strballer Публикувано 10 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2010 (Редактирано) Здравейте,Имам колата от преди 4 месеца, но забелязах проблема като взе да става по-студено. Още като запаля колата, по-голямата перка пред радиатора тръгва. Като беше по-топло загряваше бързо и си държеше 90 градуса. Сега загрява на 90 само ако я оставя на едно място, тоест няма въздушен поток, който да обдухва радиатора, което пък показва, че и термостата не ми е в ред - него ще го сменя тези дни. Някой знае ли защо перката върви постоянно и така ли трябва да е? Също така и парното духа доста по-слабо, но не знам дали има нещо общо. Редактирано 10 Февруари 2010 от strballer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ANIO_84 Публикувано 10 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2010 (Редактирано) перката работи постоянно а другата е за климатроника а за парното смени си филтара за купето ако неси го сменял Редактирано 10 Февруари 2010 от ANIO_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strballer Публикувано 10 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2010 Тоест перката винаги си работи, така ли? Филтъра го смених преди 2 седмици, не е от него със сигурност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strballer Публикувано 10 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2010 Лесно ли се сменя термосата и къде се намира точно? Че всичко е бая нагъчкано покрай двигателя и ми се струва, че може и да не стане толкова лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Перката е с виско и не работи постоянно, вижда се че се върти защото се увлича от шайбата. Според мен термостата ти е заминал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strballer Публикувано 11 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Ясно. Някой може ли да ми отговори и на въпроса с термостата? Днес звънях в Автохит (дилърът на Порше в Стара Загора) и ми казаха, че термостатът струва 51лв, но нямат в наличност. Имали алтернативен варянт на Wahler. До колкото знам и те се вграждат първоначално, тоест трябва да са добри също? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Какъв двигател си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strballer Публикувано 11 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 2.6 V6 1995г. с номер на двигателя ABC142016, шаси WAUZZZ8DZSA109237 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enviro Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 За твоя двг немога да кажа нищо знам за 1.6 но мястото наистна е много кофти предполагам че и при тебе ще е горе долу същото но проследи маркуча от казанчето мисля че беше и ще се ориентираш горе долу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 Проследи долния маркуч на радиатора. Той ще те отведе до кожуха на термостата. Сваляш кожуха и оп, термостата е отдолу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 Някъде в кожуха на водната помпа трябва да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andry_z Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 Колега под "постоянно ми се върти перката" случайно да нямаш предвид, че се завихря като подаваш газ , дори и при студен двигател? Ако е така означава, че виското е постоянно зацепено. Тоест е за смяна. Аз съм по същия начин. Като взех колата си работеше нормално. Завихряше само когато се загрее повече колата и после спира, но от няколко месеца се завихря дори и при студен двигател. Нормално е перката да се върти постоянно, но не трябва да се променят оборотите при подаване на газ и студен двигател. Аз също съм сменил термостат и няма никаква промяна. Решението е ново виско. Някой да ме поправи ако греша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 Моето виско све завърта още с палене на двигателя и мога да го спра с пръст по всяко едно време,но нямам проблеми със температурите и с парното! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 Някъде в кожуха на водната помпа трябва да еНе знам как го видя. Както казах, той си има собствен кожух. На твойта снимка фиг.9. А самия термостат е фиг.7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andry_z Публикувано 14 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2010 Моето виско све завърта още с палене на двигателя и мога да го спра с пръст по всяко едно време,но нямам проблеми със температурите и с парното!Нормално е да се върти, И да, трябва да може да се спре със пръст. Това означава, че виското работи нормално. Имах предвид, че ако перката се завихря при подаване на газ и двигателя е студен, то тогава виското е заминало. При студен двигател перката трябва да се въри без да променя оборотите си при подаване на газ!!!!!!!! Другия вариант за прецакано виско е въобще да не зацепва, в смисал да се върти нормално без да се завихря когато колата загрее и има нужда от охлаждане. И двата варианта са ги имали мои познати и след смяна на виското всичко се оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar_lv Публикувано 15 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2010 Колеги, и аз имам подобен проблем! С запалването на двигателя перката на радиатора се върти и НЕ МОЖЕ да се спре с пръст! На клечка навих парцал и я натиснах и тя се спря,но доста силно трябваше да я натискам за да спре.Явно е заминало това виско,за което пишете по-горе. Аз мога ли сам да си го сменя? Колко струва то? Аз съм в Ловеч и тук има магазин на АУТО ПЛЮС. Дайте ми съвет ако можете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strballer Публикувано 18 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2010 Купих си термостат, нов на whahler за 30лв. Проблемът е, че преди това не знаех къде се намира. Разгледах по-обстойно и се оказа, че е в предната част на мотора, тоест трябва да се свали цялата предница за да се смени само термостата. Скоро ще сменям ремъци и ролки и ще сменя и термостата заедно с тях. Благодаря ви за отговорите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail cvetanov duhlyovski Публикувано 18 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2010 Аз наскоро сменях и термостата и виското, термостата 31лв от тех ко , а виското от ауто+ 104лв за смяната на виското се сваля (издърпва при майстор който занае как) цялата маска, може май и без да се сваля ,но на мен ми превърте оста която е на шестограм и тряваше да свалям доста неща!Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andry_z Публикувано 18 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2010 Купих си термостат, нов на whahler за 30лв. Проблемът е, че преди това не знаех къде се намира. Разгледах по-обстойно и се оказа, че е в предната част на мотора, тоест трябва да се свали цялата предница за да се смени само термостата. Скоро ще сменям ремъци и ролки и ще сменя и термостата заедно с тях. Благодаря ви за отговорите!Термостат се сменя без да се сваля предната маска. Преди месец го смениха майсторите (на канал). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strballer Публикувано 18 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2010 Ами като гледах къде се намира малко трудно ще да е без да се сваля - става въпрос за 2.6 двигател. Все пак може ида има варянт, но все пак мисля да го сменя заедно с ремъците и ролките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts