лв, но нямат в наличност. Имали алтернативен варянт на Wahler. До колкото знам и те се вграждат първоначално, тоест трябва да са добри също?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За твоя двг немога да кажа нищо знам за 1.6 но мястото наистна е много кофти предполагам че и при тебе ще е горе долу същото но проследи маркуча от казанчето мисля че беше и ще се ориентираш горе долу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проследи долния маркуч на радиатора. Той ще те отведе до кожуха на термостата. Сваляш кожуха и оп, термостата е отдолу :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега под "постоянно ми се върти перката" случайно да нямаш предвид, че се завихря като подаваш газ , дори и при студен двигател? Ако е така означава, че виското е постоянно зацепено. Тоест е за смяна. Аз съм по същия начин. Като взех колата си работеше нормално. Завихряше само когато се загрее повече колата и после спира, но от няколко месеца се завихря дори и при студен двигател. Нормално е перката да се върти постоянно, но не трябва да се променят оборотите при подаване на газ и студен двигател. Аз също съм сменил термостат и няма никаква промяна. Решението е ново виско. Някой да ме поправи ако греша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето виско све завърта още с палене на двигателя и мога да го спра с пръст по всяко едно време,но нямам проблеми със температурите и с парното!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде в кожуха на водната помпа трябва да е

Не знам как го видя. Както казах, той си има собствен кожух. На твойта снимка фиг.9. А самия термостат е фиг.7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето виско све завърта още с палене на двигателя и мога да го спра с пръст по всяко едно време,но нямам проблеми със температурите и с парното!

Нормално е да се върти, И да, трябва да може да се спре със пръст. Това означава, че виското работи нормално. Имах предвид, че ако перката се завихря при подаване на газ и двигателя е студен, то тогава виското е заминало. При студен двигател перката трябва да се въри без да променя оборотите си при подаване на газ!!!!!!!! Другия вариант за прецакано виско е въобще да не зацепва, в смисал да се върти нормално без да се завихря когато колата загрее и има нужда от охлаждане. И двата варианта са ги имали мои познати и след смяна на виското всичко се оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и аз имам подобен проблем! С запалването на двигателя перката на радиатора се върти и НЕ МОЖЕ да се спре с пръст! На клечка навих парцал и я натиснах и тя се спря,но доста силно трябваше да я натискам за да спре.Явно е заминало това виско,за което пишете по-горе. Аз мога ли сам да си го сменя? Колко струва то? Аз съм в Ловеч и тук има магазин на АУТО ПЛЮС. Дайте ми съвет ако можете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих си термостат, нов на whahler за 30лв. Проблемът е, че преди това не знаех къде се намира. :blowingup: Разгледах по-обстойно и се оказа, че е в предната част на мотора, тоест трябва да се свали цялата предница за да се смени само термостата. :blowingup: Скоро ще сменям ремъци и ролки и ще сменя и термостата заедно с тях. Благодаря ви за отговорите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз наскоро сменях и термостата и виското, термостата 31лв от тех ко , а виското от ауто+ 104лв за смяната на виското се сваля (издърпва при майстор който занае как) цялата маска, може май и без да се сваля ,но на мен ми превърте оста която е на шестограм и тряваше да свалям доста неща!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих си термостат, нов на whahler за 30лв. Проблемът е, че преди това не знаех къде се намира. :blowingup: Разгледах по-обстойно и се оказа, че е в предната част на мотора, тоест трябва да се свали цялата предница за да се смени само термостата. :bia: Скоро ще сменям ремъци и ролки и ще сменя и термостата заедно с тях. Благодаря ви за отговорите!

Термостат се сменя без да се сваля предната маска. Преди месец го смениха майсторите (на канал).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като гледах къде се намира малко трудно ще да е без да се сваля - става въпрос за 2.6 двигател. :blowingup: Все пак може ида има варянт, но все пак мисля да го сменя заедно с ремъците и ролките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...