Jump to content

Recommended Posts

Това наистина е странно изключение наистина не се бях замислял че май Тръца ще се окаже един от малкото 5 клапанови мотори които носят на бой доста. Това че не се чупи заради 5-те клапана е едната страна от друга страна пък си мисля че в базовия си вариант без тунек по него тези 5 клапана нищо не правят. Има много примери за двигатели от други фирми с по-добри параметри при 4 клапанова технология дори ако вземеш G60 ката тя пък е с 2 клапана на цилиндър и е 10 коня отгоре (говоря за базовите варианти) това само като коне го казвам предполагам тръце е по-икономичен и по-приятно вървящия но факта е налице като сухи числа.

:rotcol: Това за Г60-то вярно ли си помисили да го сравняваш с 1.8Т, 1.8Т е от друга галактика спрямо Г60 и грам не може да се сравняват 1.8Т с архаичния Г60 мотор.

Г60 го има само в вариант 160коня, а 1.8Т има 180/225/240коня. Нормално Г60, при което налягането от компресора е към 0.6бара до прекъсвач да е повече коне от 1.8Т 150коня, което след 5000об/мин има 0.3-0.4бара налягане, просто въпрос на настройки!

Г60 е с много по-кекави бутала и още на малко над 1бар с оригиналния комресор (с шайба, вал и чип) могат да се предадът, главата не му е крос флоу и има много по-малка пропускливост, електрониката му работи по-изключително първобитен начин. Сток е бавен щото има прекъсвач на 6200об/мин и за да направи 100трябва да включиш 3ра скрост много рано, реално на заводски Г60 тавана му е към 220-230коня за разликата от 320-330кс при 1.8Т, ако искаш колата да е сигурна и да не му цъфне някое бутало, електрониката му няма да кометирам, няма дебитомер (не че това е показателно за нещо), няма ТПС (има ключе на дросела дето има три положения, пълно отворен дросел, частична газ и празен ход), Дросела му е много интересен от две части, като едната на парт троъл стой отворена за да не влиза цялото налягане от комресора, при пълна газ малката част от дросела се затваря за да влиза цялото налягане от комресора в мотора, а като върнеш газта се отваря и оттам излиза излишното налягане, демек няма блоуофф или рециркулационен клапан.

:D:) абе голямо извращение е тоя мотор.

1.8Т главите с големи портове са много по-пропускливи от тези от 16клапановите, oтделно предполагам много хора са виждали на 16клапановата глава под какъв ъгъл са едната група калапани

headflowgraph2.jpg

Снимката в взета от Вортекса

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4455461

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Само дето няма нищо общо с нормалния Г60 мотор, а си е чист КР мотор с обърнат всмукател с комресор 210коня е и го има само в специално издание Голф Г60 лимитед, което е пройзведено в много малко бройки и струва майка си баща си.

Някой имал ли си е работа с Г60 изобщо, щото ако отговора е да нямаше изобщо да се споменава тоя мотор :)

А и още нещо буталата на 1.8 и 2.0 16кл моторите са много по-здрави и носят повече налягане от тези на Г60, въпреки, че първите два мотора оригинално за атмосферни :rotcol:

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще и 5 мотора да са на кръст, е факт, че преди хиляя години са изкарали 210 коне от 16 клапана и баси охапания обем, така че стига припадАли за пореден път, тръца ква е неземна технология изпреварила времето си с поне 100 години, мноо ме кефи некой кат се превъзбуди Тръца ква иновация е разиИриш ли. :)

Редактирано от KYPO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и 16 клапанни Г-60 дет са малко повече от 160 к.с.

Разгледай галерията във Вортекса и ще го мернеш :)

Да не говориш за KR G60 :rotcol: Тея са леко лимитед едишън :D и са леко 210 коня и единствения голф 2 който заводски километража му е до 280.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то на драга се вижда кое колко върви и държи на бои,има тъкмо 2-1.8т които са 10-секундни.Колкото до г-60 то. маи е само прехвален.

Редактирано от spas-gt30
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извини ме колега ма драга не ми е мерилка за това кое колко носи на бой :D

Въпрос на вкус :respekt:

Прав си и не споря,всичко е въпрос на вкус и избор. :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма ти пиленце разбира се си го мернал под 200-цата нали :respekt:

Всъщност проблема с буталата се решава именно кат монтират бутала от.....................3В :rotcol::D:rotcol:

oldtimer май требе да се видиме на по :bia:

Сигурно :bia::D

Съжалявам, че ги пускам..... ама ето ви най-рядката голф 2ка.... на дали ви вълнува :hilezh: ама....

40U.jpg

41I.jpg

42H.jpg

43U.jpg

44Z.jpg

45O.jpg

Редактирано от oldtimer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо интересничко :respekt: Oettinger правят KR-a от 1.8 - 2.0 16v и атмосверно 175кс и то с механичната инжекция в Германия стават жертви като се продава глава Отингер :rotcol: Този двигател на Голф 2 гази мн. здраво Астра c20xe

46V.jpg

Редактирано от oldtimer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Този двигател на Голф 2 гази мн. здраво Астра c20xe

Съгласен съм...макар,че не е много трудно да нагазиш такава Астра :)

Като цяло агрегатите на фаувета-та от тези години заслужават доста респект!

Често подценявани,но леко(или не толкова леко) пипнати и стават доста лошички на некое леко купенце :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре да довърша припадъка по атмосферните фолцвагени :)

http://the16v.com/junk/DrakeArticle.jpg

http://img212.imageshack.us/i/drake16vezx0.jpg/

http://www.reid.org/~dreid/Drake/more_drake_pics/drake1.jpg

http://www.reid.org/~dreid/Drake/more_drake_pics/drake2.jpg

Тия диванета на времето вземат ABF мотора, обезглавяват го бързо и безразсъдно (щото по него време това е била възможно най-смотаняшката 16v глава :) ) и върху долнището слагат глава тяхна разработка. Резултата го виждате :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм...макар,че не е много трудно да нагазиш такава Астра :D

Като цяло агрегатите на фаувета-та от тези години заслужават доста респект!

Често подценявани,но леко(или не толкова леко) пипнати и стават доста лошички на некое леко купенце :respekt:

:) В тунинг форума c20xe-то го имат за :) ........ чувал съм че главата е по идея на Cossworth и я правят Колбеншмид....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И генерацията на ABF-a e с гастрит 4-1 ако не се лъжа.... съчетано със скорости които края не може да им се види.... Е поради тази причина гоуфаджиите слагат една отпушена генерация, скорости от КR или 9A.... и пробегва малко.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре да довърша припадъка по атмосферните фолцвагени :gut:

http://the16v.com/junk/DrakeArticle.jpg

http://img212.imageshack.us/i/drake16vezx0.jpg/

http://www.reid.org/~dreid/Drake/more_drake_pics/drake1.jpg

http://www.reid.org/~dreid/Drake/more_drake_pics/drake2.jpg

Тия диванета на времето вземат ABF мотора, обезглавяват го бързо и безразсъдно (щото по него време това е била възможно най-смотаняшката 16v глава :bia: ) и върху долнището слагат глава тяхна разработка. Резултата го виждате :rolleyes:

Бах батките, 280 коня от атмосферка 2.0 кубика. :):):D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поправям те веднага !! Главата е разработка на LOTUS :rolleyes:

Ай са да черпиш бира :gut:

Ааа да поразровисе за Опел Лотус Омега :bia:

Ша ти стане интересно :)

На мене не ми говори за 3.6 литра 380 коня Biturbo inline 6 (no better than bmw :) ) Бесната омега на острова беше Vauxhall Carlton

Редактирано от oldtimer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@oldtimer: генерацията на ABF-а е 4-2-1 с едкакво дълги рънове на четворката!Има и "тенекиен" и чугунен вариант ...реално не е никак лоша...

Ползва се четворката и натам отпушваш... :rolleyes:

П.П. Има сила в натурално аспирираните,ама требва да знае човек как! :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам бая за тая кола.... спокс, отдавна чета само ми видиш списанията :rolleyes: цела тема напраих къдет спрех ауто билда oтделно промиващия мозъка интернет....

снимките от темата

Редактирано от oldtimer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Статията е от 1984та тогава не е има 2.0 16кл АБФ мотор :) , а защо резултатите са толкова добри ще добавя цитат от статията линка дето Гарели пусна:

"the 82.5 bore is filled with Drake Pistons, connected via Carillo rods to 90.5мм a Okrasa crankshaft, the comression ratio is 14:1 running methanol" :rolleyes:

Мотора според мен реално е с нисък блок (short block) строукнат 1.8, защото обемът му е 1935мм при 82.5диаметър и 90.5мм ход. ABF двигателя оригинално е с висок (дълъг) блок с 159мм биели и 82.5мм диамтър и 92.8ход, а и до колкото знам се прави от 93та нагоре.

А АБФ съм имал и бях много доволен от него, моя беше края на 96та юбилеен с 16ки ББС, Рекаро и т.н. доста бой видя, имаше 4-1 колектор, генерация, маховик с 3кила надолу, по-къси скорости от Пасат и всяка вечер го счупвах от ръчка така 30хил км и неможах да го счупя, въпреки, че няколко пъти ходи в 8000об/мин след объркана 4та с 2-ра на магистралата от превъзбуда и изпусната трета :gut::bia:

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора според мен реално е строукнат 1.8, защото обемът му е 1935мм при 82.5диаметър и 90.5мм ход. ABF двигателя оригинално е с висок (дълъг) блок с 159мм биели и 82.5мм диамтър и 92.8ход, а и до колкото знам се прави от 93та нагоре.

:rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поправям те веднага !! Главата е разработка на LOTUS :rolleyes:

Ай са да черпиш бира :gut:

Ааа да поразровисе за Опел Лотус Омега :)

Ша ти стане интересно :)

Аве на с20хе главата си му е баш косуъртска ве батка... от тогавшната Сиера Косуърт. Само, че при опел основно Кадетите и най-първите Астри,Калибри и Вектри са с по-истинската глава, правена от Coscast. След 91-а опел леко ги променят и почват да им ги правят Колбеншмит и точно тея глави са по-рехавите

Статията е от 1984та тогава не е има 2.0 16кл АБФ мотор :bia: , а защо резултатите са толкова добри ще добавя цитат от статията линка дето Гарели пусна:

"the 82.5 bore is filled with Drake Pistons, connected via Carillo rods to 90.5мм a Okrasa crankshaft, the comression ratio is 14:1 running methanol" :D

Мотора според мен реално е строукнат 1.8, защото обемът му е 1935мм при 82.5диаметър и 90.5мм ход. ABF двигателя оригинално е с висок (дълъг) блок с 159мм биели и 82.5мм диамтър и 92.8ход, а и до колкото знам се прави от 93та нагоре.

Имаш право да, не бех обърнал внимание колко е възрастна статията ;) значи за база са ползвали само 1.6 и 1.8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-къси скорости от Пасат

няколко пъти ходи в 8000об/мин след объркана 4та с 2-ра

9А Пасат 2.0 16в нема оплаквания от тея скорости..... докато от един приятел пак има юбилейка 16в (с червените надписи голямото 16в отпред, рекаро, скоростен лост тип черно бела гти голф топка, бяло табло) чупи оригиналните си дълги скорости и фрас от КР и една готина генерация су се колектора и това стана зверче....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9А Пасат 2.0 16в нема оплаквания от тея скорости..... докато от един приятел пак има юбилейка 16в (с червените надписи голямото 16в отпред, рекаро, скоростен лост тип черно бела гти голф топка, бяло табло) чупи оригиналните си дълги скорости и фрас от КР и една готина генерация су се колектора и това стана зверче....

Малко офтопик, баце от КР скорости не стават, при КР скоростите са с жило (не с помпа), съединителя е на 210мм, а не на 228м както при АБФ, вариантите са само от Пасат или нещо с 228съединител и помпа и пак скоростната кутия не пасва болт он, тоя път съм го минал със скоростите, реално не печелиш кой знае кво от тях както си мислят повечето (поредния форумен мит),

С колекторите пак има много митове и легенди, реално ако някой иска да засилва атмосферен АБФ мога да му кажа какво да не прави, за да не дава излишни пари ня вятъра.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че е баш от Сиера Козе??? дай инфо??? :puke:

Ами не, че съм сигурен ама YB двигателя първо се слага в Сиерата от 86-та натам, а след това и в Ескорт Косуърт от 92-ра. А с20хе се произвежда от 88-ма, та по пътя на логиката излиза, че е от Сиера заимстван :rolleyes:

The С20ХЕ engine was designed by Dr Fritz Indra, who was head of Advanced Engine Development for Opel in Germany from 1985 to 1989. The engine was originally intended for race application, hence Cosworth's involvement.

Many aftermarket tuners have further developed the C20XE for racing purposes. SBD Motorsport, an aftermarket tuning company based in the UK, developed a C20XE unit with a power output in excess of 290 bhp (220 kW).

Бахти щурите батки, бахти чудото... :puke:

Редактирано от Garelli
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...