monz Публикувано 11 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2010 Сваля се само дистрибуторната капачка. Оказа се, че при мен не са шпилки а болтчета 10/40. Добре се получи, сложих некъв немски силикон за гарнитури, май добър ще дойде... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 Според мен си сменил фланеца с датчиците и теча ще ти остане. Вальо говори за фланеца ОТЗАД на главата(откъм торпедото). Той е със шпилки и се вижда под моторчето(клапана) за празен ход. И аз сменявах този фланец 2 пъти(първия път бях купил алтернативен от 6 лв. и се изкриви от горещината). Явно голямо менте съм си бил купил Втория път си купих оригинален за 20-тина лева и вече няма проблеми. Малко неудобно се почиства с шкурката , но като махнеш клапана има идеален достъп. Подготви се отново за работа. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 12 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 (Редактирано) Според мен смених точно този, за който говори Вальо. Тройника с датчиците е песен за смяна в сравнение с това безумие. За съжаление освен, че се маха т.нар. стъпково моторче се разкачат тръбите за въздуха на сервото, тръбата, която влиза в гофрирания маркуч и дистрибуторната капачка, за която споменах. Оригиналният фланец съжалявам, че не го снимах, беше станал като яйце. Шпилки обаче нямам бе, имам болтчета. Що така? Както и да е, всички течове спряха засега. Иначе и аз сложих некво менте от 8 лева. Мисля поне 1-2 години може да изкара. С ръка на сърцето мога да кажа, че след радиатора на парното, това е най-глупавото и трудно място за подмяна на елемент от охладителната система, още повече че не се води консуматив... Редактирано 12 Май 2010 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 13 Май 2010 Доклад Share Публикувано 13 Май 2010 И при мен на АВК-то въпросния фланец е с болтчета. За две години два пъти го сменям вече. Протича все зимата когато са големите студове. Не тече много, а лекичко сълзи само. Аз ги купувах по 5 лева - просто колкото и да обикалях магазините(за Сливен говоря) все едно и също. Последният прокапа една седмица след смяната. Сега като се постопли времето и спря да капе.Повърхността на главата беше идеално чиста, силикон не съм слагал. На следващата смяна мисля освен силикон да му направя и една гарнитурка от кингирит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 13 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2010 (Редактирано) Приятел, има един силикон на Viktor Reinz, черен високоустойчив на темпетарури (-50 - 300), лепят картери с него, прави си сметка за кво иде реч. Уникален е тоя силикон. Шишенцето е синьо-бяло, струва 30 лева за половин литър и си заслужава всяка стотинка. Хубаво обмазваш фланеца не само на гарнитурката а целия. Чистиш с коресилин задължително, изчакваш да изсъхне и го лепваш. Иначе и при мен оригиналния лекичко е сълзял 2 годинки, преди да сдаде багажа тотално. Редактирано 13 Май 2010 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 13 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2010 Баси продължават простотиите. Днес видях, че за 40 км антифриза е паднал под минимума, беше точно над максимума. Големия маркуч не ще да се надува както трябва, стои мек, особено след като развих капачката. Проблема е, че я обезвъздуших от пробката и сега пак стои мек. Баси ужаса е тва нещо. Няма теч от сменения фланец, няма течове от тройника под кората нито от тройника със синия датчик. Просто не знам какво да правя... колата си загрява нормално, включва перките на 92 а маркуча мек??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 13 Май 2010 Доклад Share Публикувано 13 Май 2010 А парното беше ли го включил когато обезвъздушава?Аз моята я обезвъзушавам по следния начин и няма проблем:1. Развивам пробката на маркуча на парното и чакам да спрат да излизат балончета. През това време доливам в разширителния съд и го държа на максимума.2. Паля, парното на High, вентилатора на една чертичка и чакам да отвори термостата(пипам от време на време долния маркуч на радиатора). След като отвори термостата я изчаквам около 5 минути още. 3. Гледам нивото и ако е паднало - гася, отварям внимателно и доливам.Понякога след като мина пробег от 20 км. иска още около 200 мл. да се долеят(долу-горе твоя случай - от минимума до максимума). Според мен е нормално. Долей и следи нивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 13 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2010 Ами бях го включил, да. Мен ме притеснява, че маркучът стои мек, да не би да си е заминала водната помпа... Не ми се ще да е тя, щото съм я сменял преди година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 13 Май 2010 Доклад Share Публикувано 13 Май 2010 Ако перките се включват значи всичко си е наред. Духа ли топло парното като загрее? Ако не духа топло може и да има въздушна възглавница , но е малко вероятно. Тези двигатели много лесно се обезвъздушават.Да не е омекнал самия маркуч. Аз дебелия горния го сменявах преди половин година че се беше раздул и размекнал. Като го свалих вътре като погледнах и целия беше напукан. Иначе вярно този под дистрибуторната капачка е проблемния. С ментето изкарах 2 седмици и изтече на един паркинг точно като спрях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 14 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2010 В интерес на истината, nedelcho_iliev е прав. Вчера навъртях 60 километра и не виждам промяна. Маркучите си се надуват вече, явно е останал повече въздух в системата вчера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Точно за това ти говоря, да научиш как работи системата за предупреждение и колко е нормалното налягане например при 2000/3000/4000 min-1. Защото датчик за високото налягане, представлява един ключ който сработва/пали ти лампата на таблото, когато налягането падне под определеният минимум за двигателя, което за повечето мотори е около 1,5..2,0 бара (пише го на самият датчик) при 2000 min-1. Така, че твоето "високо" налягане е ниско налягане на масло за двигателя. Байпасният клапан на помпата отваря при повечето мотори на ВАГ групата около 6..7 бар. При 3000 мин-1 е около 3..3,5..4 бара налягането на маслото, при 4000 мин-1 е над 4 бара налягането на маслото. Това са взети данни за по стари двигатели . Изравям една доста стара тема за да се допитам до знаещите.От известно време лампата на маслото свети и датчика за налягане удря нулата.Масло има в двигателя, не чука и не трака но като загрее и лампата светва.Първото и разумно нещо което направих е да проверя датчика (камбанката).Оказа се, че тя е виновника което е най финансово изгодното за мен в случая.Та, тези Фае датчици от 50 лева струват ли си или има по добра алтернатива?(изключвам оригиналните VDO)Въпроса ми е според тези две картинки да кажете има ли нещо нередно в двигателя според данните от механичния манометър или няма.Самият уред е доста скъп и точен, така, че него го изключвам като опция да греши в показанията.Едната снимка е при 2000 оборота, другата на ПХ при оптимално загряло масло на 90С. Като се има в предвид, че маслото е за смяна вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Обхвата на уреда е голям и не е за тази работа, но изглежда нормално...или поне не трябва да свети лампата. Като гледам на втората снимка е около 2 бара, което е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 5 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2015 (Редактирано) Да, всичко е наред с новия датчик . Редактирано 5 Февруари 2015 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 От къде взе датчика и колко пари,че на 100-та е същото положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 От едно магазинче на К.Величков.FAE 14740 - 50 лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване