nikolai bokov Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 незнам как да го оправя ,трябва ли да се източи антифриза от системата или само се отвива масления филтър и се разглобява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 незнам как да го оправя ,трябва ли да се източи антифриза от системата или само се отвива масления филтър и се разглобяваНе.Нищо не точиш.Малко масло се разлива при развиването на филтъра, препоръчвам ти да го комбинираш със смяната на маслото, с ключ 24 глух или лула, развиваш гайката под филтъра, смъкваш охладителя надолу, слагаш новия пръстен на мястото на стария, нанизваш охладителя, стягаш гайката обратно и завиваш новия филтър. За 5 минути работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 Смени си и датчика за маслото /тоя които е близо до охладителя/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 Смени си и датчика за маслото /тоя които е близо до охладителя/.Они са два маме, в зависимост от модела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolai bokov Публикувано 26 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 мерси колеги , датчика е сменен прастена става ли от масления филтър щото в сервиза дето сменям маслото казаха че е същия дето се слага в маслоохладителя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 мерси колеги , датчика е сменен прастена става ли от масления филтър щото в сервиза дето сменям маслото казаха че е същия дето се слага в маслоохладителяНе. Става само ако ти се скъса на път и то от зор. Иначе категорично не. Нямат общо, освен диаметъра. Ммного по-дебело е и като го притегнеш пак остава луфт и се отвива. Пробвано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
рудолф Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 в ауто+ ги има тия 0-пръстени,предполагам и на други места също,лев-два да беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 7 лв са, скоро сменях, както и един колега от форума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viper82 Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 7 лв са, скоро сменях, както и един колега от форумаБаси цената Аз моя миналата година го взех за 0.70лв от Хубата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 Баси цената Аз моя миналата година го взех за 0.70лв от ХубатаНаистина е 7лв.На него има "ушички",сигурно да ме се размества като се монтира оил кулера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ksandar Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 Пръстена го взех днес за 6.40 лв. и утре, ще го сменям заедно с маслото и филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viper82 Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 Наистина е 7лв.На него има "ушички",сигурно да ме се размества като се монтира оил кулера.Та моя като няма уши да не е протекъл.Баси му и безочливите продавачи. Иначе по темата на колегата ако му трябва размера той е:59X5 Използва се при двигатели с кодове ABK,6A,ABB,ADA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 Та моя като няма уши да не е протекъл.Баси му и безочливите продавачи. Иначе по темата на колегата ако му трябва размера той е:59X5 Използва се при двигатели с кодове ABK,6A,ABB,ADAИ моя стария пръстен нямаше уши и не течеше.Кулера го свалях по други причини и за това смених и пръстена,защото стария се беше опекъл.Продавачите са търгаши,вярно е,но колата си заслужава.Харесвам си я и то много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване