homs12 Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 Здрасти на всички. Проблема мие следния,както си карам без значение на гас или на бензин колата започва да глъхне и да неможе да се изфорсира и гасне.След това като запали почва да тресе все едно няма центровка и несе форсира.така доста време и след това си пали иси тръгва без проблем.Прави ми впечатление че магариите започват н а топъл двигател след 50/60 градуса.Моля за съвети. П.п На диагностика не показва нищо защото неще даго направи този номер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 Провери с мултицет стойностите които дава синият датчик на тройника на главата. Виж някъде из форума имаше какви точно стойности трябва да дава при различните температури. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 дебитомера гледал ли си го? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
homs12 Публикувано 26 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 дебитомера гледал ли си го?Не съм кажи какво да гледам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 Не съм кажи какво да гледам отвори го и погледни в какво състояние са пистите в началото? Ако са изтрити това ти е проблема...поне при мен е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_1 Публикувано 26 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 Колега смени си датчика на холк и ще си в играта пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
homs12 Публикувано 26 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2010 мерси колеги за бързата реакция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vgb Публикувано 1 Март 2010 Доклад Share Публикувано 1 Март 2010 (Редактирано) Здравей колега.Каква е газовата? Редактирано 1 Март 2010 от vgb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
homs12 Публикувано 2 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2010 Здравей колега.Каква е газовата?Обикновенна но проблема е и на бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
homs12 Публикувано 6 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2010 Здравеите отново.Днес бях на диагностика и филма вече е по ,,Стиван кинг,, .Накараме да сменя температурен датчик 20лв.,след това бобината 80лв., защото късала импулсите и затова играели оборотите и неможе дасе форсира и гасне. Проблема си остана и на всичко от горе ми шонтира стъпковия мотор, като бъзикаше дебитомера и винчето на дросела да докара обороти и приличен разход.Извода за това че, проблема е от стъпковото моторче го измисли когато колата беше на контакт а то се включваше и изклю чваше постоянно.Тои го изключи щото като правело така защото нещо му подава сигнал и тои неможа да каже кое се получава проблема.Да ама не, половин час след като си тръгнах и кочината пак започна гасне несе форсира и пали трудно.В краина сметка се разделих с още 35лв за работа и нищо.Моля за помощ,какво и има на моита бабичка.Б4 АБК ПОМОЩ МОЛЯ!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Март 2010 Доклад Share Публикувано 6 Март 2010 (Редактирано) Потенциометъра провери ли както ти писа колегата по-горе? Той е пряко свързан с ниските обороти и "вървежа" на колата, дори и на газ. Ако ти записва грешка в ЕКУ-то заради него ще ти гасне и на газ и на бензин. Закачи ли я на VAG-COM да видиш какви грешки има записания в ЕКУ-то преди да сменяш разни работи като бобина и т.н. ? Огледай много добре гофрирания маркуч на инжекциона да не е сцепен/скъсан/хлабав и да не смуче въздух от някъде. И най-дребния пропуск на въздух води до лоши ниски обороти. Редактирано 6 Март 2010 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 6 Март 2010 Доклад Share Публикувано 6 Март 2010 (Редактирано) Колега,не е лошо да се върнеш при твоя,така наречен,"майстор" и абсолютно закономерно да му счупиш главата.Тя и без това не му е нужна особено,защото в нея няма нищо,за което да се съжалява.Та то така ,като него и аз мога да ти ремонтирам колата-купи си дебитомер за 520 лева,TPS за 170 лева,стъпково моторче за 230 лева,ламбда сонда за 180 лева и нова бензинова помпа за 230 лева и ела да видиш как ще ти оправя проблема за половин час. Изобщо не е трябвало да му даваш да ти върти винта на дебитомера/той е капсулован заводски,за да не се пипа/,а и винта на дросела не е сложен там,за да се върти ей така от разни некадърници /това не е карбуратор,все пак/.А това с шунтирането на стъпковия мотор изобщо не искам да го коментирам,абе с две думи-луда работа.Той сега така ти е разцентровал заводските регулировки на инжекциона,че ще отнеме страшно много нерви на човек да му оправи простотиите.Моя съвет е да се свържеш с колегата RadiB4,да го помолиш да ти отдели малко от времето си и да ти оправи колата! Редактирано 6 Март 2010 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
homs12 Публикувано 6 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2010 Още в понеделник отивам и ще му шчупа ръцете та дане може да пипа повече щему разплача маиката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 6 Март 2010 Доклад Share Публикувано 6 Март 2010 Потенциометъра провери ли...кой потенциометър!?на дроселовата клапа или!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Март 2010 Доклад Share Публикувано 6 Март 2010 (Редактирано) Потенциометъра на дебитомера - той се износва най-много в областта на ниските обороти и прави проблеми. Предполагам, че TPS-a (потенциометъра на дроселовите клапи) е ОК. Най-много да се наложи да се регулира, щом като "майстора" е въртял реглажния винт на дроселовите клапи Редактирано 6 Март 2010 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
homs12 Публикувано 6 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2010 Потенциометъра на дебитомера - той се износва най-много в областта на ниските обороти и прави проблеми. Предполагам, че TPS-a (потенциометъра на дроселовите клапи) е ОК. Най-много да се наложи да се регулира, щом като "майстора" е въртял реглажния винт на дроселовите клапи На деботомера въртя едно като зъбно колело черно и се застопорява с една прожинка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 6 Март 2010 Доклад Share Публикувано 6 Март 2010 На деботомера въртя едно като зъбно колело черно и се застопорява с една прожинкаАхa,значи все пак не го е разцентровал напълно-това е поправимо.Защото гадовете много обичат да въртят и един друг капсулован винт на дебитомера и му разказват играта на тотал.Та тоя твоя човек,обясни ли ти за къв чеп ти е натягал пружината на дебитомера и изобщо закачи ли ти колата на VAGCOM при тази процедура,за да ти го адаптира после.Освен това спомена ли ти нещо за износени писти на дебитомера и пробва ли се да ти мръдне малко позицията на платката спрямо писеца?Освен това провери ли как се движи клапата на дебитомера и дали не задира в леглото си?Това са все неща,които човек,който знае какво прави,щеше да ги свърши.Затова отивай при RadiB4 или ако той е зает при момчетата под моста "Чавдар". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
homs12 Публикувано 6 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2010 Ахa,значи все пак не го е разцентровал напълно-това е поправимо.Защото гадовете много обичат да въртят и един друг капсулован винт на дебитомера и му разказват играта на тотал.Та тоя твоя човек,обясни ли ти за къв чеп ти е натягал пружината на дебитомера и изобщо закачи ли ти колата на VAGCOM при тази процедура,за да ти го адаптира после.Освен това спомена ли ти нещо за износени писти на дебитомера и пробва ли се да ти мръдне малко позицията на платката спрямо писеца?Освен това провери ли как се движи клапата на дебитомера и дали не задира в леглото си?Това са все неща,които човек,който знае какво прави,щеше да ги свърши.Затова отивай при RadiB4 или ако той е зает при момчетата под моста "Чавдар".Мертси колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 7 Март 2010 Доклад Share Публикувано 7 Март 2010 Всичките тея проблеми най-вероятно са заради повреден TPS. И как може такива некадърници да се мислят за майстори, и защо има хора дето отиват при тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts