Jump to content

Recommended Posts

Грешката е моя от 9А са скоростите не от КР по инерция тоя КР ми е само в тиквата, иначе Голфовете с широката броня не беха ли с хидравлика на съединителя :rolleyes: сигурно верно некъф голфаджииски мит.... и с размера не съм запознат отблизо....

Редактирано от oldtimer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

...иска да засилва атмосферен АБФ мога да му кажа какво да не прави...

Tе вариантите за засилване на атмосверни мотори са кажи-речи еднакви при повечето от тоя клас/поколение,но я сподели твойто инфо конкретно за ABF,кое да,кое не!? :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един местен слънчасал тип от Тутракан май беше, дето сътвори Трабантка с ABF, валове, дросели от мотор, тромпети и мегасмърт и бая големи шпаги вади за драга за тая година пък да видим :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не се споменава, че е заимстван като идея от някой Форд Косуърт..... че е на косуърт... това е ясно.

Редактирано от oldtimer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми при положение, че единствения Косуърт през 88-ма (когато пускат ХЕ-то) е бил Сиерата, от къде другаде може да е заимстван според тебе :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един местен слънчасал тип от Тутракан май беше, дето сътвори Трабантка с ABF, валове, дросели от мотор, тромпети и мегасмърт и бая големи шпаги вади за драга за тая година пък да видим :rolleyes:

Ами на него миналата година за Сливен нещо му се прецака мотора май го окотиха малко след като го слобиха, мотора му е АБФ, дори с един прятел му търсехме бутала от АБФ по София, че нещо беше закъсал, мотора който беше взел вътре не бил в добро здраве, Сиромаха се пише по-форумите. По спомен взе на Владо от Пловдив с турбо АБФ-фа буталата.

Продадох му преди две години колектор 4-1 ибейски за траба, абе мераклия е стискам му палци тая година, ако има драг, човека прави с не много голям бюджет от нищо нещо сам, поне мерак има дано му се получат нещата.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да пускам линк

Цитат:

"""""""""Трабант 1.8 16v кр-15.48 на 3-ти кръг на Божура.Обещаните сликове не дойдоха а от подготовката на колата направо се срамувам. :oops: Да бия 400км и да се излагам-няма да се повтори! :puke: Сега се целя да докосна 13-ката пак зависи от гумите. :gut:"""""""""""

И още едно

"""""""Сливен 25 май-14.32,повече със сила отколкото със силен старт-трудно се озаптява боксуването на 1-ва :puke:"""""""

Има и един колега където в чужд форум се пише "1bar" :rolleyes: ама негови цитати няма да пускам, че ще вземе да изпаднеме в депресия :puke:

Редактирано от oldtimer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се кефя на абсолютно всеки ентуасиаст, който се е захванал да си засилва мотора.... независимо турбо или атмосферка :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се кефя на абсолютно всеки ентуасиаст, който се е захванал да си засилва мотора.... независимо турбо или атмосферка :rolleyes:

Точно тази фраза трябва да събира хората в този подфорум :puke:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се кефя на абсолютно всеки ентуасиаст, който се е захванал да си засилва мотора.... независимо турбо или атмосферка :steinigung:

Съгласен... :bia: и аз също...

Ама повечето си мечтаят или направо добарват нЕкоя турбо колиба,плескат по-голямо турбо,кулер,дюзи,ремап и айдеее три цифри коне нагоре :respekt:

Виж,ония с атмосверните са малко по-друга бира,щото събират като пчелички по малко от тук-там и получават крайния резултат,който не е чак толко впечатляващ,но за сметка на това е по-сладко след това постигнатото... :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Прощавай за любопиството, но какво е техническото обяснение за това?

Някъде съм чел, че 5 клапанната глава (за 1.8Т става дума) има по-малко "dead zones" и прави по-малко детонации.

Отделно 1.8 с 5 клапана има по-голям "flow capacity" в сравнение с 4 клапана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...