Jump to content

помощ и съвети при покупка на а4 2.5тди 179кс


Recommended Posts

Колеги помагайте,смятам да купувам а4 с този мотор куатро,наплашиха ме че е много скъпо за поддръжка,ако може да споделите колко струват смяната на ремъци, ролки и другите консумативи ще съм много благодарен,знам че по принцип е един от най сполучливите и здрави модели. Става въпрос за 2004г кола,така че се предполага да не е много карана,и тези консумативи ремъци и ролки на колко хиляди се сменят,един вика на 60,друг на 120,незнам на кого да вярвам вече.Благодаря предварително за отговорите.

Аве братчед, ако правиш по не повече от 10 - 15 000км на година си вземи бензинова четворка:flipoff: Хем ще ти са по ефтини ремонтите като толкова те е страх да не струват много пари :hilezh:

Иначе на всички аудита след 2003-та ако не се лъжа, ремъците се сменят на 120к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми събира малко повече масло...литър да сме по-конкретни, но пък може да се кара с по-евтино такова и да не се окаже, че между въпросните ремъци ще излезе по-евтино да караш 2.5....

И двойно по-скъпо да струва облусжването Sir T беше пределно ясен какво е то на фона на останалите разходи за 120 000км, но поддръжката му на тези километри не е двойна, всички части, които трябва да сменя на 1.9TDI ми излизат над 1000лв от Порше, само частите...

Просто, неоправдано е заради едни 600-700лв на 120К км да се избягва 2.5. Не изпадай в крайности ако му трябва това, това, ако му трябва това онова. Ако за теб и мен 1.9 е оптималното, за друг може да не е. Автоматикът също се нуждае от смяна на масло, но пък това се отнася и за съединителя.

Към Petrovi4_bg, търси си хубава кола, каквото и да вземеш ако е смазано от каране разходите ще са сериозни, това са сложни коли и двигатели със скъпи части, но разходите за смяна на ремъци изобщо не бива да те притесняват. Купуваш колата, сменяш и най-вероятно през живота на колата в твои ръце забравяш за това нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, гледам пак старите дебати на нов глас.Итересни са ми обаче мненията на ХОРА КОЙТО НИКОГА НЕ СА ИМАЛИ И КАРАЛИ 2.5ТDI как компетентно се изказвт.Защо обаче никой не споменава добрите балансирани характеристики на този мотор като мощност,въртящ момент и разход ако някой незнае този мотор в различните му разновидности се парви от 98г. и ако не толкова харесван едвали щеше да се парви толкова време.Ама какво да парвим като българина иска да кара хубава кола с фул екстри с голяма мощт и малък разхот на гориво и да не дава пари за подръжка.Аз съм на мнение ако си парвиш дребни сметки за подръжка или просто нямаш възможност си взимаш Опел Астра 1.7Д(ИЛИ ПОДОБНА) гори малко частите са евтини и си свиркаш.Карам почти две години най-лошия вариянтна на 2.5ТDI ( до сега 30 000км.)и мога да кажа ,че е много приятен за каране и до този момент съм доволен.Мисля ,че по-скоро въпроса с купуването на стара кола е както с жената на късмет.

Редактирано от dedo kolio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та кое му е същественото в подръжката да ми кажеш ? Понеже аз съм имал такъв 2.5 и съм подържал и 1.9 и голяма разлика не видях. Разлика има в инвестицията, а не в подръжката , но това няма как да го знаеш. Дори и като инвестиция обаче определението "двойно по-скъпа" пак не се вписва в картинката, защото няма такъв филм. Ремъци ролки и т.н. не са двойно повече при 2.5 , нито цените са им по-високи . По-добре ти се качи на 180 к.с. читаво 2.5 и тогава ще говорим .

Стига философства и прави сравнения с VR6 и цени, а ходи покарай и се образовай малко. Няма нужда да влиташ рязко в разни такива теми, след като нямаш реална представа.

За какво сравнение говориш........Може ли въобще един VR6 да се сравнява с нафтова печка. Обидно е за истинските двигатели :(

Та кое му е същественото в подръжката да ми кажеш ? Понеже аз съм имал такъв 2.5 и съм подържал и 1.9 и голяма разлика не видях. Разлика има в инвестицията, а не в подръжката , но това няма как да го знаеш. Дори и като инвестиция обаче определението "двойно по-скъпа" пак не се вписва в картинката, защото няма такъв филм. Ремъци ролки и т.н. не са двойно повече при 2.5 , нито цените са им по-високи . По-добре ти се качи на 180 к.с. читаво 2.5 и тогава ще говорим .

Стига философства и прави сравнения с VR6 и цени, а ходи покарай и се образовай малко. Няма нужда да влиташ рязко в разни такива теми, след като нямаш реална представа.

А ти би ли обяснил все пак.......Колко време имаше 2,5 и колко километри навъртя с него. На колко километра приблизително го взе.Съответно колко километра си навъртял с тди 1,9 и на колко километра горе-долу го взе. Двата двигателя в сравнително еднакво състояние ли бяха.........Ако аз влитам рязко в темата, покажи, че наистина знаеш повече, но го подплати с аргументи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как ти се струват 50 000км за 2.5 ТДИ без никакви проблеми ? А приблизително 25 000 за 1.9 и то с ремап ? Нямам оплаквания и от двете. Ако толкова те интересуват подробности порови се из мненията ми. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се разбивам "лесно" колега. Просто исках да кажа, че разликата в поддръжката на двата вида двигател е съществена, докато в динамиката, дори и да има разлика едва ли оправдава почти двойно по-високата цена. Това се вижда и по пазарните цени. Защо 1,9 върви по-скъпичко от 2,5 от същата година да речем?....... Виждам, че разполагаш с доста средства , а при мен положението е по-различно. Мисля, че 1,9 е оптималният вариант между разходи за поддръжка и динамика. Ако търсиш адреналин дизелът не е твоят автомобил. Дизелово Ферари няма :lol: Качи се на един R 32 , та дори и VR6 и после ще говорим...... Ако търсиш комфорт, вземи си "S" - класа.........Въпросът винаги опира до пари. Както се казва "свят голям- хора разни", явно имаме различни гледни точки.

Веднага ти обяснявам защо 1.9TDI върви по-скъпо от 2.5TDI в родните автомобилни обяви - заради мнението на такива като теб, заради незапознатите купувачи и не на последно място заради гробниците, които се предлагат. Има ли увеличено търсене на един продукт, цената му логично се увеличава. Няма ли търсене на друг - спада. Пробвай се да си купиш навън истински читав автомобил с дизелов двигател, на малко километри и в отлично състояние на цените, които се предлага тук - няма вариант. Винаги съм давал един съвет, който може да бъде ползван при покупка на внесен автомобил от авто-търговец. Вземате цената в левове, вадите транспорт, печалба, позакърпване на автомобила тук, допустим пазарлък - делите на две и гледате същия автомобил (година, модел, мотор, оборудване) за тази цена в белите държави. Тогава излизат доста интересни факти ;) Я удар, я 6 милиона километра ...

Съгласен съм, че 1.9TDI е оптималния вариант между разходи, поддръжка и динамика. При така поставена констатация си стискаме ръцете, но при по-пъргав и двойно по евтин - просто няма такъв филм! Отново искам да прочетеш онова, което съм писал за поддръжката и разходите около 2.5TDI. Защото много хора развиват фантастични филми, а това просто не е вярно. Преди '97-ма година имах Golf III GT 1.9TDI (90hp) - карах го и не ми създаваше проблеми както 2.5TDI-то не ми създава. Наливам си масълце и нафта и се возя.

И нещо много важно да уточним - значително по-наясно съм с автомобилната тематика от колкото предполагаш. Карал съм VR6 и на Golf III, и на Golf IV, и в Golf V. Силно се съмнявам, че ти дори си карал, а по-скоро са те возили в едно от всичките - най-вероятно първото - най-умрялото - 2.8 или 2.9, защото в BG има 2 Golf IV-ки VR6 и 2 Golf V-ци VR6. Ако това ти е представата за бърз автомобил ... али майко! :lol: А! И доста Ferrari-та съм покарал ... общо взето покарал съм това онова .. повечето, от които не си виждал на друго освен снимка. Та точно на моята скромна личност не давай hint-ове, ако искам адреналин какво да пробвам, и ако търся комфорт към какво да се насоча :lol: Вярвам силно, че границата на "адреналина" ни е на различно място. Направи скромно проучване преди да даваш съвети ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалям ти шапка. Направо се чудя, как аз дето съм карал 3-4 автомобила, мога въобще да имам представа от автомобили в сравнение с теб, че ти сигурно и като спиш въртиш километри с Фераритата. Моля да бъда извинен. Убеден съм, че форумът има страшна необходимост от хора като теб, карали толкова много автомобили и разбиращи от всичко, свързано с тях. Евала!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага ти обяснявам защо 1.9TDI върви по-скъпо от 2.5TDI в родните автомобилни обяви - заради мнението на такива като теб, заради незапознатите купувачи и не на последно място заради гробниците, които се предлагат. Има ли увеличено търсене на един продукт, цената му логично се увеличава. Няма ли търсене на друг - спада. Пробвай се да си купиш навън истински читав автомобил с дизелов двигател, на малко километри и в отлично състояние на цените, които се предлага тук - няма вариант. Винаги съм давал един съвет, който може да бъде ползван при покупка на внесен автомобил от авто-търговец. Вземате цената в левове, вадите транспорт, печалба, позакърпване на автомобила тук, допустим пазарлък - делите на две и гледате същия автомобил (година, модел, мотор, оборудване) за тази цена в белите държави. Тогава излизат доста интересни факти ;) Я удар, я 6 милиона километра ...

Съгласен съм, че 1.9TDI е оптималния вариант между разходи, поддръжка и динамика. При така поставена констатация си стискаме ръцете, но при по-пъргав и двойно по евтин - просто няма такъв филм! Отново искам да прочетеш онова, което съм писал за поддръжката и разходите около 2.5TDI. Защото много хора развиват фантастични филми, а това просто не е вярно. Преди '97-ма година имах Golf III GT 1.9TDI (90hp) - карах го и не ми създаваше проблеми както 2.5TDI-то не ми създава. Наливам си масълце и нафта и се возя.

И нещо много важно да уточним - значително по-наясно съм с автомобилната тематика от колкото предполагаш. Карал съм VR6 и на Golf III, и на Golf IV, и в Golf V. Силно се съмнявам, че ти дори си карал, а по-скоро са те возили в едно от всичките - най-вероятно първото - най-умрялото - 2.8 или 2.9, защото в BG има 2 Golf IV-ки VR6 и 2 Golf V-ци VR6. Ако това ти е представата за бърз автомобил ... али майко! :steinigung: А! И доста Ferrari-та съм покарал ... общо взето покарал съм това онова .. повечето, от които не си виждал на друго освен снимка. Та точно на моята скромна личност не давай hint-ове, ако искам адреналин какво да пробвам, и ако търся комфорт към какво да се насоча :f_ck_you: Вярвам силно, че границата на "адреналина" ни е на различно място. Направи скромно проучване преди да даваш съвети ;)

Апропо, понеже си "много наясно с автомобилната тематика", да ми кажеш къде го намери тоя Голф V VR6.........няма такъв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалям ти шапка. Направо се чудя, как аз дето съм карал 3-4 автомобила, мога въобще да имам представа от автомобили в сравнение с теб, че ти сигурно и като спиш въртиш километри с Фераритата. Моля да бъда извинен. Убеден съм, че форумът има страшна необходимост от хора като теб, карали толкова много автомобили и разбиращи от всичко, свързано с тях. Евала!!!
Апропо, понеже си "много наясно с автомобилната тематика", да ми кажеш къде го намери тоя Голф V VR6.........няма такъв

Верно ли ги написа тия двете мозъчни стомашни отпадъци (дрисни) :flipoff:

Или ти е яко калпав дилъра или ти е по рождение

Ако е второто, няма спасение :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалям ти шапка. Направо се чудя, как аз дето съм карал 3-4 автомобила, мога въобще да имам представа от автомобили в сравнение с теб, че ти сигурно и като спиш въртиш километри с Фераритата. Моля да бъда извинен. Убеден съм, че форумът има страшна необходимост от хора като теб, карали толкова много автомобили и разбиращи от всичко, свързано с тях. Евала!!!

Сарказмът ти е крайно НЕ на място . Форумът, по-скоро няма нужда от хора, вадещи си изводи за автомобилите по цените им някакви сайтове. Вземи ти обясни скромния си опит и с двата мотора да видим къде сме в грешка, но моля те, бъди конкретен и и обстоятелствен. Ще представлява голям интерес за всички тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Апропо, понеже си "много наясно с автомобилната тематика", да ми кажеш къде го намери тоя Голф V VR6.........няма такъв

Обяснявам .. Golf III се нарича VR6, защото има 6 цилиндров VR двигател (ако държиш и за VR двигателя бих обяснил). При Golf IV и Golf V отново е този същия 6 цилиндров VR двигател, но VW Individual GmbH налага така наречената R line, прибавя и 4Motion задвижване - от там 3.2 литровия VR6 мотор, до скоро само предно, става - R32 и в двете модификации на автомобила. Изключително прозорливо заключение си направил - благодаря :hilezh: Got me ..

Ето един .. Golf V R32 с VR6 двигател :bia: Отзад е моето Golf-че IV GTI, което имах преди. Това е във Варна..

ResizeofIMAGE_00003.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обяснявам .. Golf III се нарича VR6, защото има 6 цилиндров VR двигател (ако държиш и за VR двигателя бих обяснил). При Golf IV и Golf V отново е този същия 6 цилиндров VR двигател, но VW Individual GmbH налага така наречената R line, прибавя и 4Motion задвижване - от там 3.2 литровия VR6 мотор, до скоро само предно, става - R32 и в двете модификации на автомобила. Изключително прозорливо заключение си направил - благодаря :rolleyes: Got me ..

Ето един .. Golf V R32 с VR6 двигател :rolleyes: Отзад е моето Golf-че IV GTI, което имах преди. Това е във Варна..

ResizeofIMAGE_00003.jpg

Това имах предвид, че точното наименование е R32. Не го приемай като дребнавост от моя страна. А иначе нямам собствен опит с 2,5 тди......нито съм казал, че е лош мотор. Просто си взех 1,9 защото все пак /мое скромно мнение/ е по оптималния за мен вариант.Движа основно в града и за мен е от значение дали разходът е 8 или 10 на сто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто си взех 1,9 защото все пак /мое скромно мнение/ е по оптималния за мен вариант.Движа основно в града и за мен е от значение дали разходът е 8 или 10 на сто.

Е те това вече е приказка :respekt: Вече всеки си преценява за себе си, но да заклеймяваш 2.5 като муден, скъп, чуплив и т.н. не върви някак си. Поддръжка 1800лв...еми човекът си преценява дали ще го бутнат на 120 000 тези пари, ако е така има по-стари коли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

тоя форум е пален с некомпетентни мнения на хора без грам акъл в главата. Българина от всико разбира и никои копче неможе да му каже. :wink:;) ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...