Jump to content

Датчик за масло.


monz

Recommended Posts

Сваля се само дистрибуторната капачка. Оказа се, че при мен не са шпилки а болтчета 10/40. Добре се получи, сложих некъв немски силикон за гарнитури, май добър ще дойде...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Според мен си сменил фланеца с датчиците и теча ще ти остане. Вальо говори за фланеца ОТЗАД на главата(откъм торпедото). Той е със шпилки и се вижда под моторчето(клапана) за празен ход. И аз сменявах този фланец 2 пъти(първия път бях купил алтернативен от 6 лв. и се изкриви от горещината). Явно голямо менте съм си бил купил :rolleyes: Втория път си купих оригинален за 20-тина лева и вече няма проблеми. Малко неудобно се почиства с шкурката , но като махнеш клапана има идеален достъп. Подготви се отново за работа. :hilezh: Поздрави :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Според мен смених точно този, за който говори Вальо. Тройника с датчиците е песен за смяна в сравнение с това безумие. За съжаление освен, че се маха т.нар. стъпково моторче се разкачат тръбите за въздуха на сервото, тръбата, която влиза в гофрирания маркуч и дистрибуторната капачка, за която споменах. Оригиналният фланец съжалявам, че не го снимах, беше станал като яйце. Шпилки обаче нямам бе, имам болтчета. Що така? Както и да е, всички течове спряха засега. Иначе и аз сложих некво менте от 8 лева. Мисля поне 1-2 години може да изкара. С ръка на сърцето мога да кажа, че след радиатора на парното, това е най-глупавото и трудно място за подмяна на елемент от охладителната система, още повече че не се води консуматив...

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен на АВК-то въпросния фланец е с болтчета. За две години два пъти го сменям вече. Протича все зимата когато са големите студове. Не тече много, а лекичко сълзи само. Аз ги купувах по 5 лева - просто колкото и да обикалях магазините(за Сливен говоря) все едно и също. Последният прокапа една седмица след смяната. Сега като се постопли времето и спря да капе.

Повърхността на главата беше идеално чиста, силикон не съм слагал. На следващата смяна мисля освен силикон да му направя и една гарнитурка от кингирит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Приятел, има един силикон на Viktor Reinz, черен високоустойчив на темпетарури (-50 - 300), лепят картери с него, прави си сметка за кво иде реч. Уникален е тоя силикон. Шишенцето е синьо-бяло, струва 30 лева за половин литър и си заслужава всяка стотинка. Хубаво обмазваш фланеца не само на гарнитурката а целия. Чистиш с коресилин задължително, изчакваш да изсъхне и го лепваш. Иначе и при мен оригиналния лекичко е сълзял 2 годинки, преди да сдаде багажа тотално.

Редактирано от monz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси продължават простотиите. Днес видях, че за 40 км антифриза е паднал под минимума, беше точно над максимума. Големия маркуч не ще да се надува както трябва, стои мек, особено след като развих капачката. Проблема е, че я обезвъздуших от пробката и сега пак стои мек. Баси ужаса е тва нещо. Няма теч от сменения фланец, няма течове от тройника под кората нито от тройника със синия датчик. Просто не знам какво да правя... колата си загрява нормално, включва перките на 92 а маркуча мек???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А парното беше ли го включил когато обезвъздушава?

Аз моята я обезвъзушавам по следния начин и няма проблем:

1. Развивам пробката на маркуча на парното и чакам да спрат да излизат балончета. През това време доливам в разширителния съд и го държа на максимума.

2. Паля, парното на High, вентилатора на една чертичка и чакам да отвори термостата(пипам от време на време долния маркуч на радиатора). След като отвори термостата я изчаквам около 5 минути още.

3. Гледам нивото и ако е паднало - гася, отварям внимателно и доливам.

Понякога след като мина пробег от 20 км. иска още около 200 мл. да се долеят(долу-горе твоя случай - от минимума до максимума). Според мен е нормално. Долей и следи нивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами бях го включил, да. Мен ме притеснява, че маркучът стои мек, да не би да си е заминала водната помпа... Не ми се ще да е тя, щото съм я сменял преди година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако перките се включват значи всичко си е наред. Духа ли топло парното като загрее? Ако не духа топло може и да има въздушна възглавница , но е малко вероятно. Тези двигатели много лесно се обезвъздушават.Да не е омекнал самия маркуч. Аз дебелия горния го сменявах преди половин година че се беше раздул и размекнал. Като го свалих вътре като погледнах и целия беше напукан. Иначе вярно този под дистрибуторната капачка е проблемния. С ментето изкарах 2 седмици и изтече на един паркинг точно като спрях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината, nedelcho_iliev е прав. Вчера навъртях 60 километра и не виждам промяна. Маркучите си се надуват вече, явно е останал повече въздух в системата вчера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Точно за това ти говоря, да научиш как работи системата за предупреждение и колко е нормалното налягане например при 2000/3000/4000 min-1. Защото датчик за високото налягане, представлява един ключ който сработва/пали ти лампата на таблото, когато налягането падне под определеният минимум за двигателя, което за повечето мотори е около 1,5..2,0 бара (пише го на самият датчик) при 2000 min-1. Така, че твоето "високо" налягане е ниско налягане на масло за двигателя. Байпасният клапан на помпата отваря при повечето мотори на ВАГ групата около 6..7 бар. При 3000 мин-1 е около 3..3,5..4 бара налягането на маслото, при 4000 мин-1 е над 4 бара налягането на маслото. Това са взети данни за по стари двигатели .

 

 

Изравям една доста стара тема за да се допитам до знаещите.

От известно време лампата на маслото свети и датчика за налягане удря нулата.

Масло има в двигателя, не чука и не трака но като загрее  и лампата светва.

Първото и разумно нещо което направих е да проверя датчика (камбанката).

Оказа се, че тя е виновника което е най финансово изгодното за мен в случая.

Та, тези Фае датчици от 50 лева струват ли си или има по добра алтернатива?

(изключвам оригиналните VDO)

Въпроса ми е според тези две картинки да кажете има ли нещо нередно в двигателя според данните от механичния манометър или няма.

Самият уред е доста скъп и точен, така, че него го изключвам като опция да греши в показанията.

Едната снимка е при 2000 оборота, другата на ПХ при оптимално загряло масло на 90С.

5464c5c491077779.jpg 668795b8c0a874a6.jpg

 

 

Като се има в предвид, че маслото е за смяна вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обхвата на уреда е голям и не е за тази работа, но изглежда нормално...или поне не трябва да свети лампата. Като гледам на втората снимка е около 2 бара, което е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...