Jump to content

аудиб4 проблем с обороти АБК


homs12

Recommended Posts

Здрасти на всички. Проблема мие следния,както си карам без значение на гас или на бензин колата започва да глъхне и да неможе да се изфорсира и гасне.След това като запали почва да тресе все едно няма центровка и несе форсира.така доста време и след това си пали иси тръгва без проблем.Прави ми впечатление че магариите започват н

а топъл двигател след 50/60 градуса.Моля за съвети. :hilezh::flipoff:

П.п На диагностика не показва нищо защото неще даго направи този номер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери с мултицет стойностите които дава синият датчик на тройника на главата. Виж някъде из форума имаше какви точно стойности трябва да дава при различните температури.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм кажи какво да гледам :flipoff:

отвори го и погледни в какво състояние са пистите в началото? Ако са изтрити това ти е проблема...поне при мен е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите отново.Днес бях на диагностика и филма вече е по ,,Стиван кинг,, .Накараме да сменя температурен датчик 20лв.,след това бобината 80лв., защото късала импулсите и затова играели оборотите и неможе дасе форсира и гасне. ;) Проблема си остана и на всичко от горе ми шонтира стъпковия мотор, като бъзикаше дебитомера и винчето на дросела да докара обороти и приличен разход.Извода за това че, проблема е от стъпковото моторче го измисли когато колата беше на контакт а то се включваше и изклю чваше постоянно.Тои го изключи щото като правело така защото нещо му подава сигнал и тои неможа да каже кое се получава проблема.Да ама не, половин час след като си тръгнах и кочината пак започна гасне несе форсира и пали трудно.В краина сметка

се разделих с още 35лв за работа и нищо.Моля за помощ,какво и има на моита бабичка.Б4 АБК ;)

ПОМОЩ МОЛЯ!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потенциометъра провери ли както ти писа колегата по-горе? Той е пряко свързан с ниските обороти и "вървежа" на колата, дори и на газ. Ако ти записва грешка в ЕКУ-то заради него ще ти гасне и на газ и на бензин. Закачи ли я на VAG-COM да видиш какви грешки има записания в ЕКУ-то преди да сменяш разни работи като бобина и т.н. ? Огледай много добре гофрирания маркуч на инжекциона да не е сцепен/скъсан/хлабав и да не смуче въздух от някъде. И най-дребния пропуск на въздух води до лоши ниски обороти.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не е лошо да се върнеш при твоя,така наречен,"майстор" и абсолютно закономерно да му счупиш главата.Тя и без това не му е нужна особено,защото в нея няма нищо,за което да се съжалява.Та то така ,като него и аз мога да ти ремонтирам колата-купи си дебитомер за 520 лева,TPS за 170 лева,стъпково моторче за 230 лева,ламбда сонда за 180 лева и нова бензинова помпа за 230 лева и ела да видиш как ще ти оправя проблема за половин час.

Изобщо не е трябвало да му даваш да ти върти винта на дебитомера/той е капсулован заводски,за да не се пипа/,а и винта на дросела не е сложен там,за да се върти ей така от разни некадърници /това не е карбуратор,все пак/.А това с шунтирането на стъпковия мотор изобщо не искам да го коментирам,абе с две думи-луда работа.Той сега така ти е разцентровал заводските регулировки на инжекциона,че ще отнеме страшно много нерви на човек да му оправи простотиите.Моя съвет е да се свържеш с колегата RadiB4,да го помолиш да ти отдели малко от времето си и да ти оправи колата! :2gunsfiring_v1:

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потенциометъра на дебитомера - той се износва най-много в областта на ниските обороти и прави проблеми. Предполагам, че TPS-a (потенциометъра на дроселовите клапи) е ОК. Най-много да се наложи да се регулира, щом като "майстора" е въртял реглажния винт на дроселовите клапи :2gunsfiring_v1:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потенциометъра на дебитомера - той се износва най-много в областта на ниските обороти и прави проблеми. Предполагам, че TPS-a (потенциометъра на дроселовите клапи) е ОК. Най-много да се наложи да се регулира, щом като "майстора" е въртял реглажния винт на дроселовите клапи :2gunsfiring_v1:

На деботомера въртя едно като зъбно колело черно и се застопорява с една прожинка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На деботомера въртя едно като зъбно колело черно и се застопорява с една прожинка

Ахa,значи все пак не го е разцентровал напълно-това е поправимо.Защото гадовете много обичат да въртят и един друг капсулован винт на дебитомера и му разказват играта на тотал.Та тоя твоя човек,обясни ли ти за къв чеп ти е натягал пружината на дебитомера и изобщо закачи ли ти колата на VAGCOM при тази процедура,за да ти го адаптира после.Освен това спомена ли ти нещо за износени писти на дебитомера и пробва ли се да ти мръдне малко позицията на платката спрямо писеца?Освен това провери ли как се движи клапата на дебитомера и дали не задира в леглото си?Това са все неща,които човек,който знае какво прави,щеше да ги свърши.Затова отивай при RadiB4 или ако той е зает при момчетата под моста "Чавдар".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахa,значи все пак не го е разцентровал напълно-това е поправимо.Защото гадовете много обичат да въртят и един друг капсулован винт на дебитомера и му разказват играта на тотал.Та тоя твоя човек,обясни ли ти за къв чеп ти е натягал пружината на дебитомера и изобщо закачи ли ти колата на VAGCOM при тази процедура,за да ти го адаптира после.Освен това спомена ли ти нещо за износени писти на дебитомера и пробва ли се да ти мръдне малко позицията на платката спрямо писеца?Освен това провери ли как се движи клапата на дебитомера и дали не задира в леглото си?Това са все неща,които човек,който знае какво прави,щеше да ги свърши.Затова отивай при RadiB4 или ако той е зает при момчетата под моста "Чавдар".

Мертси колега :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичките тея проблеми най-вероятно са заради повреден TPS. И как може такива некадърници да се мислят за майстори, и защо има хора дето отиват при тях? :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...