Jump to content

Recommended Posts

Най-добрия пример, за който се сещам в момента е М10 мотора на БМВ - 4 цилиндров с един вал и по 2 клапана на цилиндър. Заводско излиза с ковани колянов вал и биели ...

понеже виждам че изтъкваш стоковите ковани карантии най често те биват (колянов вал и биели и по рядко разпределителен вал) не се заблуждавай че са голяма иновация и нещо много върхарско ,80те години още във Вазовски автомобилни заводи вадят атмосферен 1,5 литров със шеметните 86,5 конски сили матор задвижващ някой моксвичи по известни в българия като 12тици ! А най голямата порнография в момента е преминаването към производство на сглобяеми валове ,по лекички щели да бъдат :gmorning:

Трите смукателни клапана са с по-малък диаметър на хидравличния повдигач - това не позволява използването на много "агресивен" разпределителен вал

едвали не са агресивни като гледам 5та снимка ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ми тея от ауто билда някфа кофти информация ни дават :gmorning: ,междо другото давайки за пример порша точно това им е идеята да е по лекичко ,те даваха за пример някакъв камион и там от цели 16,5 мисля килограма вала слизаше на 9

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже виждам че изтъкваш стоковите ковани карантии най често те биват (колянов вал и биели и по рядко разпределителен вал) не се заблуждавай че са голяма иновация и нещо много върхарско ,80те години още във Вазовски автомобилни заводи вадят атмосферен 1,5 литров със шеметните 86,5 конски сили матор задвижващ някой моксвичи по известни в българия като 12тици

старая се по принцип да не живея в заблуди, мерси за съвета :gmorning:

а ти понеже почна да разсъждаваш, продължи още малко и се сети от къде аджеба е взет тоя 1.5 литров двг на мускал 412...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трите смукателни клапана са с по-малък диаметър на хидравличния повдигач - това не позволява използването на много "агресивен" разпределителен вал. В крайна сметка в сравнение с добре изчислена 4-клапанова глава няма по-голяма пропусквателност, но остава по-сложното изпълнение.

Интересно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тихо ве подсказвач, ти на тема бмв винаги си знаеш урока ;)

Двигателя е целия краден, пълно копие на М115 на БМВ, което значи М10 с 1.5 обем... само дето блока са го отляли от алумин, че по-йовтино и карба май беше някъв по-смотаняшки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото най-голяма повърхностна площ на клапаните се получава при 3 клапана на цилиндър. Ако не се лъжа Мерцедес имаха някакви разработки с по 3 клапана на цилиндър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерцедес от 98ма до 2006 г. си произвеждат много стабилно двигател с по 3 клапана - 5.0 V8 24V.... слага се в S500 W220 и тия старите SL и CL не знам как им се водят моделните имена. Ами Форд до скоро всичките разновидности на V8 и V10 моторите им си излизаха с по 2, 3 и 4 клапана на цилиндър... сега малко са постеснили гамата, но да речем актуалния Мустанг V8 за 2010 г. продължава да си е 24V, тоест с по 3 клапана :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тихо ве подсказвач, ти на тема бмв винаги си знаеш урока :respekt:

Двигателя е целия краден, пълно копие на М115 на БМВ, което значи М10 с 1.5 обем... само дето блока са го отляли от алумин, че по-йовтино и карба май беше някъв по-смотаняшки

колегата ме изпреварил след като вече 3 часа чета в акваристичния форум

дам до колкото съм чувал естественно е копиран ,но както ти сам казваш дори тези години е имало ковани карантии

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата KYPO беше споменал някъде ,че има и съставките на ковани и не такива бутала нека той ти подскаже разликите :respekt:

Аз не разбирам уе, правех се на модерен тогава. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...безинтересните 160 кончета ма кат я взех беше само 133.

Уау,да не си открил тайната на засилването на атмосверните колиби и да си заиграл спънато-прехваления НовоГодишен мотор?!? :hilezh:

Аз не разбирам уе, правех се на модерен тогава. :flehan:

Like always :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Like always :flipoff:

Света щеше да е идеален и безинтересен, ако сички бЕха светнати и начетени батки тЕрикатанги кат теб, :flehan: трее има и балъчета кат мен, за контраст. :flehan:

Мисирка тунер, с лампово ЕКУ, сглобявано от северно корейски първокласници, предназначено за радиоуправляеми кубински подводници. :flehan::hilezh::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трите смукателни клапана са с по-малък диаметър на хидравличния повдигач - това не позволява използването на много "агресивен" разпределителен вал

lubomir anastasov: едвали не са агресивни като гледам 5та снимка :flipoff:

Ти гледай колкото искаш петата снимка, аз само съм написал какво казват по-умните глави от мен.

Редактирано от can4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Пак ли се засЕгна нещо?!Сам си се набутваш...

Колкото до ЕСU-то...първо(и както обикновено) нямаш точна идея какво е и второ е поне с десет години по-ново от твойто :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ли се засЕгна нещо?!Сам си се набутваш...

Колкото до ЕСU-то...първо(и както обикновено) нямаш точна идея какво е и второ е поне с десет години по-ново от твойто :hilezh:

Мишка смешна, върни неколко поста на горе и скии, кой на кого се набутва. :rolleyes:

Извиняй батка, те твойте неща винаги са такива, че на никой не са напълно ясни, дори и на самият теб. По-новите спойки с тинол от Илиенци, не го правят непременно по-нов ве. ;) Подводничарю. :hilezh:;)

Я кажи това еку може ли на моята кола да стане и дали ще има "осезателен" ефект УаУ

Не, ефекта е по-скоро, бухахаххах е за кво се правих на моден, кат то същото. ;) Само врачански гурелиФ олигофрен, може да тунеКова атмосферна бърлога софтуерно и да припада и да се възторгва с реплики УоУ. ;);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти пък в една друга тема в друг под форум извадиха от 1.4 16V А2-ка цели 295 Nm с чип само (е после някой може би прочете че нестава за въпрос за великото откритие TDi)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти пък в една друга тема в друг под форум извадиха от 1.4 16V А2-ка цели 295 Nm с чип само (е после някой може би прочете че нестава за въпрос за великото откритие TDi)

Дебрите на тунеКа са необятни баце, сичко е възможно, дори и невъзможното. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото по темата. 4A-GE BlackTop както е известен Тойотовия мотор с 5 клапана май не е особенно сполучлив пука главата май не съм сигурен. нормалното 4A-GE си е легендарен двигател. Така че в ерата на компютърно моделираните горивни камери и все по-честото монтиране на принудително пълнене просто 5-те клапана са салбо звено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така че в ерата на компютърно моделираните горивни камери и все по-честото монтиране на принудително пълнене просто 5-те клапана са салбо звено.

Е да де, ама пък Тръца си е с по 5 клапана, него никой не го споменава, а реално си е почти същата архитектура, но 4 цилиндров, има яката надути 1.8Т и нямат никви ядове. Също 2.8 второто поколение, пак е с по 5 клапана. Така, че мотивите на VAG тоя мотор да не намери приложение некси са ми странни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това наистина е странно изключение наистина не се бях замислял че май Тръца ще се окаже един от малкото 5 клапанови мотори които носят на бой доста. Това че не се чупи заради 5-те клапана е едната страна от друга страна пък си мисля че в базовия си вариант без тунек по него тези 5 клапана нищо не правят. Има много примери за двигатели от други фирми с по-добри параметри при 4 клапанова технология дори ако вземеш G60 ката тя пък е с 2 клапана на цилиндър и е 10 коня отгоре (говоря за базовите варианти) това само като коне го казвам предполагам тръце е по-икономичен и по-приятно вървящия но факта е налице като сухи числа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ве нищо лошо не може да се каже за тръца, мотора си е железен. Просто фактите са, че 5 клапанов мотор носи по-малко на бой от същия, но с 4 клапана. Като сме подхванали тръца, негов аналог от главата надолу е 1.8 16v на фолЦваген - същия диаметър и ход на буталото, абсолютно еднакви биели... абе аналогични мотори. И въпреки това КР-а да речем вади повече коне на същото налягане от тръца... макар, че единия заводско е атмосферен, а другия турбо. Та мисълта ми е, че 20 клапановата глава е по-оптимална като разход на бенц, но не и като таван на налягане и мощност :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи това еку може ли на моята кола да стане...

Кое ECU?!?

...

За пореден път си смешен със безсмислено изсипаните,типично глуповати за теб тъпни... :steinigung:

Идея си нямаш за какво става въпрос...за пореден път...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да де, ама пък Тръца си е с по 5 клапана, него никой не го споменава, а реално си е почти същата архитектура, но 4 цилиндров, има яката надути 1.8Т и нямат никви ядове. Също 2.8 второто поколение, пак е с по 5 клапана. Така, че мотивите на VAG тоя мотор да не намери приложение некси са ми странни.

Въпрос на конфигурация изглежда.... Видели са кво прави Късия в ралито са решили "ае нема нужда"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...