Jump to content

Без много газ не върви


franseto

Recommended Posts

Уважаеми колеги, пиша ви отново с молба за мнение или съвет. Заглавието изглежда по-скоро глупаво отколкото изчерпатено, но става дума за поредния проблем. Аудито ( ауди 80, Б3, 1,8 бензин/газ) буквално не иска да върви. Сутринта запали без проблем, тръгна, но за да върви трябва да давам „газ до ламарината” и максимално вдигна 80км/ч, отпусна ли газта направо спира. И на газ, и на бензин поведението е едно и също. Вдигнах капака, но се оказа, че всичко е нормално-има си всички течности, ремъците изглеждат напълно нормално.

Имате ли представа какво може да е станало?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздушният филтър е на 3500км, а производителя го дава за 12 000.

Естествено, че ръчната е спусната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай гумения тампон, който е м/у крабуратора и всмукателните колектори. Обикновено се цепи и почва да смуче въздух от там :flehan: . Виж като запалиш двигателя и местиш във всички посоки кутията на въздушния филтър дали се променят оборотите. Ако се променят почти сигурно е,че е повреден гумения тампон. Предполагам че дивгателя иначе си работи равномерно - т.е. нямаш изгоряла свещ примерно.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, работи равномерно и без нови и странни звуци. Лошото е, че нямам оборотомер, но утре ще се пробвам внимателно да огледам гумения тампон за пробойни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като я пуснеш на свободна, има ли инерция ? Възможно е от блокирали или задържащи апарати да се получава така . Ако ли не търсиш проблема по горивната система и мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай гумения тампон, който е м/у крабуратора и всмукателните колектори. Обикновено се цепи и почва да смуче въздух от там :flehan: . Виж като запалиш двигателя и местиш във всички посоки кутията на въздушния филтър дали се променят оборотите. Ако се променят почти сигурно е,че е повреден гумения тампон. Предполагам че дивгателя иначе си работи равномерно - т.е. нямаш изгоряла свещ примерно.

Доколкото успях да огледам-няма никакво спукване или цепнатина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като местиш на ръка филтъра във всички посоки променят ли се оборотите? Самия тампон за да го огледаш добре трябва да му свалиш тялото на карбуратора, което си е доста работа само за една проверка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като я пуснеш на свободна, има ли инерция ? Възможно е от блокирали или задържащи апарати да се получава така . Ако ли не търсиш проблема по горивната система и мотора.

Действително, почти няма инерция, дори по наклон. И аз си мислех, че може да е от задържащи апарати, но днес я вдигнах на крик и всички колела се въртяха на ръка, а ако задържат мисля, че това не е възможно, или греша?

А като местиш на ръка филтъра във всички посоки променят ли се оборотите? Самия тампон за да го огледаш добре трябва да му свалиш тялото на карбуратора, което си е доста работа само за една проверка.

Оборотите не се менят като движа филтъра. Иначе тялото на карбуратора не съм го свалял, но ще го сваля, за да огледам тампона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега огледай вакумите и по точно вакумния клапан /разпределител/ със жълтата капачка от него излизат две разклонения при мен просто едното се беше счупило и колата палеше на място работеше но нямаше вървеж

post-36973-1267366030.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не работи дросела на втората камера колата пак ще върви но няма да я има от 4500 оборота на горе това от личен опит така си карах 2 год.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега огледай вакумите и по точно вакумния клапан /разпределител/ със жълтата капачка от него излизат две разклонения при мен просто едното се беше счупило и колата палеше на място работеше но нямаше вървеж

Разклоненията и клапана са здрави и изглеждат в добро състояние.

:flipoff:

Колеги, причината не може ли да е в съединителя? При тръгване нямам проблем, но по него нищо не е сменяно и си мисля, че не зацепва напълно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от съединителя, но двигателя ще е на много високи обороти, а скоростта ниска - т.е. ще приплъзва. Най-лесно се вижда като караш с 60км/ч примерно и подадеш рязко газ. Ако почнат да се вдигат оборотите, а скоростта не значи действително проблема ти е в съединителя. При около 90км/ч на 5-та скорост, оборотомера трябва да е на около 3000 оборота. Все пак си огледай и жилото на газта - да не се е разхлабила бронята и да не можеш да подаваш достатъчно газ. Виж като някой натисне педала на газта докрай дали се отварят докрай дроселовите клапи.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, уважаеми колеги!

Мисля, че си реших проблема, а причината се оказа комплексна.

tachman беше прав-ангреажният ремък беше прескочил зъб, което предполагам се е получило от некадърно поставяне, понеже го смених преди нова година.

ifidik също се оказа прав-катализаторът беше запушен (а аз бях останал с впечатлението, въобще нямам катализатор, но хубаво, че майсторът се усети да провери). Той го изчисти, от което Аудито стана по-шумно, но и без това сега е модерно да звучи по-спортно.

Последното нещо, което смених беше маслото, понеже вглеждайки се в стикера на капака видях, че си е изминало пътя.

Скоро ще гледам да я тествам и на дълъг път.

Благодаря ви за безценната помощ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...